Με τη Σπάρτη αγωνίζεται το Σάββατο (27/1, 12μμ) η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα Νέων. Το παιχνίδι θα γίνει στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Αυτό είναι το τρίτο παιχνίδι για την ομάδα Νέων του ΟΦΗ, μετά τις εκτός έδρας αναμετρήσεις με Καλλιθέα (2-2) και ΑΟΧανιά/Κισσαμικό (0-3)
*Με ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί το εστιατόριο «Νεώρια» και τους ιδιοκτήτες Ξυλούρη-Χαλκιαδάκη στο λιμάνι Χανίων (Ακτή Ενώσεως), για το γεύμα που παρέθεσαν στην ομάδα Κ19 κατά την επίσκεψη της στα Χανιά για το παιχνίδι με την Κ19 του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού.
Πηγή:ofi1925.gr
«Η ομάδα έχει συσπειρωθεί πολύ και αυτό φαίνεται μέσα στο γήπεδο» δήλωσε ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Γιώργος Στρέζος, σε συνέντευξη που έδωσε στον τηλεοπτικό σταθμό CRETA.
Ο γκολκήπερ του ΟΦΗ, που είναι και υποψήφιος για καλύτερος τερματοφύλακας του 2017 στην Footballleague, μίλησε για τα προβλήματα που γιγάντωσαν το ποδοσφαιρικό τμήμα, για την εμπιστοσύνη που έχουν οι παίκτες μεταξύ τους, για την συγκινητική στήριξη του κόσμου, αλλά και τη μεγάλη ευκαιρία που έχει ο ΟΦΗ να κερδίσει την άνοδο.
Αναλυτικά οι αναφορές του Γιώργου Στρέζου στην τηλεόραση CRETA:
-Κρατήσατε ζωντανή την ομάδα, μέσα στο στόχο:
«Oλοι γνωρίζουν λίγο-πολύ, τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα. Σιγά-σιγά βλέπω να δίνονται λύσεις σε κάποια θέματα. Πιστεύω ότι θα συνεχίσει να γίνεται αυτό για να υπάρχει ηρεμία στο ποδοσφαιρικό τμήμα και να συνεχίσουμε την πολύ καλή πορεία που κάνουμε».
-Οι παίκτες έχουν κάνει υπέρβαση. Τα προβλήματα σας έχουν συσπειρώσει:
«Πέρα από τα προβλήματα έγινε και ένα καλό. Η ομάδα συσπειρώθηκε πάρα πολύ. Φαίνεται αυτό μέσα στο γήπεδο. Είναι ο λόγος που τα παιδιά έκαναν μεγάλη προσπάθεια, ξεπεράσαμε και την κούραση, γιατί δεν υπήρχε μεγάλος αριθμός παικτών».
-Ποιο είναι το μυστικό μεταξύ σας. Τι είπατε οι παίκτες μεταξύ σας;
«Οι παίκτες κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο στα μάτια και υπήρχε εμπιστοσύνη μεταξύ μας.
Βοήθησε πολύ ο προπονητής. Είναι συνεχώς κοντά μας και μας βοηθάει πολύ.
Εκανε και αυτός μεγάλη προσπάθεια για να κρατήσει την ομάδα.
Ο καθ’ ένας μας εμπιστεύεται και εκτιμάει τον άλλο. Ξέρουμε ότι ακόμα και αυτοί που μείναμε είμαστε καλοί παίκτες και ότι αν είμαστε μια οικογένεια γιατί όχι πάμε να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια».
-Η στήριξη του κόσμου σας έχει δώσει δύναμη;
«Πραγματικά είναι απίστευτη η προσέλευση του κόσμου στα τελευταία παιχνίδια και μας δίνει μια επιπλέον ώθηση.
Ειδικά στο τελευταίο παιχνίδι με την Καλαμαριά, όπου είχαμε και την κούραση, ο κόσμος μας έδωσε ώθηση για να κερδίσουμε το παιχνίδι».
-Η ομάδα ενισχύεται και με μεταγραφές..
«Η ομάδα σίγουρα χρειάζεται ενίσχυση. Είναι πολλά τα παιχνίδια, υπάρχει κούραση, κάρτες, τραυματισμοί».
-Πιστεύεις ότο ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει;
«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία φέτος για τον ΟΦΗ. Σίγουρα μπορεί. Υπάρχει δυναμική, κόσμος, καλή έδρα, καλοί παίκτες.
Εχουμε τις βάσεις για να πετύχουμε την άνοδο.
Πρέπει απλά να υπάρχει μια ηρεμία και ασφάλεια στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Ο ΟΦΗ σε κάθε παιχνίδι πρέπει να πηγαίνει για τη νίκη. Πρέπει να συνεχίσουμε βλέποντας παιχνίδι με παιχνίδι».
Πηγή:ofi1925.gr
Διεκόπη λόγω κακοκαιρίας την Τετάρτη (24/1) το απόγευμα η προπόνηση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ενά 15λεοπτο πριν την ολοκλήρωση της, δυνατή βροχή, κρύο και σε κάποια στιγμή...χαλάζι, ανάγκασαν το Νίκο Παπαδόπουλο, να δώσει εντολή στους παίκτες του να επιστρέψουν τα αποδυτήρια.
Χωρίς το Λεάλ, αλλά εκτός απροόπτου με τις 4 νέες μεταγραφές (Μαχαίρας, Ντίνας, Βαφέας και Αργυρόπουλος) ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Αλκαζάρ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε δύσκολες καιρικές συνθήκες έγινε η προπόνηση του ΟΦΗ την Τετάρτη (24/1) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Δυνατή βροχή και κρύο, ενώ σε κάποια στιγμή έριξε και …χαλάζι, με αποτέλεσμα ο Νίκος Παπαδόπουλος να διακόψει την προπόνηση περίπου 15 λεπτά πριν την προκαθορισμένη ώρα.
Ο Σέρτζιο Λεάλ συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα και θεραπεία, για το τράβηγμα που έχει στη γάμπα και δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Αλκαζάρ.
Κανονικά γυμνάστηκαν και την Τετάρτη, τα 4 νέα μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ (Μαχαίρας, Ντίνας, Βαφέας και Αργυρόπουλος) και μέχρι την Παρασκευή οι άνθρωποι του ΟΦΗ, πιστεύουν ότι θα έχουν τα δελτία των παικτών στα χέρια τους, για να είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας στο προσεχές παιχνίδι.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη το μεσημέρι με την οποία η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι στη Λάρισα, θα μπεί στην τελική ευθεία.