karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά τις (γνωστές και επαναλαμβανόμενες) αναφορές απο τον Τάκη Γκώνια, ότι ο Εργοτέλης, είναι καλύτερος απο τους αντιπάλους του στα περισσότερα παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι σήμερα στην Football league, αλλά απο καθαρή ατυχία και συγκυρίες, έχει την βαθμολογική συγκομιδή, που τον έχει κρατήσει κάτω απο την επικίνδυνη ζώνη της κατηγορίας, ήρθε και η...στατιστική επιβεβαίωση των παραπάνω.

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση ενημέρωσης, η ΠΑΕ, στην επίσημη σελίδα της, για να στηρίξει -προφανώς-το "δόγμα" του προπονητή της, ανέβασε πίνακες, στατιστικά και γραφικά, για να εξηγήσει το ...μοντέρνο ποδόσφαιρο που παίζει ο Εργοτέλης.

Σύμφωνα με τους πίνακες, οι οποίοι δημοσιεύτηκαν "ενημερωτικά" (όπως αναφέρεται) -προφανώς-με παρότρυνση του  Γκώνια, ο Εργοτέλης όπως διαβάζουμε στην ανάλυση  "έχει καθαρό χρόνο παιχνιδιού περίπου στα 60 λεπτά (όπου κατά μέσο όρο είναι ο χρόνος που παίζεται το παιχνίδι στα προηγούμενα πρωταθλήματα της Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και τώρα τελευταία της Ιταλίας)".

Ακόμη, "ο καθαρός χρόνος παιχνιδιού άλλων αγώνων της κατηγορίας αλλά και αγώνων της Super League, είναι μεταξύ 35’-50’ λόγω των πολλών διακοπών, καθυστερήσεων που υπάρχουν σε κάθε παιχνίδι".

Επίσης για το παιχνίδι με τα Τρίκαλα, παρά την ήττα του Εργοτέλη με 0-2, η...ανάλυση του αγώνα δείχνει ότι "η ομάδα μας λοιπόν επέτρεψε στον αντιπαλο που έχει ένα από τα ακριβότερα μπατζετ στην κατηγορία (παίκτες για άνοδο) να μπεί στην περιοχή μας μόλις 4 φορές σε 96’!! Το ότι δεν επιτρέπω στον αντίπαλο να μπεί στην περιοχή μου, δείχνει το πόσο καλη είναι η αμυντική λειτουργία της ομάδας".

Επίσης, η ανάλυση του παιχνιδιού του Εργοτέλη σε γκολ και σούτ στην αντίπαλη εστία βγάζει ότι "η ομάδα μας σε κάθε παιχνίδι έχει από 2πλάσιο – 4πλάσιο αριθμό μεγαλύτερο των αντιπάλων κάτι που δείχνει την συνολική απόδοση της ομάδας. Έτσι φαίνεται και πόσα γκολ θα πρέπει να δεχτούμε από τα αντίστοιχα σουτ των αντιπάλων".

Βέβαια, το ποδόσφαιρο δεν είναι...μπάσκετ. Τα στατιστικά δείχνουν (απλά) μια εικόνα.

Καλοί είναι οι αριθμοί, οι πίνακες και τα στατιστικά, αλλά το θέμα είναι ποιός θα εξηγήσει το ΓΙΑΤΙ ο Εργοτέλης οδεύει ολοταχώς προς τον υποβιβασμό!

Απο ότι φαίνεται απο την αναλυτική, ενημερωτική και πρωτότυπη δημοσιεύση του Εργοτέλη, ούτε η στατιστική μπορεί να το εξηγήσει...

Ισως, τα πράγματα να είναι πιο απλά, απο τα στοιχεία που αποτυπώνουν οι πίνακες και τους οποίους ασφαλώς και δεν έχουμε καμία διάθεση να αμφισβητήσουμε.

Απλά, στο τέλος η ...ουσία είναι που μετράει.

Ειδικά αν μιλάμε για ένα πρωτάθλημα όπως η Β' Εθνική. Με στατιστικές, γραφήματα και πίνακες, δεν σώζεσαι. Αυτό είναι σίγουρο!

Εμείς παραθέτουμε  τα συμπεράσματα και τους πίνακες που δημοσιεύσε στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ Εργοτέλης, με την ευχή ότι όλα αυτά κάποια στιγμή θα "γυρίσουν" προς το συμφέρον της ομάδας, προκειμένου αυτή να καταφέρει το στόχο της...

ANAΛΥΤΙΚΑ

Πίνακες με συμπεράσματα και επιδιώξεις της ομάδας μας με αναλυτικά στοιχεία και ερμηνείες από τον αγώνα με τα Τρίκαλα για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Συμπεράσματα και επιδιώξεις της ομάδας μας (Ερμηνεία του παρακάτω πίνακα)

 

  • -Η ομάδα μας προσπαθεί σε κάθε παιχνίδι να έχει καθαρό χρόνο παιχνιδιού περίπου στα 60 λεπτά (όπου κατά μέσο όρο είναι ο χρόνος που παίζεται το παιχνίδι στα προηγούμενα πρωταθλήματα της Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και τώρα τελευταία της Ιταλίας)
  • Ενημερωτικά, ο καθαρός χρόνος παιχνιδιού άλλων αγώνων της κατηγορίας αλλά και αγώνων της Super League, είναι μεταξύ 35’-50’ λόγω των πολλών διακοπών, καθυστερήσεων που υπάρχουν σε κάθε παιχνίδι.
  • -Η πράσινη στήλη δείχνει ότι η ομάδα μας είχε την μπάλα καθαρό χρόνο παιχνιδιού 44’,40’’ όταν ο αντίπαλος την είχε 11’,32’’, όπερ σημαίνει 56’,12’’ συνολικός χρόνος καθαρού παιχνιδιού (οι γκρι στήλες δείχνουν το χρόνο κατοχής ανά ημίχρονο).
  • -Η τελευταία γκρι στήλη δείχνει ότι δεν παίχτηκε ποδόσφαιρο για 39’,39’’/. Αν δούμε και τα δυο ημίχρονα θα δούμε ότι στο 1ο ημίχρονο δεν παίχτηκε ποδόσφαιρο για 16’,51’’ ενώ στο 2ο ημίχρονο για 22’,48’’ (διαφορά 6 λεπτών). Αξιοσημείωτο είναι ότι στο 2ο ημίχρονο οι καθυστερήσεις από τις αλλαγές των φιλοξενουμένων και όλες τις περιπτώσεις που έπεφταν κάτω ξεπέρασαν τα 10’!!!
  • -Αξιοσημείωτο δε είναι ότι όλες οι εκτελέσεις άουτ του τερματοφύλακα ξεπερνούσαν τα 20’’ (έφτασε μέχρι και 35’’) ενώ και τα πλάγια άουτ ήταν παρόμοια (15’’ – 25’’) όταν η ομάδα μας δεν ξεπερνά τα 7’’-8’’.

 

PENALTY AREA ENTRIES

 

PENALTY AREA ENTRIES (ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ – ΕΡΜΗΝΕΙΑ

 

  • -Το πόσο επιθετική είναι μια ομάδα ή το πόσο καλή αμυντική λειτουργία έχει, ερμηνεύεται (στο υψηλό επίπεδο) από το πόσες (επιτυχημένες) προσπάθειες για να μπει στην αντίπαλη περιοχή έχει η κάθε ομάδα και απο το σύνολο των μεγάλων ευκαιριών που μπορεί να γίνουν.
  • -Στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα βλέπουμε δεξία στην φωτο το συνολο των επιτυχημένων εισόδων στην αντίπαλη περιοχή (22/46) για τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ και το σύλολο των ΤΡΙΚΑΛΩΝ (4/7). Η ομάδα μας λοιπόν επέτρεψε στον αντιπαλο που έχει ένα από τα ακριβότερα μπατζετ στην κατηγορία (παίκτες για άνοδο) να μπεί στην περιοχή μας μόλις 4 φορές σε 96’!! Το ότι δεν επιτρέπω στον αντίπαλο να μπεί στην περιοχή μου δείχνει το πόσο καλη είναι η αμυντική λειτουργία της ομάδας. Οι ευκαιρίες μας ήταν πολύ σημαντικότερες από του αντιπάλου, απλά εμείς δεν βάλαμε το γκολ (το “expected goals” εξηγείται παρακάτω).
  • -Κάτω δεξιά φαινεται ότι τα κόρνερ ήταν 9-1 και τα φάουλ 24 υπέρ 13 κατά! Η ομάδα μας στοχεύει στο να κλέψει την μπάλα και όχι να κάνει φάουλ αλλά το απίστευτο είναι ότι εκτός του ότι πολλά από τα 13 φάουλ που «κάναμε» δεν ήταν, οι αντίπαλοι κατάφεραν γι αυτά τα 13 φάουλ να μείνουν στο έδαφος 10’ στο σύνολο!
  • -Ενημερωτικά, σε κάθε παιχνίδι υψηλού επιπέδου (Ισπανία, Γερμανία, Αγγλία) τα φάουλ που γίνονται σε ένα παιχνίδι είναι περίπου 20 στο σύνολο (εκτός εξαιρέσεων).Χαρακτηριστικό είναι ότι ομάδες που έχουν την κατοχή της μπάλας στο υψηλότερο επίπεδο κάνουν μονοψήφιο αριθμό φάουλ σε κάθε παιχνίδι!

 

XG-EXPECTED GOALS

 

XG-EXPECTED GOALS - ΕΡΜΗΝΕΙΑ

 

  • -Στο υψηλότερο επίπεδο θεωρείται πολύ σημαντική η παράμετρος XG. Αυτό δείχνει το πόσα γκολ θα πρέπει να πετύχει η ομάδα στο συγκεκριμένο παιχνίδι με βάση τις ευκαιρίες και τα σουτ που δημιούργησε.
  • -Η ομάδα μας σε κάθε παιχνίδι έχει από 2πλάσιο – 4πλάσιο αριθμό μεγαλύτερο των αντιπάλων κάτι που δείχνει την συνολική απόδοση της ομάδας. Έτσι φαίνεται και πόσα γκολ θα πρέπει να δεχτούμε από τα αντίστοιχα σουτ των αντιπάλων.
  • -Για προσωπική ενημέρωση διαβάστε τα παρακάτω:
  • https://www.youtube.com/watch?v=w7zPZsLGK18
  • //medium.com/@Soccermatics/the-luckiest-team-in-the-premier-league-ec1099a9d721" style="box-sizing:border-box;background:transparent;color:rgb(0, 0, 0);line-height:inherit;font-weight:normal">https://medium.com/@Soccermatics/the-luckiest-team-in-the-premier-league-ec1099a9d721

 

Τελικές από το παιχνίδι με την Καρδίτσα

 

Με αφορμή σχολια που έκαναν λόγο για ευνοϊκή διαιτησία προς την ομάδα μας παραθέτουμε τον παρακάτω πίνακα 

Δείτε παρακάτω τους πίνακες που δημοσίευσε ο Εργοτέλης...

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τρομερές στιγμές στο ΟΦΗ-Σπάρτη 0-3.

Στο ζέσταμα, λίγο πριν από τη σέντρα, ο αρχηγός του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος, ενημερώνεται ότι η σύζυγος του, η οποία σε λίγες μέρες έμπαινε στο μήνα της, πάει για …πρόωρη γέννα.

Ο Ανέστης που όλες αυτές τις μέρες ζούσε την αγωνία του πατέρα για το πρώτο παιδί που έρχεται (κόρη), γεμίζει με πανικό και ανησυχία, αλλά η ομάδα τον διευκολύνει ασφαλώς, για να βρεθεί κοντά στη σύζυγο του.

Ο μέσος του ΟΦΗ, παίρνει ταξί από την Σπάρτη για την Αθήνα και η ομάδα ξεκινάει το παιχνίδι με βασικό τον Μαχαίρα, ο οποίος βάζει ένα γκολ για όσκαρ, με σούτ-κεραυνό και ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο της νίκης του ΟΦΗ!

Ισως αν δεν έπαιζε (ο Μαχαίρας) να μην έβαζε το γκολ, που ξεκλείδωσε το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη.

Αυτή είναι μια από τις ομορφιές του ποδοσφαίρου. Το απρόβελτο!

Ωραία στιγμή στο παιχνίδι, αμέσως μετά το γκολ του Μαχαίρα, η ανάδειξη της φανέλας του Νάστου, ο οποίος την ίδια ώρα, έδινε τη δική του «μάχη» στο μαιευτήριο, για τη νεογέννητη κορούλα του!

ΟΜΑΔΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ο ΟΦΗ! Και οι παίκτες που έζησαν και αυτοί την αγωνία του αρχηγού του αφιέρωσαν τη νίκη και μαζί και τη θετική τους σκέψη! Σπουδαία στιγμή ανθρωπιάς και αλληλουποστήριξης!

Τα παιδιά του ΟΦΗ έχουν γίνει ΕΝΑ!

Και στην κερκίδα των πάνω από 100 (και 150 από ότι μου λέει ο Αντώνης που ήταν εκεί) φιλάθλων του ΟΦΗ, που βρέθηκαν στη Σπάρτη, είχαμε όμως ένα τρομερό σκηνικό!

Ο φίλος Μιχάλης νοιώθει αδιαθεσία και επικρατεί πανικός.

Ο Γιάννης, από τα αρχηγικά στελέχη των οργανωμένων, δεν το σκέφτεται ούτε στιγμή!

Πηδάει το κάγκελο και βρίσκεται μέσα στο γήπεδο!

Πλησιάζει τον παίκτη της Σπάρτης που είναι έτοιμος να κάνει πλάγιο άουτ και φωνάζει στο διαιτητή που είναι μερικά μέτρα δίπλα μακριά, να διακόψει το παιχνίδι και να φωνάξει αμέσως τον γιατρό του αγώνα, για τις πρώτες βοήθειες στον φίλαθλο, που είχε ανάγκη.

Ο διαιτητής διακόπτει το παιχνίδι και κάνει νόημα στο γιατρό να πάει στην εξέδρα!

Σπουδαία στιγμή και αυτή! Και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ μια γροθιά είναι μεταξύ τους. Ο ένας δίπλα, στην ανάγκη του άλλου. Μπράβο σε όλους!

Και η ομάδα κέρδισε και οι… λιποθυμίες ήταν περαστικές, Μιχάλη!

Ο ΟΦΗ έτσι και αλλιώς έχει κάνει… καρδιακό τον κόσμο του. Χαλάλι όμως!

Χάθηκε η μπάλα, σε κάποια σημεία του αγώνα, στον πολύ καλό αγωνιστικό χώρο της Σπάρτης.

Ο Βουό άνοιγε με τις κινήσεις του, σαν την… βεντάλια την άμυνα των αντιπάλων και ο Δημητράκης ο Μάνος, πρόσθεσε δυο ακόμη… παστέλια, στο λογαριασμό.

Στα 13 γκολ ο Δημήτρης και ο ΟΦΗ που «κόβει ταρίφα» με τις τριάρες πλέον, επιτέλους μόνος δεύτερος και γιατί όχι και ...πρώτος λιαν συντόμως!

Η ομάδα παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην κατηγορία και οι νίκες είναι καθαρές και αδιαμφισβήτητες!

Μονιάκης από τα …παλιά στη Σπάρτη με δύναμη και ψυχή, σοβαρός ο Βαφέας που αντικατέστησε τον τραυματία Ποτουρίδη, καλός και ο Ντίνας, με ασίστ στο 0-3, αδίκησε ο διαιτητής τον Κοέλιο στην φάση του σουτ του Ισπανού, που είναι πέναλτι και κόκκινη κάρτα, αλλά ας είναι. Με το παιχνίδι να είναι στο 0-3, τι ψάχνεις.

Η διαιτησία ήταν πάντως –γενικά-καλή και σε αυτό το παιχνίδι. Δεν βοηθήθηκε, δεν αδικήθηκε ο ΟΦΗ. «Πενήντα-Πενήντα».

Το σφύριγμα της λήξης του αγώνα, στη Σπάρτη, πρόσφερε διπλή χαρά στον ΟΦΗ και τον κόσμο του!

Μεγάλο διπλό ο ΟΦΗ, ήττα-σοκ η Παναχαική από τον Αιγινιακό στην Αγυά.

Το twitter του Κατσουράνη, σίγησε και ξέμεινε από εμπνεύσεις.

Αυτή τη φορά δεν υπήρχε διαιτητική «σφαγή», αλλά «άδειασμα» από δυνάμεις της ομάδας του, η οποία καλείται να απαντήσει άμεσα στο ερώτημα, για το αν το όνειρο, ήταν  μέχρι εδώ…

Στα τέσσερα τελευταία παιχνίδια οι Πατρινοί μετράνε τρείς απώλειες (δυο ισοπαλίες με Σπάρτη, Πανσερραικό, μια ήττα με Αιγινιακό και ένα διπλό στην Καρδίτσα).

Ο ΟΦΗ τη... δουλειά του. Την Κυριακή με τον Πανσερραικό το Γεντί Κουλέ πρέπει να είναι ΞΑΝΑ καμίνι!

Τίποτα δεν έχει τελειώσει! Ενας ολόκληρος γύρος ξεκινάει. Εχει δρόμο ακόμη!

Το μομέντουμ είναι υπέρ του ΟΦΗ αυτή τη στιγμή και η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί.

Τώρα ΠΡΕΠΕΙ ο ΟΦΗ να χτίσει μια διαφορά ασφαλείας, απο εκείνους που τον κυνηγούν, τους οποίους, μέχρι πρόσφατα εκείνος κυνηγούσε. Αχαρος και δύσκολος ρόλος!

Αυτός (o OΦΗ) άντεξε (στο κυνήγι), εκείνοι θα κάνουν το ίδιο;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"ΟΦΗ-ΟΦΗ" και στη Σπάρτη!

Ντύθηκε Σπαρτιάτης και τους...σκότωσε ο ΟΦΗ!

Το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ στη Σπάρτη! (VIDEO)

Tίποτα δεν τον σταματά-Το διπλό του ΟΦΗ στη Σπάρτη (VIDEO)

 

 

Ο ΟΦΗ ακόμα και αν δεν έκανε κάποια σπουδαία εμφάνιση, έπαιξε όσο χρειαζόταν για να κερδίσει τον Πανσερραικό στο Γεντί Κουλέ και να συνεχίσει την πορεία του, για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκοςν Παπαδόπουλος, φάνηκε να έχει κάποια παράπονα απο την έλειψη συγκέντρωσης των παικτών του, ωστόσο όπως είπε "η ομάδα κέρδισε και αυτό μετράει. Κάποια λαθάκια στο τακτικό κομμάτι θα τα δούμε στην προπόνηση. Αυτοπεποίθηση υπάρχει στην ομάδα και καλό κλίμα. Πάμε για το επόμενο παιχνίδι".

Ειδικότερα ο Παπαδόπουλος απέδωσε κάποια κενά διαστήματα του ΟΦΗ στο γεγονός πως " είχαμε ένα πρόβλημα στο κέντρο με την υπεραριθμία  που είχε ο αντίπαλος. Παρ’όλη τη δουλειά που κάναμε αλλά και τις εντολές για να καλύψουμε αυτό το κενό στον άξονα, θα έλεγα ότι ο εγωισμός μερικών για να σκοράρουν, για να είναι πιο μπροστά, μας δημιούργησε αυτό το πρόβλημα".

Ο τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε ότι περίμενε ότι ο Πανσερραικός θα παίξει στην κόντρα επίθεση, καθώς όπως είπε "με την Παναχαική σκόραρε, από φάουλ ή κόρνερ του αντιπάλου και βγήκαν στην κόντρα. Όλα αυτά τα είχαμε προσέξει, τα είχαμε δουλέψει".

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 2-0 επί του Πανσερραικού:

«Μια δύσκολη νίκη. Παρ’ ότι προσπαθήσαμε πριν το παιχνίδι και τις προηγούμενες μέρες στην προπόνηση,  να επισημάνουμε ότι τίποτα δεν είναι εύκολο αν δεν προσπαθήσεις και αν δεν είσαι συγκεντρωμένος σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Θα έλεγα ότι η εικόνα μας σε κάποιες στιγμές στο παιχνίδι, δεν ήταν τόσο καλή όσο θα θέλαμε.

Παρ’ όλα αυτά δεν θα σταθώ σε αυτό το κομμάτι.

Πήραμε ένα ακόμη σημαντικό τρίποντο στην έναρξη του δευτέρου γύρου, που μας κρατάει στη δεύτερη προνομιούχο θέση.

Ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, επιλέγοντας ένα επιθετικό σχηματισμό για την ομάδα μας.

Είναι ξεκάθαρο ότι είχαμε ένα πρόβλημα στο κέντρο με την υπεραριθμία  που είχε ο αντίπαλος.

Παρ’όλη τη δουλειά που κάναμε αλλά και τις εντολές για να καλύψουμε αυτό το κενό στον άξονα, θα έλεγα ότι ο εγωισμός μερικών για να σκοράρουν, για να είναι πιο μπροστά μας δημιούργησε αυτό το πρόβλημα.

Πρέπει να πω παρ’ όλα αυτά ένα μπράβο στους παίκτες για τη νίκη.

Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο. Μόλις ξεκίνησε ο δεύτερος γύρος.

Υπάρχουν ομάδες που με εμάς τα δίνουν όλα για να πετύχουν το στόχο τους και πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι για να έχουμε καλύτερη εικόνα, πέρα από τις νίκες.

Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τη νίκη και πάμε για το επόμενο παιχνίδι».

-Μήπως η πίεση που υπάρχει τον τελευταίο καιρό, έχει αντίκτυπο και στους παίκτες;

«Μέτρησε ότι ακούστηκε πως υπήρχαν αρκετά προβλήματα στον αντίπαλο και θεωρήθηκε ότι είναι εύκολο.

Οσο για την πίεση, παίκτες του ΟΦΗ είναι. Αν δεν αντέχουν στην πίεση… Για αυτό παίζουν στον ΟΦΗ. Ετσι θα πάει από εδώ και στο εξής και πρέπει να αντέχουμε στην πίεση. Νομίζω ότι περισσότερο είχε να κάνει με τη συγκέντρωση στο παιχνίδι και πως το είδαμε από την αρχή. Παρ’ όλα αυτά δεν υποτιμάμε ότι κερδίσαμε, αυτό μετράει».

-Περιμένατε να παίξει τόσο ανοιχτά ο Πανσερραικός;

«Εμείς ξέραμε πολύ καλά, ότι ο Πανσερραικός είναι μια ομάδα που και γρήγορα παίζει και κόντρα επίθεση κάνει. Με την Παναχαική σκόραρε, από φάουλ ή κόρνερ του αντιπάλου και βγήκαν στην κόντρα. Όλα αυτά τα είχαμε προσέξει, τα είχαμε δουλέψει. Για μένα είναι καθαρά θέμα συγκέντρωσης. Παρ’ όλα αυτά δεν θέλω να μείνουμε σε αυτό. Κερδίσαμε το ματς πήραμε τρείς σπουδαίους πόντους και αυτό μετράει αυτή τη στιγμή. Ότι λάθη κάναμε θα τα διορθώσουμε στην προπόνηση».

-Πάντως είναι καλό ότι ακόμα και μια μέτρια εμφάνιση, κέρδισε…

«Είναι σημαντικό και αυτό. Η ομάδα κέρδισε και αυτό μετράει. Κάποια λαθάκια στο τακτικό κομμάτι θα τα δούμε στην προπόνηση. Αυτοπεποίθηση υπάρχει στην ομάδα και καλό κλίμα. Πάμε για το επόμενο παιχνίδι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βήμα-βήμα για την άνοδο ο ΟΦΗ!

Η νίκη του ΟΦΗ, επί του Πανσερραικού (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi