"Ο ΟΦΗ αξίζει και δικαιούται να ανέβει στην Α' Εθνική" ανέφερε ο τεχνικός της της Αναγέννησης Καρδίτσας Γιώργος Βαζάκας ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα από τον ΟΦΗ με 1-0. "Εδωσα συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τον τρόπο που αντιμετώπισαν αυτήν την μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ" πρόσθεσε ο τεχνικός της ομάδας της Καρδίτσας. Ο προπονητής της Αναγέννησης Καρδίτσας Γιώργος Βαζάκας ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα από τον ΟΦΗ με 1-0:
Είναι το τελευταίο ταξί στην Κρήτη για φέτος με 3-1-0.
Το έχω δηλώσει ότι ο ΟΦΗ είναι η δεύτερη καλύτερη ομάδα μαζί με τον Αρη.
Δεν θα πω μετά ή όχι. Είναι ομάδα σοβαρή, ομάδα γεμάτη, έχει βάρος, έχει φανέλα.
Μετά από τα προβλήματα που πέρασε, επανήθλε και αυτό δείχνει το μέγεθος αυτής της ομάδας.
Είναι μια ομάδα που θα παλέψει μαζί με την Παναχαική, τη δεύτερη θέση.
Ηταν ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι για μας.
Αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο από τους παίκτες μου.
Όταν παίζεις με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ και έχεις αυτήν την αντίδραση και δεν μιλάω για το τακτικό κομμάτι.
Αναφέρομαι στην αντίδραση σαν τσαμπουκά και ψυχή.
Εβγαλε πολύ ψυχή η δική μας ομάδα.
Οσον αφορά στο παιχνίδι, στο πρώτο ημίχρονο έχω στο μυαλό μου δυο τελικές του ΟΦΗ, ένα γκολ και ένα σουτ από τον Λεάλ.
Εμείς έχουμε επίσης στο πρώτο ημίχρονο δυο τελικές.
Στο λάθος του Στρέζου ο Σουντουρά δεν πετυχαίνει το γκολ και μετά το φάουλ το σούτ που βγάζει ο Στρέζος.
Ο ΟΦΗ είχε την κατοχή.
Στο δεύτερο ημίχρονο είπα στα παιδιά να μην φάμε το δεύτερο γκολ.
Το 1-0 είναι σκορ ρευστό και ανα πάσα στιγμή μπορείς να το ανατρέψεις.
Ο ΟΦΗ είχε την υπεροχή, βγήκε πάλι η κούραση σε εμάς.
Παρ’ ‘όλα αυτά έχουμε τη μεγάλη φάση για το 1-1 με το δοκάρι.
Ο ΟΦΗ έχασε και αυτός πέναλτι με τον Βουό.
Η ομάδα μου όμως έδειξε αγωνιστικότητα και τσαμπουκά ότι μπορεί να παλέψει όλα τα παιχνίδια.
Μην ξεχνάτε ότι έχουμε μέσο όρο ηλικίας 20-21 χρονών.
Πολλά παιδιά παίζουν πρώτη φορά στην Β’ Εθνική.
Εδωσα συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τον τρόπο που αντιμετώπισαν αυτήν την μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ.
Για μας τελικός είναι την Τετάρτη μέσα στο Αίγιο.
Δείξαμε ότι είμαστε ομάδα που μπορεί να πάρει αποτελέσματα.
Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και εύχομαι να πετύχει το στόχο γιατί και δικαιούται και αξίζει να πάει στην Α’ Εθνική.
-Οσον αφορά τη μάχη της σωτηρίας, πως τη βλέπετε;
«Ακούστε, το όριο, με τις αποχωρήσεις των δυο ομάδων θα είναι 38 με 39 βαθμούς.
Θα δώσουν μάχη αυτοί που είναι κάτω. Όμως οι 4 και οι 5 βαθμοί δύσκολα καλύπτονται.
Θα γίνει μάχη και από ομάδες που είναι πάνω από τη ζώνη, δεν έχουν εξασφαλίσει τη σωτηρία.
Θεωρώ ότι η Αναγέννηση με τρείς νίκες, είναι σωσμένη. Εχουμε 8 ματς στην έδρα μας και πιστεύω θα το πετύχουμε».
Ο ποδοσφαιριστής της Αναγέννησης Καρδίτσας, Γιάννης Σταματάκης, ανέφερε «παίξαμε με μια πολύ δυνατή ομάδα, με διαφορετικό στόχο από μας. Είναι πολύ δυνατοί στην έδρα της. Διαβάσαμε καλά το παιχνίδι όλη την εβδομάδα με τον προπονητή μας. Κλείσαμε τους χώρους κάθετα και αφήσαμε τον ΟΦΗ να κάνει μόνο μεγάλες μπαλιές. Δεν καταφέραμε να ισοφαρίσουμε. Είμαστε ευχαριστημένοι από την εικόνα όχι από το αποτέλεσμα. Κοιτάζουμε το σημαντικό παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι δημοσιογράφοι του Ηρακλείου, αποφάσισαν να μην κάνουν ερωτήσεις στον Τάκη Γκώνια στις συνεντεύξεις Τύπου, καθώς δεν έχουν καμία διάθεση να συζητούν τα ...ζώδια μαζί του, αλλά ούτε και να σπάνε τα νεύρα τους κάθε φορά με τις απαντήσεις του προπονητή του Εργοτέλη.
Ετσι αποφάσισαν να τον αφήνουν να λέει ότι θέλει και εκείνοι απλά να καταγράφουν την τοποθέτηση του.
Σύντομα, θα κάνουν το ίδιο και οι ...δημοσιογράφοι εκτός Κρήτης.
Για να επιβεβαιωθεί ότι ο Γκώνιας, δεν έχει «θέμα» μόνο με τους δημοσιογράφους του Ηρακλείου, με τους οποίους είναι σε …μόνιμη διαφωνία, αλλά γενκώς με όλους.
Μετά το παιχνίδι του Εργοτέλη στο Ελ Πάσο, για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι δεν φαίνεται να …αντιλήφθηκαν τα λεγόμενα του προπονητή, ο οποίος με εκφράσεις του τύπου "είδατε άλλο παιχνίδι" και "θα σας δώσω σε βίντεο το παιχνίδι να το ξαναδείτε» ο τεχνικός του Εργοτέλη, επιδόθηκε σε ένα ακόμη σόου.
Ο Εργοτέλης πήρε τον πολύτιμο βαθμό στο Ελ Πάσο (0-0), παίζοντας με παίκτη λιγότερο για 70 λεπτά αγώνα, ωστόσο παραμένει κάτω από την επικίνδυνη ζώνη και σε δύσκολη βαθμολογική θέση.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη, τινάχτηκε σαν... ελατήριο, όταν ρωτήθηκε για το αν ο Εργοτέλης επιτύχει τελικά την παραμονή του στην κατηγορία.
Ο Γκώνιας, έδειξε να …προσβάλλεται από την ερώτηση συναδέλφου και απάντησε ως εξής: «για ποιο πράγμα; Είπα εγώ ποτέ ότι ο Εργοτέλης προσπαθεί να σωθεί; Δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα. Είναι δική σας η κρίση αυτή. Δεν τίθεται θέμα αν ο Εργοτέλης μείνει στην κατηγορία. Καθόλου».
O συνάδελφος έκανε το…λάθος να επιμείνει. «ναι, αλλά η βαθμολογία θέτει θέμα σωτηρίας» ρώτησε.
Και ο Γκώνιας απάντησε ««και τι θέλετε να κάνω εγώ; Έχει τελειώσει κανένα πρωτάθλημα στη 18η αγωνιστική;».
Ο …ενοχλητικός δημοσιογράφος, επέμεινε. «Ερώτηση κάνουμε. Η δουλειά μας είναι να ρωτάμε…»
Και ο Γκώνιας συνέχισε λέγοντας ότι «σας έχω πει, λοιπόν, ότι δεν έχω πει ποτέ ότι ο Εργοτέλης πασχίζει για να μείνει στην κατηγορία. Ο Εργοτέλης έχω πει από την πρώτη στιγμή είναι για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο».
Οι δημοσιογράφοι όμως, διαφώνησαν με το Γκώνια και στο αγωνιστικό κομμάτι της αναμέτρησης με την Καλλιθέα.
Συγκεκριμένα, οι ρεπόρτερ είδαν «μηδέν τελικές στο τέρμα».
Ο Γκώνιας όμως διαφώνησε και απάντησε ως εξής: «Εσείς είδατε μηδέν τελικές στο τέρμα; Τότε έχουμε δει άλλο παιχνίδι».
“Είχατε σουτ στο τέρμα;” ρωτήθηκε ο προπονητής του Εργοτέλη για να απαντήσει «Όχι. Δεν έπιασε καμία ο τερματοφύλακας της Καλλιθέας. Σας λέω, έχετε δει άλλο παιχνίδι. Αν θέλετε να σας δώσω σε βίντεο το παιχνίδι να το ξαναδείτε».
Δείτε στο παρακάτω video τη συνέντευξη τύπου του Τάκη Γκώνια μετά το παιχνίδι με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο...
Ο Ανέστης Νάστος ήταν συγκλονιστικός στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί της Αναγέννησης Καρδίτσας με 1-0. Ο αρχηγός του ΟΦΗ, αναφέρθηκε στη στήριξη που είχε το τελευταίο διάστημα, απο όλο τον ΟΦΗ στο θέμα της γέννησης του παιδιού του και ανέφερε ότι "δικαιώνομαι που έμεινα στην ομάδα. Είναι η δεύτερη οικογένεια μου".
Ο Νάστος χαρακτήρισε αυτο το οικογενειακό κλίμα στον ΟΦΗ "κλειδί για την επιτυχία", ενώ για το παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας, ανέφερε ότι "αν γινόταν το 2-0 στο πέναλτι, θα έμπαιναν και άλλα γκολ".
Αναλυτικά οι αναφορές του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ Aνέστη Νάστου, στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί της Αναγέννησης Καρδίτσας με 1-0:
«Θέλω να ξεκινήσω κάπως διαφορετικά και να πω δημοσίως ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες, τον προπονητή, το τεχνικό τιμ, προσωπικά τον κόουτς, τους ανθρώπους που ήταν κοντά μου το τελευταίο διάστημα. Τους έχω μέσα στην καρδιά μου.
Δικαιώνομαι γιατί πριν από λίγο καιρό, είχα δηλώσει ότι για κάποιους ανθρώπους μέσα στην ομάδα, παρ’ ότι περάσαμε όλα αυτά, είμαι μέσα στην καρδιά μου, ανεξάρτητα του τι θα γίνει με την ομάδα.
Δικαιώνομαι για αυτούς τους ανθρώπους.
Γιατί πραγματικά τους έχω μέσα μου και είμαι πολύ περήφανος για αυτό.
Ευχαριστώ μια ακόμη φορά για τη στήριξη.
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, σημασία έχουν οι τρείς βαθμοί. Τους πήραμε.
Ημασταν σοβαροί και στα 93 λεπτά.
Προσπαθούσαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό να βάλουμε γκολ.
Αν γινόταν το 2-0 στο πέναλτι, θα έμπαιναν και άλλα γκολ.
Αλλά έχουμε δρόμο ακόμη.
Πάμε στο επόμενο παιχνίδι.
Μας περιμένει την Τετάρτη, ένα δύσκολο ματς.
Πάμε και εκεί για τους τρείς βαθμούς.
Πρέπει να κοιτάμε την ουσία.
Ο ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα, έχει καταφέρει να βρίσκει την ουσία.
Είτε με καλό ποδόσφαιρο, είτε με την εμπειρία που έχει.
Ευχαριστούμε τον κόσμο για την υποστήριξη, τους χρειαζόμαστε και στη συνέχεια».
-Είδαμε τους παίκτες να είναι πολύ κοντά σου. Το οικογενειακό κλίμα οδηγεί την ομάδα;
«Αυτή είναι η λέξη κλειδί. Πέρα από την οικογένεια που είχα πάνω, είχα και μια οικογένεια κάτω. Δικαιώθηκα που έμεινα στην ομάδα, αλλά και επειδή έχω περάσει κάποιες καταστάσεις με ορισμένα πρόσωπα εδώ που μας έχουν φέρει πιο κοντά.
Τους ευχαριστώ πολύ. Η λέξη οικογένεια έχει περάσει πολύ ,μέσα στον ΟΦΗ και είναι το κλειδί για να πετύχει η ομάδα το στόχο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!