Με γκολ του Σταυρακάκη στο 10’ η Κ19 του ΟΦΗ κέρδισε και τον Παναιγιάλειο με 1-0 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και συνεχίζει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος Νέων της Footballleague.
Η ομάδα του Βασίλη Κρασανάκη είχε δοκάρι σε φάουλ του Πλευράκη στο 16’, μια σημαντική ευκαιρία με τον Σταυρακάκη σε τετ-α-τετ στο 28’ και άλλες δυο σπουδαίες ευκαιρίες να τελειώσει πιο εύκολα το παιχνίδι με τον Κουράκη στο δεύτερο ημίχρονο (62’ και 85’), αλλά δεν κατάφερε να σκοράρει.
Ευτυχώς για τον ΟΦΗ, δεν το πλήρωσε καθώς στις καθυστερήσεις οι φιλοξενούμενοι είχαν και αυτοί μια σημαντική ευκαιρία, με τον Βλάχο, ο οποίος πλασάρε άουτ από καλή θέση.
Και αυτό το παιχνίδι της Κ19 του ΟΦΗ παρακολούθησε ο Νίκος Παπαδόπουλος, αλλά και αρκετοί παίκτες της πρώτης ομάδας του ΟΦΗ.
Το παιχνίδι διαιτήτευσε ο Μανδαλενάκης από το Ηράκλειο.
Κ19 ΟΦΗ: Νεοκοσμίδης, Πλευράκης (82’ Ρουσάκης), Κορνάρος, Πλουμής,Λαγουδάκης, Κοντογιάννης, Σταυρακάκης (61’ Καλαιτζάκης),Κοκολογιάννης, Σουρνάκης (68’ Λαμπριανίδης), Κουράκης, Νοικοκυράκης.
Κ19 Παναιγιάλειος: Καρακίτσος, Αλντίνι,Καφετζής, Κοέα, Σακελλαρόπουλος, Ζησιμόπουλος, Σπυρόπουλος (72’ Βλάχος), Κουτρόπουλος (66’ Αγγελόπουλος), Ροδόπουλος (56’ Χύσα), Τζιτζιφάκος, Δημητρέλης (81’ Σύψας).
Η φωτογραφία της Κ19 του ΟΦΗ, είναι απο την αναμέτρηση του Σαββάτου στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Πηγή:ofi1925.gr
Ενα ακόμη βήμα για την άνοδο, θέλει να κάνει ο ΟΦΗ, ο οποίος υποδέχεται τον Πανσερραικό (Κυριακή 25/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Κοιλιάρας, Λεάλ και Νάστος, τα προβλήματα του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος όμως έχει τις επιλογές για να παρατάξει την ομάδα του με το καλύτερο δυνατό σχήμα. Δείτε την αποστολή.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (24/2) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Πανσερραικό, που θα γίνει την Κυριακή (25/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Σέρτζιο Λεάλ αν και ακολουθεί το κανονικό πρόγραμμα έμεινε τελικά εκτός αποστολής, καθώς έχει χάσει πολλές προπονήσεις, όπως και ο Κοιλιάρας, που δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του, ενώ ο Νάστος έχει άδεια από την τεχνική ηγεσία.
Οι νεαροί Πλευράκης, Κοντογιάννης, Νοικοκυράκης αγωνίστηκαν με την ομάδα Κ19 του ΟΦΗ κόντρα στον Παναιγιάλειο για το πρωτάθλημα Νέων (1-0 ο ΟΦΗ).
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, επέλεξε 19 παίκτες για το παιχνίδι με τον Πανσερραικό.
Η αποστολή του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Πανσερραικό: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κομεσίδης, Μπολάκης, Μονιάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Παπαστεριανός, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μαχαίρας, Κοέλιο, Μάνος, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Τοπούζης, Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι Κοιλιάρας, Λεάλ, Νάστος, Παναγιώτου, Οικονόμου, Πλευράκης, Κοντογιάννης, Περογαμβράκης, Νοικοκυράκης.
Στήριξη στον προπονητή Τάκη Γκώνια, κάλυψη στον Μάγκεντ Σάμι για τον τρόπο διοίκησης του Εργοτέλη και για την συνεχή απουσία του στο Βέλγιο, αλλά και αισιοδοξία ότι η ομάδα τελικά θα τα καταφέρει να παραμείνει στην Footballleague, ήταν το τρίπτυχο των αναφορών του Γιώργου Τουτζάρη, που είναι το δεξί χέρι του Αιγύπτιου ιδιοκτήτη στον Εργοτέλη, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε.
Μάλιστα για τον Μάγκεντ Σάμι, ανέφερε ότι αυτήν την εποχή μένει μόνιμα στο Βέλγιο και θέλει να απεμπλακεί από τη Λίρς που έχει επίσης στην ιδιοκτησία του και να έρθει για μόνιμη εγκατάσταση στο Ηράκλειο, προκειμένου να ασχοληθεί με τον Εργοτέλη.
Η συνέντευξη τύπου, έγινε σύμφωνα με τον κ. Τουτζάρη ως απολογισμός του πρώτου γύρου, ωστόσο φαίνεται ότι έγινε και μετά την δημόσιο κριτική του προέδρου του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργου Στειακάκη, ο οποίος έκανε λόγο για κλίμα ακυβέρνητου καραβιού στον Εργοτέλη.
Για τις αναφορές του προέδρου του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, ο κ. Τουτζάρης, ανέφερε ότι «δεν έχει να κάνει η σημερινή συζήτησή μας με τη δήλωσή του κ. Στειακάκη, ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει και θα γινόταν. Με τον κ. Στειακάκη τα είπαμε και κατ’ ιδίαν, οι σχέσεις μας είναι πάρα πολύ καλές, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και σέβομαι τις απόψεις του. Καταλαβαίνω την αγωνία του, την έχω μεταφέρει στον κ. Σάμι και ίσως να μιλήσουν και μαζί».
Για τον τρόπο διοίκησης του Εργοτέλη από τον Μάγκεντ Σάμι, ο κ. Τουτζάρης, ανέφερε πως «ο κ. Σάμι δεν είναι κάποιος που θα τον βλέπουμε στην καθημερινότητα της ομάδας όπως είχαμε πει. Σε όλες τις ομάδες του υπάρχει ένας τζένεραλ μάνατζερ που ασχολείται με την καθημερινότητά της και θα κρίνεται από τον ιδιοκτήτη. Το ίδιο κάνει και στον Εργοτέλη με εμένα και το ίδιο θα συνεχίσει να κάνει. Δεν είναι παράξενο για εμένα το ότι δεν είναι εδώ. Είναι κάτι το οποίο συνηθίζει και δεν νομίζω να αλλάξει. Η έδρα του είναι στο Βέλγιο, ούτε στην Αίγυπτο εμφανίζεται. Παρακολουθεί την ομάδα μας και δεν είναι ευχαριστημένος ούτε αυτός με τα αποτελέσματά της. Η όλη διαδικασία όμως τον αφήνει ευχαριστημένο και για αυτό η ομάδα δεν έχει καμία αλλαγή και πορεύεται όπως ξεκίνησε. Του αρέσει ο τρόπος και η διαδικασία, είναι κάτι που τον χαροποιεί και τον εξιτάρει».
Μάλιστα ο κ. Τουτζάρης αποκάλυψε ότι ο Σάμι θέλει να μετακομίσει μόνιμα στο Ηράκλειο και την Κρήτη και να αφήσει το Βέλγιο και τη Λίρς. Όπως είπε «ξέρω ότι ο κ. Σάμι θέλει εδώ και έναν χρόνο να απεμπλακεί από την ομάδα, όμως δεν είναι εύκολο, καθώς υπάρχουν δυσκολίες, αλλά είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Ίσως αυτά που βγαίνουν να είναι μοχλός πίεσης για το αντίτιμο. Ο κ. Σάμι θέλει να έρθει να εγκατασταθεί στο Ηράκλειο, ώστε να είναι κοντά στην ομάδα, αλλά και να επεκταθεί σε άλλες επιχειρήσεις που έχει κατά νου στο Ηράκλειο, αλλά και την Ελλάδα γενικότερα. Όλα που θέλει να κάνει δεν είναι εύκολα και σε έξι μήνες δεν μπορούν να γίνουν, τα ξέρει και χρειάζεται χρόνο για να γίνουν κάποιες διαδικασίες, όπως είναι το προπονητικό κέντρο ή το γήπεδο. Το γήπεδο βέβαια δεν είναι εύκολο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το Παγκρήτιο. Ο Μάγκετ δουλεύει το μυαλό του συνέχεια και έχει σχέδια. Είναι ενήμερος για τα πάντα, αλλά θέλει το χρόνο του. Ακόμα και να φύγει η Λιρς από πάνω του, δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει άμεσα μόνιμα στο Ηράκλειο, αλλά μπορεί και να το κάνει, θα συνεχίσει να ταξιδεύει».
Για τον προπονητή Τάκη Γκώνια ανέφερε ότι «δεν μένω στο όνομα Γκώνιας. Στηρίζουμε τον προπονητή του Εργοτέλη, όποιος και αν είναι αυτός. Πάντα αυτό θα έκανα. Όταν είμαστε ευχαριστημένοι από τη διαδικασία και βλέποντας την ποιότητα της δουλειάς, τα αποτελέσματα ναι μεν μετράνε, αλλά πιστεύω ότι η διαδικασία περνά μέσα από τη στήριξη του προπονητή. Αν βλέπαμε και εγώ, ο κ. Σάμι και ο κ. Λαμπράκης κάτι που δεν πηγαίνει και δεν δουλεύει καλά σε όλη την ομάδα, σίγουρα θα προσπαθούσαμε να αλλάξουμε κάτι.Στηρίζουμε διαχρονικά τον προπονητή, καθώς η δουλειά του δεν μπορεί να φανεί εύκολα με τόσους νέους παίκτες. Πιστεύουμε ότι δουλεύει καλά και για το λόγο αυτό δεν προχωράμε σε αλλαγές».
Για το στόχο της παραμονής του Εργοτέλη, υπογράμμισε ότι «πιστεύουμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα, όπως είχε γίνει και πριν ένα μήνα, όταν σε τέσσερα ματς βρεθήκαμε πάνω από τη ζώνη. Πιστεύω ότι θα έχουμε ένα καλό σερί που θα φέρει και πάλι την ομάδα πάλι πάνω. Ο απολογισμός δεν είναι καλός και αυτός που περιμέναμε. Σε κάποια ματς δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε. Στους βαθμούς με 16 πόντους δεν είμαστε ευχαριστημένοι, αλλά συνεχίζουμε και ελπίζουμε στο τέλος ότι θα είμαστε καλύτερα».
Για το πρωτάθλημα της Football League ανέφερε ότι «Οι ομάδες και οι παράγοντες είναι ήρωες. Ζητάμε επαγγελματισμό, σε ένα ημιεπαγγελματικό πρωτάθλημα. Το βλέπουμε με τις αποχωρήσεις ομάδων όπως της Βέροιας που έχω περάσει από εκεί και βλέπω πόσο άσχημο είναι και θέλω να τους ευχηθώ να έχουν καλή δύναμη για τη συνέχεια».
Και ένα μήνυμα για τον κόσμο του Εργοτέλη: «Toυς θέλουμε όλους, ακόμα και αν διαφωνούν με κάτι. Είμαστε εδώ για να κάνουμε χαρούμενο τον κόσμο. Ζητάμε συγνώμη για τις στεναχώριες, παλεύουμε όλοι για το καλύτερο και όλοι μας στεναχωριόμαστε στις λύπες, ίσως και περισσότερο. Χαιρόμαστε και στις επιτυχίες και μας αρέσει να δίνουμε χαρές. Θα κάνουμε ότι χρειάζεται για να έχουμε και πάλι επιτυχίες και είμαι σίγουρος ότι τα θετικά αποτελέσματα θα έρθουν ξανά».