
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μέσα στην γενικότερη καταχνιά του ουραγού στην βαθμολογία Εργοτέλη, αν ξεχωρίζει κάτι, είναι η “πρωτιά” στους σκόρερ του Ούγκο Κάπιερς, ο οποίος κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου, στην Football league.
Ο 20χρονος Βέλγος επιθετικός έχει βάλει 6 γκολ και ήταν μέχρι πρόσφατα στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ της κατηγορίας, (πλέον πρώτος είναι ο Μάνος του ΟΦΗ με 7), κάνοντας την...έκπληξη μέχρι τώρα, αλλά και δικαιώνοντας τους ανθρώπους του Εργοτέλη για το ταλέντο του.
Ο Κάιπερς είναι ποιοτικός παίκτης, έχει καλή κίνηση μέσα στην περιοχή και το σημαντικότερο: Είναι γκολτζής!
Ασφαλώς, θα πρέπει να υπολογιστεί στα υπέρ του, το γεγονός ότι είναι στους πρώτους σκόρερ στην κατηγορία, αγωνιζόμενος στην τελευταία ομάδα του πρωταθλήματος και έχει να ανταγωνιστεί παίκτες, που αγωνίζονται σε πολύ πιο ποιοτικές ομάδες, απο τον Εργοτέλη.
Κρίμα, που τα γκολ του Κάιπερς, δεν έχουν χαρίσει τους απαιτούμενους βαθμούς στον Εργοτέλη, ο οποίος στα 11 παιχνίδια έχει μόλις τρείς ισοπαλίες και μια νίκη στα...χαρτιά, επί του Αχαρναικού.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι μεταγραφές για τον ΟΦΗ συνεχίζονται, καθώς το αγωνιστικό πρόσωπο και η ψυχή που βγάζει ο ΟΦΗ, είναι πειστικό για κάθε παίκτη, να φορέσει τη φανέλα της ομάδας.
Ο Μαχαίρας, που ήδη έχει αποκτηθεί απο την περασμένη εβδομάδα, ο Ντίνας (μεσοεπιθετικός) και ο Βαφέας (κεντρικός αμυντικός), παρακολούθησαν το παιχνίδι απο τη θύρα 9 του Γεντί Κουλέ και απόλαυσαν μια ακόμη παλικαρίσια εμφάνιση και νίκη των παικτών του ΟΦΗ. Την Δευτέρα (22/1) θα γίνουν οι τελικές συζητήσεις, για να ενταχθούν και οι δυο τελευταίοι στο ρόστερ του ΟΦΗ, που χρειάζεται ενίσχυση.
Ντίνας και Βαφέας, δεν έκρυβαν την ικανοποίηση τους, για την εικόνα του ΟΦΗ, αλλά και την τρομερή σε ένα ακόμη παιχνίδι ατμόσφαιρα, στο Γεντί Κουλέ, με πάνω απο 5 χιλιάδες κόσμο, να αποθεώνουν το Νίκο Παπαδόπουλο και τους παίκτες του.
Οι δυο νέες αφίξεις συνοδεύονταν απο ένα παλιό καλό φίλο του ΟΦΗ, τον Κώστα Κωσταντινίδη, ο οποίος τους εκπροσωπεί.
Και ο "Κόζι" ήταν όλο χαμόγελα για τη νίκη του ΟΦΗ, καθώς η αγάπη του για την ομάδα, είναι γνωστή απο τα παλιά!
Αυτή η εβδομάδα, θα βγάλει και άλλες μεταγραφικές ειδήσεις για τον ΟΦΗ, ο οποίος κυνηγάει 2 επίλεκτες επιλογές για τη θέση του φορ και του "10" απο το ...πάνω ράφι!
Και άλλες ενδιαφέρουσες παρουσίες όμως στο Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Απόλλων Πόντου.
Ο πρόεδρος της Football league Λεωνίδας Λεουντσάκος παρακολούθησε την αναμέτρηση απο τη θύρα 9, μαζί με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη. Υπάρχει καλή σχέση των δυο απο την περσινή σεζόν.
Ο Λεουντσάκος είχε ακόμη συζητήσεις με τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αλλά και μετόχους της ομάδας, για την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΦΗ.
Η εικόνα της ομάδας, αλλά και η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, η οποία ήταν για μια ακόμη φορά εκπληκτική, ενθουσίασε τον πρόεδρο της διοργανώτριας. Αυτό έλλειπε.
Αρκετοί μέτοχοι του ΟΦΗ στο γήπεδο με πλατιά χαμόγελα, για το come back της ομάδας. Μετά και τις δηλώσεις Παπαδόπουλου μετά το παιχνίδι, οι εξελίξεις για την επόμενη μέρα, πρέπει να τρέξουν!
Κάποιοι εμφανίζονται καθησυχαστικοί προς αυτήν την κατεύθυνση και η εβδομάδα κρίνεται σημαντική ως προς την συσπείρωση των μετόχων, τις αποφάσεις για την επόμενη μέρα διοικητικά και τη συγκέντρωση ενός σημαντικού ποσού για την κάλυψη αναγκών της ομάδας.
Ο Παπαδόπουλος έχει περάσει πολλά τον τελευταίο μήνα, για να κρατήσει όριθο τον ΟΦΗ και αυτή η ένταση του ...βγήκε χθές. Ηταν ένα ξέσπασμα μετά απο μια μεγάλη νίκη, για ένα άθλο που κάνει ο ίδιος και οι παίκτες του.
Ο Μάνος έχει πάρει στην...πλάτη του τον ΟΦΗ και τον οδηγεί στην Σούπερ Λίγκ. Αγγίζει τη μπάλα και τη βάζει γκολ το παλικάρι, που έχει το καλύτερο μομέντουμ της καριέρας του! Εφτασε τα 9 γκολ σε 8 αγώνες και συνεχίζει ακάθεκτος. Μπράβο Δημήτρη!
Ωραία και η ασίστ του Κούτσια στο καθοριστικό 2-1 του Μάνου! Γκολ δεν έβαλε, αλλά και ήταν και πάλι στους κορυφαίους ο Βασίλης. Ο κόσμος του ΟΦΗ τον χειροκρότησε θερμά τη στιγμή της αλλαγής του!
"Η Μακεδονία, είναι Ελληνική!" έγραφε το πανό των 20 ηρωικών Ποντίων που κατέβηκαν στο Ηράκλειο για να υποστηρίξουν την ομάδα τους. "Η Μακεδονία, είναι Ελληνική!" φώναξαν και οι οπαδοί του ΟΦΗ, σε μια στιγμή που όλο το γήπεδο χειροκρότησε για μια ακόμη φορά (όπως και στο παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας).
Λουλούδια στην θέση του Ευγένιου Γκέραρντ, κατέθεσαν πριν απο τη σέντρα οι παίκτες του Απόλλωνα Καλαμαριάς, σε μια όμορφη ενέργεια.
Με 16 παίκτες στην αποστολή ο Απόλλων Καλαμαριάς. Με 18 ο ΟΦΗ, αλλά μέσα σε αυτούς και ο τραυματίας Περογαμβράκης. Και οι δυο ομάδες είχαν τα θέματα τους.
Οι συνοδοί της ομάδας του Απόλλων Πόντου (και του Καλαιτζίδη), παραήταν "φουσκωτοί" για να χαρακτηρίζονται "φροντιστές και μασέρ". Τα παιδιά πάντως ήταν μια χαρά. Δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.
Είχε ψυχή, αλλά και τύχη ο ΟΦΗ χθες, ειδικά σε κάποια σημεία, που η ομάδα έδειχνε να έχει αδειάσει απο ενέργεια, λόγω της κόπωσης απο τα συνεχόμενα παιχνίδια. Ο Θεός ήταν μαζί του. Σημαντικό και αυτό, σε τούτη την κρίσιμη ώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μπράβο στον κόσμο, μήνυμα στους μετόχους!
Ο προπονητής της Καλαμαριάς Δημήτρης Καλαιτζίδης, ευχήθηκε στον ΟΦΗ "να πετύχει το στόχο που διεκδικεί", ωστόσο απέφυγε να δώσει προβάδισμα, σε κάποια ομάδα για την άνοδο, τονίζοντας ότι "εμένα αγωνιστικά, καμία ομάδα δεν με έχει γεμίσει, που να πείς ότι υπερέχει των άλλων. Να πείς ότι αυτή μπορεί να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες. Με βάση το δικό μου μέτρο αξιολόγησης, δεν βλέπω κάποια να υπερέχει».
Ο προπονητής της ομάδας του Απόλλωνα Πόντου Δημήτρης Καλαιτζίδης, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (3-1):
«Είμαι προπονητής της ομάδας των αυτοχείρων. Επί δώδεκα αγωνιστικές, εκτός από αυτές που το αποτέλεσμα το διαμόρφωσαν άλλοι παράγοντες, δεν υπάρχει ένας αγώνας, που εμείς να μη δημιουργούμε τις φάσεις τις δικές μας, αλλά και τις φάσεις των αντιπάλων.
Αυτό δεν αφορά μόνο το σημερινό αγώνα, αλλά όλο το πρωτάθλημα μέχρι στιγμής.
Αυτό μας λυπεί, γιατί όταν καταφέρνεις στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, να τον ελέγχεις μέσα από την κατοχή της μπάλας, να δημιουργείς φάσεις, να περιορίζεις την επιθετική δραστηριότητα των αντιπάλων και να μας απειλούν μόνο με δικα μας λάθη, αντιλαμβάνεστε γιατί βάζω αυτό τον τίτλο.
Η προσπάθεια μας συνεχίζεται. Γιατί η ομάδα μας έχει καλά αγωνιστικά στοιχεία και πρέπει να βρούμε τον τρόπο να τερματίσουμε αυτά που μας κοστίζουν.
Επιθυμώ να έχει καλή συνέχεια ο ΟΦΗ και να πετύχει αυτό που διεκδικεί.
Εμείς δεν εγκαταλείπουμε την προσπάθεια μας.
Περιορίζοντας στο ελάχιστο τα λάθη μας, θα φτάσουμε σε συνεχή θετικά αποτελέσματα εκτιμώ».
-Θέλετε να μας κάνετε ένα σχόλιο για τις καταγγελίες που έχτε κάνει; Πιστεύετε θα βγεί τίποτα;
«Μιλάμε για τον αγώνα εδώ. Ότι είναι να βγεί θα ανακοινωθεί. Δεν κάνω δηλώσεις για αυτό και δεν μου επιτρέπετε».
-Πως βλέπετε την προσπάθεια του ΟΦΗ;
«Τη γνωρίζετε καλύτερα εσείς, γιατί βιώνετε τις καταστάσεις. Εμείς παρακολουθούμε από μακριά».
-Μια τριάδα ομάδων ο ΟΦΗ, ο Αρης, η Παναχαική που έχουν ξεχωρίσει. Σε ποια δίνετε προβάδισμα εσείς;
«Εμένα αγωνιστικά, καμία ομάδα δεν με έχει γεμίσει, που να πείς ότι υπερέχει των άλλων.
Να πείς ότι αυτή μπορεί να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες. Με βάση το δικό μου μέτρο αξιολόγησης, δεν βλέπω κάποια να υπερέχει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μπράβο στον κόσμο, μήνυμα στους μετόχους!