Με τους 18 διαθέσιμους παίκτες, αλλά με καλή ψυχολογία, απο τη νίκη στο Αίγιο (0-2) ο ΟΦΗ αντιμετωπίζει την Τετάρτη (17/1, 5μ) στο Γεντί Κουλέ τη Δόξα Δράμας, σε ένα παιχνίδι κομβικό για τη συνέχεια, καθώς με νίκη η κρητική ομάδα πλησιάζει στους 2 πόντους τις θέσεις της ανόδου.
Καθοριστκό είναι το παιχνίδι και για τους Δραμινούς καθώς με ήττα, ουσιαστικά αποχαιρετούν το όνειρο της ανόδου, καθώς είναι ήδη 10 βαθμούς πίσω απο τη δεύτερη Παναχαική.
Δωδέκατος παίκτς του ΟΦΗ ο κόσμος, ο οποίος ετοιμάζεται να δώσει βροντερό "παρών" στο Γεντί Κουλέ, για την αναμέτρηση.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (16/1) το απόγευμα στο Βαρδνογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Τετάρτης (17/1) με τη Δόξα Δράμας στο Γεντί Κουλέ. Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι παρακάτω 18 ποδοσφαιριστές:
Στρέζος, Δερμιτζάκης, Παναγιώτου, Φαζός, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Μπολάκης, Μονιάκης, Ποτουρίδης, Νάστος, Παπαστεριανός, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης.
Εκτός είναι οι τραυματίες Οικονόμου και Περογαμβράκης.
Ο Ανέστης Νάστος συμπλήρωσε 4 κίτρινες κάρτες στο Αίγιο, ωστόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος επέλεξε ο πολύτιμος μέσος να εκτίσει την ποινή του, στο τέταρτο επόμενο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ, για την 14η αγωνιστική, καθώς θέλει να τον έχει στα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται με τη Δόξα Δράμας και τον Απόλλωνα Πόντου.
Μέχρι τότε, ο ΟΦΗ, θα έχει προχωρήσει και σε μεταγραφές για την ενίσχυση του, οπότε θα μπορεί να διαχειριστεί καλύερα την απουσία ενός βασικού παίκτη.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε μέσος του ΟΦΗ Ανέστης Νάστος, στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο. Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, ο Νάστος θα εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής στο παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ στην 14η αγωνιστική.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα στην γενικότερη καταχνιά του ουραγού στην βαθμολογία Εργοτέλη, αν ξεχωρίζει κάτι, είναι η “πρωτιά” στους σκόρερ του Ούγκο Κάπιερς, ο οποίος κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου, στην Football league.
Ο 20χρονος Βέλγος επιθετικός έχει βάλει 6 γκολ και ήταν μέχρι πρόσφατα στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ της κατηγορίας, (πλέον πρώτος είναι ο Μάνος του ΟΦΗ με 7), κάνοντας την...έκπληξη μέχρι τώρα, αλλά και δικαιώνοντας τους ανθρώπους του Εργοτέλη για το ταλέντο του.
Ο Κάιπερς είναι ποιοτικός παίκτης, έχει καλή κίνηση μέσα στην περιοχή και το σημαντικότερο: Είναι γκολτζής!
Ασφαλώς, θα πρέπει να υπολογιστεί στα υπέρ του, το γεγονός ότι είναι στους πρώτους σκόρερ στην κατηγορία, αγωνιζόμενος στην τελευταία ομάδα του πρωταθλήματος και έχει να ανταγωνιστεί παίκτες, που αγωνίζονται σε πολύ πιο ποιοτικές ομάδες, απο τον Εργοτέλη.
Κρίμα, που τα γκολ του Κάιπερς, δεν έχουν χαρίσει τους απαιτούμενους βαθμούς στον Εργοτέλη, ο οποίος στα 11 παιχνίδια έχει μόλις τρείς ισοπαλίες και μια νίκη στα...χαρτιά, επί του Αχαρναικού.