"Σαν ομάδα δεν φοβόμαστε κανένα, ειδικά στην έδρα μας, όπου θέλουμε να έχουμε το απόλυτο". Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Πουρτουλίδης, σχολίασε το προσεχές παιχνίδι του ΟΦΗ με την Παναχαική, που θα γίνει το Σάββατο (9/12, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο έμπειρος μέσος μιλώντας στην ιστοσελίδα sportfmpatras, αναφέρθηκε στο παιχνίδι του Σαββάτου, αλλά και τη φετινή προσπάθεια του ΟΦΗ:
Για την πορεία του ΟΦΗ:
“Από την πορεία της ομάδας μέχρι τώρα είμαστε ευχαριστημένοι γιατί είμαστε μέσα στο στόχο που είναι ένας και μοναδικός, η άνοδος στη Super league. Φυσικά δε γίνεται κουβέντα για τις εγκαταστάσεις που είναι πρώτης εθνικής. Κάναμε προετοιμασία τρεις μήνες και τώρα από παιχνίδι σε παιχνίδι βελτιωνόμαστε και παρουσιαζόμαστε πιο δυνατοί μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Σαν ομάδα δε φοβόμαστε κανέναν αντίπαλο ιδιαίτερα στην έδρα μας, όπου θέλουμε να έχουμε το απόλυτο”.
Για το παιχνίδι με την Παναχαική:
«Επόμενος αντίπαλος η Παναχαϊκή, μια ομάδα στην οποία απ’ ότι δείχνουν τα αποτελέσματα και οι εμφανίσεις, γίνεται πολύ καλή δουλειά σε όλους τους τομείς. Αυτό οφείλεται σε δύο ανθρώπους, τον τεχνικό διευθυντή Κώστα Κατσουράνη και τον προπονητή Σωκράτη Οφρυδόπουλο με τους οποίους ήμουν συμπαίκτης, με Κατσουράνη στην ΑΕΚ όταν για πρώτη φορά έγινα επαγγελματίας και με τον Οφρυδόπουλο στον Αστέρα Τρίπολης όταν κερδίσαμε και την άνοδο".
Για το που θα κριθεί το παιχνίδι:
"Σίγουρα το παιχνίδι του Σαββάτου θα είναι δύσκολο αλλά απ’ την πλευρά μας πιστεύουμε ότι θα είμαστε οι νικητές και θα παραμείνουμε βαθμολογικά στη δυάδα που οδηγεί στην πρώτη κατηγορία. Ο ΟΦΗ είναι ένας σύλλογος με τεράστια ιστορία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και δικαιωματικά πρέπει να αγωνίζεται στη super league. Η δουλειά που γίνεται στο αγωνιστικό και οργανωτικό κομμάτι, η δυναμική του κόσμου που αποτελεί το δωδέκατο παίκτη και η ιστορία που κουβαλάει, είναι τα όπλα που θα την οδηγήσουν στη μεγάλη κατηγορία”.
Πηγή:ofi1925.gr
Ούτε ένα, ούτε δυο, αλλά έξι (!) Νικολήδες έχει ο ΟΦΗ και οι οποίοι είχαν ασφαλώς την τιμητική τους, στην προπόνηση της Τετάρτης (6/12) λόγω της ονομαστικής τους εορτής! Η ΠΑΕ ευχήθηκε σε όλους, με μια ιδιαίτερη αφιέρωση στον "καπετάνιο" του ΟΦΗ και εορτάζοντα, Νίκο Παπαδόπουλο!
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Την …τιμητική τους είχαν στην προπόνηση της Τετάρτης (6/12) οι …Νικολήδες του ΟΦΗ!
Και ήταν και πολλοί. Εξι τον αριθμό!
Ο προπονητής Νίκος Παπαδόπουλος, ο βοηθός προπονητή Νίκος Καραμπετάκης, ο γυμναστής Νίκος Αμανατίδης και οι ποδοσφαιριστές Νίκος Κουσκουνάς, Νίκος Ζιαμπάρης, Νίκος Πουρτουλίδης, είχαν την ονομαστική τους εορτή και δέχθηκαν τις ευχές όλων.
Οι εορτάζοντες έφεραν στο αθλητικό κέντρο και τα απαραίτητα… κεράσματα, σε μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται σε όλους τους Νικολήδες υγεία και επιτυχίες με την ομάδα μας.
Ιδιαίτερα όμως, στον «καπετάνιο» του ΟΦΗ μας Νίκο Παπαδόπουλο, υγεία και δύναμη για να οδηγήσει τον ΟΦΗ μας στην Σούπερ Λίγκ!
Στην φωτογραφία τρείς απο τους Νικολήδες του ΟΦΗ (στη μέση) ο Νίκος Παπαδόπουλος, ο Νίκος Καραμπετάκης και ο Νίκος Αμανατίδης απο το τεχνικό τιμ της ομάδας με τον Παύλο Αδάμο (τεχνικό διευθυντή) και τον Γιώργο Γαυγιωτάκη (προπονητή τερματοφυλάκων).
Με προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του ΟΦΗ για το σημαντικο παιχνίδι με την Παναχαική, που θα γίνει το Σάββατο (9/12, 3μμ), στο Γεντί Κουλέ. Στρέζος και Μάρτος, έχουν ενοχλήσεις στους κοιλιακούς και ακολούθησαν και την Τετάρτη (6/12) ατομικό πρόγραμμα. Μπήκε στην προπόνηση ο Παπαστεριανός.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Τετάρτης (6/12) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ), με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Ο Γιώργος Στρέζος, που έχει ενοχλήσεις στην περιοχή των κοιλιακών, συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα και θεραπεία.
Ατομικό πρόγραμμα έκανε και ο Μάριο Μάρτος, ο οποίος επίσης έχει κάποιες ενοχλήσεις στους κοιλιακούς.
Αντίθετα, ο Μανόλης Παπαστεριανός, ακολούθησε δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις όλο το πρόγραμμα προπόνησης.
Και για τους τρείς παίκτες, ο Νίκος Παπαδόπουλος θα αποφασίσει την Παρασκευή, αν θα είναι στην διάθεση της ομάδας για το παιχνίδι με την Παναχαική.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
*Στην προπόνηση του ΟΦΗ συμμετείχε και ο 25χρονος Αργεντίνος μεσοεπιθετικός Τζόναθαν Καζαζόλα, για τον οποίο θα ληφθεί απόφαση τις επόμενες μέρες.