karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Είναι απο τους πιο σταθερούς σε απόδοση παίκτες του ΟΦΗ στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Μανόλης Παπαστεριανός μίλησε στην ιστοσελίδα capitano.gr για τη φετινή χρονιά και την προσπάθεια για την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ, για την δική του παρουσία και τη συμβολή του Νίκου Παπαδόπουλου στο να κρατηθεί η ενότητα της ομάδας.

Μερικές απο τις πιο σημαντικές αναφορές του έμπειρου μέσου του ΟΦΗ:

-Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζεσαι στη δεύτερη κατηγορία, τι ήταν αυτό που σε έκανε να πάρεις την απόφαση;

«Πέρσι η χρονιά ήταν δύσκολη για εμένα. Ήμουν 6 μήνες στη Βέροια όπου για διάφορους λόγους δεν έπαιξα πολύ. Γύρισα τον Δεκέμβριο στην Ξάνθη, ήταν ευκαιρία για εμένα γιατί η ομάδα ήταν στη δεύτερη θέση και ο Λουτσέσκου ζήτησε να γυρίσω. Την πρώτη εβδομάδα στην ομάδα όμως, μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, είχα χειρουργείο στον χόνδρο. Αυτό με κράτησε 4,5-5 μήνες εκτός και μετά δεν ήρθαν τα πράγματα όπως θα ήθελα, ώστε να έχω πρόταση από μια ομάδα που με καλύπτει. Αρχές Αυγούστου μίλησα με τον κόουτς και είδα πως ήταν η καλύτερη προοπτική για εμένα να αγωνιστώ στον ΟΦΗ».

-Το έκανες εξαιτίας του ονόματος του ΟΦΗ;

«Εννοείται. Είναι μια μεγάλη και ιστορική ομάδα, με κόσμο που θέλει να πρωταγωνιστεί, ενώ ήθελα και εγώ να κάνω μια επανεκκίνηση μετά την περσινή χρονιά που είχα».

-Ήταν τα πράγματα όπως τα περίμενες;

«Σε ότι έχει να κάνει με τις εγκαταστάσεις ήταν πολύ καλύτερα από ότι τα περίμενα. Ήξερα πως υπήρχαν κάποια προβλήματα στα διοικητικά και το ότι έπρεπε να κάνω λίγο υπομονή στα χρήματα. Υπήρχαν καταστάσεις με την προηγούμενη διοίκηση που δεν περίμενα πως θα τις ζούσα σε επαγγελματική ομάδα, ήμουν όμως σίγουρος ότι η κατάσταση θα αλλάξει. Δεν υπήρχε σοβαρότητα στην ομάδα και πέρα από το οικονομικό, κάποιοι άνθρωποι μέσα από τη διοίκηση πήγαν να θίξουν την προσωπικότητα και αξιοπρέπεια των ποδοσφαιριστών…»

-Η ομάδα βρέθηκε από νωρίς να κυνηγά τις θέσεις ανόδου, αλλά πλέον βρίσκεται σε αυτές…

«Εξαρχής ο στόχος ήταν η άνοδος στη Super League. Εμείς ποτέ δεν σκεφτήκαμε κάτι άλλο, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο και πρέπει να είμαστε σοβαροί και να συνεχίσουμε το ίδιο».

-Η εβδομάδα πριν τον αγώνα με τον Κισσαμικό, ήταν τόσο οριακή για την ύπαρξη της ομάδας;

«Τόσο εκείνη όσο και η προηγούμενη ήταν πολύ δύσκολη. Υπήρχαν οι γιορτές των Χριστουγέννων με υποσχέσεις οι οποίες δεν υλοποιήθηκαν. Πολλά παιδιά έμειναν στο Ηράκλειο γιατί δεν είχαν χρήματα να φύγουν.

Είχαμε δώσει υπόσχεση στον προπονητή ότι θα είμαστε πίσω στην ημερομηνία που είχαμε πει. Όσοι γυρίσαμε, χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους άλλους παίκτες, είχαμε πει ότι για το καλό της ομάδας, την ιστορία της, αλλά και το δικό μας, έπρεπε να αγωνιστούμε κόντρα στον Κισσαμικό.

Ήταν μια πραγματικά οριακή εβδομάδα και βάλαμε την ομάδα πάνω από όλους και όλα. Μερικοί πάνω ακόμα και από την οικογένειά τους…».

-Πέρασε η δύσκολη περίοδος, πως είναι τώρα τα πράγματα;

«Τώρα στην ομάδα όπως έχουν πει όλοι υπάρχει ηρεμία. Παρόλα αυτά υπάρχουν οικονομικά προβλήματα, όμως είμαστε όλοι αισιόδοξοι ότι θα λυθούν. Περιμένουμε και τη νεα Γενική Συνέλευση, ώστε να μπει η ομάδα σε φυσιολογική ροή».

-Τι σε κράτησε εσένα στην ομάδα;

«Από τη στιγμή που ήρθα, ήξερα τις καταστάσεις, αλλά το δέσιμο και το πάθος που είδα στην ομάδα πριν το παιχνίδι με τον Κισσαμικό, το πάθος και η στήριξη που είχαμε από τον προπονητή, αλλά και μιλώντας μεταξύ μας οι παίκτες, είπαμε να κάνουμε μια τελευταία προσπάθεια.

Φάνηκε ότι αυτό βγήκε σε καλό. Δεν σκέφτηκα προσωπικά να φύγω και αυτό βγήκε και σε προσωπικό επίπεδο σε καλό. Στόχος δικός μου και της ομάδα πλέον είναι και πάλι, το να ανέβει η ομάδα στη Super League».

-Ποιος ήταν ο ρόλος του Παπαδόπουλου σε αυτό;

«Ήταν ο σημαντικότερος που η ομάδα κρατήθηκε. Πολλοί από εμάς αν όχι οι περισσότεροι μείναμε και για τον κόουτς. Εγώ προσωπικά έμεινα για τον προπονητή και το είχα πει και στον τότε πρόεδρο, ότι μένω στην ομάδα για τον προπονητή και όχι για εσένα.

Ο κ. Παπαδόπουλος ονειρεύεται τον ΟΦΗ μεγάλο, όπως τον έχει ζήσει. Δουλεύει πολλές ώρες για την ομάδα, από το πώς θα είναι τα αποδυτήρια, μέχρι να φτιάξει την ενδεκάδα».

-Τη συνέχεια πως τη βλέπεις;

«Πρέπει να συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος και τη θέληση για διάκριση. Τα κεφάλια κάτω, δουλειά, με μοναδικό στόχο την άνοδο».

-Την προσωπική σου πορεία ως τώρα;

«Στην αρχή δεν ήμουν αυτός που ήθελα. Είχα και κάποια μικροπροβλήματα τραυματισμών και με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω του ιατρικό επιτελείο και τους φυσιοκοθεραπευτές της ομάδας για τη βοήθειά τους. Τώρα πλέον νιώθω καλά και θέλω να συνεχίσω έτσι και πάνω από όλα να είμαι υγιής».
-Γενικά το πρωτάθλημα είναι όπως το περίμενες;

«Ήξερα ότι θα υπάρχουν δύσκολα γήπεδα και δύσκολες ομάδες, σκληροτράχηλες. Στηρίζεται περισσότερο στη δύναμη. Λίγες είναι οι ομάδες που παίζουν ποδόσφαιρο, αλλά πρέπει να το προσπεράσουμε και αυτό».

-Που κατά τη γνώμη σου θα κριθεί η άνοδος;

«Στη δική μας καθαρά απόδοση. Στα εκτός έδρας δικά μας παιχνίδια, γενικά στη δική μας καθαρά απόδοση».

-Θεσσαλονίκη, Βέροια, Ξάνθη, Ηράκλειο, ποια πόλη προτιμάς;

«Στη Θεσσαλονίκη ήμουν κοντά εννέα χρόνια. Τη θεωρώ δεύτερο σπίτι μου. Στην Ξάνθη έζησα 2,5 χρόνια, πέρασα ωραία, έκανα φίλους και γενικά ήταν μια όμορφη εμπειρία. Εδώ τώρα στο Ηράκλειο, παρότι είμαι μικρό χρονικό διάστημα, περνάω όμορφα, έχω κάνει και εδώ πολλούς φίλους. Είχα ακούσει για τη φιλοξενία των κρητικών, τώρα τη ζω κιόλας».

-Θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο της ομάδας;

«Αυτό που θέλουμε όλοι στην ομάδα, είναι να είναι δίπλα μας. Βλέπει ο κόσμος πως όταν είναι κοντά μας, μας δίνει μεγάλη ώθηση και βοήθεια στην προσπάθεια που κάνουμε».

Πηγή:ofi1925.gr

Εβαλε ένα καταπληκτικό γκολ στη Σπάρτη και άνοιξε το δρόμο για τη νίκη του ΟΦΗ (0-3) την περασμένη αγωνιστική.

Ο Δημήτρης Μαχαίρας μίλησε στην ιστοσελίδα gentikoule.gr για την προσπάθεια του ΟΦΗ για την άνοδο, για τη συνέχεια του πρωταθλήματος της Footballleague, αλλά και τη δική του παρουσία στην κρητική ομάδα, στις τάξεις της οποίας προστέθηκε τον Ιανουάριο.

Για το καταπληκτικό γκολ έβαλε στη Σπάρτη: 

«Όταν κερδίσαμε το φάουλ, με φώναξε ο προπονητής μου πριν την εκτέλεση και μου είπε να κάνω εγώ το σουτ. Τα παιδιά μου έστρωσαν την μπάλα, εκείνη πήγε μέσα και τέλος καλό, όλα καλά».

Για την αφιέρωση όλης της ομάδας προς τον Ανέστη Νάστο:

"Ο Ανέστης είχε την αγωνία του, μετά το τέλος του αγώνα όλα τα παιδιά μάθαμε ότι όλα πήγαν καλά  με τη γέννα και όλοι μας έπρεπε να αφιερώσουμε το γκολ σε εκείνον. Μπροστά στις ανθρώπινες σχέσεις δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όλοι είμαστε μια γροθιά".

Για την παρουσία του στην ενδεκάδα:

 «Δεν έχει σημασία αν παίζω εγώ ή κάποιο άλλο παιδί. Σημασία έχει ο στόχος που έχει θέσει ο ΟΦΗ και δεν είναι άλλος από την άνοδο».

Για τις εντυπώσεις του από τον ΟΦΗ:

«Από την πρώτη στιγμή που ενσωματώθηκα στην ομάδα, με αγκάλιασαν όλα τα παιδιά. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και σε αυτό έχει παίξει μεγάλο ρόλο και ο προπονητής μας. Μας έχει κάνει πολύ δεμένους και όλοι σκεφτόμαστε πως δεν έχει σημασία αν θα παίζω εγώ ή κάποιος άλλος αλλά να κερδίζει ο ΟΦΗ. Ο κόσμος είναι δίπλα μας, είναι ο 12ος παίκτης μας και μαζί του προχωράμε και εμείς δουλεύοντας μόνο για το καλό του ΟΦΗ».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τίποτα δεν τον σταματά-Το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη (VIDEO)

To κοινό του Ηρακλείου και της Κρήτης, αγκάλιασε την Εθνική ομάδα μπάσκετ. Πάνω απο 2500 χιλιάδες θεατές, έσπρωξαν στα Δυο Αοράκια το Εθνικό μας συγκρότημα στη νίκη επί της Εσθονίας (87-75) και τώρα ο στόχος είναι η νίκη και επί της Μεγάλης Βρετανίας (25/02, 18:00).

Χρόνος για ξεκούραση δεν υπήρχε για τους παίκτες του Θανάση Σκουρτόπουλου, οι οποίοι προπονήθηκαν σε εντατικούς ρυθμούς το απόγευμα του Σαββάτου (24/02). με τον Έλληνα προπονητή να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του.

Απέναντι στους Βρετανούς, μάλιστα, ο Έλληνας προπονητής αναμένεται να έχει στη διάθεσή του τους Γιαννούλη Λαρεντζάκη, Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και Αντώνη Κόνιαρη, οι οποίοι έμειναν εκτός 12άδας στο παιχνίδι με την Εσθονία.

Η νίκη επί της Εσθονίας
Η Εθνική μας ομάδα μπάσκετ συνέχισε τη νικηφόρα πορεία της στα προκριματικά του Παγκοσμίου κυπέλλου επικρατώντας στα δύο Αοράκια της Εσθονίας με 87 - 75, μπροστά σε περίπου 2.500 θεατές.
Μετά από ένα αμφίρροπο πρώτο ημίχρονο η ελληνική ομάδα επέβαλλε το ρυθμό της και έφτασε άνετα στη νίκη , την τρίτη της σε ισάριθμους αγώνες στη διοργάνωση.
Η Ελλάδα άρχισε να χτίζει μια μικρή διαφορά στο δεύτερο δεκάλεπτο για να φτάσει ως το +8 (35-27, 19’30’’) και να φτάσει και σε διψήφια απόσταση για πρώτη φορά διά χειρός Μπουρούση (44-34, 24’). Στα επόμενα λεπτά κατάφερε και να τρέξει, με αποτέλεσμα να φτάσει στο +15 (50-35, 26’) με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο και τον Βαγγέλη Μαργαρίτη εκτελεστές. Και με το πρώτο τρίποντο του Μιχάλη Λούντζη στην πρώτη του παρουσία με την Εθνική Ανδρών η διαφορά έφτασε στο +22 (61-49, 29’30’’).
Η Εσθονία συνέχισε να παλεύει και προσπάθησε να επιστρέψει στο παιχνίδι μειώνοντας στους 11 (63-52, 32’) και λίγο αργότερα στους εννέα (67-58, 34’20’’). Η ελληνική ομάδα όμως δεν επέτρεψε στους αντιπάλους της να την αμφισβητήσουν περισσότερο για να φτάσει στη νίκη με το τελικό 87-75
Διαιτητές: Γιασεβίτσιους (Λιθουανία), Σούλγκα (Ουκρανία), Νίκολιτς (Σερβία)
Δεκάλεπτα: 20-18, 35-29, 61-42, 87-75
Ελλάδα (Σκουρτόπουλος): Λούντζης 3, Κατσίβελης 6, Αθηναίου 1, Μπουρούσης 21, Μαργαρίτης 9, Μποχωρίδης 7, Σάκοτα, Βασιλόπουλος 17, Μαυροειδής 11, Γκίκας 3, Γιαννόπουλος 3, Κασελάκης 4
Εσθονία (Σοκ): Σοκ 16, Ταλτς 12, Κέεντους 8, Χέρμετ, Κανγκούρ 3, Ντόρμπεκ 4, Κούρμπας, Κάγιουπανκ, Όλμρε 3, Κίτσινγκ 14, Παασόγια 13, Κουλαμάε.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Στη σημαντικό της νίκης επί της Εσθονίας στάθηκε ο Θανάσης Σκουρτόπουλος στη συνέντευξη Τύπου, ενώ επισήμανε ότι οι διεθνείς πρέπει να δουλέψουν περισσότερο ενόψει και του αγώνα με τη Μ. Βρετανία την προσεχή Κυριακή.

Αναλυτικά, όσα είπε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου: «Ήταν ένα περίεργο παιχνίδι για μας, απέναντι σε έναν αντίπαλο ιδιαίτερο, που παίζει με χαμηλά σχήματα και πολλά μακρινά σουτ. Δουλέψαμε γι’ αυτό αλλά δεν είχαμε τη συγκέντρωση για να κάνουμε αυτά που ζητήσαμε, ειδικά στο πρώτο και το τέταρτο δεκάλεπτο. Καταλαβαίνω τους παίκτες, δεν είναι εύκολο να ξεχάσεις πώς παίζεις στο κλαμπ σου και να κάνεις κάτι διαφορετικό. Το πιο σημαντικό για μας είναι ότι κάναμε το 3/3, έχουμε ένα ακόμη σημαντικό ματς την Κυριακή. Πρέπει να δουλέψουμε για να διορθώσουμε κάποια πράγματα, στην επικοινωνία, τα ριμπάουντ και την άμυνα. Βάλαμε 85 πόντους, αλλά αυτό δεν είναι σημείο αναφοράς. Νομίζω πως δουλεύοντας και συζητώντας με τα παιδιά θα βρούμε τη λύση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να παίζουμε δυνατά και να το απολαμβάνουμε».

Από τους διεθνείς μίλησε ο Δημήτρης Μαυροειδής επισημαίνοντας: «Ήταν ένα περίεργο παιχνίδι απέναντι σε μια ομάδα που δεν μας ταιριάζει. Πήραμε τη νίκη, αλλά δεν κάναμε καλό παιχνίδι. Ειδικά στην άμυνα δεν είχαμε συγκέντρωση και δεχτήκαμε πολλά μακρινά σουτ. Στη συνέχεια χωρίς να παίξουμε ιδιαίτερα καλά πήραμε μια διαφορά και κρατήσαμε τη νίκη. Δεν έχουμε την ομοιογένεια που θα θέλαμε, αλλά ελπίζουμε στο επόμενο ματς να είμαστε καλύτεροι, να κερδίσουμε και να περάσουμε στον επόμενο γύρο. Κοιτάζουμε τη συνέχεια».

Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός της Εσθονίας, Τιτ Σοκ είπε: «Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για μας. Δεχτήκαμε πολλά καλάθια στην αρχή και πολλούς πόντους από ανόητα λάθη μας. Η ελληνική ομάδα είχε περισσότερες βολές και πολλές έξτρα επιθέσεις και δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τους πόντους από τα μακρινά μας σουτ. Πιστεύω πως η Ελλάδα, ειδικά αν έχει όλους τους παίκτες διαθέσιμους για το επόμενο παράθυρο, θα είναι πρώτη στον όμιλο. Από εκεί και πέρα θα γίνει μάχη για τις άλλες θέσεις της πρόκρισης. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κερδίσουμε».

Τέλος ο Μάρτιν Παασόγια τόνισε: «Πιστεύω πως μπήκαμε δυνατά στο παιχνίδι, ήμασταν μέσα στο ματς στο πρώτο δεκάλεπτο, αλλά στη συνέχεια δεχτήκαμε πολλά καλάθια μέσα στη ρακέτα και κάναμε πολλά λάθη. Στο τρίτο δεκάλεπτο μείναμε πολύ πίσω στο σκορ, προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε αλλά ήταν δύσκολο να το κάνουμε με τόσο μεγάλη διαφορά».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi