karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ενας φίλος του ΟΦΗ από τα… παλιά βρέθηκε στο Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας.

Ο λόγος για τον Γιώργο Γεωργίου, τον άλλοτε αρχηγό και κεντρικό αμυντικό του ΟΦΗ, ο οποίος παρακολούθησε την αναμέτρηση ως αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμοιβομένων Ποδοσφαιριστών.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τίμησε τον Γιώργο Γεωργίου με μια φανέλα της ομάδας, ενώ  εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ο Νίκος Ανδριαδάκης, του πρόσφερε και μια ανθοδέσμη, πριν το παιχνίδι.

Ο Γιώργος Γεωργίου έγινε δεκτός με χειροκροτήματα από τους φιλάθλους του ΟΦΗ, οι οποίοι δεν έχουν ξεχάσει το πέρασμα του από την κρητική ομάδα.

Και ο ίδιος όμως έδειξε συγκινημένος που επέστρεψε σε ένα γήπεδο, στο οποίο με τον ΟΦΗ, έζησε σημαντικές στιγμές.

Πηγή: ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!

16 τελικές με την Καρδίτσα είχε ο ΟΦΗ!

Τα έχει...14 ο Μάνος και οδηγεί τον ΟΦΗ! (VIDEO)

 

Ο γκολκήπερ Κατσιμήτρος κράτησε όρθιο τον Εργοτέλη στο Ελ Πάσο κόντρα στην Καλλιθέα.

 Επιασε πέναλτι στην πρώτη του επαφή με τη μπάλα (αντικατέστησε τον Λαδά που αποβλήθηκε με πέναλτι και κόκκινη κάρτα ) και ήταν πρωταγωνιστής και σε άλλες φάσεις, διατηρώντας το μηδέν στην εστία.

Ο Εργοτέλης απο το 21' αγωνίστηκε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του γκολκήπερ Λαδά, αλλά κατάφερε να πάρει ένα πολύτιμο βαθμό στην προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην κατηγορία.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γκώνιας σε δημοσιογράφο: "Θα σου δώσω σε video το παιχνίδι, να το ξαναδείς!"

 

Μια όμορφη, ζεστή και οικογενειακή βραδιά, είχαν την ευκαιρία να περάσουν οι παίκτες του ΟΦΗ, στο Κτήμα Αρχοντικό στη Ροδιά. 

Οικοδεσπότης, ο ιδιοκτήτης του «Αρχοντικού» και γνωστός φίλος του ΟΦΗ Μανόλης Σταματάκης, στον οποίο ανήκε η πρωτοβουλία για το δείπνο, με αφορμή την καλή πορεία της ομάδας.

Οι παίκτες του ΟΦΗ, σαν μια οικογένεια, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τους γευστικούς μεζέδες του «Αρχοντικού» και να περάσουν μια όμορφη βραδιά, μακριά από την ένταση των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων.

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί το «Αρχοντικό» και τον Μανόλη Σταματάκη, για το δείπνο που παρέθεσε στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το δείπνο του ΟΦΗ στο "Αρχοντικό"
Πηγή: ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi