Ο...μπαμπάς Νάστος επέστρεψε στις προπονήσεις του ΟΦΗ, μετά την άδεια που είχε απο την τεχνική ηγεσία για τη γέννηση της κορούλας του και τέθηκε στην διάθεση της ομαδας για το παιχνίδι του Σαββάτου (3/3) με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ. Ευχές και χαμόγελα στο Βαρδινογιάννειο για τον αρχηγό, απο όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας. Αναβολή για τις 19 Μαρτίου, αποφάσισε η Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την εκλογή νέας διοίκησης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Ανέστης Νάστος επέστρεψε στις προπονήσεις του ΟΦΗ και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι του Σαββάτου (3/3) με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ.
Ο μέσος του ΟΦΗ είχε άδεια από την τεχνική ηγεσία, λόγω της γέννησης της κορούλας του και δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό.
Στην προπόνηση της Δευτέρας (26/2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νάστος δέχθηκε τις ευχές των συμπαικτών του και όλου του ποδοσφαιρικού τμήματος, να του ζήσει το νεογέννητο και να είναι υγιές και τυχερό.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται στον αρχηγό Ανέστη Νάστο και στη σύζυγο του, να τους ζήσει η κορούλα τους και να την δουν όπως πραγματικά επιθυμούν.
Με την προπόνηση της Δευτέρας (26/2) ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Τρίτη (27/2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
*Αναβολή για τις 19 Μαρτίου, αποφάσισε η Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την εκλογή νέας διοίκησης.
Με γκολ του Σταυρακάκη στο 10' η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ, συνέχισε τις νίκες, κερδίζοντας με 1-0 τον Παναιγιάλειο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για το πρωτάθλημα Νέων της Football league.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα ενός μεγάλου αθλητικού οργανισμού, όπως είναι η Γερμανική Ντόρτμουντ, για μια πολύπλευρη συνεργασία. Οπως ανακοινώθηκε την επαφή έχει αναλάβει ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος έχει ήδη κάνει τις πρώτες επαφές με στελέχη της Γερμανικής ομάδας, ενώ τις επόμενες μέρες θα γίνει και νέα συνάντηση στο Ντόρτμουντ για το θέμα αυτό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Την πόρτα της Γερμανικής Ντόρτμουντ για τη διερεύνηση μιας πολύπλευρης συνεργασίας, αναμένεται να χτυπήσει ο ΟΦΗ.
Την επαφή με τη Γερμανική ομάδα, θα κάνει ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ, Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει σχέσεις με τη Γερμανική ομάδα, είναι ενεργό μέλος της και επισκέπτεται και λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων συχνά, τη Γερμανική πόλη, της οποίας το Ελληνικό στοιχείο είναι έντονο.
Ο Κώστας Ρεπανάκης συζήτησε το θέμα με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Κώστα Καζανάκη, ο οποίος, είναι πολύ κοντά στο έργο της σημερινής Διοικούσα Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και του έδωσε το πράσινο φως για να προχωρήσει.
Ο Κώστας Ρεπανάκης έχει ήδη κάνει κάποιες πρώτες επαφές με στελέχη της Γερμανικής ομάδας και της επόμενες μέρες θα βρεθεί ξανά στο Ντόρτμουντ, όπου θα καταθέσει ένα πλήρη φάκελο με το ποιος είναι ο ΟΦΗ και οι εγκαταστάσεις που διαθέτει και ειδικότερα το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, που προσφέρεται για την φιλοξενία ομάδων.
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο ΟΦΗ επιδιώκει συνεργασία με κάποια Γερμανική ομάδα, καθώς έχει ανοίξει ήδη δίαυλο επικοινωνίας και με την Στουτγκάρδη, τις εγκαταστάσεις της οποίας μάλιστα πρόσφατα επισκέφθηκαν τμήματα υποδομής του ΟΦΗ και συμμετείχαν σε τουρνουά, που διεξήχθη στη Γερμανική πόλη.
Στην συνάντηση Καζανάκη-Ρεπανάκη, οι δυο παλιοί παράγοντες συζήτησαν και την σημερινή προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ για την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ, αλλά και το έργο της Διοικούσα Επιτροπής που έχει αναλάβει την διοίκηση της ομάδας. Ο κ. Ρεπανάκης ανέφερε στον κ. Καζανάκη ότι θα είναι κοντά, σε ότι χρειαστεί για να βοηθήσει τον ΟΦΗ.
*Με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (26/2) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (3/3) με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ.
Στην φωτογραφία ο Κώστας Καζανάκης με τον Κώστα Ρεπανάκη, στη συνάντηση που είχαν το πρωί της Δευτέρας (26/2).