Μετά τη νίκη επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο στάδιο (2-4), ο ΟΦΗ στρέφει την προσοχή του στο παιχνίδι με την Παναχαική, που θα γίνει το Σάββατο (9/12, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Στην κρητική ομάδα, αντιμετωπίζουν με μεγάλη σοβαρότητα την αναμέτρηση, καθώς με τη νίκη επί του Εργοτέλη, ανέβηκαν στη δεύτερη θέση και θέλουν να μην ξαναπέσουν κάτω απο αυτήν.
Στα αγωνιστικά, ο γκολκήπερ Στρέζος, έκανε ένεση για κάποιες ενοχλήσεις στην περιοχή των κοιλιακών, ενώ ο Παπαστεριανός ακολούθησε μέρος του προγράμματος.
Οι επόμενες μέρες θα δείξουν να θα είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι με τους Πατρινούς.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη το μεσημέρι (5/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν και στα 90 λεπτά στον αγώνα, με τον Εργοτέλη, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Γιώργος Στρέζος, έχει ενοχλήσεις στην περιοχή των κοιλιακών.
Του έγινε ένεση από τον γιατρό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργο Στεφανουδάκη και οι επόμενες μέρες θα δείξουν την ανταπόκριση που θα έχει και το αν μπορέσει να ενισχύσει τον ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Παναχαική.
Μέρος του κανονικού προγράμματος, ακολούθησε και πάλι ο Μανόλης Παπαστεριανός.
Και για αυτόν οι επόμενες μέρες θα δείξουν το αν θα μπορέσει να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Η προπόνηση έγινε με βροχερό καιρό, ενώ η εικόνα του ουράνιου τόξου, να σχηματίζεται στον ουρανό, του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ήταν πραγματικά μοναδική.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Τετάρτη (6/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη το μεσημέρι (5/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν και στα 90 λεπτά στον αγώνα, με τον Εργοτέλη, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Γιώργος Στρέζος, έχει ενοχλήσεις στην περιοχή των κοιλιακών.
Του έγινε ένεση από τον γιατρό της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργο Στεφανουδάκη και οι επόμενες μέρες θα δείξουν την ανταπόκριση που θα έχει και το αν μπορέσει να ενισχύσει τον ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Παναχαική.
Μέρος του κανονικού προγράμματος, ακολούθησε και πάλι ο Μανόλης Παπαστεριανός.
Και για αυτόν οι επόμενες μέρες θα δείξουν το αν θα μπορέσει να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Η προπόνηση έγινε με βροχερό καιρό, ενώ η εικόνα του ουράνιου τόξου, να σχηματίζεται στον ουρανό, του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ήταν πραγματικά μοναδική.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Τετάρτη (6/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
"Στο Ηράκλειο βρίσκεται ο 25χρονος Αργεντίνος μεσοεπιθετικός Τζόναθαν Καζαζόλα, ο οποίος έχει προταθεί στον ΟΦΗ. Ο ποδοσφαιριστής θα συμμετάσχει τις επόμενες μέρες στις προπονήσεις του ΟΦΗ και αναλόγως, θα αποφασιστεί το τι μέλλει γενέσθαι με την περίπτωση του".
Με μια φωτογραφία, που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook, απο την εντυπωσιακή εξέδρα που δημιούργησαν πάνω απο 2 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη (2-4) η διοίκηση της ομάδας ευχαρίστησε τον κόσμο του ΟΦΗ για τη συμβολή του στη νίκη και κάλεσε τους φιλάθλους να γεμίσουν το Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ. Οπως έγραψε η ΠΑΕ στην σελίδα της στο Facebook "ένα ευχαριστώ είναι λίγο, για τον εκπληκτικό κόσμο μας! Το Σάββατο με την Παναχαική, δεν πρέπει να πέφτει ούτε καρφίτσα στο Γεντί Κουλέ!
Η ομάδα και ο κόσμος της, όλοι μαζί, για ένα ακόμη βήμα για την άνοδο!" #ofi1925
Πηγή:ofi1925.gr
Mε δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έδωσε συγχαρητήρια σε προπονητή και παίκτες για τη νίκη επί του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο (2-4), ενώ συνεχάρη τον κόσμο της ομάδας, για την εντυπωσιακή του παρουσία. " Αυτήν την εικόνα από ομάδα και κόσμο, θέλω να δώ και στο Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Παναχαική. Το γήπεδο του ΟΦΗ πρέπει να είναι γεμάτο σε αυτό το παιχνίδι" ανέφερε ο Φώτης Τσάλος, ο οποίος παρακολούθησε το παιχνίδι με το Νίκο Μαχλά, τον οποίο και ευχαρίστησε "για τις απόψεις του που είναι πάντα χρήσιμες".
Την ακόλουθη δήλωση έκανε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, στην επίσημη σελίδα της ομάδας, με αφορμή τη νίκη της ομάδας μας, επί του Εργοτέλη (2-4) στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλά και τη συνέχεια του πρωταθλήματος:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή και τους παίκτες για την καθαρή νίκη επί του Εργοτέλη.
Είναι μια νίκη που θα βοηθήσει πολύ την ομάδα μας, στην μετέπειτα πορεία της στο πρωτάθλημα και στο στόχο που έχουμε θέσει.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη τον κόσμο του ΟΦΗ για την εντυπωσιακή του παρουσία στο Παγκρήτιο στάδιο.
Αυτήν την εικόνα από ομάδα και κόσμο, θέλω να δώ και στο Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Παναχαική.
Το γήπεδο του ΟΦΗ πρέπει να είναι γεμάτο σε αυτό το παιχνίδι.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη, το Νίκο Μαχλά, που παρακολουθήσαμε μαζί το παιχνίδι και χαρήκαμε τη νίκη του ΟΦΗ.
Οι απόψεις του είναι πάντα χρήσιμες, γιατί έχει τη γνώση και είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας μας».
*Mε προπόνηση που θα γίνει την Τρίτη το μεσημέρι (3μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου, με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ (9/2, 3μμ).
Στην φωτογραφία ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος με το Νίκο Μαχλά στα δημοσιογραφικά θεωρεία του Παγκρητίου σταδίου, στο περιθώριο του αγώνα με τον Εργοτέλη.