Mια όμορφη ενέργεια απο τα κορίτσια του ΠΑΟΚ, στο παιχνίδι με την ομάδα του ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής, που έγινε στο Γεντί Κουλέ.
Πριν απο τη σέντρα του αγώνα, η ομάδα του ΠΑΟΚ, κατέθεσε λουλούδια στο “θρόνο” του Ευγένιου Γκέραρντ, που βρίσκεται στη θυρα 9 του Γεντί Κουλέ, η οποία έχει πάρει και την ονομασία του Ολλανδού προπονητή.
Σίγουρα μια κίνηση άξιας συγχαρητηρίων στη μνήμη του Ολλανδού προπονητή, απο μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ.
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, η δυνατή γυναικεία ομάδα του ΠΑΟΚ, κερδισε με 6-0 τον "πρωτάρη" στην Α' Εθνική ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
Στο εκτος έρδας παιχνίδι με τη Βέροια, που θα γίνει την Κυριακή, στρέφει την προσοχή του ο Εργοτέλης. Στο παιχνίδι αυτό η κρητική ομάδα θα αγωνιστεί με τα τρία νέα μεταγραφικά αποκτήματα (Τσέλιος, Νικολακάκης,Οικονόμου), την ίδια ώρα που στην κρητική ομάδα ψάχνονται και για άλλες μεταγραφές.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:
Στην Κυριακάτικη εκτός έδρας αναμέτρηση με την Βέροια έχουν εστιάσει άπαντες πλέον στον Εργοτέλη.
Το σημερινό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε δυο γκρουπ με προπόνηση στο γυμναστήριο και το γήπεδο. Ο Τάκης Γκώνιας δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα ενώ βλέπει με ιδιαίτερη ικανοποίηση τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα Τσέλιο, Νικολακάκη και Οικονόμου να ενσωματώνονται πολύ γρήγορα στην ομάδα.
Αύριο Τρίτη θα πραγματοποιηθεί το καθιερωμένο ρεπό. Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί για το πρωί της Τετάρτης στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.
Όσον αφορά τα μεταγραφικά θέματα, απόψε το βράδυ επιστρέφει από το Βέλγιο ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης ο οποίος θα δρομολογήσει και τις εξελίξεις για την περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας μας.
Συγκρατημένη αισιοδοξία υπάρχει στη Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ότι η ομάδα θα λάβει την Τρίτη (16/2) φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα και θα μπορέσει να ξεκινήσει τις μεταγραφές. Την ίδια ώρα,τακτοποιήθηκαν κάποιες υποθέσεις παικτών, που είχαν τεθεί σε προτεραιότητα και είχαν να κάνουν με την ασφάλεια της ομάδας (προσφυγές).
Μπαράζ επαφών απο τα μέλη της Διοικούσας με παλιούς και νέους μετόχους για τη συγκέντρωση χρημάτων και ενημέρωση, στον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο και στους πάικτες, γα τις ενέργειες που γίνοντα αυτήν την εποχή "προκειμένου η ομάδα να μπορέσει να επιστρέψει στην κανονικότητα" και για να "εξασφαλιστούν χρήματα και να καλυφθούν άμεσες υποχρεώσεις της ομάδας".
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, βρέθηκαν τη Δευτέρα (15/1) τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και είχαν διαδοχικές συναντήσεις με το Νίκο Παπαδόπουλο και τους ποδοσφαιριστές.
Ο σκοπός των συναντήσεων, ήταν να ενημερώσουν τον προπονητή και τους παίκτες, για τις προσπάθειες που γίνονται απο τα μέλη της ΔΕ, προκειμένου η ομάδα να μπορέσει να επιστρέψει στην κανονικότητα.
Οι επαφές με παλιούς και νέους μετόχους είναι καθημερινές, προκειμένου να εξασφαλιστούν χρήματα και να καλυφθούν άμεσες υποχρεώσεις της ομάδας.
Μετά την τακτοποίηση κάποιων υποθέσεων που ήταν σε προτεραιότητα για την ασφάλεια της ομάδας, το βάρος πέφτει πλέον στην εξασφάλιση της ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, προκειμένου η ομάδα να μπορεί να κάνει μεταγραφές και να ενισχυθεί.
Εξελίξεις γα το θέμα αυτό αναμένονται την Τρίτη (16/1).
Απο την πλευρά της Δ.Ε. της ΠΑΕ υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρουν.
Απο εκεί και μετά, τα μέλη της Διοικούσας έδωσαν συγχαρητήρια στυς παίκτες του ΟΦΗ για το διπλό στο Αίγιο (0-2) και τους τόνισαν τηνσημασία που θα έχει για τον ΟΦΗ, η νίκη την Τετάρτη, επί της Δόξα Δράμας.
Οι ανθρωποι του ΟΦΗ, ανέφεραν στους παίκτες, ότι άμεσο μέλημα τους είναι η εξασφάλιση χρημάτων και για το ποδοσφαιρικό τμήμα τις επόμενες ημέρες.