karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με την ίδια...συνταγή, των τελευταίων αγώνων, θα παραταχθεί ο ελλιπής αλλά ψυχωμένος ΟΦΗ και στο παιχνίδι της Κυριακής (21/1, 3μμ) με τον Απόλλωνα Πόντου στο Γεντί Κουλέ.

Τα παλικάρια που κέρδισαν τα Χανιά (3-0), τον Παναιγιάλειο (0-2) και τη Δόξα Δράμας (3-0), καλούνται να κάνουν ένα ακόμη άθλο. Να κάνουν το 4Χ4 και να βάλουν τον ΟΦΗ ξανά σε τροχιά ανόδου.

Κόντρα στην Καλαμαριά ο Νίκος Παπαδόπουλος, δεν θα έχει στη διάθεση του τον Δημήτρη Μαχαίρα, που απέκτησε πριν απο μερικές μέρες ο ΟΦΗ, καθώς ο παίκτης θα έχει δικαίωμα συμμετοχής απο το επόμενο παιχνίδι.

Με 17 μάχιμους παίκτες, συν τον τραυματία Περογαμβράκη, ο ΟΦΗ στο παιχνίδι.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (20/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής (21/1) με τον Απόλλωνα Πόντου στο Γεντί Κουλέ.

Στην αποστολή, ο Νίκος Παπαδόπουλος, πήρε όλους τους διαθέσιμους παίκτες, με εξαίρεση τον τραυματία Οικονόμου και τον τερματοφύλακα Παναγιώτου, ο οποίος αγωνίστηκε με την ομάδα Κ19.

Παράλληλα, από το επόμενο παιχνίδι της ομάδας μας, θα έχει δικαίωμα συμμετοχής το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα για τον Ιανουάριο, ο Δημήτρης Μαχαίρας.

Στην αποστολή του ΟΦΗ μετέχουν οι παρακάτω  παίκτες: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Μπολάκης, Μονιάκης, Ποτουρίδης, Νάστος, Παπαστεριανός, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Περογαμβράκης.

Ο ΟΦΗ ανεβάζει στροφές για το παιχνίδι της Κυριακής (21/1, 3μμ) με τον Απόλλωνα Πόντου, στο Γεντί Κουλέ.

Την Παρασκευή (19/1) οι παίκτες του ΟΦΗ έλαβαν κάποια χρήματα απο τους μετόχους, έναντι της οφειλής που υπήρχε προς αυτούς.

Ηταν μια υπόσχεση ου είχαν δώσει τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής στουα παίκτες. Μάλιστα η Δ.Ε. με ανακοίνωση της ευχαρόστησε "για μια ακόμη φορά δημόσια  τους παίκτες, για την προσπάθεια που κάνουν και την κατανόηση που δείχνουν, σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για τον σύλλογο".

Ολοι οι διαθέσιμοι παίκτες στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, για το παιχνίδι με την Καλαμαριά.

Ολα δείχνουν ενδεκάδα, που κοντά σε αυτή που χρησιμοποίησε στη νίκη-θρίαμβο επί της Δόξας Δράμας με 3-0, την περασμένη Τετάρτη.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (19/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ κορύφωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση  της Κυριακής  (21/1, 3μμ) με τον Απόλλωνα Πόντου, στο Γεντί Κουλέ.

Στα ευχάριστα για το Νίκο Παπαδόπουλο, το γεγονός ότι όλοι οι διαθέσιμοι παίκτες, γυμνάστηκαν κανονικά.

Με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση.

*Με την συνδρομή κάποιων μετόχων στους παίκτες του ΟΦΗ, δόθηκαν  την Παρασκευή (19/1) χρήματα έναντι της οφειλής που υπάρχει απέναντι τους, όπως τους είχε υποσχεθεί τις προηγούμενες ημέρες η Διοικούσα  Επιτροπή, η οποία θα ήθελε να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά δημόσια, τους παίκτες, για την προσπάθεια που κάνουν και την κατανόηση που δείχνουν, σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για τον σύλλογο.

Με το Μανόλη Νικολακάκη στην αποστολή (νέα μεταγραφή) και το Σταματάκο που εξέτισε την ποινή του ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ο Εργοτέλης, για την αναμέτρηση της Κυριακής (3μμ) στη Βέροια με την τοπική ομάδα, για την 12η αγωνιστική της Football league. Η προετοιμασία του Εργοτέλη για το παιχνίδι, θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει στη Βέροια το Σάββατο.

Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη αναφέρει:

Με την προπόνηση που έγινε το πρωί της Παρασκευής στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου Σταδίου ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ο Εργοτέλης για το ματς της Κυριακής όπου θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Βέροια.

Ο Τάκης Γκώνιας ανακοίνωσε τους 18 παίκτες που θα αποτελέσουν την αποστολή της ομάδας ανάμεσα στους οποίους είναι και ένα από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα ο Μανόλης Νικολακάκης.

Πιο συγκεκριμένα για τον αγώνα κόντρα στην Βέροια επιλέγηκαν οι: Λαδάς, Κατσιμήτρος, Νικολακάκης, Σταμόπουλος, Πάτας, Μπάτζιος, Μαζουλουξής, Βογιατζής, Αγγελόπουλος, Μπούζας, Ιατρούδης, Εφορντ, Μπουτσάκης, Μπουρσέλης, Ροβίθης, Κάιπερς, Εντιαγιέ, Σταματάκος.

Η κιτρινόμαυρη αποστολή θα πετάξει αύριο το πρωί για Θεσσαλονίκη και από εκεί οδικώς θα μεταβεί στην Βέροια όπου και το μεσημέρι του Σαββάτου θα γίνει η τελευταία προπόνηση. Εν τω μεταξύ πριν την αναχώρηση της ομάδας και πιο συγκεκριμένα στις 07:30 ο Τάκης Γκώνιας και οι συνεργάτες του θα βρεθούν στο γήπεδο καθώς έχει προγραμματιστεί προπόνηση για τους παίκτες που έμειναν εκτός αποστολής.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi