karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Υπερήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας και αυτού του τίμ" δήλωσε ο αρχηγός του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος, μετά την παλικαρίσια νίκη του ΟΦΗ, επί του Απόλλωνα Πόντου.

"Υπερβάλαμε δυνάμεις για το καλό του ΟΦΗ. Εχει φτάσει στο αμήν η προσπάθεια μας για να δούμε μια καλύτερη μέρα" υπογράμμισε.

Ο αρχηγός  του ΟΦΗ Ανέστης Νάστος, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Απόλλωνα Πόντου (3-1) στο Γεντί Κουλέ:

«Θα σταθώ λίγο στα ψυχικά αποθέματα των ποδοσφαιριστών, που έχουν απομείνει, μαζί με το προπονητικό τιμ.

Αυτή την προσπάθεια που γίνεται για να κρατήσουμε την ομάδα ζωντανή.

Νομίζω ότι ήταν να κάνουμε το κάναμε και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι ίσως να περίμεναν κάποιοι.

Εμείς οι ποδοσφαιριστές είμαστε εδώ για τον ΟΦΗ. Για κανένα άλλο.

Προσπαθούμε μέσα από τη δουλειά, υπερβάλλαμε δυνάμεις για το καλό του ΟΦΗ.

Μόνο για αυτό. Εχει φτάσει στο αμήν η προσπάθεια μας για να δούμε μια καλύτερη μέρα.

Δεν θέλω  να σταθώ στο οικονομικό.

Αν ήταν να έχουμε διαλύσει την ομάδα, θα είχε γίνει.

Εμείς ζητάμε να μας λένε δυο λέξεις και αυτά να γίνονται.

Αποδείξαμε ότι κάναμε υπομονή, εμείς που μείναμε, χωρίς να κατηγορώ τα παιδιά που φύγανε.

Αν δεν υπάρχει μια καλύτερη μέρα για τον ΟΦΗ, δεν θα υπάρχει νόημα.

Η ομάδα δεν θα μπορεί να δώσει τον καλύτερο της εαυτό.

Αυτό δηλαδή που έκανε τα προηγούμενα παιχνίδια.

Παρά τα προβλήματα κάναμε μια προσπάθεια και το αποδείξαμε.

Οσο πιο γρήγορα γίνεται, πρέπει να λυθούν τα προβλήματα.

Να συσπειρωθούμε όλοι.

Βλέπετε ότι η ομάδα έχει γίνει οικογένεια. Ο κόσμος είναι ένα με εμάς.

Οσο πιο γρήγορα γίνει η συσπείρωση τόσο το καλύτερο για την ομάδα.

Είμαστε μέσα στο στόχο.

Είναι κρίμα αυτή η προσπάθεια να χαθεί.

Ζητάω συσπείρωση από τους ανθρώπους της ομάδας. Να έρθει μια ισορροπία για να μπορέσει η ομάδα να προχωρήσει.

Σε ένα κακό αποτέλεσμα, ίσως αυτό γυρίσει εναντίον μας που γίνεται σήμερα και θα είναι κρίμα.

Είμαι υπερήφανος, που είμαι σε αυτήν την ομάδα και σε αυτό το τιμ.

Υπερήφανος που συνεργάζομαι και είμαι μέλος σε αυτήν την ομάδα.

Θέλω να είμαι δίκαιος για αυτό που γίνεται στον ΟΦΗ.

Οι παίκτες κάνουμε ότι μπορούμε. Ελάτε να μας βοηθήσετε, αυτό είναι το μήνυμα που στέλνω».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μπράβο στον κόσμο, μήνυμα στους μετόχους!

Μια ακόμη νίκη μαγκιάς απο τα παλικάρια του ΟΦΗ!

Ο νέος άθλος του ΟΦΗ! (VIDEO)

Oι παίκτες του ΟΦΗ και ο κόσμος του, πανηγύρισαν έξαλλα στο Γεντί Κουλέ την τέταρτη σερί νίκη (αυτή τη φορά επί του Απόλλωνα Πόντου με 3-1), ωστόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος, στην συνέντευξη τύπου, μετά τον αγώνα, εκτός απο τα συγχαρητήρια στους παίκτες του, έστειλε μήνυμα στους μετόχους, να επιταχύνουν τις διαδικασίες, για την επόμενη μέρα της ομάδας.  "Δεν θέλω να μεταφέρω μιζέρια. Όμως περιμένω να βρεθεί μια λύση. Να μαζευτούν, να μιλήσουν. Πότε πρέπει δηλαδή να γίνει αυτό" ανέφερε ο Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος για τη νέα νίκη του ΟΦΗ των προβλημάτων ανέφερε ότι "φάνηκε η κούραση, αλλά αξίζουν πολλά μπράβο σε αυτά τα παιδιά, αλλά και στον κόσμο. Αυτό που έχουμε κάνει είναι πολύ σημαντικό, όμως αν δεν έρθουν κοντά και επιτέλους να δώσουν λύση αυτοί που πρέπει, για να έχει διάρκεια η ομάδα, νομίζω ότι στο πρώτο στραβό αποτέλεσμα, από ήρωες θα είμαστε κάτι άλλο" υπογράμμισε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα Πόντου (3-1) στο Γεντί Κουλέ:

"Κερδίσαμε ένα πολύ δύσκολο αντίπαλο.

Θα έλεγα ότι παρ’ όλο που είχε την κατοχή και μας έβγαλε προβλήματα από την αρχή του παιχνιδιού και έτσι μείναμε και πίσω στο σκορ, η ομάδα αντέδρασε, έβγαλε ψυχή.

Για μένα έχει παίξει καθοριστικό ρόλο, η αλλαγή σχηματισμού που κάναμε στο δεύτερο ημίχρονο.

Είχαμε τεράστιο πρόβλημα, απέναντι στον αντίπαλο, που είχε 4 παίκτες στον άξονα και δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε μπάλες.

Παράλληλα, μετέφερε πολύ σωστά τις μπάλες στους μπακ του, που είχε πλεονέκτημα.

Η αλλαγή σχηματισμού έπαιξε ρόλο, γεμίσαμε πιο πολύ τα άκρα μας και έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο το γκολ που πετύχαμε, αν και δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τη μπάλα, σε τρανζίσιον γκέιμ, βάλαμε ένα σημαντικό γκολ, σε μια καθοριστική στιγμή του αγώνα.

Κερδίσαμε ένα αντίπαλο, ο οποίος πιθανόν να είναι παραπονεμένος από το αποτέλεσμα, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Αξίζουν πολλά μπράβο στους παίκτες μου, γιατί φάνηκε ότι η ομάδα δεν είχε φρεσκάδα, μετά τα συνεχόμενα παιχνίδια.

Φάνηκε η κούραση, αλλά αξίζουν πολλά μπράβο σε αυτά τα παιδιά, αλλά και στον κόσμο.

Το θετικό είναι ότι η ομάδα, όλο το κλάμπ και ο κόσμος, δείχνουν μια θετική αύρα, προς όλους και αυτό πρέπει να συνεχιστεί.

Τώρα η ομάδα πρέπει να ξεκουραστεί 1-2 μέρες.

Αυτό που έχουμε κάνει είναι πολύ σημαντικό, όμως αν δεν έρθουν κοντά και επιτέλους να δώσουν λύση αυτοί που πρέπει, για να έχει διάρκεια η ομάδα, νομίζω ότι στο πρώτο στραβό αποτέλεσμα, από ήρωες θα είμαστε κάτι άλλο. Συγχαρητήρια και πάλι στους παίκτες μου".

-Ποιό είναι το μήνυμα που στέλνετε στους μετόχους;

«Αυτό που έχει γίνει στις τελευταίες αγωνιστικές πρέπει να μας κάνει χαρούμενους.

Εχω πεί ότι θα είμαι εδώ, όσο η ομάδα μπορεί να παίξει.

Το είχα δώσει όρκο στον εαυτό μου για αυτήν την ομάδα.

Η Διοικούσα Επιτροπή αυτές τις μέρες, έχει κάνει πάρα πολλά.

Δεν θέλω να μεταφέρω μιζέρια.

Όμως περιμένω να βρεθεί μια λύση.

Να μαζευτούν, να μιλήσουν.

Πότε πρέπει δηλαδή να γίνει αυτό.

Πόσες φορές έχω μιλήσει για αυτό.

Δεν είναι η δουλειά μου να το κάνω αυτό.

Υπάρχουν σπίτια, υπάρχουν καριέρες, πρέπει ο καθ’ ένας τις επόμενες μέρες ή εβδομάδες να πάρει τις αποφάσεις του».

-Είχατε μιλήσει και για την προοπτική της ομάδας…

«Βεβαίως. Η προοπτική είναι σημαντικό πράγμα. Η ομάδα δείχνει να ξεπερνάει το πρόβλημα της ύπαρξης. Θα έρθουν παίκτες για να υπάρχει μεγαλύτερος αριθμός.

Εμείς είμαστε εδώ κάθε μέρα. Η προοπτική ποια είναι;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μια ακόμη νίκη μαγκιάς απο τα παλικάρια του ΟΦΗ!

Ο νέος άθλος του ΟΦΗ! (VIDEO)

Ο Ηρόδοτος πήρε το ντέρμπι με τον Ηλυσιακό τον οποίο κέρδισε με 2-0 στην Αλικαρνασό και κρατήθηκε στην κορυφή στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Μαζί του στην κορυφή και το Αιγάλεω, το οποίο κέρδισε 3-1 τον ΠΟΑ.

Στο κρητικό ντέρμπι, η Παλαιόχωρα επικράτησε 1-0 της ΑΕ Μυλοποτάμου και πήρε βαθμολογική ανάσα, ενώ αντίθετα ο ΟΦΙ ηττήθηκε με 2-1 από τον Άγιο Ιερόθεο.

Τα αποτελέσματα της 13ης αγωνιστικής:

Ηρόδοτος - Ηλυσιακός 2-0

Άγιος Ιερόθεος - ΟΦΙ 2-1

Παλαιόχωρα - Α.Ε.Μ. 1-0

Αιγάλεω - ΠΟΑ 3-1

Κηφισιά - Φωστήρας 2-1

Ρεπό: Ερμής Ζωνιανών


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1.Ηρόδοτος 25

2.Αιγάλεω 25

3.Ηλυσιακός 17

4.ΠΟ Ατσαλένιου 17

5.ΟΦ Ιεράπετρας 17

6.Παλαιόχωρα 16

7.Άγιος Ιερόθεος 14

8.Κηφισιά 11

9.Ερμής Ζωνιανών 10

10.Φωστήρας 10

11.ΑΕ Μυλοποτάμου 8

* Ο Ερμής Ζωνιανών έχει -3 βαθμούς


Η ΕΠΟΜΕΝΗ (14η)

Άγιος Ιερόθεος-Ηρόδοτος

Ηλυσιακός-Ερμής Ζωνιανών

ΟΦΙ-Παλαιόχωρα

ΑΕ Μυλοποτάμου-Φωστήρας

ΠΟΑ-Κηφισιά

Ρεπό: Αιγάλεω

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi