Ο Νίκος Κουσκουνάς φαίνεται να ξεπέρασε τις ενοχλήσεις που είχε στον αυχένα και όλα δείχνουν ότι θα ενισχύσει τον ΟΦΗ στο παιχνίδι της Δευτέρας με τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο.
Πρόβλημα με τον Λεάλ, που έχει ενοχλήσεις στο δικέφαλο, δεν προπονήθηκε ξανά ο Παπαστεριανός.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Νίκος Κουσκουνάς ακολούθησε κανονικά την προπόνηση της Πέμπτης (30/11) και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι της Δευτέρας (4/12, 5μμ) με τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο.
Αντίθετα, ο Μανόλης Παπαστεριανός συνέχισε τη θεραπεία του για τις ενοχλήσεις που έχει στους προσαγωγούς.
Ενοχλήσεις στο δικέφαλο έχει και ο Λεάλ και για το λόγο αυτό, δεν προπονήθηκε και αυτός την Πέμπτη, αλλά έκανε θεραπεία.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Παρασκευή (1/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, στην οποία και θα υπάρχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τους τραυματίες και κατά πόσο θα είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το προσεχές παιχνίδι.
Στο Ηράκλειο βρίσκεται η Εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης της Κίνας, για κοινή προετοιμασία με την ομάδα πόλο του ΟΦΗ!
Οι Κινέζοι προετοιμάζονται για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο (2020) και κάνουν αυτήν την εποχή προετοιμασία στην Ελλάδα.
Ετσι, αποδέχθηκαν το αίτημα του ΟΦΗ, για μια μίνι προετοιμασία στο Ηράκλειο, από σήμερα Πέμπτη (30/11), μέχρι και την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου!
Στο διάστημα αυτό, η ομάδα πόλο του ΟΦΗ και η Εθνικό ομάδα πόλο της Κίνας, θα κάνουν κοινή προετοιμασία με διπλές καθημερινές προπονήσεις στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, αλλά και φιλικά παιχνίδια.
Την Παρασκευή το βράδυ (9μμ) οι δυο ομάδες θα αναμετρηθούν σε φιλικό παιχνίδι, που θα έχει το χαρακτήρα επίσημου αγώνα και θα είναι ανοιχτό για το κοινό.
Η κοινή προετοιμασία με ένα δυνατό αντίπαλο θα βοηθήσει τον ΟΦΗ, να αποκτήσει τη συνοχή που θέλει, ώστε να συνεχίσει με καλύτερες προυποθέσεις , το πρωτάθλημα της Α1 πόλο, στο οποίο μετέχει φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία του!
Πηγή:ofierasitechnis.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια εμπειρία ζωής έζησαν πιτσιρικάδες απο ακαδημίες ποδοσφαίρου της Κρήτης, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ και παρακολούθησαν το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Καλλιθέα (2-1).
Μάλιστα πριν το παιχνίδι οι πιτσιρικάδες έζησαν μια εμπειρία ζωής, καθώς με την άδεια της ΠΑΕ, βρέθηκαν στα αποδυτήρια της ομάδας, μίλησαν με τους παίκτες, φωτογραφήθηκαν μαζί τους και πήραν αυτόγραφα.
Οπως μας ενημέρώνει και επίσημα η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ,μια πολύ όμορφη εικόνα πριν την έναρξη του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ.
Παιδιά από ακαδημίες ποδοσφαίρου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ, βρέθηκαν στα αποδυτήρια, μίλησαν με τους παίκτες του ΟΦΗ, πήραν αυτόγραφα και φωτογραφήθηκαν μαζί τους.
Αυτή η κίνηση αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία θέλει να έχει και διάρκεια, ώστε η νεολαία, όχι μόνο του Ηρακλείου, αλλά και της Κρήτης, να έρθει κοντά στην ομάδα μας!
Η χαρά και το χαμόγελο των πιτσιρικάδων ήταν όλα τα λεφτά, καθώς ήταν μια εμπειρία που θα τη θυμούνται για όλη τους τη ζωή!
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αναφέρει ότι θα επιμείνει στο κάλεσμα όλων των ακαδημιών κρητικών ομάδων της Κρήτης , που επιθυμούν να παρακολουθούν δωρεάν τα παιχνίδια της ομάδας μας από την θύρα 6 του Γεντί Κουλέ.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες, που δημοσίευσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην επίσημη σελίδα της ofi1925.gr