Στα 42 του χρόνια ο Κώστας Κιάσσος, έβαλε ξανά τη...φόρμα και τα ποδοσφαιρικά παπούτσια, για λογαριασμό της ΑΕ Μυλοποτάμου, η οποία αγωνίζεται στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο Κιάσσος, θα ενισχύσει την ομάδα του Ρεθύμνου, την οποία θα βοηθήσει στην προσπάθεια της να παραμείνει στην κατηγορία.
Προπονητής στην ΑΕ Μυλοποτάμου, είναι ο φίλος του Κιάσσου, Γιώργος Κόλτζος.
Η μεταγραφή ανακοινώθηκε και επίσημα, απο την ομάδα του Ρεθύμνου.
Η ανακοίνωση της ΑΕ Μυλοποτάμου αναφέρει:
«Παίχτης της ομάδας μας και επίσημα ο Κώστας Κιάσσος! Η ομάδα μας ανακοινώνει την απόκτηση του έμπειρου μέσου (γεννημένος στις 13/12/1975) Κώστα Κιάσσου.
Στο πλούσιο βιογραφικό του έχει φορέσει τις φανέλες των ΟΦΗ, Παναθηναϊκού, Ηρακλή, Νουμάνθιας, Πανιωνίου, Ανόρθωσης, Λεβαδειακού, Φωστήρα, ΠΑΣ Γιάννινα, Ένωσις Νέων Παραλιμνίου, Πανσερραϊκού, Απόλλων Σμύρνης, Παναχαϊκής και Γουέλινγκ Γιουνάιτεντ(Conference).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής (21/1) στη Βέροια, στρέφει την προσοχή του ο Εργοτέλης.
Η ομάδα του Τάκη Γκώνια θα παραταχθεί στην αναμέτρηση με τους τρείς νέους παίκτες που πήρε με μεταγραφή (Τσέλιο, Οικονόμου και Νικολακάκη) γεγονός που της δίνει περισσότερες λύσεις.
Ο Εργοτέλης, πήρε στα χαρτιά το παιχνίδι με τον Αχαρναικό, ενώ ξεχρέωσαν απο κάρτες και οι Σταμόπουλος, Μπάτζιος, Μπούζας.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει:
"Σε ρυθμούς Βέροιας κινούνται οι κιτρινόμαυροι συνεχίζοντας την προετοιμασία τους με προπόνηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.
Ο Τάκης Γκώνιας εκμεταλλευόμενος και την μη αγωνιστική δράση της προηγούμενης εβδομάδας είχε τον χρόνο και την δυνατότητα να ετοιμάσει τα πλάνα του για την Κυριακάτικη εκτός έδρας αναμέτρηση ενσωματώνοντας στην ομάδα μας και τα τρία νέα μεταγραφικά αποκτήματα Τσέλιο, Οικονόμου και Νικολακάκη γεγονός που του δίνει περισσότερες λύσεις.
Παράλληλα ένα ακόμα κέρδος που έφερε στην ομάδα μας η 11η αγωνιστική όπου ήταν προγραμματισμένο το ματς με τον Αχαρναϊκό είναι η ευκαιρία που δόθηκε προκειμένου να δηλωθούν και να εκτίσουν την ποινή της μιας αγωνιστικής οι Σταμόπουλος, Μπάτζιος και Μπούζας «καθαρίζοντας» έτσι από κάρτες.
Όσον αφορά το πρόγραμμα της Πέμπτης περιλαμβάνει προπόνηση στις 11:30 στο βοηθητικό του Παγκρητίου.
Οσον αφορά τα μεταγραφικά θέματα συνεχίζονται οι επαφές με παίκτες οι οποίοι βρίσκονται στο στόχαστρο της ομάδας για την περαιτέρω ενίσχυση της".
Μια ακόμη διάκριση για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ. Δυο αθλήτριες του, βρίσκονται στους κορυφαίους του 2017, που ψηφίστηκαν από τους φίλους του κλασσικού αθλητισμού.
Συγκεκριμένα, η Αφροδίτη Μανιού αναδείχθηκε 3η καλύτερη αθλήτρια για το 2017 στην Κατηγορία των Νεανίδων πίσω από την Άννα Κιάφα (1η) και την Σοφία Αλικανιώτη (2η ) .
Ενώ η Ζωή Μπαλαμούτη 3η καλύτερη αθλήτρια για το 2017 στην Κατηγορία των Κορασίδων πίσω από την Μαγκούλια (1η) και την Δόση (2η ) .
Οι νικητές ανά κατηγορία θα βραβευθούν στην ετήσια γιορτή του ΣΕΓΑΣ, που θα γίνει τον επόμενο μήνα, προκειμένου να βραβευθούν οι κορυφαίοι αθλητές και αθλήτριες της χρονιάς.