Ο Δημήτρης Μάνος ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του ΟΦΗ στη νίκη επί της Δόξας Δράμας με 3-0.
Πέτυχε δυο γκολ (το άλλο ο Κουτσιανικούλης) και οδήγησε τον ΟΦΗ στη σπουδαία νίκη που τον κρατάει ζωντανό στη μάχη της ανόδου.
Ειδικά το δεύτερο γκολ του Μάνου με ψηλοκρεμαστό σουτ απο τα 30 μέτρα (με αυτό έκανε το 2-0 ο ΟΦΗ) διεκδικεί τον τίτλο, του γκολ της χρονιάς στην Football league!
Ο επιθετικός του ΟΦΗ με τα δυο γκολ κόντρα στη Δόξα, έφτασε πλέον τα 7 τέρματα και είναι πρώτος σκόρερ στην Football league.
O Nίκος Παπαδόπουλος, ρωτήθηκε στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη επί της Δόξας, για το νεαρό επιθετικό και αποκάλυψε πιο είναι το δυνατό...σημείο του παίκτη του.
Οπως είπε ο Νίκος Παπαδόπουλος:
«Τον Μάνο τον ήθελα να τον πάρω και στον Ηρακλή. Όταν ήταν στη Βέροια. Είχα δεί ένα παιχνίδι πέρσι του ΟΦΗ μέσα στην Καλλιθέα. Είχε κερδίσει ο ΟΦΗ. Σκόραρε ο Δημήτρης. Αναρωτήθηκα τότε γιατί δεν παίζει. Όταν ήρθα στην ομάδα, συζήτησα πολύ μαζί του.
Εχει ταλέντο, έχει ένα χάρισμα να σκοράρει και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα. Όμως θα του πω, ότι δεν έχει κάνει τίποτα ακόμα.
Πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει, είναι περιουσιακό στοιχείο της ομάδας. Μόνο με δουλειά πετυχαίνεις πολλά πράγματα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«ΑΥΤΟΣ o ΟΦΗ δεν φοβάται κανένα!» αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, σε μια ανακοίνωση αποθέωσης, για την ομάδα, τον προπονητή, τους παίκτες και τον κόσμο, μετά τη μεγάλη νίκη επί της Δόξας Δράμας (3-0), που κρατάει τον ΟΦΗ ζωντανό στη μάχη της ανόδου.
Η αναφορά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συνοδεύεται απο ένα VIDEO μετά τη λήξη του αγώνα, με πάνω από 6 χιλιάδες φίλους του ΟΦΗ να φωνάζουν «ΟΦΗ-ΟΦΗ» και να αποθεώνουν την κρητική ομάδα, για την παλικαρίσια της εμφάνιση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
ΑΥΤΗ η ομάδα.
ΑΥΤΟΣ ο προπονητής.
ΑΥΤΟΙ οι παίκτες.
ΑΥΤΟΣ ο κόσμος.
ΑΥΤΟ το γήπεδο.
ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ!
Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πραγματικά πολύ λίγο.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ θα ζήσουμε ΞΑΝΑ τέτοιες στιγμές!
Ο δρόμος είναι ΜΑΚΡΥΣ και ΔΥΣΚΟΛΟΣ, αλλά ΑΥΤΟΣ ο ΟΦΗ δεν φοβάται κανένα!
Την Κυριακή όλοι ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ για μια ακόμη ΓΙΟΡΤΗ, για ένα ακόμη ΜΕΓΑΛΟ ματς!
Γιατι ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΦΗ!
Δείτε παρακάτω το video με την αποθέωση των παικτών του ΟΦΗ απο τον κόσμο, μετά τη λήξη του αγώνα με τη Δόξα Δράμας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα στη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στον ΟΦΗ και τις μέρες αβεβαιότητας, ο Αλέξης Περογαμβράκης, ζει την απόλυτη ευτυχία!
Η σύζυγος του Μαρία, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και έτχι το ζευγάρι μετά την κόρη απέκτησε και τον υιό.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της, ευχήθηκε στον Αλέξη: "Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συγχαίρει θερμά τον Αλέξη Περογαμβράκη που έγινε για δεύτερη φορά πατέρας. Μετά την κόρη, έκανε και τον υιό!
Στον Αλέξη μας και τη σύζυγο του Μαρία, ευχόμαστε ότι καλύτερο, να τους ζήσει το νεογέννητο και να το δούν όπως πραγματικά επιθυμούν".
Eυχές και απο εμάς στον καλό φίλο Αλέξη και στη Μαρία!
Παιδιά, να σας ζήσει!
To 2018 μπήκε καλά για τον Αλέξη Περογαμβράκη, ο οποίος εκτός απο τη γέννηση του δεύτερου παιδιού του, μετράει αντίστροφα για την επιστροφή στην ενεργό δράση, καθώς έχει ήδη πατήσει γήπεδο και περίπου στα μέσα του Φεβρουαρίου θα είναι και αυτός στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, αφήνοντας πίσω του, την κακιά στιγμή του 2017 με τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη (ρήξη πρόσθιου χιαστού), λίγο πριν την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου.
Ο Αλέξης όλο αυτό το διάστημα έχει δουλέψει σκληρά και περιμένει πως και πως την επιστροφή του για να βοηθήσει, με τα γκολ του, τον ΟΦΗ!
Η θετική αύρα απο τη γέννηση του παιδιού του, θα τον βοηθήσει να ανεβάσει ακόμη περισσότερο, την ψυχολογία του!