Η προσπάθεια κατάθεσης ενός φακέλου επιτήρησης στην ΕΠΟ με πληρότητα από την πλευρά του ΟΦΗ, στέφθηκε με επιτυχία, προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος αφαίρεσης βαθμών.
Ωστόσο κόντρα σε δημοσιεύματα, που κάνουν λόγο για «σωτήρες», αλλά και για απουσία των μετόχων της ΠΑΕ στις κρίσιμες ώρες, η Διοικούσα Επιτροπή επισημαίνει ότι η προσπάθεια για να καλυφθεί ο φάκελος επιτήρησης ήταν συνολική.
Σε αυτήν συμμετείχαν μέτοχοι, αλλά και άλλοι φίλοι της ομάδας, οι οποίοι βοήθησαν οικονομικά, ώστε να καλυφθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες που υπήρχαν.
Αλλωστε τα χρήματα που διατέθηκαν ήταν αρκετά και η προσπάθεια αυτή, κράτησε αρκετές εβδομάδες, μέχρι τη συνμπήρωση του φακέλλου και την διευθέτηση των οικονομικών εκκρεμοτήγτων που υπήρχαν.
Στον ΟΦΗ επισημαίνουν ότι «σε ό,τι αφορά την οικονομική συμμετοχή ανθρώπων για να καλυφθεί ο φάκελος επιτήρησης του ΟΦΗ, αρκετοί άνθρωποι συμμετείχαν στην προσπάθεια αυτή και ειδικότερα μέτοχοι του ΟΦΗ, αλλά και άλλοι. Δεν ήταν υπόθεση ενός σε καμία περίπτωση, αλλά προσπάθεια συνολική», αναφέρει η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ, η οποία με ανακοίνωση της θα τοποθετηθεί αναλυτικά στο ζήτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Από την Πέμπτη (1/3) ξεκινάει την προετοιμασία του ο Εργοτέλης για το παιχνίδι της Δευτέρας (5/3, 3μμ) με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στα Περβόλια. Ρεπό είχαν την Τετάρτη, οι παίκτες. Ικανοποίηση για την ισοπαλία στο Ελ Πάσο επί της Καλλιθέας (0-0).
Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη αναφέρει:
Η αποστολή του Εργοτέλη επέστρεψε σήμερα το πρωί από την Αθήνα και το μεσημέρι οι παίκτες μας βρέθηκαν στο γήπεδο.
Όλοι όσοι αγωνίστηκαν στον Ελ Πάσο απέναντι στην Καλλιθέα έκαναν αποθεραπεία ενώ όλοι οι υπόλοιποι ακλούθησαν κανονικό πρόγραμμα προπόνησης.
Για αύριο Τετάρτη έχει προγραμματιστεί ρεπό, ενώ από την Πέμπτη θα ξεκινήσει ουσιαστικά η προετοιμασία της ομάδος μας για την Δευτεριάτικη (5/3 – 17:00) εκτός έδρας αναμέτρηση με τον ΑΟΧ/ Κασσαμικό που θα διεξαχθεί στο γήπεδο των Περιβολίων.
Από το ματς κόντρα στην Χανιώτικη ομάδα ο Τάκης Γκώνιας δεν μπορεί να υπολογίζει στις υπηρεσίες του Παναγιώτη Λαδά ο οποίος στο ματς με την Καλλιθέα δέχτηκε την κόκκινη κάρτα.
Πέτυχε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό (2-0) και δείχνει ότι θα βοηθήσει και αυτός σημαντικά την προσπάθεια της ομάδας, για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Ο Θανάσης Ντίνας μίλησε ΕΡΤ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ για τον ΟΦΗ, την προσπάθεια για την άνοδο, αλλά και τη δική του παρουσία.
-Οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον ΟΦΗ;
“Είναι άριστες. Βρήκα ότι περίμενα. Είχα μιλήσει με πολλά παιδιά πριν έρθω. Πολύ καλές εγκαταστάσεις, ένα πολύ καλό κλίμα στα αποδυτήρια, πολύ καλές εγκαταστάσεις και φοβερό γήπεδο! Μέχρι τώρα όλα κυλάνε ομαλά”.
-Πως προέκυψε το ενδιαφέρον του ΟΦΗ;
«Και το καλοκαίρι είχαν γίνει κάποιες συζητήσεις, αλλά άργησα να καταλήξω σε ομάδα.
Τελικά πήγα στα Τρίκαλα. Δεν ήθελα να συνεχίσω εκεί. Μίλησα ξανά με τον κόουτς και ήρθα στον ΟΦΗ τον Ιανουάριο»
-Δείχνεις να έχεις προσαρμοστεί στο κλίμα της ομάδας...
«Ηξερα πολλά από τα παιδιά που παίζουν στην ομάδα. Δεν είχα πρόβλημα προσαρμογής».
-Πως βλέπεις τη μάχη της ανόδου;
«Αυτό που δείχνει η βαθμολογία είναι ότι τρείς ομάδες, έχουν προβάδισμα για τις δυο θέσεις. Εχει δρόμο το πρωτάθλημα όμως και δεν μπορείς να ξεγράψεις κανένα. Εμείς πρέπει να είμαστε σοβαροί σε όλα τα παιχνίδια».
-Ποιο είναι το μυστικό που μπορεί να οδηγήσει τον ΟΦΗ στην άνοδο;
«Δεν υπάρχουν μυστικά. Αν υπάρχει κάτι, είναι να βλέπουμε όλα τα παιχνίδια το ίδιο.
Να μπαίνουμε δυνατά στο γήπεδο, με όλους τους αντιπάλους. Αν το κάνουμε αυτό, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα”.
-Τι θα δώσεις εσύ από την πλευρά σου στην ομάδα;
«Δεν θέλω να μιλήσω για τον εαυτό μου. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ. Για αυτό το λόγο ήρθα».
-Ποιο είναι το θετικό και το αρνητικό της κατηγορίας;
«Το αρνητικό είναι τα γήπεδα σε κάποιες έδρες, όπου ο αγωνιστικός χώρος είναι πολύ άσχημος. Πρέπει να το δεχθούμε και να το αντιμετωπίσουμε και να προσαρμοζόμαστε γρήγορα. Στα αρνητικά επίσης ότι έχουν αποχωρήσει δυο ομάδες.
Στα θετικά είναι ότι βλέπω ομάδες, που ακόμα και αν είναι χαμηλά, έχουν στοιχεία, όπως ο Πανσερραικός, που μας δυσκόλεψε.
Θα έχουμε ένα δυνατό πρωτάθλημα μέχρι το τέλος».
-Το μήνυμα σου στον κόσμο του ΟΦΗ;
“Το μόνο που θέλω να πω στον κόσμο μας, είναι να συνεχίσουν να μας στηρίζουν. Όπως είναι δηλαδή και τους ευχαριστούμε. Η ομάδα πέρασε μια δύσκολη κατάσταση πριν από λίγο καιρό και προσπαθεί να βγεί δυνατή από αυτό και θα βγεί. Στο τέλος όλοι μαζί θα είμαστε χαρούμενοι. Το πιστεύω”.
Πηγή: ofi1925.gr
