karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Είχε και δικαιολογημένα, ένα χαμόγελο μέχρι τα...αυτιά στην συνέντευξη τύπου, μετά τη μεγάλη νίκη του ΟΦΗ επί της Δόξας Δράμας στο Γεντί Κουλέ (3-0). Ο Δημήτρης Μάνος ήταν ο παίκτης του αγώνα, καθώς με δυο γκολ οδήγησε τον ΟΦΗ των προβλημάτων σε μια σπουδαία νίκη. "Ο Θεός μου στέλνει τα γκολ" ανέφερε αφοπλιστικά ο επιθετικός του ΟΦΗ, για την μεγάλη του βραδιά, η οποία σφραγίστηκε με ένα γκολ για...όσκαρ, με ψηλοκρεμαστό σούτ απο 30 μέτρα!

"Το σούτ μπορούσε να πάει και έξω, αλλά τελικά μπήκε. Είδα έξω τον τερματοφύλακα και είπα να το κάνω. Ηταν μια όμορφη στιγμή" ανέφερε ο Δημήτρης Μάνος, που αφιέρωσε το εκπληκτικό του γκολ, στον αναπληρωματικό τερματοφύλακα του ΟΦΗ Γιάννη Δερμιτζάκη "γιατί του το είχα υποσχεθεί!" όπως είπε.

Ο Μάνος με τα δυο γκολ κόντρα στη Δόξα, έφτασε τα 7 τέρματα και είναι πρώτος σκόρερ στην Football league.

Ο επιθετικός του ΟΦΗ Δημήτρης Μάνος, ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου, μετά το 3-0 του ΟΦΗ επί της Δόξας Δράμας στο Γεντί Κουλέ:

«Ένα μπράβο σε όλους τους συμπαίκτες μου. Ένα μπράβο στον κόσμο που μας στήριξε σε αυτό το δύσκολο παιχνίδι. Μας έδωσε ψυχολογία. Όταν ξεκίνησε το ματς, όλα τα παιδιά, θα βγάλουμε αυτό που μας έχει δουλέψει αυτός ο προπονητής, αυτά που μας έχει πεί.

Με θέληση και πάθος, δείξαμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο, ότι θέλαμε περισσότερο το παιχνίδι από τον αντίπαλο.

Το καταφέραμε.

Αυτές τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε, γίναμε μια οικογένεια.

Γίναμε μια γροθιά όλοι.

Είμαστε παραπάνω από ομάδα.

Αυτά τα παιδιά που είμαστε εδώ, έχουμε δώσει ότι έχουμε και δεν έχουμε.

Σίγουρα υπάρχει κούραση, γιατί έχουμε μείνει λίγοι παίκτες.

Όπως είπε και ο προπονητής, μακάρι να έρθουν καινούργια παιδιά.

Να μας βοηθήσουν και να ανανεωθεί το ρόστερ.

Ένα μεγάλο μπράβο σε αυτά τα παιδιά και στον προπονητή.

Δίνουμε τα πάντα για αυτήν την ομάδα και το αξίζει αυτή η ομάδα».

-Τι σκέφτηκες όταν έβαλες αυτό το εκπληκτικό γκολ και που το αφιερώνεις;

«Το αφιερώνω, στο δεύτερο τερματοφύλακα που έχουμε. Του το είχα πεί πριν το παιχνίδι, ότι θα του το αφιερώσω. Αυτά τα γκολ, μου τα στέλνει ο Θεός.

Από εκεί ψηλά να μας έχει υγιείς».

-Το σούτ δεν ήταν τυχαίο όμως έτσι;

«Όχι, μπορούσε να πάει και έξω, αλλά τελικά μπήκε. Είδα έξω τον τερματοφύλακα και είπα να το κάνω. Ηταν μια όμορφη στιγμή».

-Το μεγάλο όπλο της ομάδας είναι το κλίμα στα αποδυτήρια, αυτό που περιέγραψες;

«Σίγουρα, αυτό είναι. Από εκεί ξεκινάει η ομάδα. Να είμαστε όλοι δεμένοι. Να παίζουμε ο ένας για τον άλλο. Να παίζεις για τον προπονητή και τον κόσμο. Δείξαμε θέληση, ότι θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Σε όλα τα ματς που έχουμε παίξει ακόμα και οι 15 που μείναμε, δείξαμε ότι παίξαμε για τη νίκη και μας βγήκε.

Η διάρκεια θα είναι αυτό που θα μας κρατήσει, για να πάμε και πιο ψηλά ακόμα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βραδιά δόξας με σπουδαία γκόλ!

Γκολάρες και νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ! (VIDEO)

"Eχει το χάρισμα να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα!"

Η επιστροφή του Αγγελου Διγκόζη στο Γεντί Κουλέ, σε ενα γήπεδο, που γνώρισε επιτυχίες στο παρελθόν με τον ΟΦΗ, ήταν οδυνηρή. Η ομάδα του γνώρισε βαριά ήττα απο τον ΟΦΗ και ο ίδιος φαίνεται να αποτελεί παρελθόν, καθώς ήταν γνωστό και πριν το παιχνίδι, ότι έπαιζε το κεφάλι του σε αυτό το ματς.

Η Δόξα μετά το 3-0, έμεινε πολύ μακριά απο το στόχο της ανόδου, καθώς είναι στο -10 απο τη δεύτερη Παναχαική και στο -8 απο τον τρίτο ΟΦΗ.

Ηδη στη Δράμα, ακούγονται ως πιθανοί αντικαταστάτες του, ο Νίκος Καραγεωργίου, ο Νίκος Κωστένογλου και ο Παύλος Δερμιτζάκης.

Στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι ο Διγκόζης έδωσε συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη, τόνισε ότι "ο ΟΦΗ είναι ένα κομμάτι της ζωής μου. Εδώ μεγάλωσα" και άφησε αιχμές για το ότι "αυτός που προσπάθησε να πεί, ότι έχω μιλήσει με ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ότι τους είπα να κάνουν προσφυγές, για να τους πάρει η ομάδα μου, είναι ανήθικος και πρόστυχος. Ξέρει αυτός ποιος είναι και λυπάμαι πραγματικά πολύ. Δεν πειράζει όμως. Εχει ο Θεός. Είναι μεγάλος και μας βλέπει όλους».

Ο προπονητής της Δόξας Δράμας Aγγελος Διγκόζης, ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ (3-0) στο Γεντί Κουλέ:

 «Το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι είναι μια πολύ κακή βραδιά για μας. Να δώσω συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη μεγάλη νίκη που έκανε.

Δεν θέλω να πω κάτι άλλο».

-Πόσο αλλάζουν οι ισορροπίες σε αυτό το κυνήγι του τίτλου;

«Τελείωσε νομίζω. Εμείς έχουμε μείνει πάρα πολύ πίσω».

-Σημαίνει κάτι ότι δεν θέλετε να πείτε κάτι άλλο;

«Όχι, απλά είμαι πολύ στεναχωρημένος από το αποτέλεσμα».

-Απο τη Δοξα βλέπουμε δυο πρόσωπα. Καλό ξεκίνημα, αλλά όχι αντίστοιχη συνέχεια..

«Ισως να πληρώνουμε το γεγονός ότι τα παιδιά ήρθαν μετά τις 20 Σεπτεμβρίου και δεν έκαναν προετοιμασία».

-Που αποδίδετε αυτήν εμφάνιση της Δόξας κόντρα στον ΟΦΗ;

«Αρκετοί παίκτες δεν ήταν στη μέρα τους. Μέχρι το 20-25 νομίζω ότι το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο. Δυστυχώς όμως φάγαμε δυο γκολ από το πουθενά. Δυστυχώς. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Η εικόνα μετά το 25’ που δεχθήκαμε τα γκολ δεν μας επιτρέπει να μιλάμε».

-Το τρίτο γκολ πιστεύετε ήταν καθοριστικό;

«Όταν μπαίνεις στο δεύτερο ημίχρονο, όπου βάλαμε δεύτερο επιθετικό, προσπαθήσαμε χάσαμε μια ευκαιρία με τον Κάσες, αν γινόταν εκεί το 2-1 ίσως ήταν διαφορετικό το παιχνίδι».

-Πιστεύετε ότι έδωσε έξτρα κίνητρο στους παίκτες του ΟΦΗ, η δήλωση που κάνατε ότι έρχεστε για τη νίκη;

«Δε νομίζω. Σε όλα τα παιχνίδια η Δόξα, ο ΟΦΗ και οποιαδήποτε άλλη ομάδα, πηγαίνει μόνο για τη νίκη. Ξέρετε καμιά ομάδα στον κόσμο να πηγαίνει για την ήττα;

Θέλω όμως να σταθώ και σε κάτι άλλο. Αυτός που προσπάθησε να πεί ότι έχω μιλήσει με ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ότι τους είπα να κάνουν προσφυγές, για να τους πάρει η ομάδα μου, είναι ανήθικος και πρόστυχος. Ξέρει αυτός ποιος είναι και λυπάμαι πραγματικά πολύ. Ο ΟΦΗ είναι ένα κομμάτι της ζωής μου. Εδώ μεγάλωσα και είναι άδικο αυτό. Δεν πειράζει όμως. Εχει ο Θεός. Είναι μεγάλος και μας βλέπει όλους».

-Μήπως παρασυρθήκατε από τα προβλήματα του ΟΦΗ;

«Όχι, δεν θα είχαμε την εικόνα που είχαμε μέχρι το 25’. Με το που φάγαμε το γκολ καταρρεύσαμε.  Ξέραμε τη δυναμική του ΟΦΗ, ξέραμε τη δυναμική του γηπέδου».

Εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ ο Γιώργος Λίτσκας ανέφερε ότι «συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη και στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια.

Συνεχίζουμε. Εχει πολύ δρόμο ακόμα. Είμαστε ιστορική ομάδα. Εχουμε χαμηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά. Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι».

-Τι δεν πήγε καλά;

«Ημασταν άτυχο στο ξεκίνημα. Είχαμε δυο κλασσικές ευκαιρίες. Δεν μπήκαν τα γκολ.

Αμέσως μετά ο ΟΦΗ έβαλε με κάποιες κόντρες το γκολ. Προσπαθήσαμε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά δεν μας βγήκε».

-Εχει ελπίδες η ομάδα σου για την άνοδο; Ο προπονητής σου είπε ότι η ομάδα έχει μείνει πολύ πίσω…

«Η αλήθεια είναι αυτή. Όμως το πρωτάθλημα είναι μεγάλο. Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Πρέπει να συνεχίσουμε. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βραδιά δόξας με σπουδαία γκόλ!

Γκολάρες και νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ! (VIDEO)

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, βούρκωσε, στην συνέντευξη τύπου, όταν μετά το 3-0 επί της Δόξας Δράμας, μετά απο εκπληκτική εμφάνιση, ξεκίνησε να...αποθεώνει τους παίκτες του.  "Είμαι πολύ περήφανος που συνεργάζομαι μαζί τους" ανέφερε και πρόσθεσε "γράφουν μια ιστορία στην ομάδα. Γιατί πέρα από το αποτέλεσμα, όποιο και αν ήταν, πρέπει να είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους. Οσα χρήματα στην καριέρα του και αν κερδίσει κάποιος ποδοσφαιριστής, αυτό που έχει κερδίσει από τον κόσμο της ομάδας, ο κάθε παίκτης που έχει μείνει στην ομάδα, δεν πληρώνεται με τίποτα».

Ο προπονητής του ΟΦΗ, ρωτήθηκε και για το σύνθημα απο τον κόσμο, που τον καλούσε να μείνει για πάντα στον ΟΦΗ.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε πως "δεν είναι και λίγο να κάθεσαι σε ένα πάγκο, που έχουν κάτσει τεράστιοι προπονητές και κατά την άποψη μου ένας τεράστιος προπονητής, που είναι και δάσκαλος μου. Δεν είναι λίγο να φωνάζει το όνομα σου ο κόσμος".

Για το 3-5-2 που χρησιμοποιεί ο ΟΦΗ στα τελευταία παιχνίδια, τόνισε ότι "τα προβλήματα που είχαμε σαν ομάδα με ανάγκασαν να γυρίσουμε σε αυτόν τον σχηματισμό, σκεπτόμενος ότι θα είμαστε πιο κόμπακτ στην άμυνα και ότι το μηδέν φέρνει αποτελέσματα, αλλά και ότι η ποιότητα που έχουν κάποιοι παίκτες μας στην επίθεση, θα φέρουν και τα γκολ".

Για τις μεταγραφές ο Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε ότι ο ΟΦΗ θα κάνει 5 προσθήκες, ενώ θα ανέβουν και 1-2 παιδιά απο την Κ19. Πάντως ο τεχνικός του ΟΦΗ ξεκαθάρισε ότι "αυτοί που θα έρθουν θα πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για να μπούν στην ομάδα".

Αναλυτικά η αναφορά του προπονητή του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί της Δόξας Δράμας με 3-0:

«Στο λίγο χρόνο που έχουμε να δουλεύουμε από παιχνίδι σε παιχνίδι, στην τακτική που εφαρμόζουμε στο σχηματισμό τις τελευταίες αγωνιστικές, έχω να πώ ότι στο τακτικό κομμάτι ήμασταν άριστοι.

Βέβαια αυτό, δεν γίνεται χωρίς τη θέληση, το πάθος και την αυταπάρνηση αυτών των παιδιών.

Κάθε μέρα κάνουν πράγματα, που μας κάνουν υπερήφανους.

Δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά το παιχνίδι, όμως πολύ γρήγορα, ισορροπήσαμε.

Ότι δουλέψαμε στην προπόνηση, το τηρήσαμε κατά γράμμα, κυρίως με μπαλιές στην πλάτη της άμυνας του αντιπάλου, πάνω στο οποίο δουλέψαμε πολύ.

Διαχειριστήκαμε πολύ καλά μετά το 2-0 το δεύτερο ημίχρονο, σχεδόν δεν κινδυνεύσαμε καθ’ όλου κατά την άποψη μου.

Και αυτό γιατί, ήμασταν τακτικά άριστοι και όλοι δώσανε το κάτι παραπάνω για να έρθει αυτή η νίκη.

Όπως είπα και πριν το παιχνίδι στους παίκτες, η κάθε ομάδα έχει την ιστορία της και ο ΟΦΗ έχει μεγάλη ιστορία.

Τα παιδιά που έχουν μείνει στην ομάδα, γράφουν μια μικρή ιστορία δική τους.

Στο ότι έχουν κρατήσει την ομάδα ζωντανή.

Θέλω να τους δώσω συγχαρητήρια και είμαι περήφανος που συνεργάζομαι μαζί τους.

Συγχαρητήρια στον κόσμο».

-Η αλλαγή σχηματισμού στην ομάδα, της δίνει μεγαλύτερη ενέργεια σε άμυνα και επίθεση. Αυτό το 3-5-2 έχει λειτουργήσει καλύτερα. Θα το διατηρήσετε;

“Eνας προπονητής δεν μπορεί να έχει στο νου του μόνο ένα σχηματισμό. Πάντα στο μυαλό μου ήταν και αυτός ο σχηματισμός.

Όμως δεν τον επιλέξαμε στην αρχή του πρωταθλήματος.

Τα προβλήματα που είχαμε σαν ομάδα με ανάγκασαν να γυρίσουμε σε αυτόν τον σχηματισμό, σκεπτόμενος ότι θα είμαστε πιο κόμπακτ στην άμυνα και ότι το μηδέν φέρνει αποτελέσματα, αλλά και ότι η ποιότητα που έχουν κάποιοι παίκτες μας στην επίθεση, θα φέρουν και τα γκολ.

Βέβαια για όλα αυτά μετράει και η θέληση των παιδιών. Δεν είναι και λίγα όλα αυτά που τραβήξαμε.

Ολοι μας δηλαδή.

Αλλα κυρίως οι παίκτες. Είμαι πολύ περήφανος που συνεργάζομαι μαζί τους.

Γράφουν μια ιστορία στην ομάδα. Γιατί πέρα από το αποτέλεσμα, όποιο και αν ήταν, πρέπει να είναι υπερήφανοι για τον εαυτό τους.

Οσα χρήματα στην καριέρα του και αν κερδίσει κάποιος ποδοσφαιριστής, αυτό που έχει κερδίσει από τον κόσμο της ομάδας, ο κάθε παίκτης που έχει μείνει στην ομάδα, δεν πληρώνετε με τίποτα».

-Κόουτς σας βλέπουμε πολύ φορτισμένο συναισθηματικά. Είναι και το σύνθημα του κόσμου, που σας ζητούσε να μείνετε για πάντα στην ομάδα;

«Δεν είναι και λίγο. Να κάθεσαι σε ένα πάγκο, που έχουν κάτσει τεράστιοι προπονητές και κατά την άποψη μου ένας τεράστιος προπονητής, που είναι και δάσκαλος μου.

Δεν είναι λίγο να φωνάζει το όνομα σου ο κόσμος.

Η φόρτιση έχει να κάνει με τα παιδιά, με τους παίκτες.

Αλλά και σίγουρα με τον κόσμο της ομάδας».

-Ερχονται καλύτερες μέρες στην ομάδα;

«Νομίζω ότι τα πράγματα είναι καλύτερα. Εχουμε ηρεμία, πολύ σημαντικό.

Εχουμε ανθρώπους δίπλα μας. Κάνουν πράγματα κάθε μέρα. Ενημερώθηκα ότι η ομάδα έχει πλέον ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα. Είναι σίγουρο ότι πρέπει να βοηθηθεί.

Με μεταγραφές. Ο κόσμος βοηθάει.

Δεν είναι λίγο αυτό που έγινε σήμερα.

Τα παιδιά αυτά γύρισαν τον κόσμο στο γήπεδο.

Φαίνεται ότι έχουμε κάτι, που είχα πεί στην αρχή της σεζόν.

Μια θετική αύρα, που είναι σημαντική για την ψυχολογία των παιδιών, της ομάδας και του κόσμου.

Εύχομαι να πάνε καλύτερα τα πράγματα.

Εχουμε δυσκολίες, όμως με την αγάπη και τη θετική αύρα όλων, διοίκησης, μετόχων και κόσμου, οι επόμενες μέρες θα είναι καλύτερες».

-Ένα σχόλιο για τον αντίπαλο;

«Στην αρχή του αγώνα, έδειξε κάποια καλά στοιχεία, αλλά στη διάρκεια του παιχνιδιού, δεν τον αφήσαμε να παίξει. Παφρά την αλλαγή σχηματισμού που έκανε στο δεύτερο ημίχρονο, δεν τον αφήσαμε να μας απειλήσει σχεδόν καθ’ όλου».

-Θα μας κάνετε ένα σχόλιο για το Δημήτρη Μάνο, που έβαλε δυο γκολ, το ένα εκπληκτικό και σκοράρει συνεχώς στα τελευταία παιχνίδια;

«Τον Μάνο τον ήθελα να τον πάρω και στον Ηρακλή. Όταν ήταν στη Βέροια. Είχα δεί ένα παιχνίδι πέρσι του ΟΦΗ μέσα στην Καλλιθέα. Είχε κερδίσει ο ΟΦΗ. Σκόραρε ο Δημήτρης. Αναρωτήθηκα τότε γιατί δεν παίζει. Όταν ήρθα στην ομάδα, συζήτησα πολύ μαζί του.

Εχει ταλέντο, έχει ένα χάρισμα να σκοράρει και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα. Όμως θα του πω, ότι δεν έχει κάνει τίποτα ακόμα.

Πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει, είναι περιουσιακό στοιχείο της ομάδας. Μόνο με δουλειά πετυχαίνεις πολλά πράγματα».

-Θα μας κάνετε ένα σχόλιο για τον Μαχαίρα, που θα είναι η πρώτη μεταγραφή του ΟΦΗ και αν θα γίνουν και άλλες προσθήκες;

«Η ομάδα θα ενισχυθεί και θα έχω τεράστιο πρόβλημα σαν προπονητής, απέναντι σε αυτά τα παιδιά που κράτησαν την ομάδα. Το έχω συζητήσει μαζί τους, ότι χρειαζόμαστε βοήθεια.

Πρέπει να μπουν και άλλοι παίκτες σε αυτό το κλάμπ.

Εχουμε ανάγκη από παίκτες, αλλά αυτοί που θα έρθουν θα πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για να μπούν στην ομάδα.

Τις επόμενες μέρες θα έχουμε ακόμα δυο παίκτες.

Θα κάνουμε και 1-2 παιδιά επαγγελματίες απ την Κ19. Θα κάνουμε περίπου 5 μεταγραφές, γιατί ήδη έχουν αρχίσει οι κάρτες και πρέπει να έχουμε επιλογές».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βραδιά δόξας με σπουδαία γκόλ!

Γκολάρες και νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ! (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi