Σε ένα παιχνίδι με πολύ κόσμο, ΟΦΙεράπετρας και Ηρόδοτος, έμειναν στο 1-1 στο κρητικό ντέρμπι του 8ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και τις δηλώσεις των προπονητών.
Το παιχνίδι είχε ένταση, πάθος και όλα τα χαρακτηριστικά του ντέρμπι.
Στο ημίχρονο οι άνθρωποι του Ηροδότου, διαμαρτυρύθηκαν έντονα στον διαιτητή Κασελάκη απο τα Χανιά για το γκολ της Ιεράπετρας, που προηγήθηκε στο πρώτο ημίχρονο, αλλά ο Ηρόδοτος ισοφάρισε στην επανάληψη.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις απο την συνέντευξη τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το Αιγάλεω, έπιασε τον Ηρόδοτο στην κορυφή-Δείτε τι έγινε στην Γ' Εθνική
Πρόταση αγοράς του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα καταθέσει ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, όπως ενημέρωσε την Διοικούσα Επιτροπή της ομάδας σε συνάντηση που είχε μαζί του.
Το ενδιαφέρον του επιχειρηματία για τον ΟΦΗ, δημοσιοποίησε η Διοικούσα Επιτροπή, η οποία ανέφερε ότι "η πρόταση του επιχειρηματία όπως και οποιαδήποτε άλλη κατατεθεί, θα διερευνηθεί με τη δέουσα σοβαρότητα από την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και τους μετόχους".
Να σημειωθεί ότι με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαρίστησε τον επιχειρηματία, ο οποίος διευκόλυνε οικονομικά σε αυτήν την φάση την ομάδα, με ένα ποσό που διατέθηκε σε "'αμεσες υποχρεώσεις".
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο επιχειρηματίας, έχει ήδη ζητήσει τον οικονομικοτεχνικό έλεγχο της εταιρείας.
Από την Διοικούσα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:
«Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, για την οικονομική διευκόλυνση που έκανε στην ομάδα μας, σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή, για να καλυφθούν άμεσες υποχρεώσεις.
H στάση του κ.Παπαδάκη και της εταιρείας που εκπροσωπεί να βοηθήσει την ομάδα μας, σε αυτή τη φάση, αποδείχθηκε ειλικρινής και τον ευχαριστούμε πολύ για αυτό.
Ηταν μια κίνηση καλής θέλησης από την πλευρά του επιχειρηματία, όπως του είχε ζητηθεί από την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προκειμένου να συζητήσει μαζί του, περαιτέρω συνεργασία στο άμεσο διάστημα.
Ο επιχειρηματίας και η εταιρεία που εκπροσωπεί, έχει ενημερώσει την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ότι θα καταθέσει το επόμενο διάστημα πρόταση αγοράς του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών και έχει ήδη ζητήσει οικονομικοτεχνικό έλεγχο της εταιρείας.
Η πρόταση του, όπως και οποιαδήποτε άλλη κατατεθεί, θα διερευνηθεί με τη δέουσα σοβαρότητα από την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και τους μετόχους».
Στο Ηράκλειο, επικρατεί ξεσηκωμός για το παιχνίδι ΟΦΗ-Δόξα Δράμας, που θα γίνει την Τετάρτη (17/1, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 χαμήλωσε τις τιμές των εισιτηρίων για το παιχνίδι. Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούν απο 5 ευρώ για τις θύρες 1,4,5, 10 ευρώ στη θύρα 8 και 15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,9, ενώ θα είναι ελεύθερη η είσοδος για γυναίκες και παιδιά. Ιδιες τιμές θα ισχύσουν και στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα Πόντου την Κυριακή, ξανά στο Γεντί Κουλέ.
"Θέλουμε ένα Γεντί Κουλέ, με παλμό και δυνατή φωνή, αλλά και μακριά από συμπεριφορές που σε αυτή τη φάση, μπορεί να είναι καταστροφικές αγωνιστικά, αλλά και οικονομικά για την ομάδα μας" αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Την Τετάρτη (17/1, 5μμ) η ομάδα μας παίζει ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι κόντρα στη Δόξα Δράμας στο Γεντί Κουλέ.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ένα γεμάτο γήπεδο, μια δυνατή έδρα, για να βοηθήσουμε την ομάδα μας, τον προπονητή και τους παίκτες, για μια ακόμη νίκη, που θα μας δώσει τη δύναμη να προχωρήσουμε.
Θέλουμε ένα Γεντί Κουλέ, με παλμό και δυνατή φωνή, αλλά και μακριά από συμπεριφορές που σε αυτή τη φάση, μπορεί να είναι καταστροφικές αγωνιστικά, αλλά και οικονομικά για την ομάδα μας.
Η Διοικούσα Επιτροπή είχε υποσχεθεί ότι θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της, για να βοηθήσει στην προσέλευση του κόσμου.
Τόσο στο παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας, όσο και σε αυτό με τον Απόλλωνα Πόντου, που ακολουθεί, οι τιμές των εισιτηρίων θα ξεκινάνε από 5 ευρώ, για τις θύρες 1,4,5.
Στην θύρα 8 τα εισιτήρια κοστίζουν 10 ευρώ, ενώ στις θύρες 2,3,7,9 15 ευρώ.
Η είσοδος των γυναικών και των παιδιών μέχρι 12 ετών εφ’ όσον συνοδεύονται θα είναι δωρεάν.
Οι φίλαθλοι που έχουν την επιθυμία και την οικονομική δυνατότητα να μην κάνουν χρήση του εισιτηρίου διαρκείας τους, για να ενισχύσουν την ομάδα μας, θα πληρώσουν εισιτήριο 10 ευρώ.
Ολοι Γεντί Κουλέ την Τετάρτη!
Για να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα για τον ΟΦΗ μας!
Τα εισιτήρια του αγώνα, ΟΦΗ-Δόξα Δράμας, αλλά και ΟΦΗ-Απόλλων Πόντου έχουν ήδη τεθεί σε κυκλοφορία από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».