karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τη δημιουργία ενός «χάρτη» αθλητισμού της Κρήτης που θα περιλαμβάνει τις αθλητικές εγκαταστάσεις και το πρόγραμμα των διοργανώσεων και θα δίνει τη δυνατότητα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να συνεργαστούν και να προγραμματίζουν στοχευμένες δράσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα, αποτελεί κυρίαρχο στόχο της Περιφέρειας Κρήτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλητισμού στο νησί που στηρίζει σημαντικά το τουριστικό προϊόν της Κρήτης.

Αυτό ανέφερε  ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στην ημερίδα που οργάνωσε στο Ηράκλειο (Κλειστό Δύο Αοράκια) ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) με θέμα «Κρήτη-τόπος διεξαγωγής μεγάλων αθλητικών γεγονότων» με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και την στήριξη του Δήμου Ηρακλείου.
Ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης καλωσορίζοντας στην ημερίδα τον Ομοσπονδιακό Προπονητή Μπάσκετ Θανάση Σκουρτόπουλο, αλλά και τον Πρόεδρο του ΠΣΑΤ Σωτήρη Τριανταφύλλου, αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στα παιχνίδια της εθνικής μας με την Εσθονία και την Μ. Βρετανία την Παρασκευή 22 και την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο, επεσήμανε, ότι, η ημερίδα προστίθεται θετικά στην προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία χρόνια στην Περιφέρεια Κρήτης, για την ανάδειξη του νησιού, ως τόπου διεξαγωγής μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων με την παράλληλη ενίσχυση και του αθλητικού τουρισμού.
«Να δουλέψουμε μέσα από συντονισμό των δράσεων, με τη συνένωση των δυνάμεων, τη συνεργασία με όλους τους φορείς του αθλητισμού, με τους Δήμους της Κρήτης, προκειμένου να συνεχίσουμε την υλοποίηση μιας πρωτοποριακής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τη προβολή της Κρήτης στον κόσμο του αθλητισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μαζί με το Υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού, τους Δήμους, τα αθλητικά σωματεία θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε νέους πετυχημένους αθλητικούς θεσμούς και αθλητικές διοργανώσεις, ώστε να εμπλουτίσουμε το καλεντάρι των δράσεων μας, αλλά και να δημιουργήσουμε σταθερές σχέσεις συνέργειας με συγκεκριμένες αθλητικές ομοσπονδίες στην Ευρώπη και τον κόσμο» ανέφερε ο Περιφερειάρχης και πρόσθεσε: «Θα εντείνουμε την προσπάθεια προκειμένου οι αθλητικές δράσεις να συνδεθούν αποτελεσματικότερα με τον τουρισμό, τις δράσεις πολιτισμού και την τοπική οικονομία της κάθε περιοχής, ενισχύοντας παράλληλα την εξωστρέφεια της Κρήτης. Με την ευκαιρία της σημερινής ημερίδας η Περιφέρεια Κρήτης απευθύνει πρόσκληση συνεργασίας σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Να δουλέψουμε συλλογικά, να αξιοποιήσουμε τη μέχρι σήμερα εμπειρία, καθώς διαθέτουμε και την τεχνογνωσία, και το ανθρώπινο δυναμικό και τις εγκαταστάσεις για να φιλοξενηθούν διοργανώσεις διεθνούς ακτινοβολίας, να αξιοποιήσουμε τη θάλασσα, καθώς τα θαλάσσια αθλήματα έχουν τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης και δυναμική προσέκλυσης τουριστών πολύ υψηλού επιπέδου, να αναδείξουμε τις προοπτικές για τον ορεινό αθλητισμό».
Ο Περιφερειάρχης ανέφερε παράλληλα ότι, «είναι πολύ σημαντικό ότι υπάρχουν αυτές οι υποδομές και δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός πότε έχουν φτιαχτεί αυτές οι αθλητικές υποδομές. Η Κρήτη είναι τυχερή που έχει αυτές τις υποδομές. Έχει πάνω από όλα όμως το ανθρώπινο δυναμικό που μπορούμε και συνεργαζόμαστε και θεωρώ ότι όλα αυτά τα κορυφαία γεγονότα που έχουν γίνει και μικρά και μεγάλα αναπτύσσουν τον αθλητισμό δίνουν μία μεγάλη ανάπτυξη, κίνητρα στα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό, γιατί αυτός είναι ο στόχος όπως επίσης οι επιτυχημένες αθλητικές διοργανώσεις στο νησί συμβάλλουν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου».
Στην ημερίδα παράλληλα με τον Περιφερειάρχη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Ευριπίδης Κουκιαδάκης, ο εντεταλμένος για θέματα αθλητισμού Περιφερειακός Σύμβουλος Νίκος Συριγωνάκης ο οποίος παρουσίασε την στρατηγική πολιτική που υλοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης για την ανάπτυξη του αθλητισμού στο νησί και την συμπόρευση του με τον τουρισμό. Εκπρόσωπος του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού στην ημερίδα ήταν ο Αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς, δημοσιογράφοι-αθλητικοί συντάκτες, εκπρόσωποι αθλητικών, τουριστικών φορέων, υπηρεσιών, όπως επίσης: Αντώνης Παπουτσάκης, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου ΠΣΑΤ Όλγα Σουτζή Πρόεδρος Περιφερειακής Επιτροπής ΠΣΑΤ Κρήτης-Αιγαίου, Μιχάλης Βλατάκης Πρόεδρος Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης, Α αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, Στέλιος Σβολιαντόπουλος, Μέλος Περιφερειακής Επιτροπής ΠΣΑΤ Κρήτης, Μάνος Σουργιάς Μέλος Περιφερειακής Επιτροπής ΠΣΑΤ Κρήτης-Αιγαίου, Μαρία Πετρούτσου Μέλος Περιφερειακής Επιτροπής ΠΣΑΤ Κρήτης-Αιγαίου, Νίκος Σωτηρόπουλος Διευθυντής των Κρητικών Γκολφ, Κυριάκος Καραγιώργης Εκπρόσωπος Οργανωτικής Επιτροπής Ημιμαραθώνιου Κρήτης, ΑΘΛΗ.Σ.Υ. Αρκαλοχωρίου, Ηρακλής Μανακουράκης Πρόεδρος ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings, Κώστας Κλώκας Τεχνικός Διευθυντής Ηράκλειο ΟΑΑ - Τμήμα Σκάκι, International Chess Organizer).

Κοιλιάρας και Νάστος, είναι τα μοναδικά προβλήματα, που αντιμετωπίζει ο Νίκος Παπαδόπουλος, για το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Πανσερραικό, που θα γίνει την Κυριακή (25/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ, έχει τον ευχάριστο πονοκέφαλο, να έχει όλους τους υπόλοιπους παίκτες στην διάθεση του. Μέσα και οι Ποτουρίδης και Λεάλ.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Ευχάριστος «πονοκέφαλος» για τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (3μμ), με τον Πανσερραικό στο Γεντί Κουλέ.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ είδε στην προπόνηση της Παρασκευής (23/2), όλους τους παίκτες του, με εξαίρεση τον Γιάννη Κοιλιάρα, που ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και τον Ανέστη Νάστο (έχει άδεια), να είναι στην διάθεση του, για το παιχνίδι με την ομάδα των Σερρών.

Για μια ακόμη μέρα ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα ο Ποτουρίδης και ο Λεάλ.

Η προετοιμασία για το παιχνίδι, θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί (11 π.μ.) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι με τον Πανσερραικό.

*Η ομάδα Νέων του ΟΦΗ (Κ19) αντιμετωπίζει το Σάββατο στη 1μμ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τον Παναιγιάλειο.

Η άνοδος του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, είναι υπόθεση όλου του Ηρακλείου και της Κρήτης και κανείς δεν περισσεύει σε αυτήν. Το μήνυμα αυτό έστειλαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν στην αίθουσα τύπου του Γεντί Κουλέ.

Σε αυτήν, ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Γιώργος Αλετράς, αλλά και δυο πρώην πρόεδροι της ομάδας, ο Κώστας Καζανάκης και ο Φανούρης Βατσινάς (μαζί με τον πρώην πρόεδρο Γιάννη Πολεμαρχάκη συμπληρώνουν την τριμελή επιτροπή που είναι κοντά στην Διοικούσα), απηύθυναν έκκληση σε φιλάθλους και επιχειρηματίες της πόλης, να έρθουν ακόμα πιο κοντά στον ΟΦΗ και να στηρίξουν την προσπάθεια που κάνει αυτήν την εποχή.

"Οι μέτοχοι της ομάδας βάζουν συνεχώς χρήματα και τους αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό που έχουν κάνει στον ΟΦΗ τρία χρόνια τώρα, αλλά θα πρέπει και η πόλη να βοηθήσει περισσότερο την προσπάθεια του ΟΦΗ" ανεφεραν με ένα στόμα οι άνθρωποι της ομάδας, που ζήτησαν απο τους Ηρακλειώτες να γεμίζουν το γήπεδο του ΟΦΗ κάθε Κυριακή, να σπεύσουν να αγοράσουν τα εισιτήρια διαρκείας του δευτέρου γύρου που έχουν κυκλοφορήσει και άλλοι επιχειρηματίες της πόλης να έρθουν κοντά στον ΟΦΗ ώστε να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η μετοχική σύνθεση.

Οι ομιλιτές, μίλησαν με τα καλύτερα λόγια ακόμη, για την προσπάθεια της τεχνικής ηγεσίας και των ποδοσφαιριστών και την υπομονλη που έχουν κάνει όλο αυτό το διάστημα για την προσπάθεια της ομάδας.

Ακόμη, για το θέμα της αδειοδότησης, ανέφεραν ότι είναι σε πολύ καλό δρόμο. Ο φάκελος του ΟΦΗ είναι σχεδόν έτοιμος στο θέμα της επιτήρησης που ληγει στο τέλος του μήνα.

Αναλυτικά οι αναφορές που έγιναν στην συνέντευξη τύπου:

O Φανούρης Βατσινάς ανέφερε ότι "θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, που είστε εδώ. Είχαμε κάποια χρόνια να βρεθούμε. Θα ήθελα ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τη Διοικούσα Επιτροπή που είναι κοντά στην ομάδα.

Βοηθάει όλη αυτήν την προσπάθεια που γίνεται, μαζί με την τριμελή επιτροπή που έχουμε ορίσει. Στηρίζουμε όλοι αυτήν την προσπάθεια και ξέρετε όλοι ότι αυτή η προσπάθεια θα πάει μέχρι τέλος. Όπως είναι σήμερα η Διοικούσα θα συνεχίσει και θα πάει μέχρι τέλος.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μετόχους και όχι τους αμέτοχους, για μένα είναι μέτοχοι και όλοι οι άνθρωποι που έχουν βάλει έστω και ένα ευρώ στην ομάδα, προσωπικά τους ευχαριστώ και τους σέβομαι".

Ο Κώστας Καζανάκης, με τη σειρά τρου υπογράμμισε ότι "πάνε πολλά χρόνια από τότε που βρεθήκαμε τελευταία φορά μαζί.

Ηταν το 2002 αν θυμάμαι καλά. Η αγάπη όμως για το σωματείο, παρέμεινε και θα υπάρχει γιατί το αγαπήσαμε και το αγαπούμε.

Η συνεισφορά μας στη Διοικούσα Επιτροπή που τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Χωρίς αυτά τα παιδιά, θα ήταν δύσκολη η πορεία του ΟΦΗ, όπως εξελίσσεται μέχρι σήμερα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας για αυτούς τους ανθρώπους.

Να είναι σίγουροι ότι οι κόποι τους, με εμάς τα τρία πρόσωπα που έχουμε αναλάβει να τους βοηθήσουμε, θα ανταμειφθούν.

Με αυτή την ομάδα γεννηθήκαμε, με αυτήν  μεγαλώσαμε και με αυτήν θα φύγουμε, αφήνοντας πίσω μας ότι καλύτερο μπορούμε.

Πιστεύω ότι και για εσάς τους δημοσιογράφους, ο ΟΦΗ, είναι ένα κομμάτι ζωής η παρουσία σας στον ΟΦΗ και το λειτούργημα που κάνετε.

Η ομάδα αυτή δεν πρέπει να στέκεται μόνο στα πρόσωπα που συνεχώς την βοηθούν και αν δεν βρισκόταν πριν από τρία χρόνια να την αναλάβουν, η ομάδα ίσως σήμερα να μην υπήρχε.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι αγόγγυστα, βοηθάνε την ομάδα, για να επιτελέσει το έργο που πρέπει να επιτελέσει.

Ο ΟΦΗ δεν ανήκει ούτε στον Καζανάκη, ούτε στον Βατσινά, ούτε σε κανένα.

Ο ΟΦΗ ανήκει σε όλους μας και είναι ένα κομμάτι από τη ζωή μας.

Με τη βοήθεια όλων θα φτάσει εκεί που πρέπει να φτάσει.

Θα γίνουν πολλά πράγματα και πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα.

Χρειαζόμαστε τη βοήθεια όλων. Ακόμα είναι μόνο η αρχή.

Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμη.

Εχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά μας και θα έρθουν και δυσκολότερες ημέρες.

Ολοι μαζί ενωμένοι πρέπει να βαδίσουμε για την επιτυχία του ΟΦΗ.

Θα είναι ιστορική στιγμή η φετινή χρονιά, αν καταφέρουμε όλοι μαζί να φτάσουμε την ομάδα εκεί που πρέπει να φτάσει.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ανθρώπους που πριν από τρία χρόνια ανέλαβαν την ομάδα, σε μια πάρα πολύ δύσκολη στιγμή.

Δεν μπορώ να ξεχάσω και τα παιδιά που μήνα Δεκέμβριο και Ιανουάριο, παλέψανε απλήρωτοι για να τη φέρουν την ομάδα εκεί που είναι σήμερα.

Η αγωνιστικότητα αυτή της ομάδας, του προπονητή, των παιδιών και όλου του τιμ που είναι σήμερα στο ποδοσφαιρικό τμήμα, έδωσε σε όλους μας το δικαίωμα να μιλάμε για μια αυριανή αισιοδοξία.

Πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουμε για την επιτυχία. Δεν περισσεύει κανείς στην προσπάθεια που κάνουμε.

Προσωπικά θα δώσω ότι μπορώ για να φτάσει η ομάδα εκεί που πρέπει.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλουν δουλειά.

Πιστεύω όμως ότι τα παιδιά που είναι σήμερα στην ομάδα θα αντέξουν, γιατί το φόρτωμα όσο περνάνε οι μέρες θα είναι μεγαλύτερο.

Ζούμε σε μια πολύ δύσκολη εποχή οικονομικά. Το ποδόσφαιρο δεν είναι όπως ήταν στην δεκαετία του ’70 και του ’80.

Χρειάζεται προσοχή και επαγρύπνηση. Δεν έχει τελειώσει ακόμα τίποτα.

Εχει πολύ δουλειά μπροστά η ομάδα.

Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι η προσπάθεια που γίνεται είναι πολύ μεγάλη.

Ο ΟΦΗ χρειάζεται βοήθεια και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας.

Αν όλοι βοηθήσουμε τώρα, πιστεύω ότι αύριο θα γελάσουμε.

Μαζί με τα παιδιά της Διοικούσας και οι τρείς που είμαστε μαζί τους, θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχει η ομάδα".

Ο Γιώργος Αλετράς υπογράμμισε πως "ο σκοπός της σημερινής συνάντησης, για μένα και για τα υπόλοιπα παιδιά της Διοικούσας Επιτροπής δεν είναι για να ευλογήσουμε τα γένια μας.

Ο σκοπός είναι να βγεί ένα αποτέλεσμα και να βοηθηθεί λίγο περισσότερο η ομάδα, γιατί το χρειάζεται.

Οι άνθρωπου που στηρίζουν την ομάδα εδώ και τρία χρόνια, εξακολουθούν να το κάνουν.

Η ομάδα αυτή των ανθρώπων θα πρέπει να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο.

Καλό είναι όλοι μας σαν Ηρακλειώτες και Κρητικοί, να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να δούμε αν ο καθ’ ένας μας έχει βάλει το λιθαράκι του για αυτήν την ομάδα και αν την έχει βοηθήσει όσο μπορεί.

Οποια βοήθεια και αν είναι αυτή. Οικονομική ή ηθική.

Είναι κρίμα κάποιοι άνθρωποι που έχουν βγεί μπροστά, να μην ακούν ευχαριστώ.

Χωρίς αυτούς εμείς δεν θα είχαμε αντικείμενο.΄

Η κριτική είναι εύκολη, αλλά θα πρέπει και εμείς σαν πόλη να δώσουμε περισσότερα στην ομάδα,  με την οποία μεγαλώσαμε και μας έχει δώσει χαρές που θα θυμόμαστε σε όλη μας τη ζωή.

Να πω ότι στο γήπεδο υπάρχουν 95 πινακίδες και περίπου οι μισές, δεν έχουν  εξοφληθεί.

Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα.

Αν είναι δυνατόν σε αυτήν την πόλη, το γήπεδο του ΟΦΗ που το ζηλεύουν όλες οι ομάδες στην Ελλάδα, να μην είναι γεμάτο με διαφημιστικές πινακίδες.

Είναι και αυτό ένα παράπονο των μετόχων, ότι η ομάδα δεν έχει τη βοήθεια που πρέπει από την πόλη.

Για αυτό και εμείς ζητάμε συνεχώς από τους μετόχους.

Η δουλειά μας είναι να πείσουμε τους Ηρακλειώτες, να έρθουν στο γήπεδο, να στηρίζουν με το εισιτήριο και το διαρκείας τους, την ομάδα. Παίρνουμε ευχαρίστηση από αυτήν την ομάδα και πρέπει και εμείς να δώσουμε σε αυτήν. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.

Ενάμιση μήνα έχουμε χάσει τον ύπνο μας. Η ομάδα θέλει ανθρώπους να ασχολούνται καθημερινά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή και τους παίκτες για την υπομονή που έχουν κάνει. Αυτοί έκαναν την αρχή για αυτήν την προσπάθεια που γίνεται και εμείς τους ακολουθούμε. Το θέμα είναι να ακολουθήσουν και άλλοι που είναι πολλοί και δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμη».

Σε ερωτήσεις που έγιναν οι κ.κ. Καζανάκης, Βατσινάς, Αλετράς απάντησαν ως εξής:

Για το αν θα συνεχίσει η Διοικούσα Επιτροπή:

Γ. Αλετράς: «Θα γίνει το καλύτερο για την ομάδα και το συμφέρον της, χωρίς να διακινδυνεύσει κανείς την οικογένεια του, το σπίτι του, τη δουλειά του. Θα αποφασιστεί προσεχώς. Τρέχουμε την αδειοδότηση αυτή τη στιγμή και άλλα σοβαρά θέματα. Θα παρθεί συλλογικά αυτή η απόφαση. Θα γίνει το καλύτερο για την ομάδα».

Φ. Βατσινάς: «Η Διοικούσα Επιτροπή μπήκε στην ομάδα σε μια δύσκολη στιγμή. Μαζί με την τριμελής επιτροπή το έργο της είναι τέλειο. Να μπεί δηλαδή κάποιος που δεν θα έλυνε τα προβλήματα της ομάδας; Η τριμελής επιτροπή θα φιλτράρει κάποια θέματα για το αν υπάρχει επενδυτής, αν υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να τρέξει την ομάδα. Αν υπάρχει τέτοια λύση, θα φωνάξουμε τους μετόχους και εκεί θα παρθεί η απόφαση.

Βρέθηκα στην ομάδα, γιατί με κάλεσαν οι μέτοχοι και να μπώ μπροστά σαν πρόεδρος.

Δεν το ζήτησα εγώ αυτό. Βρίσκομαι εδώ από την αγάπη μου για την ομάδα. Δέχθηκα να βοηθήσω και αποδέχθηκα την πρόταση για Διοίκηση Πρωτοδικείου.

Ετσι έπρεπε να γίνει. Κάναμε την τριμελής επιτροπή που είμαι εγώ, ο κ. Καζανάκης και ο κ. Πολεμαρχάκης, για να στηρίξουμε τη Διοικούσα Επιτροπή.

Για μένα η συνταγή είναι καλή. Το θέμα είναι να δούμε την ομάδα εκεί που πρέπει να είναι».

Γ. Αλετράς: «Οι θέσεις είναι τυπικές. Οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου, μαζί με τον κ. Πολεμαρχάκη είναι τεράστιο επίτευγμα. Ας αφήσουμε την κριτική και να βοηθήσουμε όλοι την ομάδα. Να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο, να πάρει διαρκείας, να βοηθήσει την ομάδα.

Υπάρχει και το εισιτήριο διαρκείας του δευτέρου γύρου, να το στηρίξουμε. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Δεν έχει σημασία, ποιος είναι πρόεδρος. Στην ομάδα υπάρχει αγάπη.

Λείπουν τα πολλά χρήματα, αλλά προσπαθούμε να βελτιώνουμε κάποια πράγματα και αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα. Υπάρχει ανθρώπινη συμπεριφορά και οικογενειακό κλίμα.

Η ομάδα έφτασε στα μισά του γκρεμού, όχι στο χείλος, πριν από ενάμιση μήνα. Επεφτε στον γκρεμό. Και κάναμε μια προσπάθεια να τη σηκώσουμε. Ακόμα δεν τα καταφέραμε. Πρέπει όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να τη βγάλουμε από τον κίνδυνο.

Ολο το Ηράκλειο, πρέπει να βοηθήσει για να τα καταφέρουμε».

Φ. Βατσινάς:  “Απλά είναι τα πράγματα. Η ομάδα έχει κάνει μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 1.2 εκ. ευρώ. Οποιος θέλει να πάει σε Γενική Συνέλευση, μπορεί να βάλει τα χρήματα στην τράπεζα και παίρνει την ομάδα. Οποιος βάλει τα χρήματα αυτά την επόμενη μέρα είναι το αφεντικό της ομάδας. Μακάρι να βρεθούν άνθρωποι να βάλουν χρήματα και να ελαφρύνουν τους μετόχους. Βλέπω όμως ότι οι ίδιοι μέτοχο βάζουν συνεχώς χρήματα για να στηρίζουν την ομάδα. Δεν είναι τυχαία η πορεία της ομάδας, από τον Ιανουάριο, μέχρι σήμερα. Εχουν γίνει πολλά πράγματα. Είμαστε και στην αδειοδότηση, σε πολύ καλό σημείο».

Κ. Καζανάκης: «Η υπάρχουσα Διοίκηση, ακόμα και αν είναι Πρωτοδικείου με τους ανθρώπους που είναι πίσω της, να είστε σίγουροι, ότι θα συνεχιστεί.

Αναλάβαμε ένα έργο και πρέπει να το τελειώσουμε. Δεν υπάρχει κανείς μπροστά. Ούτε ο Βατσινάς, ούτε ο Καζανάκης. Πάνω από όλους μας είναι ο ΟΦΗ. Είμαστε απρόσωποι. Ο ΟΦΗ είναι μπροστά. Αυτόν υπηρετούμε για να φτάσουμε εκεί που πρέπει. Να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό, με όποιο κόστος. Η ομάδα προφυλάσσεται με τον καλύτερο τρόπο για να φτάσει εκεί που πρέπει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους, που έχουν οδηγήσει μέχρι σήμερα την ομάδα».

-Με την αδειοδότηση τι γίνεται;

Γ. Αλετράς : «Η διαδικασία της επιτήρησης, είναι μέχρι το τέλος του μήνα και είμαστε έτοιμοι κατά 95%. Αν φτάσουμε στο 100%, θα είμαστε έτοιμοι και στο φάκελο της αδειοδότησης, κατά ένα ποσοστό 80%.».

-Οι μέτοχοι έχουν αντιληφθεί τι έχουν κάνει οι ποδοσφαιριστές;

Γ. Αλετράς: «Φυσικά και με το παραπάνω. Απλά οι οικονομικές υποχρεώσεις του διμήνου (Ιανουάριος-Φεβρουάριος) είναι μεγάλες. Εχουν ήδη μπεί αρκετά χρήματα. Πολλά χρήματα. Χρειαζόμαστε περισσότερα. Για αυτό δίνουμε το μήνυμα. Δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από τους μετόχους. Πληρώνουν για να παίρνουμε ικανοποίηση από τον ΟΦΗ. Πρέπει όλη η πόλη να δραστηριοποιηθεί και να συσπειρωθεί. Μην τα περιμένουμε όλα έτοιμα».

-Η παρουσία των Καζανάκη, Πολεμαρχάκη, Βατσινά, πόσο έχει βοηθήσει τη Διοικούσα;

Γ. Αλετράς: «Δεν μπορεί σε μια τόσο κρίσιμη φάση, για την ομάδα, η Επιτροπή να λειτουργήσει χωρίς βοήθεια. Χωρίς εμπειρία. Ο συνδιασμός αυτός φέρνει αποτέλεσμα, μέχρι σήμερα”.

-To ποδοσφαιρικό τμήμα πως εισπράττει την προσπάθεια σας;

Γ. Αλετράς: «Είναι ο λόγος που η ομάδα βρίσκεται στο επίπεδο που όλοι βλέπουμε. Τα παιδιά έχουν κάνει υπομονή στο οικονομικό. Αντιλαμβάνονται τις υποχρεώσεις που έχουμε».

-Οι μέτοχοι είναι κοντά στην ομάδα;

Φ. Βατσινάς: «Οι άνθρωποι αυτοί δίνουν τα χρήματα τους, χωρίς να ξέρουν πολλά από ποδόσφαιρο, για να μένει ζωντανή η ιδέα του ΟΦΗ. Αυτήν την ιδέα την πληρώνουν αυτοί οι μέτοχοι. Δίνουν χρήματα και η ομάδα συνεχίζει. Η προσπάθεια γίνεται. Το θέμα είναι να βρεθούν και άλλοι. Οι μέτοχοι έχουν δώσει πάρα πολλά χρήματα. Δεν μπορείς αυτούς τους ανθρώπους να τους βρίζεις. Πρέπει να τους ευχαριστείς. Βοηθάνε την ομάδα του Ηρακλείου. Πρέπει να τους αγκαλιάσουμε και όχι να τους διώξουμε. Να έχουμε μια μεγάλη αγκαλιά και κοντά τους να έρθουν και άλλοι. Δεν μπορεί κανένας κακόβουλος, να τους λέει αμέτοχους. Βάζουν τα χρήματα τους χωρίς να επιδιώκουν κανένα όφελος. Εχω μιλήσει με όλους. Οποιος θέλει να γίνει αφεντικό στον ΟΦΗ, πρέπει να βάλει χρήματα. Όπως είχα πεί και στο παρελθόν, όποιου βροντάει η τσέπη του να το δείξει. Αν θέλεις μια ομάδα, υπάρχει η αύξηση και όποιος μπορεί, παίρνει την πλειοψηφία. Οι άνθρωποι που βάζουν σήμερα τα χρήματα τους, είναι άνθρωποι επώνυμοι, που μένουν στις γειτονιές μας, στις γειτονιές σας».

Για το θέμα της προστασίας της ομάδας:

Κ. Καζανάκης: «Κανείς δεν μπορεί να πειράξει τον ΟΦΗ. Εμείς δίνουμε τον αγώνα μας τίμια και καθαρά και έτσι θα συνεχίσουμε. Να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, για την ομάδα. Με αγνές και καθαρές προθέσεις. Με τις ομάδες, δεν έχουμε τίποτα. Είμαστε αντίπαλοι 90 λεπτά. Ολοι προσπαθούμε για το καλύτερο, της ομάδας μας. Η προσπάθειας μας είναι τίμια και καθαρή».

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi