
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έκανε το ...καθήκον του στο Παγκρήτιο στάδιο.
Πήρε τη νίκη επί του Εργοτέλη με 2-4 και ανέβηκε μόνος στην δεύτερη θέση!
Εύκολη η επικράτηση του ΟΦΗ, ο οποίος αν και βρέθηκε κόντρα στη ροή του αγώνα πίσω στο σκορ στο 11’ (Εντιαγιέ) αντέδρασε όπως έπρεπε και με τρία γκολ από τους Κουσκουνά, Μάρτος και Ορτέγκα, έκλεισε το ημίχρονο με 1-3.
Ο Εργοτέλης ξαναμπήκε στο παιχνίδι με το γκολ του Σταμόπουλου στο 59’ (2-3), αλλά ο ΟΦΗ τελείωσε το παιχνίδι στο 76’ με τον Ογκμποε.
Σπουδαίο ποδόσφαιρο, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο για τον ΟΦΗ, ο οποίος είχε τις ευκαιρίες για περισσότερα γκολ, απέναντι στην ανοιχτή άμυνα του Εργοτέλη, την οποία οι παίκτες του ΟΦΗ "τρύπησαν" πολλές φορές.
Σχεδόν κάθε επίθεση του ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο ήταν και ευκαιρία για γκολ, με την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, να έχει την ευκαιρία, για ένα πολύ μεγάλο σκορ στο πρώτο 45λεπτο.
Στην επανάλληψη ο ΟΦΗ έπαιξε συντηρητικά, έψαξε μια κόντρα επίθεση, για να κλειδώσει το παιχνίδι με ένα τέταρτο γκολ και το κατάφερε με τον Ογκμποε στο 76'.
Δίκαιη 100% η νίκη του ΟΦΗ και το τελικό 2-4 είναι μάλλον μικρό για να περιγράψει την ανωτερότητα του ΟΦΗ, επί του αντιπάλου του.
Πάντως αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο ΟΦΗ έκανε ένα ακόμη βήμα προς το στόχο και πηγαίνει με πολυ καλή ψυχολογία στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, όπου έχει την ευκαιρία να βάλει τις βάσεις, για την παραμονή του στην πρώτη δυάδα που οδηγεί στην Σούπερ Λίγκ.
Συγκλονιστική η παρουσία πάνω από 2 χιλιάδων θεατών του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο, βοήθησαν τον ΟΦΗ να φτάσει στη σημαντική νίκη.
Στο τέλος του αγώνα, οι παίκτες του ΟΦΗ, τους αφιέρωσαν τη νίκη και το...ραντεβού ανανεώθηκε για το παιχνίδι με την Παναχαική, το Σάββατο (3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Σε τακτική Γενική Συνέλευση προχωράει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Η Γ.Σ. θα γίνει στις 29 Δεκεμβρίου και ώρα 7μμ στην αίθουσα συνεδριάσεων του γηπέδου Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Στα θέματα ημερήσιας διάταξης η νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, στην οποία προχωράει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Το ύψος της ΑΜΚ θα αποφασιστεί στην Γ.Σ.
Η προκήρυξη της Γ.Σ. απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Πρόσκληση των μετόχων της Ποδοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία "ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" σε Τακτική Γενική Συνέλευση .
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
( Π.Α.Ε. ΟΦΗ 1925)
Σύμφωνα με το Νόμο, το Καταστατικό και μετά από απόφαση του Δ.Σ., καλούνται οι μέτοχοι της Π.Α.Ε. ΟΦΗ 1925, σε Τακτική Γενική Συνέλευση την 29η Δεκεμβρίου 2017 ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:00 σε αίθουσα συνεδριάσεων του γηπέδου ΟΦΗ Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, που βρίσκεται στο Ηράκλειο Κρήτης επί της οδού Καντάνου, για την λήψη αποφάσεων, επί των κάτωθι θεμάτων:
1. Υποβολή και έγκριση των οικονομικών καταστάσεων και των εκθέσεων του Δ.Σ. και των ελεγκτών , για την χρήση 18/08/2016 – 30/06/2017.
2. Απαλλαγή του Δ.Σ. και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη για την χρήση 18/08/2016-30/06/2017.
3. Εκλογή ελεγκτών για την χρήση 2017 - 2018.
4. Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
5. Διάφορες ανακοινώσεις
Μέτοχοι που επιθυμούν να πάρουν μέρος στην Γ.Σ. πρέπει σύμφωνα με τον Νόμο και το Καταστατικό να καταθέσουν τις μετοχές (τίτλους) στο ταμείο της εταιρείας ή στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ή σε οποιαδήποτε Τράπεζα και να προσκομίσουν στα γραφεία της εταιρείας τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα , πέντε τουλάχιστον ημέρες πριν από την ημέρα της Γ.Σ.
Σε περίπτωση μη επίτευξης της απαιτούμενης απαρτίας, για τα θέματα της ημερησίας διάταξης, οι Μέτοχοι καλούνται:
Την 15η Ιανουαρίου 2018 ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00 στον ίδιο τόπο και με τα ίδια θέματα σε Α΄ Επαναληπτική Γενική Συνέλευση.
Ηράκλειο, 7 Δεκεμβρίου 2017
Εντολή Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Φώτιος Τσάλος
Την αγάπη του για τον ΟΦΗ έδειξε ο παλιός παράγοντας της ομάδας Μιχάλης Τζιράκης, ο οποίος ανέλαβε τα έξοδα για τον ρουχισμό της ομάδας Κ19 του ΟΦΗ, η οπoία ετοιμάζεται να μπεί στο πρωτάθλημα Νέων.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
"Μια πολύ σημαντική χορηγία στην Κ19 του ΟΦΗ, έκανε ο παλιός παράγοντας της ομάδας Μιχάλης Τζιράκης, δείχνοντας την αγάπη του για το σύλλογο.
Ο Μιχ. Τζιράκης κάλυψε με δικά του έξοδα, όλο το ρουχισμό της ομάδας Κ19 του ΟΦΗ, η οποία ετοιμάζεται για να ξεκινήσει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα Νέων.
Νέες φόρμες, μπάλες, εμφανίσεις περιλαμβάνονται στο πακέτο της χορηγίας, ενώ ο όμιλος ξενοδοχείων που διαθέτει (Stella Palace, Stella Village, Stella Island) θα είναι χορηγός στην φανέλα της ομάδας .
H ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και η επιτροπή της Κ19 του ΟΦΗ, ευχαριστούν θερμά τον Μιχάλη Τζιράκη, για την σημαντική του χορηγία".