
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κατέθεσε ένα καλό φάκελο στην επιτροπή επιτήρησης της ΕΠΟ και ουσιαστικά ολοκλήρωσε μια διαδικασία επίπονη αρκετών εβδομάδων, για να επιτευχθούν διακανονισμοί με παίκτες και να παρουσιάσει ο ΟΦΗ μια τακτοποιημένη εικόνα μέχρι 31/12/2017, ως όφειλε,προκειμένου να μην υπάρχει ο κίνδυνος αφαίρεσης τριών βαθμών.
Πολύ κόπος απο τα μέλη της Διοικούσας Επτροπής, που έχασαν όλο αυτό το διάστημα τον...ύπνο τους για να μιλούν με παίκτες και μάνατζερ, αλλά και αρκετά χρήματα, που δόθηκαν απο τους μετόχους και φίλους της ομάδας, για να υπάρξει συμφωνία και να πληρωθούν οι δόσεις σε παίκτες, που οφείλει η ομάδα, απο τις περσινές κυρίως "αμαρτίες" και τις προσφυγές, που προσπαθεί να διαχειριστεί η σημερινή διοικητική κατάσταση στον ΟΦΗ.
Στον ΟΦΗ περιμένουν τις επόμενες μέρες, τα ευχάριστα μαντάτα απο την επιτροπή επιτήρησης, για να "εξαργυρώσουν" αυτή την καλή προσπάθεια που έγινε όλο αυτό το χρονικό διάστημα και η οποία αποτελεί μια καλή "προίκα" για την αδειοδότηση που ακολουθεί στα μέσα Απριλίου, ώστε να έχει ο ΟΦΗ δικαίωμα συμμετοχής στην Σούπερ Λίγκ.
Στον ΟΦΗ υποστηρίζουν ότι η καλή δουλειά που έγινε στο θέμα της επιτήρησης, τους βάζει σε θέση ισχύος και στο κρίσιμο θέμα της αδειοδότησης, καθώς όπως λένε "κατά 80% είμαστε πλέον έτοιμοι και στην αδειοδότηση", για την οποία ο ΟΦΗ θα πρέπει να παρουσιάσει μια τακτοποιημένη εικόνα μέχρι 31/3, ώστε να έχει δικαίωμα να παίξει στη μεγάλη κατηγορία, εφ' όσον τα καταφέρει αγωνιστικά να πετύχει το στόχο του.
Θα πρέπει να διευκρινιστεί, ότι στην προσπάθεια για το το φάκελο της επιτήρησης πέρα απο την πολυ σοβαρή ηθική συμμετοχή των μελών της Διοικούσας Επιτροπής, με ατελείωτο ξενύχτι και αγωνίες, σημαντικό ρόλο έπαιξε η οιικονομική συμμετοχή, τόσο των μετόχων, οι οποίοι θα πρέπει να σημειωθεί ότι το τελευταίο δίμηνο έχουν βάλει πολλά χρήματα, αλλά και κάποιων φίλων της ομάδας.
Ενας εξ' αυτών είναι και ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, ο οποίος -δυο φορές μάλιστα-το τελευταίο διάστημα, έχει βοηθήσει οικονομικά.
Ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας, είναι απο εκείνους που έχουν ανταποκριθεί στο πρόσφατο κάλεσμα της Διοικούσας Επιτροπής για "νέο αίμα" επιχειρηματιών απο το Ηράκλειο, προκειμένου να είναι κοντά στην προσπάθεια που κάνουν οι μέτοχοι της ομάδας. Καλοδεχούμενη και σημαντική η προσφορά του.
Προσοχή όμως!
Δεν είναι ο μοναδικός, που βοήθησε, είναι και άλλοι φίλοι της ομάδας, πέρα και απο τους μετόχους, που δεν επιθυμούν για δικούς τους λόγους , σε αυτή τη φάση, την δημοσιότητα για την οικονομική τους συμμετοχή.
Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούνται διχαστικές αναφορές και αναζήτηση ...σωτήρων σε βάρος άλλων (έβαλε κάποιος, αλλά οι μέτοχοι είναι απόντες) σε μια εποχή που ο ΟΦΗ τους χρειάζεται ΟΛΟΥΣ.
Χρειάζεται κάθε ένα, που μπορεί και θέλει να βοηθήσει οικονομικά στην προσπάθεια που γίνεται, για να πετύχει το στόχο του.
Και ευτυχώς για το σύλλογο, σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος, έχει κάποιους ανθρώπους που τον νοιάζονται και θέλουν να τον δούν ψηλότερα.
Το ποιος θα πάρει τη...δόξα, ας το αφήσουμε, προς το "παρών" και ας επικεντρωθούμε στο ΣΤΟΧΟ, που πρέπει να επιτευχθεί, ώστε να έχουν και αξία όλες αυτές οι κινήσεις και οι "θυσίες" που έχουν γίνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην ιστορική έδρα του Φωστήρα, στον Ταύρο, ο Ηρόδοτος έγραψε μια ακόμη χρυσή σελίδα στην φετινή του ονειρεμένη σεζόν.
Κέρδισε με 2-0 και έχει πλέον στα χέρια του τον τίτλο του πρωταθλητή στον 8ο όμιλο της Γ Εθνικής.
Μετά τη μεγάλη νίκη την περασμένη αγωνιστική στην Αλικαρνασό, επι του βασικού συνδιεκδικητή Αιγάλεω (2-0), ο Ηρόδοτος με το ίδιο σκορ καθάρισε και το Φωστήρα εκτός έδρας και πλέον 4 αγωνιστικές πριν το φινάλε, έχει στα χέρια του την κατάκτηση του τίτλου, που θα του δώσει την ευκαιρία να διεκδικήσει μέσω μπαράζ, την άνοδο στην Β' Εθνική.
H ομάδα της Αλικαρνασού παραμένει στο +3 απο το δεύτερο Αιγάλεω και στο φινάλε του πρωταθλήματος, έχει να δώσει τρία παιχνίδια, καθώς στην τελευταία αγωνιστική έχει ρεπό.
Αυτό σημαίνει ότι με τρείς νίκες σε ισάριθμους αγώνες, ο Ηρόδοτος είναι σίγουρος πρωταθλητής, καθώς ακόμη και αν το Αιγάλεω κάνει το 4Χ4, ο Ηρόδοτος υπερτερεί στην ισοβαθμία.
Τα παιχνίδια που έχει να δώσει ο Ηρόδοτος είναι με Κηφισιά (μέσα), ΠΟΑ (έξω) και Μυλοπόταμο μέσα, κάτι που σημαίνει ουσιαστικά ότι στο Ηρακλειώτικο ντέρμπι στο Ατσαλένιο, είναι πολύ πιθανό να κριθούν τα πάντα.
Αν περάσει και απο εκεί ο Ηρόδοτος, χωρίς απώλειες, τότε είναι ουσιαστικά πρωταθλητής.
Το Αιγάλεω στις τελευταίες 4 αγωνιστικές θα παίξει ακόμη με το Μυλοπόταμο (έξω), την Ιεράπετρα (μέσα), τον Αγιο Ιερόθεο (έξω) και την Παλαιόχωρα (μέσα).
Η Αλικαρνασός, έχει "ξυπνήσει" για τα καλά, βλέποντας το καμάρι της, τον Ηρόδοτο, έτοιμο να επιστρέψει στις επαγγελματικές κατηγορίες του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Εκεί που βρισκόταν τελευταία φορά την περίοδο 1981-82, δηλαδή πρίν απο περίπου 40 χρόνια, αλλά απο το 1960, που ανέβηκε για πρώτη φορά στη Β' Εθνική, μέχρι τότε, είχε αγωνιστεί 12 αγωνιστικές περιόδους σε αυτήν!
Ο κόσμος του Ηροδότου ακολούθησε την ομάδα του και στον Ταύρο και μάλιστα όπως θα δείτε και στα παρακάτω videos απο την επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook πανηγύρισε έξαλα την σπουδαία νίκη.
Eνώ στην κεντρική φωτογραφία, σε μια όμορφη εικόνα που λέει πολλά, φίλαθλοι και παικτες του Ηροδότου μια γροθιά, πανηγυρίζουν στον Πειραιά μετά τη μεγάλη νίκη, πριν μπούν στο πλοίο για την επιστροφή στο Ηράκλειο.
Δείτε παρακάτω πανηγύρια παικτών και φιλάθλων της Αλικαρνασού, απο τα αποδυτήρια, αλλά και απο την εξέδρα στον Ταυρο...
Πατήστε και εδώ για τα videos του Ηροδότου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Γιούχτας συνεχίζει την πορεία του για τη Γ' Εθνική, καθώς πέτυχε μια ακόμη νίκη, αυτή τη φορά με 4-0 επί των Μοιρών και παραμένει μόνος πρώτος και σίγουρος πρωταθλητής με +11 πόντους μακριά απο τον δεύτερο ΠΑΝΟΜ, που κέρδισε με 2-0 τον Ανθεστίωνα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του σαββατοκύριακου σε όλες τις τοπικές κατηγορίες της ΕΠΣ Ηρακλείου:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (21η)
ΜΙΝΩΙΚΗ – ΡΩΜΑΝΟΣ 1-1
ΤΥΛΙΣΟΣ – ΕΛΠΙΔΕΣ 2-1
Α.Ε.ΚΑΤΣΑΜΠΑ – ΖΑΡΟΣ 5-0
Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ – ΑΛΜΥΡΟΣ 4-4
ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ – ΠΑΝΟΜ 0-2
ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ – ΚΕΡΑΥΝΟΣ 2-0
ΓΙΟΥΧΤΑΣ – ΜΟΙΡΕΣ 4-0
Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ – ΓΟΡΤΥΣ 0-0
ΛΙΝΤΟ – ΦΑΙΣΤΟΣ 1-1
H ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. ΓΙΟΥΧΤΑΣ 57
2. ΠΑΝΟΜ 46
3. ΜΙΝΩΙΚΗ 37
4. ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ 32
5. Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ 32
6. ΜΟΙΡΕΣ 31
7. ΤΥΛΙΣΟΣ 30
8. ΡΩΜΑΝΟΣ 30
9. ΑΛΜΥΡΟΣ 29
10. ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ 27
11. Α.Ε.ΚΑΤΣΑΜΠΑ 24
12. ΖΑΡΟΣ 24
13. ΓΟΡΤΥΣ 24
14. ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΗΡ. 20
15. ΦΑΙΣΤΟΣ 20
16. ΛΙΝΤΟ 20
17. Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ 17
18. ΕΛΠΙΔΕΣ 3
Α2 ΕΠΣΗ (20η)
ΑΘΛΟΠΟΛΙΣ – ΤΡΙΤΩΝΙΑ 0-1
ΝΕΟΙ ΕΡΓΟΤΕΛΗ – ΑΣΗΜΙ 5-3
ΡΟΥΒΑΣ – ΠΟΡΟΣ 0-2
Ο.Φ.ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ–ΔΩΡΙΕΑΣ 6-2
Α.Ο.ΚΑΜΙΝΙΩΝ - Ε.Γ.Ο.Η 1-0
ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ – ΔΙΑΣ 2-1
ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΙΠ. 0-3
ΡΑΥΚΟΣ - ΝΕΟΙ ΗΡΟΔΟΤΟΥ 0-3α.α.
B1 ΕΠΣΗ (18η)
ΜΟΧΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ 3-0
ΧΑΡΑΥΓΗ – ΓΑΡΙΠΑ διεκόπη
ΔΙΑΓΟΡΑΣ – ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ 3-0
ΔΟΞΑ ΗΡ. - ΓΟΥΒΩΝ ΠΑΟ 1-2
ΕΘΝΙΚΟΣ – ΒΟΝΗ 0-4
Ν. ΜΙΝΩΙΚΗΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΛ. 1-0
ΠΗΓΑΣΟΣ - ΚΑΝΑΡΙΑ ΕΡΓΟΤΕΛΗ 1-0
B2 ΕΠΣΗ (18η)
ΑΣΙΤΕΣ - ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 3-2
ΘΕΡΙΣΟΣ 1978 – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-4
Ο.Φ.Η. 94 - ΠΥΡΓΙΩΤΙΣΣΑ 0-0
ΔΕΙΛΙΝΩΝ ΠΑΟ - ΔΑΜΑΣΤΑ 4-3
ΡΟΚΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ 1-4
ΠΑΛΙΑΝΗ 2008 - ΜΕΤΑΞΟΧΩΡΙ 1-0
Ρεπό: ΝΕΟΙ ΑΛΜΥΡΟΥ
Γ’ ΕΠΣΗ (17η)
ΟΦΑΜ - Π.Ο. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 3-2
ΧΕΙΜΑΡΟΣ – ΔΑΦΝΕΣ 4-1
ΠΗΓΑΪΔΑΚΙΑ – ΜΑΡΤΙΝΕΓΚΟ 2-1
ΤΗΓΑΝΙΤΗΣ – ΓΩΝΙΕΣ 2-3
ΚΟΥΝΑΒΟΙ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ 1-2
ΠΑΤΟΥΧΑΣ - ΑΕ ΚΑΜΗΛΑΡΙΟΥ 2-1
ΙΝΙ – ΚΑΠ. ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΡΑΚΑΣ 3-0