karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Εργοτέλης ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη ομάδα της Football league που κατέθεσε φάκελο επιτήρησης στην ΕΠΟ και ο φάκελος του χαρακτηρίστηκε πληρέστατος. Η προθεσμία στις ομάδες της Football League, λήγει στις 28 Φεβρουαρίου.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:

Στην Επιτροπή Αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ, βρέθηκαν σήμερα οι άνθρωποι του Εργοτέλη καταθέτοντας φάκελο που σχετίζεται με την πρώτη φάση της επιτήρησης των ΠΑΕ της Football League.

Οι κιτρινόμαυροι κατέθεσαν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε οριστεί. Ο φάκελος του Εργοτέλη χαρακτηρίστηκε "πληρέστατος" και αξίζει να σημειώσουμε ότι ήταν ο πρώτος που κατατέθηκε από τις ΠΑΕ της Football League.

Ο Ηρόδοτος πήρε το μεγάλο ντέρμπι στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής με το Αιγάλεω στην Αλικαρνασό (2-0), ωστόσο ο χαρτοπόλεμος μεταξύ των δυο διοικήσεων καλά κρατεί. Την αρχή έκανε η ομάδα του Αιγάλεω, η οποία σε μια ανακοίνβωση με σκληρές εκφράσεις επιτίθεται στο προπονητή του Ηροδότου Μανόλη Παπαματθαιάκη και τον ποδοσφαιριστή Μιχάλη Φραγκουλάκη, για να απαντήσει ο Ηρόδοτος με τη σειρά του, επισημαίνοντας ότι οι φίλαθλοι του Ηροδότου έσπασαν καθίσματα και προκάλεσαν με τη συμπεριφορά τους στο γήπεδο, δημοσιεύοντας και σχετικές φωτογραφίες.

Η ανακοίνωση του Ηροδότου αναφέρει:

«Σχετικά με τον αγώνα της ομάδας μας με το Αιγάλεω θέλουμε να αναφερθούμε στα εξής:
Ναι είναι αλήθεια ότι στο ματς του πρώτου γύρου ο Ηρόδοτος δεν έχει πραγματικά κανένα παράπονο από τη Διοίκηση του ΑΟ Αιγάλεω και το μεγαλύτερο μέρος των υγιών φιλάθλων σας.

Εκτός από τις 15 προσκλήσεις φιλοξενούμενων που ούτως ή άλλως κάθε σωματείο παρέχει, δώσατε εντολή για 30 περίπου φιλάθλους δικούς μας να εισέλθουν στο γήπεδο χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο, ενώ κάποια άλλα άτομα είχαν προβεί στην αγορά του εισιτηρίου τους.

Πριν ξεκινήσει ο αγώνας απαιτήθηκε από τους οργανωμένους οπαδούς της ομάδας σας να κατεβάσουμε ένα πανό με τα διακριτικά του Ηροδότου και το κάναμε.

Παρακολουθήσαμε τον αγώνα δίχως καμία πρόκληση από τους 50 φίλους της ομάδας μας και χωρίς να συμβεί το παραμικρό. Φυσικά, χωρίς την παρουσία της αστυνομίας γιατί πολύ απλά δεν χρειαζόταν.

Μόλις τελείωσε ο αγώνας φύγαμε από το γήπεδο με αρκετή καθυστέρηση εγκλωβισμένοι, εξαιτίας ότι είχαν μαζευτεί απέξω οργανωμένοι οπαδοί σας, βρίζοντας μας και πετώντας μας πέτρες και κροτίδες. Αναγνωρίζουμε ότι ήρθαν άτομα από την Διοίκηση του Αιγάλεω και μας βοήθησαν για την ομαλή αποχώρηση μας.

Να σας θυμίσουμε... παίκτης της ομάδας μας προπυλακίστηκε από οπαδό σας λίγο πριν την αναχώρηση.
Σε ό,τι αφορά τον αγώνα στη Νέα Αλικαρνασσό:
ΝΑΙ, δεχθήκαμε με χαρά να φιλοξενήσουμε την αποστολή και τους φιλάθλους της ομάδας σας, όπως άλλωστε το κάνουμε με όλες τις ομάδες.

ΝΑΙ, σε ανταπόδοση για τον 1ο γύρο αφήσαμε να περάσουν 50 άτομα εντός του γηπέδου, χωρίς να επιβαρυνθούν με αγορά εισιτηρίου.

Εδώ, όμως υπάρχει και μια διαφορά. Για να διεξαχθεί αυτός ο αγώνας χρειάστηκαν τρεις διμοιρίες ΜΑΤ με στενή παρακολούθηση από το πρωί της Κυριακής και πολύ μεγάλη δύναμη από την Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου, κάτι πρωτόγνωρο για παιχνίδι Γ' Εθνικής και για τη Νέα Αλικαρνασσό. Χάρη σε αυτούς διαφυλάσστηκε η ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Όλοι γνωρίζουμε οτι χωρίς τέτοια τάξη μέτρων ο αγώνας ούτε θα άρχιζε, ούτε θα τελείωνε! ΝΑΙ, είναι αλήθεια ότι οπαδοί του Αιγάλεω έβρισαν τους παίκτες μας, τους πέταξαν καθίσματα και άλλα αντικείμενα αμέσως μετά την είσοδο τους στο γήπεδο, δηλαδή 1,5 ώρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας.

Το ίδιο έκαναν, με προκλητικές και εριστικές συμπεριφορές και ρίψη αντικειμένων σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Αν αμφιβάλλεται μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο φύλλο αγώνα, στις αναφορές του διαιτητή, στις φωτογραφίες και στα βίντεο που υπάρχουν.

Τα σπάσατε όλα κύριοι αλλά μην ανησυχείτε, θα αντικαταστήσουμε άμεσα τις ζημιές που προκαλέσατε.

ΝΑΙ, είναι αλήθεια ότι σε όλη την διάρκεια του αγώνα, οι φίλαθλοι του Ηροδότου δεν απάντησαν σε καμία περίπτωση στις συμπεριφορές των οπαδών του Αιγάλεω. Τ

ονίζουμε ότι όλη η Διοίκηση του Ηροδότου ήταν από πολύ νωρίς στο γήπεδο για να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο τρόπο στην διεξαγωγή αυτού του σημαντικού αγώνα. Να συμφωνήσουμε ότι οι αγώνες και τα πρωταθλήματα κερδίζονται στον αγωνιστικό χώρο και όχι με τσαμπουκάδες και τρομοκρατία.

Αυτό άλλωστε το αποδείξαμε και στα μεταξύ μας, ΔΙΠΛΌ ΣΤΟ ΑΙΓΆΛΕΩ ΚΑΙ ΆΣΣΟ ΣΤΗΝ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΌ, επιβεβαιώνεται άλλωστε από τις δηλώσεις του προπονητή σας, κ. Αρχοντάκη μετά το τέλος του αγώνα για την δίκαιη επικράτηση του Ηροδότου. Όπως και με όλες τις ομάδες, αντίπαλοι μόνο στο γήπεδο, μόνο για 90 λεπτά και τίποτα άλλο.
Τέλος, ευχαριστούμε τον κόσμο μας, όπου μετά από πολλά χρόνια ξαναγέμισε το γήπεδο και για την άψογη συμπεριφορά τους. Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ είναι μεγάλη ομάδα, όχι μόνο γιατί έχει μεγάλη ιστορία αλλά γιατί συνεχίζει να γράφει ιστορία! Μόνο υπερηφάνεια για αυτή την ομάδα!!»

Η ανακοίνωση του Αιγάλεω αναφέρει:

«Κύριοι εμείς σαν Αιγάλεω, έχουμε μάθει να φιλοξενούμε την κάθε ομάδα που έρχεται στο “Σταύρος Μαυροθαλασσίτης” με τον καλύτερο τρόπο, δείχνοντας το μεγαλείο που έχουμε σαν σύνολο.

Στην Κρήτη, ορισμένοι νταήδες φαίνεται ότι έχουν μπερδέψει το… αντρίκιο με την… ψευτομαγκιά.

Στο ματς του α’ γύρου, φροντίσαμε να μην καταβάλει το αντίτιμο του εισιτηρίου κανένας φίλαθλος του Ηροδότου, αφού η διοίκηση μας με πρωτοβουλία της πλήρωσε η ίδια τα εισιτήρια και εισήλθαν στον αγωνιστικό χώρο οι φίλοι του Ηροδότου.

Στο σημερινό ματς-τραγωδία, η διοίκηση του Ηροδότου έκανε τα πάντα ώστε οι φίλαθλοι μας να περάσουν δύσκολες στιγμές, μη τηρώντας τα λόγια τους σχετικά με την ανταπόδοση της φιλοξενίας μας.

Πετροπόλεμος χωρίς σταματημό, χειρονομίες από τους παίκτες των γηπεδούχων και κυρίως από τον αρχηγός τους-μισθοφόρο(!) Φραγκουλάκη και από τον προπονητή, Μανώλη Παπαματθαιάκη

Ο… μισθοφόρος, Φραγκουλάκης μας υπέδειξε τα γεννητικά του όργανα, όπως και αρκετοί παίκτες της ομάδας του Ηροδότου και ο συγκεκριμένος “κύριος” ήταν υπαίτιος που το κλίμα του αγώνα δυναμιτίστηκε.

Υ.Γ. Κύριε Φραγκουλάκη, σας σεβόμαστε σαν ποδοσφαιριστή, αλλά σαν άνθρωπος ξεφτιλιστήκατε στα μάτια όσων βρέθηκαν στο γήπεδο σήμερα.

Ευχαριστούμε την αστυνομία για την υπομονή και τη στάση της και δυστυχώς σήμερα η Κρητική λεβεντιά… πέθανε.

Το Αιγάλεω έχει μεγάλη ιστορία και θα το αποδείξει σύντομα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Ηροδοτος γράφει ιστορία! (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι δημοσιογράφοι του Ηρακλείου, αποφάσισαν να μην κάνουν ερωτήσεις στον Τάκη Γκώνια στις συνεντεύξεις Τύπου, καθώς δεν έχουν καμία διάθεση να συζητούν τα ...ζώδια μαζί του, αλλά ούτε και να σπάνε τα νεύρα τους κάθε φορά με τις απαντήσεις του προπονητή του Εργοτέλη.

Ετσι αποφάσισαν να τον αφήνουν να λέει ότι θέλει και εκείνοι απλά να καταγράφουν την τοποθέτηση του.

Σύντομα, θα κάνουν το ίδιο και οι ...δημοσιογράφοι εκτός Κρήτης.

Για να επιβεβαιωθεί ότι ο Γκώνιας, δεν έχει «θέμα» μόνο με τους δημοσιογράφους του Ηρακλείου, με τους οποίους είναι σε …μόνιμη διαφωνία, αλλά γενκώς με όλους.

Μετά το παιχνίδι του Εργοτέλη στο Ελ Πάσο, για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι δεν φαίνεται να …αντιλήφθηκαν τα λεγόμενα του προπονητή, ο οποίος με εκφράσεις του τύπου "είδατε άλλο παιχνίδι" και "θα σας δώσω σε βίντεο το παιχνίδι να το ξαναδείτε» ο τεχνικός του Εργοτέλη, επιδόθηκε σε ένα ακόμη σόου.

Ο Εργοτέλης πήρε τον πολύτιμο βαθμό στο Ελ Πάσο (0-0), παίζοντας με παίκτη λιγότερο για 70 λεπτά αγώνα, ωστόσο παραμένει κάτω από την επικίνδυνη ζώνη και σε δύσκολη βαθμολογική θέση.

Ο τεχνικός του Εργοτέλη, τινάχτηκε σαν... ελατήριο, όταν ρωτήθηκε για το αν ο Εργοτέλης επιτύχει τελικά την παραμονή του στην κατηγορία.

Ο Γκώνιας, έδειξε να …προσβάλλεται από την ερώτηση συναδέλφου και απάντησε ως εξής: «για ποιο πράγμα; Είπα εγώ ποτέ ότι ο Εργοτέλης προσπαθεί να σωθεί; Δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα. Είναι δική σας η κρίση αυτή. Δεν τίθεται θέμα αν ο Εργοτέλης μείνει στην κατηγορία. Καθόλου».

O συνάδελφος έκανε το…λάθος να επιμείνει. «ναι, αλλά η βαθμολογία θέτει θέμα σωτηρίας» ρώτησε.

Και ο Γκώνιας απάντησε ««και τι θέλετε να κάνω εγώ; Έχει τελειώσει κανένα πρωτάθλημα στη 18η αγωνιστική;».

Ο …ενοχλητικός δημοσιογράφος, επέμεινε. «Ερώτηση κάνουμε. Η δουλειά μας είναι να ρωτάμε…»

Και ο Γκώνιας συνέχισε λέγοντας ότι «σας έχω πει, λοιπόν, ότι δεν έχω πει ποτέ ότι ο Εργοτέλης πασχίζει για να μείνει στην κατηγορία. Ο Εργοτέλης έχω πει από την πρώτη στιγμή είναι για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο».

Οι δημοσιογράφοι όμως, διαφώνησαν με το Γκώνια και στο αγωνιστικό κομμάτι της αναμέτρησης με την Καλλιθέα.

Συγκεκριμένα, οι ρεπόρτερ είδαν «μηδέν τελικές στο τέρμα».

Ο Γκώνιας όμως διαφώνησε και απάντησε ως εξής: «Εσείς είδατε μηδέν τελικές στο τέρμα; Τότε έχουμε δει άλλο παιχνίδι».

“Είχατε σουτ στο τέρμα;” ρωτήθηκε ο προπονητής του Εργοτέλη για να απαντήσει «Όχι. Δεν έπιασε καμία ο τερματοφύλακας της Καλλιθέας. Σας λέω, έχετε δει άλλο παιχνίδι. Αν θέλετε να σας δώσω σε βίντεο το παιχνίδι να το ξαναδείτε».

 Δείτε στο παρακάτω video τη συνέντευξη τύπου του Τάκη Γκώνια μετά το παιχνίδι με την Καλλιθέα Στο Ελ Πάσο

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi