"Oι περισσότεροι στον ΟΦΗ, δεν εκτίμησαν αυτά που πρόσφερα 2,5 χρόνια" δήλωσε ο Αγγελος Χαντί, εκφράζοντας τα παράπονα του. Ο Χαντί κατέθεσε προσφυγή και έμεινε ελεύθερος απο τον ΟΦΗ και πλέον είναι σε αναζήτηση ομάδας, με τον Αρη να είναι μια απο τις ομάδες που συζητάει μαζί του. Μίλησε ακόμη και για τον Βουό, τον οποίο εκτός απο τον ΟΦΗ, τον θέλει και ο Αρης, αλλά και για τη συμμετοχή του στην Εθνική Ιορδανίας:
Aναλυτικά δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Yellow»:
-Για το ενδιαφέρον του Αρη:
«Υπάρχει ένα ενδιαφέρον, αλλά θα δείξει. Δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη με σιγουριά για κάτι. Ηταν να πάω στο εξωτερικό, αλλά λόγω ότι στην Ελλάδα δεν μένεις τόσο εύκολα ελεύθερος ήταν δύσκολο για τώρα. Οπότε θα ήθελα να επιλέξω το καλύτερο δυνατό για εμένα και για την ομάδα που θα πάω.
Συζητάμε διάφορα είναι η μεταγραφική περίοδος προς το τέλος αλλά θα δούμε».
-Πώς βλέπεις την προοπτική του Άρη:
«Είναι τεράστια τιμή για έναν παίκτη να φορέσει την φανέλα του Άρη. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος με πολύ καλούς παίκτες και ένα πολύ έμπειρο και καλό προπονητή. Γίνεται μια πολύ δυνατή προσπάθεια και αν προκύψει να πάω, θα προσπαθήσω να βοηθήσω με την σειρά μου να πετύχει τον στόχο της η ομάδα».
-Για τον Πάτρικ Βουό:
«Παίξαμε ένα χρόνο μαζί με τον Βουό, ο Πάτρικ θα κουμπώσει και θα βοηθήσει πολύ τον Άρη, έχει την τεχνική και γενικά είναι ένας παίκτης πολύ καλός και μπορεί η επίθεση να στηριχθεί επάνω του».
-Για τη βασική θέση που αγωνίζεται:
«Είμαι το κλασικό 10άρι. Εκεί είναι η θέση μου».
-Για την αποχώρηση του από τον ΟΦΗ:
«Ήμουν 2,5 χρονιά στον ΟΦΗ. Ηταν δύσκολο να φύγω από την ομάδα, αλλά είμαι επαγγελματίας και νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν εκτίμησαν τόσο αυτά που πρόσφερα. Δεν ήταν αυτός ο λόγος μόνο... Ηταν και το οικονομικό και έπρεπε να δω τι με συμφέρει γιατί έχω και οικογένεια».
-Για τα φαβορί στο πρωτάθλημα:
«Ο Άρης έχει τον πρώτο λόγο και θα τον έχει. Από εκεί και πέρα και ο ΟΦΗ και η Παναχαϊκή και τα Τρίκαλα είναι καλές ομάδες, αλλά είναι ακόμη νωρίς. Φέτος η διαφορά των βαθμών είναι ελάχιστη. Είναι ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα».
-Σε τι επίπεδο είναι το ποδόσφαιρο στην Ιορδανία:
«Η Εθνική ομάδα έχασε την πρόκριση στο Μουντιάλ από την Αυστραλία. Γίνεται μια καλή προσπάθεια. Νομίζω ότι οι αραβικές χώρες ανεβαίνουν αισθητά. Υπάρχουν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αρκετά λεφτά, αλλά και στην Ιορδανία υπάρχουν συμβόλαια πoυ δεν τα βλέπεις σε πολλές ομάδες, αν εξαιρέσεις τις πρώτες τρεις».
