Ενας φίλος του ΟΦΗ από τα… παλιά βρέθηκε στο Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας.
Ο λόγος για τον Γιώργο Γεωργίου, τον άλλοτε αρχηγό και κεντρικό αμυντικό του ΟΦΗ, ο οποίος παρακολούθησε την αναμέτρηση ως αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμοιβομένων Ποδοσφαιριστών.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τίμησε τον Γιώργο Γεωργίου με μια φανέλα της ομάδας, ενώ εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ο Νίκος Ανδριαδάκης, του πρόσφερε και μια ανθοδέσμη, πριν το παιχνίδι.
Ο Γιώργος Γεωργίου έγινε δεκτός με χειροκροτήματα από τους φιλάθλους του ΟΦΗ, οι οποίοι δεν έχουν ξεχάσει το πέρασμα του από την κρητική ομάδα.
Και ο ίδιος όμως έδειξε συγκινημένος που επέστρεψε σε ένα γήπεδο, στο οποίο με τον ΟΦΗ, έζησε σημαντικές στιγμές.
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!
16 τελικές με την Καρδίτσα είχε ο ΟΦΗ!
Τα έχει...14 ο Μάνος και οδηγεί τον ΟΦΗ! (VIDEO)
Ο γκολκήπερ Κατσιμήτρος κράτησε όρθιο τον Εργοτέλη στο Ελ Πάσο κόντρα στην Καλλιθέα.
Επιασε πέναλτι στην πρώτη του επαφή με τη μπάλα (αντικατέστησε τον Λαδά που αποβλήθηκε με πέναλτι και κόκκινη κάρτα ) και ήταν πρωταγωνιστής και σε άλλες φάσεις, διατηρώντας το μηδέν στην εστία.
Ο Εργοτέλης απο το 21' αγωνίστηκε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του γκολκήπερ Λαδά, αλλά κατάφερε να πάρει ένα πολύτιμο βαθμό στην προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γκώνιας σε δημοσιογράφο: "Θα σου δώσω σε video το παιχνίδι, να το ξαναδείς!"
Μια όμορφη, ζεστή και οικογενειακή βραδιά, είχαν την ευκαιρία να περάσουν οι παίκτες του ΟΦΗ, στο Κτήμα Αρχοντικό στη Ροδιά.
Οικοδεσπότης, ο ιδιοκτήτης του «Αρχοντικού» και γνωστός φίλος του ΟΦΗ Μανόλης Σταματάκης, στον οποίο ανήκε η πρωτοβουλία για το δείπνο, με αφορμή την καλή πορεία της ομάδας.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, σαν μια οικογένεια, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τους γευστικούς μεζέδες του «Αρχοντικού» και να περάσουν μια όμορφη βραδιά, μακριά από την ένταση των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί το «Αρχοντικό» και τον Μανόλη Σταματάκη, για το δείπνο που παρέθεσε στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το δείπνο του ΟΦΗ στο "Αρχοντικό"
Πηγή: ofi1925.gr