karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με νέες επιτυχίες για τους σκακιστές του ΟΦΗ ολοκληρώθηκαν οι σκακιστικές διοργανώσεις του τελευταίου εικοσαήμερου. Μετά την κατάκτηση της 2ης θέσης του Πανελλήνιου διασυλλογικού πρωταθλήματος από την ομάδα Παίδων-Κορασίδων και την 3η θέση του Πανελλήνιου ατομικού πρωταθλήματος από τον Ανδρέα Κελίρη, είχαμε τη 2η θέση του Νίκου Σερπετσιδάκη στο Πανελλήνιο ατομικό πρωτάθλημα Εφήβων και τις 4 πρώτες θέσεις στο διεθνές τουρνουά του Ηρακλείου.

Η σπουδαία διάκριση του 16χρονου Σερπετσιδάκη στο πρωτάθλημα για εφήβους μέχρι 18 ετών, του δίνει τη δυνατότητα να έχει προσαύξηση στη βαθμολογία του στις πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή του στα ΑΕΙ. Είναι κάτι που έχουν πετύχει στο παρελθόν και άλλοι σκακιστές του ΟΦΗ, όπως ο Ανδρέας Κελίρης (1ος Κ-20 το 2017), ο Γιώργος Καδιάνης (3ος Κ-16 το 2016), η Εύα Σερπετσιδάκη (1η Κ-18 το 2014) και η Κατερίνα Γρατσέα (3η Κ-16 το 2011). Μετά τις τελευταίες του επιτυχίες ο Νίκος Σερπετσιδάκης ανέβασε το “έλο” του γύρω στο 2150 που είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε όμως στους αγώνες αυτούς και ο 11χρονος σκακιστής του ΟΦΗ Νίκος Καζάκος με 3,5 βαθμούς σε 9 αγώνες, μια πολύ καλή επίδοση για αγώνες τέτοιου επιπέδου.

Στο διεθνές τουρνουά του Ηρακλείου HERAKLION CHESS που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες συμμετείχαν 32 σκακιστές του ΟΦΗ σε σύνολο 112 σκακιστών χωρισμένων σε 2 γκρουπ δυναμικότητας. Στις δύο πρώτες θέσεις του “ισχυρού” γκρουπ, ισοβάθμησαν δύο από τους πιο ταλαντούχους σκακιστές του ΟΦΗ ο 15χρονος Χρήστος Μπροκαλάκης-Γούναρης και ο 13χρονος Γιώργος Παπιδάκης, οι οποίοι έχουν σημειώσει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Μαζί τους ισοβάθμησε ο Ηρακλειώτης Διεθνής Μαιτρ Τίμης Λυριντζάκης, που από φέτος θα ενισχύσει την ομάδα του ΟΦΗ‘2000’, ενώ 4ος ήταν ο 14χρονος Αλέξανδρος Κοτσίνης επίσης του ΟΦΗ‘2000’, που κέρδισε 147 μονάδες Ελο από την απόδοσή του στο τουρνουά. Πολύ καλές παρουσίες είχαν όμως και οι άλλοι σκακιστές του ΟΦΗ, όπως ο Μανόλης Φραγκιαδάκης, η Ειρήνη Εργαζάκη, ο Ανδρέας Λιανέρης, η Νεφέλη Ματθαιάκη, ο Νίκος Φραγκιαδάκης, ο Ηλίας Αγγελάκης, ο Γιώργος Τερζάκης, ο Στέλιος Βαρδάκης, η Άννα-Μαρία Χαλκιαδάκη, ο Μάνος Ροδιτάκης, ο Δημήτρης Σακλαμπανάκης, ο Γιάννης Κουβίδης, η Μελίνα Καρούζου, ο Κοσμάς Κάβουρας, η Ουρανία Φραγκιαδάκη, η Διονυσία Μπαντά και ο Γιάννης Καπενεκάκης.

Στο Β’ γκρουπ συμμετείχαν ως επί το πλείστον παιδιά μέχρι 10 ετών και στην πρώτη θέση τερμάτισε ο Γιάννης Μανιός (ΟΦΗ), δεύτερος ο Νίκος Λαντζουράκης (ΣΟΗ) και τρίτη η Μαριάννα Μαθιουδάκη (ΟΦΗ), ενώ συμμετείχαν και οι σκακιστές του ΟΦΗ Γιάννης Βλαχάκης, Μιχάλης Σπυριδάκης, Φοίβος Χαρωνίτης, Κων/νος Ζουρμπάκης, Μάνος και Άγγελος Δασκαλάκης, Γιώργος Γοραντωνάκης, Μύρων Μαθιουδάκης και Γιάννης Ψαρολογάκης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Υπάρχει –πράγματι-κάτι ηρωικό, στην προσπάθεια των παιδιών του αποδεκατισμένου από τις αποχωρήσεις παικτών ΟΦΗ.

Ολοι τους είχαν πεθαμένους και τελειωμένους και εκείνοι δείχνουν το τελείως αντίθετο!

Καταθέτουν την ψυχή τους, κάθε Κυριακή στο γήπεδο και στέλνουν μηνύματα σε όλους, ότι  τα… κουρέλια τραγουδάνε ακόμα και ότι ο ΟΦΗ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει!

Κάποιοι, που δεν μπορούσαν να κρύψουν την χαρά τους, από τα σοβαρά προβλήματα του ΟΦΗ και προεξόφλησαν το… τέλος της ομάδας αυτής, δαγκώνονται σήμερα, με αυτό που παρουσιάζουν αυτά τα παλικάρια το τελευταίο δεκαήμερο!

Τρία μπαλάκια στον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, κοίταξαν στα μάτια τον Πανιώνιο της Σούπερ Λίγκ (αν και αποκλείστηκαν) στο Γεντί Κουλέ και καθαρή και πανάξια εκτός έδρας νίκη στο Αίγιο, επί του Παναιγιάλειου!

Επιδόσεις και επίπεδο απόδοσης, αλλά κυρίως μαχητικότητας και πάθους, που θα τη ζήλευε και ο πλήρης ΟΦΗ, ο οποίος στην αρχή της σεζόν, ξεκινούσε το πρωτάθλημα, ως το απόλυτο φαβορί της Footballleague.

Tα παιδιά που σήμερα έχουν μείνει στην ομάδα, δείχνουν ότι αξίζουν.

Εχουν καρδιά, έχουν ψυχή και το κυριότερο: έχουν μαγκιά!

Ο κόσμος του ΟΦΗ, δίκαια σήμερα τους αντιμετωπίζει, κάτι σαν…ήρωες!

Γιατί, ο προπονητής και αυτά τα παιδιά, έχουν κρατήσει όρθια  την ομάδα, κόντρα σε όλους και όλα!

Δεν έχω τίποτε με τα παιδιά του ΟΦΗ, που «πήδηξαν» πρώτοι από το καράβι που έμπαζε νερά και είχε πάρει πορεία για τον… πάτο της θάλασσας.

Δεν άντεξαν στην πίεση, στα προβλήματα, στην βαριά φανέλα. Φοβήθηκαν τα χρήματα και το μέλλον τους.

Επέλεξαν τον εύκολο δρόμο της φυγής και της λογικής ίσως (επαγγελματικά) απόφασης, καθώς κάποιοι είχαν εγγυημένα συμβόλαια σε άλλες ομάδες.

Ετσι έκριναν, έτσι αποφάσισαν και ο χρόνος θα δείξει αν η απόφαση που πήραν να εγκαταλείψουν στην κρίσιμη ώρα, θα τους βγεί σε καλό.

Η ιστορία δεν γράφεται από αυτούς. Η ιστορία δεν γράφεται από ριψάσπιδες.

Η ιστορία γράφεται από κάποιους τρελούς, οι οποίοι κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, επιβιώνουν, παίρνοντας αποφάσεις δύσκολες, που χρειάζονται καρδιά και προσωπικότητα.

Σε αυτήν την κατηγορία, ανήκουν σήμερα αυτοί οι «20 μικροί ήρωες», που είπε και ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το παλικαρίσιο διπλό του ΟΦΗ στο Αίγιο, αποτέλεσμα που κρατάει την ομάδα στο στόχο.

Αν ο ΟΦΗ τα καταφέρει τελικά, θα οφείλει πολλά σε αυτούς τους «ήρωες».

Και να μην τα καταφέρει όμως και πάλι αυτά τα παιδιά, θα έχουν ήσυχη τη συνείδηση τους, ότι έκαναν το καθήκον τους, απέναντι σε αυτόν τον ιστορικό σύλλογο, που τους άνοιξε την πόρτα και τους έδωσε την ευκαιρία να ενταχθούν σε αυτήν.

Απέδειξαν, ότι  για αυτή τη μεγάλη ομάδα, τη φανέλα της οποίας φόρεσαν ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ παίκτες, ήταν τιμή της, που είχε στις τάξεις της, σε ένα δύσκολο φεγγάρι, αυτές τις ψυχάρες, που έβαλαν την ομάδα, πάνω από τους εαυτούς τους.

ΥΓ. Την φωτογραφία αυτή, ανέβασε στον λογαριασμό του στο instagram ο εκ των αρχηγών του ΟΦΗ Νίκος Πουρτουλίδης, με ειδική αφιέρωση στον Αλέξη Περογαμβράκη, που έγινε για δεύτερη φορά πατέρας. Είναι και αυτό μια απόδειξη ότι τα προβλήματα του ΟΦΗ, έχουν συσπειρώσει αυτήν την παρέα παιδιών, που δίνουν και την ψυχή τους για την ομάδα!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Νίκος Παπαδόπουλος κόντρα στα προβλήματα κρατάει όρθιο τον ΟΦΗ και ο κόσμος που έχει το δικό του κριτήριο, δεν ξεχνά: Τον έκανε σύνθημα!

"Προπονητή μ αρχ@$#ια έχεις όμιλε, για πάντα στην Οφάρα Παπαδόπουλε!".

Ο ...ποιητής έγραψε και το σύνθημα θα μείνει.

Οπως εκείνο με τον Παράσχο "θα αφήσω μουστάκι..." μετά το ...ιστορικό 4-1 του ΟΦΗ επί του ΠΑΟ στο Παγκρήτιο.

Ο Παπαδόπουλος δικαιούται ένα μεγάλο μέρος, της επιτυχίας, για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, παραμένει στο "κόλπο" και δεν έχει διαλύσει.

Ενέπνευσε τους παίκτες που έμειναν, να μην εγκαταλείψουν και εκείνοι το καράβι, όπως έκαναν άλλοι.

Και όχι μόνο αυτό. Βγάζει στα τελευταία τρία παιχνίδια (Χανιά, Παναιγιάλειο, Δόξα Δράμας) απο τους παίκτες του το 100% και ακόμα περισσότερο.

Εχει συσπειρώσει τόσο την ομάδα του, που δεν φαίνονται τα κενά, εκείνων που έφυγαν (για να μην γράψω κάτι άλλο).

Κάθε παιχνίδι του ΟΦΗ, τελευταία, είναι μια κατάθεση ψυχής και ο κόσμος το εκτιμάει.

Πεθαίνουν στο γήπεδο. Τα δίνουν όλα.

Ο κόσμος του ΟΦΗ εκδήλωσε στο παιχνίδι με τη Δόξα την ευγνωμοσύνη του, στο πρόσωπο του προπονητή, με το παραπάνω σύνθημα, αλλά και απέναντι στους παίκτες, με μια μοναδική αποθέωση, απο το πρώτο λεπτό του αγώνα, μέχρι αλλά και μετά τη λήξη!

Οι σημερινοί παίκτες του ΟΦΗ, είναι κάτι σαν ήρωες στα πρόσωπα του κόσμου της ομάδας και αυτή η κατάκτηση, είναι το στοιχείο που δίνει μέταλο και χαρακτήρα στην προσπάθεια του ΟΦΗ.

Πάμε σε κάτι άλλο. Δεν έχει ματαγίνει τέτοιο κράξιμο σε ποδοσφαιριστή στο Γεντί Κουλέ, όπως αυτό στον Κουσκουνά, ο οποίος έφυγε πριν απο μερικές μέρες απο το Ηράκλειο (απο τους πρώτους που πήδηξαν απο το καράβι), για να πάει στην οικονομική σιγουριά της Δόξας.

Γκολάρες ο Μάνος, που ήταν στον πάγκο για να παίζει ο Κουσκουνάς στον ΟΦΗ, κράξιμο απο την εξέδρα στον Κουσκουνά, που ήταν ο φουνταριστός της Δόξας, αλλά δεν ...ακούμπησε μπάλα στο παιχνίδι. Ούτε σκόραρε, βεβαίως.