Ο Σταύρος Λαμπράκης, είναι ο άνθρωπος που πίστεψε πρώτος στο ταλέντο του επιθετικού-έκπληξη της φετινής χρονιάς στην Football league Δημήτρη Μάνου. Αυτός τον έφερε πρώτα στον Εργοτέλη και πέρσι στον ΟΦΗ, όταν ο Σταύρος είχε το ρόλο του τεχνικού διευθυντή. Ο Λαμπράκης που σήμερα νοιώθει δικαιωμένος για την επιλογή του αυτή, βλέποντας τον 23χρονο επιθετικό να είναι στην κορυφή του πίνακα των σκόρερ της Football league, μίλησε στον "ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1" και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για το "πουλέν" του που βγάζει μάτια και αποτελεί αντικείμενο συζήτησης στην ποδοσφαιρική Ελλάδα, για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του, αλλά και το χαρακτήρα του.
Ο Σταύρος Λαμπράκης μίλησε ακόμη για την προσπάθεια του Εργοτέλη, τον Βέλγο επιθετικό Κάιπερς, που επίσης εντυπωσιάζει, την πρώτη νίκη μετά απο 12 παιχνίδια, το Γκώνια και τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη Μάγκεντ Σάμι.
Αναλυτικά οι αναφορές του Σταύρου Λαμπράκη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1:
-Είναι μια δικαιώση για σένα η πορεία του Δημήτρη Μάνου;
«Σίγουρα είναι. Το πίστευα αυτό το παιδί, όταν το έφερα στον Εργοτέλη. Ο Μάνος έχει ένα μεγάλο χάρισμα, που δεν μαθαίνεται, ούτε εκπαιδεύεται. Εχει το γκολ. Είναι έμφυτο μέσα του.
Ο παίκτης βελτιώνεται, αλλά το ταλέντο που έχει για να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα, είναι μοναδικό.
Είναι ένα παιδί που δεν υπάρχει προπόνηση ή παιχνίδι που να μην είναι στην ευκαιρία, που να μην είναι στο γκολ.
Δεν υπάρχει παιχνίδι που να μην είναι μέσα στη φάση. Είναι οι τοποθετήσεις του μέσα στην περιοχή, που αποτελούν το μεγάλο του πλεονέκτημα».
-Είναι αυτό που λέμε στην κατάλληλη θέση στην κατάλληλη στιγμή…
«Ακριβώς. Είναι ένα παιδί ο Δημήτρης που έχει και αδυναμίες, δεν είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά είναι ένα παιδί χαμηλών τόνων, που δουλεύει πολύ.
Προσπαθεί, βελτιώνεται και το μέλλον του ανήκει».
-Τελικά η θέση του είναι φορ ή πλάγιος επιθετικός;
«Πιο πολύ σέντερ φορ είναι, λιγότερο πλαινός. Εκεί ξεκίνησε και στη Βέροια. Το θέμα είναι που τον χρειάζεται η ομάδα. Που τον έχει ανάγκη η ομάδα και ο προπονητής. Στον Εργοτέλη ήρθε 21 ετών. Σε 14 παιχνίδια έβαλε 6 γκολ. Συνέχισε στον ΟΦΗ πέρσι έβαλε άλλα 10 γκολ.
Ακόμη να πω ότι ο Μάνος ήταν στον Εργοτέλη τη χρονιά που διαλύσαμε. Θέλω να πώ ότι έχει βιώσει και άλλες δύσκολες καταστάσεις. Εχει περάσει δυσκολίες. Και από τις δυσκολίες του Εργοτέλη, κέρδισε πράγματα. Το ίδιο συμβαίνει τώρα και στον ΟΦΗ.
Ξέρει το δρόμο και τι πρέπει να κάνει.
Πως πρέπει να συμπεριφερθεί και το έχει κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Εχει βάλει σε δεύτερη μοίρα το οικονομικό και δικαιώνεται για αυτό».
-Αυτή πρέπει να είναι η προτεραιότητα ενός νέου ποδοσφαιριστή, που θέλει να κάνει καριέρα...
«Όταν ξεκινάει η προπόνηση, πρέπει να λειτουργούν σαν να είναι πληρωμένοι. Αυτά τα αφήνεις έξω από το γήπεδο».
