Η "μάχη" που δίνει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ με προσφυγές της περσινής χρονιάς, συνεχίζεται απο τον σημερινό πρόεδρο της ΠΑΕ Φώτη Τσάλο, ο οποίος προσπαθεί να έρθει σε διακανονισμό με τους παίκτες, σε ότι αφορά την οικονομική απαίτηση που έχουν απο τον ΟΦΗ.
Η ΠΑΕ έχει προτείνει στους παίκτες, να λαμβάνουν ένα ποσό μηνιαίως μέχρι να εξοφληθεί η οφιλεή που υπάρχει προς αυτούς.
Η ΠΑΕ ενημέρωσε ότι ο Ντίνος Πάγκαλος έλαβε 5 χιλ. ευρώ, όπως είχε συμβεί τις προηγούμενες μέρες με τον Ράντι και παλαιότερα με τους Δάφκο και Βουό.
"Τα χρέη αυτά βαραίνουν την περσινή διοίκηση, αλλά καλούμαστε να τα πληρώσουμε εμείς γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, καθώς θα έχει πρόβλημα η ομάδα" αναφέρει σε δήλωση του ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Ντίνο Πάγκαλο, βρίσκεται ο ΟΦΗ για την διευθέτηση της οφειλής που υπάρχει στο πρόσωπο του, από την περσινή χρονιά.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος κατέθεσε στον λογαριασμό του παίκτη 5 χιλιάδες ευρώ έναντι της οφειλής που υπάρχει προς το πρόσωπο του και την διεκδίκηση του παίκτη προς τον ΟΦΗ.
Η πρόταση που κατέθεσε ο ΟΦΗ στον ποδοσφαιριστή, είναι τις επόμενες ημέρες να λάβει άλλη μια δόση 5 χιλιάδων ευρώ και μετά να πληρώνεται ένα ποσό σε μηνιαία βάση, μέχρι την πλήρη εξόφληση του.
Στην κρητική ομάδα, εκτιμούν ότι η υπόθεση είναι σε καλό δρόμο.
Την ίδια ώρα ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Φώτης Τσάλος, είναι σε διαρκή επικοινωνία και με τους υπόλοιπους παίκτες, στους οποίους οφείλει ο ΟΦΗ από πέρσι και έχουν κινηθεί νομικά.
Ο ΟΦΗ έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στους παίκτες, για την αποπληρωμή της οφειλής, που υπάρχει προς αυτούς, σε μηνιαίες δόσεις.
Στην κατηγορία αυτή, βρίσκονται οι Οστοιτς, Ράντι, Δάφκος και Βουό.
Μάλιστα κάποιοι απο αυτούς έχουν ήδη λάβει απο τη σημερινή διοίκηση του ΟΦΗ, σημαντικά ποσά.
Πρόθεση του ΟΦΗ είναι να πληρώσει στους παίκτες τα χρήματα που τους οφείλονται και ένα μέρος των χρημάτων που διεκδικούν εκείνοι που είχαν συμβόλαιο για δεύτερη χρονιά με τον ΟΦΗ, αλλά δεν συνεχίζουν φέτος στην ομάδα μας , αλλά βρίσκονται σε άλλες ομάδες.
Εκείνο που επισημαίνει ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, με τοποθέτηση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας είναι πως «τα χρέη αυτά βαραίνουν την περσινή διοίκηση, αλλά καλούμαστε να τα πληρώσουμε εμείς γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, καθώς θα έχει πρόβλημα η ομάδα.
Είμαστε σε συνεχή επαφή με τους παίκτες αυτούς και τους έχουμε δείξει τη διάθεση μας, να πάρουν τα χρήματα τους. Καλώ τους φιλάθλους να στηρίξουν περισσότερο την ομάδα, σε όλα τα επίπεδα για να μπορέσουμε να πετύχουμε».
Scouting ...και στον Αγιο Νικόλαο απο τον ΟΦΗ, οι άνθρωποι του οποίου προσπαθούν να αξιοποιήσουν πληροφορίες για νεαρούς παίκτες, που αγωνίζονται στην Κρήτη. Ο Κώστας Γιαπιτζόγλου και ο Πέτρος Μαρινάκης, βρέθηκαν την Τετάρτη (30/11) στον Αγιο Νικόλαο και παρακολούθησαν το παιχνίδι ΑΟΑΝ-Νίκη Σητείας για το Κύπελλο της ΕΠΣΛασιθίου.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Συνεχίζεται η παρακολούθηση ομάδων και παικτών από την Κρήτη, από το τμήμα scouting της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο Κώστας Γιαπιτζόγλου και ο Πέτρος Μαρινάκης, βρέθηκαν την Τετάρτη (30/11) στον Αγιο Νικόλαο και παρακολούθησαν το παιχνίδι ΑΟΑΝ-Νίκη Σητείας για το Κύπελλο της ΕΠΣΛασιθίου.
Την περασμένη Κυριακή (26/11) ο Κώστας Γιαπιτζόγλου παρακολούθησε την αναμέτρηση Γιούχτας –Φαιστός για το πρωτάθλημα της ΕΠΣΗρακλείου.
Στον ΟΦΗ αξιοποιούν τις πληροφορίες που συλλέγουν για κάθε νέο ποδοσφαιριστή από την Κρήτη, που μπορεί να ενδιαφέρει τον ΟΦΗ.
Στην εμπιστοσύνη που έχει στην ομάδα και στους παίκτες του ΟΦΗ, στάθηκε για μια ακόμη φορά, ο Νίκος Παπαδόπουλος, σε συνέντευξη που έδωσε στον ΣΠΟΡ FM.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, αναφέρθηκε στην πρόκριση στους «16» του Κυπέλλου Ελλάδος, στο πρωτάθλημα της Football league, αλλά και στην ανάγκη να επιστρέψει ο σύλλογος στην μεγάλη κατηγορία.
Αναλυτικά οι αναφορές του:
Για τη νίκη του ΟΦΗ και αν είναι μήνυμα επιστροφής: «Πιστεύουμε ότι είναι. Βέβαια τα παιχνίδια του Κυπέλλου είναι διαφορετικά. Και πέρσι στο Κύπελλο με ομάδες Σούπερ Λιγκ τα κερδίσαμε όλα, αλλά δεν ανεβήκαμε κατηγορία και αυτό το επεσήμανα στους παίκτες μου. Πιστεύω πολύ στην ομάδα μου, έχουμε καλούς παίκτες και θέλουμε να ανέβουμε. Ο ΟΦΗ αξίζει να είναι στη Σούπερ Λιγκ και πρέπει να το κάνουμε πράξη».
Για το τι έχει αλλάξει στον ΟΦΗ: «Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, πρέπει να πω ότι ο ΟΦΗ έχει κάτι πολύ σημαντικό. Έχει παίκτες που τους εμπιστεύεται πολύ ο σύλλογος. Πέρσι και ο ΟΦΗ και ο Άρης είχε παίκτες μεγαλύτερα ονόματα και δεν ανέβηκαν. Αυτή η κατηγορία απαιτεί παίκτες με φιλοδοξίες που να γνωρίζουν την κατηγορία. Έτσι μπορείς να ανέβεις».
Για το ρόστερ: «Αν ο ΟΦΗ με το καλό ανέβει, δεν θα παλεύει για να μείνει στην κατηγορία. Αν θυμάστε καλά, με μένα προπονητή στον Ηρακλή, 18 παίκτες, ανανέωσαν και είχαν παίξει στη Σούπερ Λιγκ. Στόχος είναι η φετινή ομάδα να είναι ίδια και σε κορμό όταν ανέβουμε. Ο δρόμος είναι μεγάλος και δύσκολος και θα πρέπει να είμαστε πάντα συνεπείς και να προσπαθούμε»
Για την διοίκηση: «Τα πράγματα ως τώρα είναι καλά και ελπίζω να είναι και στη συνέχεια. Προσωπικά πριν δύο αγωνιστικές έκανα κάλεσμα στους μετόχους να είναι κοντά στην ομάδα. Χρειάζεται ενότητα από όλους και να μπαίνει η ομάδα πάνω από όλους. Αυτό πρέπει να το έχουν όλοι στο μυαλό τους για να επιστρέψουμε. Με υπομονή και δουλειά έχουμε υποχρέωση να βγάλουμε την ομάδα στη Σούπερ Λιγκ».