Το βόλει του ΟΦΗ συνεχίζει το σερί του στην Α2 βόλει, καθώς πέτυχε την 4η σερί νίκη του, αυτή τη φορά, επί του Απόλλωνα Πάτρας με 3-0 σετ. Δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον αντίπαλο του ο ΟΦΗ, που ήταν κατά πολύ ανώτερος από τον αντίπαλο του. Ο ΟΦΗ πήρε με ευκολία και τα τρία σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. «Κάναμε μια ακόμη νίκη και προχωράμε. Ο στόχος που έχουμε θέσει είναι η πρώτη δυάδα και τα μπαράζ ανόδου. Η ομάδα παιχνίδι με παιχνίδι είναι καλύτερη, όμως έχουμε ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης. Τα σετ: 25-14, 25-16, 25-21.
Πηγή:ofierasitechnis.gr
Ο Σέρτζιο Λεάλ φώναξε "παρών" στην προπόνηση του Σαββάτου και έτσι τέθηκε στη διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, για το παιχνίδι της Δευτέρας (4/12, 5μμ), με τον Εργοτέλη, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Σέρτζιο Λεάλ, ακολούθησε το Σάββατο (2/12) το κανονικό πρόγραμμα της ομάδας, στην προπόνηση που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και έτσι τέθηκε στη διάθεση της τεχνικής ηγεσία για το παιχνίδι της Δευτέρας (4/12, 5μμ), με τον Εργοτέλη, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Μέρος του προγράμματος ακολούθησε και ο Μανόλης Παπαστεριανός, ο οποίος δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι αυτό, αλλά όλα δείχνουν ότι θα είναι στη διάθεση της ομάδας, για την αναμέτρηση με την Παναχαική.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες με εξαίρεση τους τραυματίες Οικονόμου, Μονιάκη, Περογαμβάκη, είναι στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου.
Με προπόνηση που θα γίνει την Κυριακή το απόγευμα (4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη.
Μετά την προπόνηση της Κυριακής, θα ανακοινωθεί και η αποστολή για το παιχνίδι.
Μια ακόμη "ένεση" στον ταλαιπωρημένο χλοοτάπητα του Γεντί Κουλέ. Οπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ αυτές τις μέρες γίνεται η δεύτερη φάση της επανασποράς και θα ακολουθήσει και τρίτη, κοντά στις γιορτές, ώστε να ενισχυθεί ο χλοοτάπητας, που επιβαρύνθηκε απο τα πρόσφατα παιχνίδια της Εθνικής Νέων στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η δεύτερη φάση της επανασποράς στο Γεντί Κουλέ, ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες.
Η ενέργεια αυτή κρίθηκε απαραίτητη, μετά την επιβάρυνση που δέχθηκε το γήπεδο, από τα παιχνίδια των Εθνικών ομάδων Νέων, που έγιναν στις αρχές του μήνα στο γήπεδο μας.
Θα ακολουθήσει και τρίτη φάση επανασποράς, η οποία θα γίνει στις γιορτές.
Οι κινήσεις αυτές κρίνονται επιβεβλημένες για την ενίσχυση του χλοοτάπητα, σε σημεία που εμφανίζει φθορές.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί την εταιρεία πρασίνου M&M για την συνεργασία και την υποστήριξη.