Ο Μάνος με 7 γκολ (τα 6 στα τελευταία τρία ματς, που ο ΟΦΗ παίζει χωρίς Κουσκουνά), είναι πρώτος σκόρερ της κατηγορίας και ο νυν φορ της Δόξας, εξακολουθεί να είναι...Δράμα, μπροστά στην αντίπαλη εστία.

Το αισθητήριο του κόσμου λειτούργησε και εδώ.

Οπως και στο πανό για τη Μακεδονία, στη Θύρα 4.  "Η Μακεδονία είναι Ελληνική" . Μπράβο στα παιδιά του ΟΦΗ!

Το σύνθημα "ΟΦΗ-ΟΦΗ" που δόνησε πολλές φορές το Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι με τη Δράμα, μας ταξίδεψε σε παλιές καλές στιγμές. Ο ΟΦΗ ήταν τρομερός σε απόδοση, αλλά και η εικόνα στις εξέδρες υψηλού επιπέδου. Αυθεντικά ποδοσφαιρική!

Σε μια όμορφη ενέργεια την έναρξη του αγώνα η ΠΑΕ Δόξα Δράμας,  άφησε λουλούδια στο θρόνο του Ευγένιου Γκέραρντ, στη θυρα 9.

Λίγο πιο πάνω, ο πρόεδρος της Δόξας Γιαννης Μπύρος και μέλη της διοίκησης της ομάδας της Δράμας, που ταξίδεψαν στο Ηράκλειο ζούσαν την αγωνία του αγώνα. Φούσκωνε και ξεφούσκωνε ο πρόεδρος, βλέποντας το τρένο για τη Σούπερ Λίγκ, να φεύγει δίχως να τον περιμένει.

Η ομάδα του ήταν πραγματικό...Δράμα, την ίδια ώρα που οι παίκτες του ΟΦΗ,πετούσαν φλόγες!

Το ποδόσφαιρο δεν είναι ΜΟΝΟ λεφτά. Είναι και φανέλα, δυναμική, κόσμος, έδρα. Τα παλικάρια του ΟΦΗ ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι και έκαναν το...ντέρμπι, περίπατο!

Αρκετοί πρώην παίκτες του ΟΦΗ, στη Δόξα Δράμας. Οι Οστοιτς, Κουσκουνάς και Σιώπης. Ο τελευταίος ήταν εκτός αποστολής. Στον παγκο της Δόξας και ο άλλοτε παίκτης του ΟΦΗ, Αγγελος Διγκόζης. Το Γεντί Κουλέ, τους πίκρανε όλους. Ειδικά τον Διγκόζη, ο οποίος έπαιζε το...κεφάλι του.

Στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ και ο 27χρονος μέσος Δημήτρης Μαχαίρας, πρώτη μεταγραφή  ΟΦΗ. Η εικόνα του Γεντί Κουλέ, τον έδειχνε εντυπωσιασμένο όπως ανέφερε και ο ίδιος στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι.

Πάνω απο 6 χιλιάδες κόσμος στο Γεντί Κουλέ. Τρομερός παλμός στο γήπεδο. Και περίπου 20 φίλαθλοι της Δόξας στη Θύρα 6.

Ολα κύλησαν πρίμα. Οι δυο ομάδες της επαρχίας, δεν έχουν κάτι να χωρίσουν. Τους ενώνουν (και) τα χρώματα. Ασχετα αν οι Δραμινοί ως φιλοξενούμενοι, επέλεξαν ένα ...ουδέτερο μωβ.

Γκολάρες ο Μάνος, αλλά σπουδαίο γκολ και απο τον Βασίλη Κουτσιανικούλη! Ιδανικό σούτ έξω απο την περιοχή στο "Γ" απο τον επιθετικο του ΟΦΗ για το 3-0. Πολύ ανεβασμένος τελευταία και ο Βασίλης!

Ο διαιτητής Μαλούτας (Ημαθίας) ξεκίνησε με "θέματα" στο παιχνίδι του Γεντί Κουλέ, αλλά μετά ...ίσιωσε. Η αδιαμφισβήτητη υπεροχή του ΟΦΗ, τον βοήθησε το παιχνίδι να γίνει σχετικά εύκολο και ο ίδιος να περάσει...απαρατήρητος, δηλαδή πετυχημένος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βραδιά δόξας με σπουδαία γκόλ!

Γκολάρες και νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ! (VIDEO)

"Eχει το χάρισμα να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα!"

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi