Ο άνθρωπος που ο ιδιοκτήτης του Εργοτέλη ο Αιγύπτιος Μάγκεντ Σάμι, έχει αναθέσει την πλήρη διαχείριση της ομάδας, δηλαδή ο Γιώργος Τουτζάρης, αποφάσισε να λύσει τη σιωπή του.
Όπως ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ Εργοτέλης «με αφορμή την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του πρωταθλήματος της Football League η ΠΑΕ Εργοτέλης θα παραθέσει συνέντευξη τύπου την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου στις 13:00 στην αίθουσα τύπου του Παγκρητίου Σταδίου».
Ο Εργοτέλης, παραμένει κάτω από την ζώνη του υποβιβασμού και εκεί που έδειχνε να παίρνει κάποια στιγμή τα πάνω του, τελικά επέστρεψε στις… ήττες από Αιγινιακό και Τρίκαλα, με αποτέλεσμα να επιστρέψει στη δύσκολη θέση που είναι από την αρχή της σεζόν.
Στην συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Τουτζάρης, θα τοποθετηθεί για την πορεία της ομάδας, την στήριξη στον προπονητή Τάκη Γκώνια, αλλά και τα βέλη που δέχεται ο Μάγκεντ Σάμι, ότι είναι απών με τη συνεχή απουσία του στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα ο Εργοτέλης, να δείχνει ακέφαλος διοικητικά.
Μάλιστα μέσα στην εβδομάδα, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργος Στειακάκης, χτύπησε… καμπανάκι κάνοντας λόγο για κλίμα ακυβέρνητου καραβιού στον Εργοτέλη.
Για όλα αυτά ο άνθρωπος του Σάμι, που έχει επίσης κατηγορηθεί ότι δεν είναι του αναστήματος να διαχειριστεί την κατάσταση στον Εργοτέλη, αναμένεται να τοποθετηθεί και οι αναφορές του αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τους παίχτες της Εθνικής Μπάσκετ, τον προπονητή και τους εκπροσώπους της Ελληνικής ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης συνάντησε και χαιρέτησε στο κλειστό γήπεδο στα «Δυο Αοράκια» ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Εν όψει των αγώνων της Εθνικής με την Εσθονία και την Μ. Βρετανία, ο Περιφερειάρχης ευχήθηκε καλή δύναμη και επιτυχία στους παίχτες και τους παράγοντες της Εθνικής Ελλάδας που ήταν σε προπόνηση στο γήπεδο, ενώ σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ τόνισε, ότι, η Περιφέρεια, ο Δήμος είναι δίπλα τους, στηρίζουν κάθε διοργάνωση που προάγει τον Αθλητισμό, τον Πολιτισμό, που προβάλει την Κρήτη, και που το νησί μας έχει αποδείξει ότι έχει την δυνατότητα να υλοποιεί με επιτυχία Πανελλήνιες και Διεθνείς διοργανώσεις.
Παράλληλα ο κ Αρναουτάκης απηύθυνε κάλεσμα στους Κρητικούς να αγκαλιάσουν την Εθνική Ελλάδας με την παρουσία τους στους αγώνες στις 23 και 25 Φεβρουαρίου στα κλειστό στα «Δυο Αοράκια» που χαρακτηρίζεται ως σπίτι της Εθνικής.
Από την πλευρά τους ο Γεν. Αρχηγός της ΕΟΚ Παναγιώτης Τσαγκρώνης και ο προπονητής Θανάσης Σκουρτόπουλος ευχαρίστησαν τον Περιφερειάρχη για την επίσκεψη του στο γήπεδο αλλά και για την στήριξη της Περιφέρειας και του Δήμου Ηρακλείου στην Εθνική ομάδα ως συνδιοργανωτές των αγώνων. Οι ίδιοι επίσης τόνισαν ότι νιώθουν ως σπίτι τους το γήπεδο στα «Δυο Αοράκια» προσκαλώντας τους Κρητικούς με την φιλόξενη και ηχηρή παρουσία τους να δώσουν δύναμη στους παίχτες της Εθνικής.
Στο ντέρμπι σωτηρίας με την Καλλιθέα, που θα γίνει τη Δευτέρα (26/2, 3μμ) στο Ελ Πάσο, στρέφουν την προσοχή τους στον Εργοτέλη.
Ενα ακόμη σημαντικό παιχνίδι για την ομάδα του Τάκη Γκώνια στην προσπάθεια που κάνει για να βγεί απο την ζώνη του υποβιβασμού.
Τον προσεχή αντίπαλο του Εργοτέλη, την Καλλιθέα, την οποία αντιμετωπίζει τη Δευτέρα (26/2) στο Ελ Πάσο σε ένα κρίσιμο παιχνίδι στην μάχη της σωτηρίας, κατασκόπευσε ο Τάκης Γκώνιας.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη βρέθηκε στα Περβόλια και παρακολούθησε την αναμέτρηση ΑΟΧανιά/Κισσαμικός-Καλλιθέα 2-0 έχοντας στραμμένα τα βλέμματα του στην Αθηναική ομάδα.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη βρέθηκε στα Χανιά, με τον υπεύθυνο του ποδοσφαιρικού τμήματος Γιώργο Τουτζιάρη και τον τεχνικό διευθυντή Σταύρο Λαμπράκη.
Στα αγωνιστικά, δεν υπάρχουν προβλήματα.
Οπως αναφέρεται στην επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη:
Μετά το χθεσινό προγραμματισμένο ρεπό οι παίκτες μας επέστρεψαν σήμερα (21/2) στο γήπεδο.
Η προπόνηση διεξήχθη στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου με την σκέψη όλων να βρίσκεται στην Δευτεριάτικη εκτός έδρας αναμέτρηση κόντρα στην Καλλιθέα.
Η προετοιμασία ξεκίνησε χωρίς προβλήματα με τον Τάκη Γκώνια να καταστρώνει τα σχέδια έχοντας μάλιστα τσεκάρει από κοντά τον προσεχή αντίπαλο της ομάδας μας. Να σημειώσουμε ότι ο τεχνικός του Εργοτέλη βρέθηκε χθες στα Περβόλια έχοντας την ευκαιρία να κατασκοπεύσει το ματς ΑΟΧ/Κισσαμικός – Καλλιθέα. Δυο ομάδες που έχουν μπροστά τους οι κιτρινόμαυροι μέσα στο ερχόμενο 15νθημερο για την 18η (26/2) και 19η (5/3) αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football League.
Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί να γίνει αύριο στις 11:30 στο Παγκρήτιο Στάδιο.