Ο Γιάννης Ποτουρίδης και ο Νίκος Βαφέας, είχαν την τιμητική τους, μετά την προπόνηση της Παρασκευής (2/3) στο Γεντί Κουλέ.
Δυο …τούρτες περίμεναν τους παίκτες, στα αποδυτήρια, για τα γενέθλια τους.
Οι ποδοσφαιριστές δέχθηκαν την έκπληξη με χαρά και έσβησαν τα… κεράκια μέσα σε χειροκροτήματα .
Στους δυο… πύργους της άμυνας, η ΠΑΕ ευχήθηκε «υγεία, δύναμη και επιτυχίες με τον ΟΦΗ μας».
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της, ευχαριστεί τα ζαχαροπλαστεία «Πλατάκης» στις Πατέλες για την προσφορά της τούρτας, στα γενέθλια κάθε παίκτη του ΟΦΗ.
Η φωτογραφία είναι από τα γενέθλια του Ποτουρίδη και του Βαφέα, στα αποδυτήρια του ΟΦΗ.
Πηγή:ofi1925.gr
"Eμείς θα συνεχίσουμε να τρέχουμε, να ξενυχτάμε, να παρακαλάμε αν χρειαστεί, για το καλό της ομάδας μας" αναφέρει σε ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην οποία επισημαίνει ότι "σωτήρες δεν υπάρχουν, αλλά μόνο άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν" την ομάδα. Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ κάνει λόγο για προσπάθεια "λαικισμού και εκμετάλλευσης, του ονόματος του ΟΦΗ" και επισημαίνει ότι οι περισσότεροι απο τους ανθρώπους που σήμερα βάζουν χρήματα στην ομάδα "δεν επιζητούν καν την δημοσιότητα".
Η ανακοίνωση που εκδόθηκε απο την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Τα τελευταία 24ωρα επιχειρείται μια προσπάθεια λαικισμού και εκμετάλλευσης, του ονόματος του ΟΦΗ.
Θα πρέπει να τονίσουμε προς όλους, ότι σωτήρες δεν υπάρχουν, αλλά μόνο άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν.
Οι άνθρωποι που σήμερα βοηθούν τον ΟΦΗ, είναι στρατιώτες, εθελοντές, προσφέρουν στην ομάδα που αγαπάνε, γιατί θέλουν να την δουν εκεί που πραγματικά αξίζει να βρίσκεται.
Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς, δεν επιζητούν καν την δημοσιότητα.
Οσο για μας, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής θα συνεχίσουμε να τρέχουμε, να ξενυχτάμε, να παρακαλάμε αν χρειαστεί, για το καλό της ομάδας μας.
Γουστάρουμε και το κάνουμε από ΑΓΑΠΗ και μόνο, για τoν ΟΦΗ μας.
Ας μας ειρωνεύονται κάποιοι.
Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας, με στόχο ΜΟΝΟ το καλό της ομάδας.
ΟΛΟΙ γήπεδο αύριο.
Εχουμε ΑΓΩΝΑ.
Για μας, αυτό είναι η πιο σημαντικό από ΟΛΑ.
Μια ακόμη νίκη και προχωράμε.
Τα υπόλοιπα είναι απλά για λαική κατανάλωση.
Η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ θέλει να συνεχίσει με νίκες την προσπάθεια του για την άνοδο και το επόμενο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσει είναι αυτό της Αναγέννησης Καρδίτσας, την οποία και υποδέχεται στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 3/3, 3μμ). Με 21 παίκτες η αποστολή του ΟΦΗ. Ερωτηματικό ο Μονιάκης (προσαγωγοί), μέσα ο Λεάλ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (2/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας, που θα γίνει το Σάββατο (3/3, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Στην αποστολή ο Νίκος Παπαδόπουλος πήρε 21 παίκτες. Ο Μανόλης Μονιάκης έχει κάποιες ενοχλήσεις στον προσαγωγό, ωστόσο η συμμετοχή του θα κριθεί την τελευταία στιγμή από την τεχνική ηγεσία.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κομεσίδης, Μονιάκης, Μπολάκης,, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Νάστος, Παπαστεριανός, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μαχαίρας, Κοέλιο, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Τοπούζης, Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι : Παναγιώτου, Οικονόμου, Πλευράκης, Κοιλιάρας, Κοντογιάννης, Περογαμβράκης, Νοικοκυράκης.