
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα παλικάρια του ΟΦΗ, σε μια ακόμη νίκη-μαγκιάς, γνώρισαν την αποθέωση από 5 χιλιάδες φιλάθλους στο Γεντί Κουλέ.
Το 3-1 επί του Απόλλωνα Πόντου στο Γεντί Κουλέ, φέρνει ξανά τον ΟΦΗ γερά στο κόλπο της ανόδου!
Η κρητική ομάδα αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ με το «κρύο» γκολ του Συμελίδη στο 7’, είχε τα ψυχικά αποθέματα να γυρίσει το παιχνίδι!
Μεγάλος πρωταγωνιστής ξανά ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος με δυο παλικαρίσια γκολ στο 15’ και στο 62’, έδωσε τη δυνατότητα στον ΟΦΗ να κάνει την ανατροπή, ενώ τη νίκη του ΟΦΗ «κλείδωσε» ο Παπαστεριανός στο 82’.
Μια ακόμη σπουδαία εμφάνιση για τα παλικάρια του Νίκου Παπαδόπουλου, οι οποίοι κέρδισαν τον αντίπαλο, αλλά και την κόπωση.
Ο ΟΦΗ πέρασε δύσκολες μέρες, αλλά συνεχίζει «ζωντανός» την προσπάθεια του.
Και το κυριότερο: Ενωμένος! Ομάδα και κόσμος έχουν γίνει μια γροθιά και οδηγούν τον ΟΦΗ στο στόχο!
Παλικαρίσια εμφάνιση από τους παίκτες του, αλλά και συγκινητική στήριξη από 5 χιλιάδες και πλέον κόσμο στο Γεντί Κουλέ, που ήταν καμίνι σε ένα ακόμη παιχνίδι!
Αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ είναι πιο ΟΜΑΔΑ από ποτέ!
"Γεμίζει" σιγά-σιγά το ρόστερ του ΟΦΗ, "γεμίζει" και η προπόνηση της ομάδας! Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είδε με ικανοποίηση τις 4 νέες μεταγραφές (Μαχαίρας, Ντίνας, Βαφέας, Αργυρόπουλος) να μπαίνουν στην προπόνηση και να αυξάνουν τις επιλογές του, για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Απόλλωνα Λάρισας, στο Αλκαζάρ. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες, για την έκδοση των δελτίων των ποδοσφαιριστών.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με νέα πρόσωπα έγινε την Τρίτη (23/1) η προπόνηση του ΟΦΗ. Συμμετείχαν σε αυτήν και τα τέσσερα τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα (Μαχαίρας, Ντίνας, Βαφέας, Αργυρόπουλος), γεγονός που σκόρπισε ικανοποίηση στην τεχνική ηγεσία.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν ξεκινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες για την έκδοση των δελτίων των ποδοσφαιριστών, προκειμένου να βρίσκονται στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, που θα γίνει την Κυριακή (28/1, 3μμ) στο Αλκαζάρ.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολουθεί ο Λεάλ, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στη γάμπα (έγινε αναγκαστική αλλαγή στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Πόντου).
Με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (24/1) το απόγευμα (4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής, στο οποίο στόχος είναι να συνεχιστεί η νικηφόρα πορεία των τελευταίων 4 αγωνιστικών, στις οποίες το συγκρότημα του Νίκου Παπαδόπουλου, μετράει ισάριθμες νίκες.
Στην φωτογραφία δυο απο τα νέα πρόσωπα στην προπόνηση του ΟΦΗ, ο Ντίνας και ο Βαφέας. Μαζί τους και οι άλλες δυο μεταγραφές που έχει ολοκληρώσει η κρητική ομάδα, ο Μαχαίρας και ο Αργυρόπουλος.
Ο Δημήτρης Μάνος με 9 γκολ οδηγεί πρώτος τον πίνακα τον σκόρερ στην Football league και παράλληλα τον ΟΦΗ στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ. Ο επιθετικός αποκάλυψη του ΟΦΗ, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Pressing» της ΕΡΤ3 και μίλησε για τα προβλήματα που συσπείρωσαν τους παίκτες του ΟΦΗ, τη βαριά φανέλα, τις μεταγραφές αλλά και την απώλεια του Ευγένιου Γκέραρντ.
Αναλυτικά οι αναφορές του επιθετικού του ΟΦΗ:
Για την παρουσία του στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ της Football league:
"Έχει αλλάξει κάτι στην ομάδα που μου δίνει ψυχολογία και σκοράρω. Είναι όλη η ομάδα που πρέπει να δουλέψει για να πετύχω τα γκολ. Όποιο παιδί και να σκοράρει, πρέπει να παίρνει η ομάδα τους τρεις βαθμούς για να είμαστε κοντά και να διεκδικούμε τον στόχο μας. Με τη θέληση του Θεού και τα γκολ που σημείωσα, έχω πάρει και ψυχολογία. Κερδίζει η ομάδα και, σίγουρα, μπορούμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Σίγουρα δεν το περίμενα αυτό. Με τη θέληση του Θεού και τα γκολ που σημείωσα έχω πάρει και ψυχολογία. Κερδίζει η ομάδα και, σίγουρα, μπορούμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Να σκοράρουμε όσο πιο συχνά γίνεται, για να κερδίζει η ομάδα».
Για τα προβλήματα του ΟΦΗ:
«Τα προβλήματα σε μια ομάδα σε φέρνουν πιο κοντά. Σε κάνουν πιο πολύ οικογένεια. Δεν σκεφτήκαμε ούτε μία στο εκατομμύριο ότι δεν θα κατέβουμε να παίξουμε με τον ΑΟΧανια/ Κισσαμικό. Είπαμε θα κατεβούμε, θα κερδίσουμε και από εκεί και πέρα ας λύσει η διοίκηση ό,τι πρόβλημα έχει. Να βρουν οι μέτοχοι τι πρόβλημα υπάρχει. Εμείς έπρεπε να κάνουμε το χρέος μας. Κερδίσαμε και πετάξαμε το μπαλάκι στη διοίκηση».
Για τη μάχη της ανόδου και τις μεταγραφές:
«Ήρθαν παιδιά που πιστεύω θα μας βοηθήσουν στη συνέχεια. Η ομάδα είναι κουρασμένη. Χρειάζεται παίκτες και πιστεύω πως αν παλεύεις δεν χάνεται ποτέ ο στόχος. Είμαστε πολύ κοντά, είναι στο χέρι μας. Πρέπει να έχει διάρκεια και με τις νίκες θα φτάσουμε ακόμα πιο κοντά».
Για το αν πρέπει να προσέξει κάτι ιδιαίτερο ο ΟΦΗ:
«Όχι. Αν δείχνουμε εμείς τον καλό μας εαυτό. Σεβόμαστε τον κάθε αντίπαλο. Αν βγάζουμε το αγωνιστικό «θέλω» και το πάθος και δείχνουμε ότι θέλουμε πιο πολύ το παιχνίδι από τον αντίπαλο, σίγουρα, θα είμαστε εμείς νικητές».
Για το βάρος της φανέλας και αν βοηθά για να ξεπερνούν οι ποδοσφαιριστές τα προβλήματα:
«Χρειάζεται να δίνεις τα πάντα γι' αυτήν και πιστεύω ο κόσμος το εκτιμά αυτό. Θέλει να νιώσει ο κόσμος, ο λαός, η διοίκηση και όλο το επιτελείο ότι πρέπει να κερδίζεις και να φτάσει ο ΟΦΗ εκεί που αξίζει και να είναι όλοι ευχαριστημένοι. O ΟΦΗ μια πολύ ιστορική ομάδα με πολλές διακρίσεις.
Όσο μπορούμε εμείς οι παίκτες τους δείχνουμε ότι αυτός είναι ο στόχος. Όλοι οι ποδοσφαιριστές βάζουμε το 100% των δυνατοτήτων μας να καταφέρουμε να φτάσουμε τον ΟΦΗ εκεί που αξίζει».
Για την απώλεια του Ευγένιου Γκέραρντ:
«Είναι μισός ο ΟΦΗ χωρίς αυτόν. Να είναι καλά εκεί ψηλά, να τον έχει καλά ο Θεός και πιστεύω να φτάσουμε την ομάδα στη Super League για να αφιερώσουμε αυτή την άνοδο σ' αυτόν τον μεγάλο άνθρωπο. Είναι μια μεγάλη απώλεια για την οικογένεια του ΟΦΗ. Είναι η σημαία. Δεν τον έζησα, έχω ακούσει πολλά πράγματα γι' αυτόν"
Για το αν έχει στο μυαλό του την πρώτη θέση των σκόρερ:
«Είναι ένας στόχος. Δεν έχω βρεθεί ξανά σε αυτή τη θέση. Και αν μπορέσω να τερματίσω εκεί. Θέλω να κερδίζει η ομάδα και δεν με πειράζει όποιος και αν βάζει τη μπάλα στα δίχτυα. Το θέμα είναι να κερδίζει η ομάδα και να δίνεις χαρά στον κόσμο, ώστε να γυρίσει η ομάδα εκεί που ανήκει».