-Τον βλέπεις τον Δημήτρη Μάνο, για ψηλότερα;
«Μπορεί να πάει ψηλότερα. Είναι 23 ετών, έχει το μέλλον μπροστά του. Θέλει δουλειά, βελτίωση και διάρκεια. Πιστεύω σίγουρα ότι μπορεί να πάει ψηλότερα».
-Τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσει; Το παιχνίδι με την πλάτη;
«Ναι, είναι και αυτό. Τις συνεργασίες του και την τεχνική του. Τα χαρακτηριστικά που έχει είναι τόσο σπουδαία όμως, για κάθε ομάδα και επιθετικό. Είναι σε καλό δρόμο, δουλεύει και βελτιώνεται».
-Χαίρεσαι που βλέπεις ένα νέο παιδί, να έχει αυτήν την εξέλιξη;
«Αυτό για μένα είναι η μεγάλη δικαίωση. Όπως και για άλλα παιδιά που ήμασταν μαζί στον Εργοτέλη, τη χρονιά που η ομάδα διέλυσε. Αλλά και την περίοδο 2012-13, που η ομάδα έπεσε και ανέβηκε απευθείας. Η φουρνιά του Μπουχαλάκη, του Σαρρή, του Κοζορώνη, παιδιά που παίζουν τώρα σε υψηλό επίπεδο. Ο Εργοτέλης τα τελευταία χρόνια έχει βγάλει 15-20 παίκτες υψηλού επιπέδου από τις υποδομές, κάτι που θεωρώ σπουδαίο».
-Είπαμε για το Μάνο, θα ήθελες να μας κάνεις ένα σχόλιο για τον Βέλγο Κάιπερς που και αυτός σκοράρει πολύ και είναι δεύτερος σκόρερ;
«Τα γκολ που έχει βάλει είναι όλα γκολ σέντερ-φορ. Εχει ικανούς παίκτες δίπλα του, που δημιουργούν. Είναι του 1997 γεννημένος είναι 20 ετών, αλλά παίζει σαν 30αρης. Παίζει σαν επαγγελματίας. Δουλεύει πολύ και είναι ολοκληρωμένος αν και 20 ετών. Είναι περιουσιακό στοιχείο της ομάδας μας. Εχει μεγαλώσει στα τμήματα υποδομής της Σταντάρ Λιέγης και έχει ποδοσφαιρική παιδεία».
-Τι γίνετε στον Εργοτέλη. Επρεπε να περάσουν 12 παιχνίδια για να κερδίσετε…
«Γίνεται μια καινούργια προσπάθεια, με μια νέα ιδιοκτησία. Είναι μια μεταβατική περίοδος. Αργησε να χτιστεί η ομάδα. Νομίζω όμως ότι έχει τα στοιχεία που πρέπει, για να σωθεί και να βάλει τις βάσεις για κάτι καλύτερο τα επόμενα χρόνια και όποτε θεωρεί η ιδιοκτησία να ανέβει η ομάδα στην Σούπερ Λίγκ.
Δεν μας αξίζει η θέση που είμαστε. Υπήρχαν παιχνίδια που έπρεπε να κερδίσουμε και για διάφορους λόγους δεν τα καταφέραμε. Εύχομαι η νίκη στη Βέροια να είναι η αφετηρία για νικηφόρα αποτελέσματα».
-Το χρειαζόσασταν το διπλό στη Βέροια..
«Ηταν κάτι που το ψάχναμε και πολύ καιρό. Πράγματι το χρειαζόμασταν και μας δίνει δύναμη για μια καλύτερη συνέχεια».
-Μεταγραφικά θα γίνει κάτι άλλο;
«Ναι, ένα ακόμη παίκτη αμυντικό χαφ και από εκεί και μετά θα δούμε».
-Ποια είναι η γνώμη σου για την ιδιοκτησία του Εργοτέλη και τον Αιγύπτιο επιχειρηματία;
«Ο Εργοτέλης είναι παράδειγμα προς μίμηση, σε ότι αφορά τη συνέπεια στο οικονομικό.
Είναι ένας άνθρωπος με εμπειρία στο ποδόσφαιρο με τη Λίρς και μια ομάδα που έχει στην Αίγυπτο. Εχει εμπειρία στις κρίσεις και λειτουργεί με υπομονή. Αυτό που πιστεύει το στηρίζει.
Δεν αλλάζει εύκολα προπονητές, δίνει χρόνο και περιθώριο στους ανθρώπους να δουλέψουν και να φανεί η δουλειά τους».
-Το είδαμε με την περίπτωση του Γκώνια...
«Προφανώς κάτι βλέπει. Υπάρχει πίστη ότι η δουλειά που γίνεται θα βγεί στο γήπεδο και η ομάδα θα πάρει αυτό που της αξίζει. Ο Εργοτέλης είναι άδικα τόσο χαμηλά. Εχουμε χάσει δρόμο και χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια και αποτελέσματα για να τα καταφέρουμε».
Την 5η του μεταγραφή, ανακοίνωσε την Παρασκευή (26/1) ο ΟΦΗ. Πρόκειται για τον 26χρονο επιθετικό Θανάση Τοπούζη, ο οποίος θα προσφέρει μια ακόμη επιθετική λύση στην κρητική ομάδα. Παίκτης που μπορεί να παίξει και σαν φορ, αλλά και στα άκρα της επίθεσης ο Τοπούζης, αγωνίστηκε τα τελευταία 2 χρόνια στα Ζωνιανά με πολύ καλή παρουσία. Αγώνας δρόμου για να βγεί το δελτίο του παίκτη, καθώς ο Νίκος Παπαδόπουλος θέλει να τον πάρει αποστολή στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, στο Αλκαζάρ. "Τιμή μου ο ΟΦΗ" δήλωσε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ο Θεσσαλονικιός επιθετικός.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Θανάσης Τοπούζης είναι η πέμπτη μεταγραφή του ΟΦΗ.
Ο 26χρονος επιθετικός υπέγραψε την Παρασκευή (26/1) το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ, το οποίο είναι μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου, με προοπτική ανανέωσης.
Ο Τοπούζης αγωνίζεται σε όλες τις θέσεις της επίθεσης.
Γεννήθηκε στις 28/3/1992 στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε την καριέρα του από τις ακαδημίες του Ηρακλή. Συνέχισε στον Αρη, όπου έφτασε μέχρι και την πρώτη ομάδα, υπογράφοντας συμβόλαιο, μετά αγωνίστηκε στην Ιταλία με την Σαρλελιτάνα και την Ασκολι, αργότερα επέστρεψε στην Ελλάδα γα τον Εβρο Σουφλίου και τον Αγροτικό Αστέρα, ενώ τα τελευταία δυο χρόνια αγωνίστηκε στον Ερμή Ζωνιανών με επιτυχία.
Ο ποδοσφαιριστής από την Πέμπτη (25/1) έχει ξεκινήσει προπονήσεις με τον ΟΦΗ και γίνεται προσπάθεια ώστε να εκδοθεί το δελτίο του και να είναι και αυτός στην διάθεση της ομάδας, για το παιχνίδι της Κυριακής στο Αλκαζάρ με τον Απόλλωνα Λάρισας.
Θανάση, καλώς ήρθες στον ΟΦΗ μας!
Στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Θανάσης Τοπούζης ανέφερε ότι «είναι μεγάλη μου τιμή και μεγάλη ευκαιρία για μένα να έρθω σε ένα σωματείο όπως ο ΟΦΗ. Από τη μεριά μου, θα τα δώσω όλα για να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει στη Σούπερ Λίγκ.
Επικοινώνησαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ μαζί μου, πριν από μερικές μέρες. Αποδέχθηκα την πρόταση αμέσως. Δεν μπορείς να πείς όχι στον ΟΦΗ.
Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Ερμή Ζωνιανών για την άριστη συνεργασία, που είχαμε, αλλά και για το γεγονός ότι δεν μου στάθηκαν εμπόδιο σε αυτή τη μεγάλη ευκαιρία, που μου παρουσιάζεται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όμως και τους ανθρώπους του χωριού για τη στήριξη στην ομάδα και στους παίκτες και εύχομαι ο Ερμής να καταφέρει να μείνει στην κατηγορία, γιατί το αξίζει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