Με νίκη συνέχισε την πορεία του στην Α2 το βόλει του ΟΦΗ. Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, κέρδισε στην Καλαμάτα με 3-1 σετ.
Ο ΟΦΗ αν και βρέθηκε πίσω στο πρώτο σετ το οποίο έχασε με 25-20, βρήκε το σθένος να πάρει τα τρία επόμενα (20-25, 21-25, 22-25) και πανηγυρίσει την εκτός έδρας νίκη.
Καλαμάτα 80- ΟΦΗ 1-3: (Τα σετ: 25-20, 20-25, 21-25, 22-25).
Πηγή: ofierasitechnis.gr
Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι με τον Υδραικό στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, αλλά τελικά γνώρισε μια ακόμη ήττα με 10-7.
Το παιχνίδι ήταν πολύ δυνατό με τον ΟΦΗ να κοντράρει δυνατά τον αντίπαλο του (4-5 το ημίχρονο). Όλα κρίθηκαν στο τρίτο 8λεπτο, όταν οι φιλοξενούμενοι πήραν διαφορά τριών γκολ (5-8).
Ο ΟΦΗ μπήκε πιο δυνατά στο παιχνίδι και με γκολ των Πίσσα και Παπανικολάου βρέθηκε μπροστά στο σκορ με 2-0. Ο Μπλάνης μείωσε σε 2-1, όμως το α’ 8λεπτο έκλεισε με τον ΟΦΗ να έχει «αέρα» 2 γκολ, με τον Κλήμο να κάνει το 3-1.
Στο β’ 8λεπτο, ο Υδραϊκός μπήκε πολύ δυνατά και αφού πρώτα ισοφάρισε με τους Βιτέλλα και Μπλάνη σε 3-3, είδε τον Καλή να βάζει και πάλι σε θέση οδηγού τον ΟΦΗ, όμως με νέο σερί 2-0 και τους Στελλάτο και Σολεϊμάνιπακ να σκοράρουν, πήγαν στην ανάπαυλα με το σκορ υπέρ τους (4-5).
Με την έναρξη του γ’ 8λέπτου ο Κλήμος έφερε το παιχνίδι στα ίσια (5-5), όμως ο Υδραϊκός κατάφερε να αντιδράσει. Τοράκης και Αλεβίζος σκόραραν (5-7), ο Φλέγκας απέκρουσε δυο πέναλτι και ο Σολεϊμάνικαπ έδωσε «κεφάλι» τριών γκολ (5-8) στον Υδραϊκό. Ο Πίσσας μείωσε σε 6-8, όμως και πάλι ο Σολεϊμάνικαπ σκόραρε για το 6-9. Στο δ’ και τελευταίο 8λεπτο, ο Μπλάνης έκανε το 6-10, με τον Κλήμο να γράφει το τελικό 7-10.
Τα 8λεπτα (3-1, 1-4, 2-4, 1-1)
ΟΦΗ (Μάκης Βολτυράκης): Τσαβολάκης, Παπανικολάου 1, Κόκκινος, Σιράπογλου, Βασιλάκης, Γεωργόπουλος, Καλής 1, Πίσσας 1, Λεονταράκης 1, Κλήμος 3, Γιγουρτάκης, Ντάνκαν, Καβουσανός, Αλάτσης, Σπυριδάκης.
ΥΔΡΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Κραβαρίτης): Φλέγκας, Αλεβίζος, Μιτελούδης 1, Στελλάτος 1, Χατζηκυριακάκης 2, Τοράκης 2, Μπλάνης 1, Βιττέλας 1, Αργυρόπουλος Κ., Πάτερος, Χαραλαμπόπουλος, Αλαμάνος, Σολεϊμανιπάκ 2, Γραμματικός.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ
ΝΟ Χίου – ΑΟ Παλαιού Φαλήρου 10-7
ΝΟ Βουλιαγμένης – ΠΑΟΚ 11-1
Πανιώνιος – Απόλλων Σμύρνης 8-9
Εθνικός – ΑΝΟ Γλυφάδας 10-9
ΟΦΗ – Υδραϊκός 7-10
ΝΟ Χανίων – Ολυμπιακός 6-12
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Ολυμπιακός 48
2. ΝΟ Βουλιαγμένης 42
3. ΝΟ Χίου 30
4. Εθνικός 28
5. Υδραϊκός 25
6. Απόλλων Σμύρνης 25
……………………………………
7. ΠΑΟΚ 22
8. ΑΝΟ Γλυφάδας 21
……………………………………
9. Παλαιό Φάληρο 21
10. Πανιώνιος 16
11. ΝΟ Χανίων 16
12. ΟΦΗ 3
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και ΟΦΗ έχουν έναν (1) αγώνα λιγότερο (9/3)
ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (10/3):
ΑΝΟ Γλυφάδας – Πανιώνιος
Απόλλων Σμύρνης – ΝΟ Βουλιαγμένης
ΠΑΟΚ – ΝΟ Χίου
ΑΟ Παλαιού Φαλήρου – ΝΟ Χανίων
Ολυμπιακός – ΟΦΗ
Υδραϊκός – Εθνικός
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νίκη με άγχος ο ΟΦΗ επι της Αναγέννησης Καρδίτσας με 1-0 στο Γεντί Κουλέ. Σωστά.
Ολοι θα πρέπει να καταλάβουν πάντως, ότι δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι ο ΟΦΗ να μοιράζει «τριάρες» και «τεσσάρες». Οποιος θέλει τέτοια, ας βάλει στην τηλεόραση να δεί την …Μπαρτσελόνα!
Μου έκανε εντύπωση πάντως, ο ...ξεσηκωμός του κόσμου, το δυνατό τραγούδι και τα συνθήματα της εξέδρας για να τονωθεί το ηθικό των παικτών στα τελευταία κρίσιμα λεπτά του αγώνα, στα οποία, το "ρευστό" 1-0, δημιουργούσε φοβίες.
Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει την σημασία του...αποτελέσματος, πέρα απο το αν η εμφάνιση είναι καλή ή όχι.
Στη φάση αυτή που βρίσκεται το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, με τις ομάδες (ειδικά αυτές που παίζουν στη σωτηρία) να παίζουν σκόπιμα και να επιστρατεύουν ακόμα και αθέμιτους τρόπους για το αποτέλεσμα, η …ουσία, είναι αυτή που μετράει.
Η ομάδα έκανε την 5η σερί νίκη (ουσιαστικά 6η μαζί με το τρίποντο χωρίς αγώνα επί του Αχαρναικού) και μάλιστα χωρίς να δεχτεί γκολ!
Στοιχείο επίσης καθοριστικό για τον πρωταθλητισμό.
Από το «μηδέν» πίσω, ξεκινάνε όλα.
Ένα (τουλάχιστον) γκολ θα βάλει ο ΟΦΗ με την επίθεση που έχει και θα πάρει το ματς!
Ενα και να...καίει που λένε! Αυτό απογοητεύει και τους αντιπάλους. Πάνω που ελπίζουν στη...γκέλα του ΟΦΗ, τελικά απογοητεύονται. Παίζει το ρόλο της στην δύσκολη αυτή κούρσα του τίτλου, η διαχείρηση των συναισθημάτων!
Με την Καρδίτσα ο ΟΦΗ είχε 16 τελικές, 7 στην εστία, αλλά και 64% κατοχή μπάλας.
Ένα χαμένο πέναλτι και κάποιες φάσεις, με πολύ καλές προυποθέσεις που δεν ολοκληρώθηκαν.
Το πρόβλημα ήταν ότι ο ΟΦΗ σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια δεν είχε τόσο καλές «συνεργασίες» στην επίθεση.
Το γνωστό ποιοτικό συνδιαστικό παιχνίδι των Βουό-Μάνου-Κουτσιανικούλη, η μεγάλη του δύναμη δηλαδή, δεν λειτούργησε τόσο καλά αυτή τη φορά.
Ο ΟΦΗ παρ’ ότι πήρε πολλά απο την δεξιά πλευρά, όπου ο Αργυρόπουλος (λόγω τραυματισμού του Μονιάκη, πήγε αριστερά ο Μπολάκης), έκανε ώριμο παιχνίδι με προωθήσεις και καλές σέντρες, του έλειψε το «κάθετο» παιχνίδι.
Ο Λεάλ δεν ήταν τόσο «ζωντανός», ενώ έλειψαν και οι γνωστές κάθετες του Βουό, όταν βγαίνει από την περιοχή και τραβάει πάνω του, τους αμυντικούς.
Γενικά ο ΟΦΗ, είχε αργή ανάπτυξη και οι 11 παίκτες πίσω από τη μπάλα που είχε το… πούλμαν του Βαζάκα, έκαναν δύσκολο το έργο του ΟΦΗ στην «διάσπαση» του κλειστού παιχνιδιού των αντιπάλων.
Με την είσοδο του Ντίνα, στο δεύτερο ημίχρονο, η εικόνα καλυτέρευσε και ο ΟΦΗ έγινε πιο γρήγορος και πιο παραγωγικός.
Ο ΟΦΗ αν και ξεκίνησε το παιχνίδι με πολύ καλές προυποθέσεις και προηγήθηκε νωρίς στο παιχνίδι (14’) με ένα ακόμη φανταστικό γκολ του Δημήτρη Μάνου, άφησε το παιχνίδι «ζωντανό» να «σπαρταράει» μέχρι το τέλος, αντί να το σκοτώσει» όταν έπρεπε.
Αν μάλιστα η μπάλα, στο ψηλοκρεμαστό πλασέ του Κονέ στο 56’, μετά την λάθος έξοδο του Στρέζου, πήγαινε στα δίχτυα, αντί στη ρίζα της δοκού και γινόταν σε εκείνο το σημείο το 1-1, ίσως το παιχνίδι να ήταν ακόμη πιο «ζόρικο» για τον ΟΦΗ.
Από την άλλη, όμως, αν και ο Βουό στο 72’ έκανε από την άσπρη βούλα το 2-0 και δεν σημάδευε το δοκάρι, ίσως το κοντέρ έγραφε περισσότερα τέρματα.
Δεν έχει μεγάλη σημασία. Και το 1-0 τρείς βαθμούς δίνει. Ο ΟΦΗ να κερδίζει. Αυτό μετράει σε τούτη τη φάση. Οι τρείς βαθμοί και μόνο αυτοί.
Τα υπόλοιπα θα τα δεί (και πρέπει) ο Παπαδόπουλος με τους παίκτες του.
Με ηρεμία και καλή ψυχολογία.
Την ώρα που ο Βαζάκας πήγαινε στον πάγκο του πριν την έναρξη του αγώνα, ένας φίλαθλος από τη θύρα 9 σηκώθηκε και του είπε «Βαζάκα, με την Παναχαική, το …πούλμαν σου εξαφανίστηκε; Που το είχες παρκάρει;».
Δεν πήρε απάντηση ο φίλαθλος από τον κυρ-Γιώργο, που έβγαλε και πάλι την… πίστη του ΟΦΗ!
14 γκολ ο Δημητράκης ο Μάνος, που πρόσθεσε ένα ακόμη φανταστικό τέρμα, στη φετινή συγκομιδή του.
Εκτέλεση μεγάλου φορ ο Μάνος στο 1-0 του ΟΦΗ.
Γρήγορο διαγώνιο πλασέ και η μπάλα στο πλεχτό.
Κέρδισε και το πέναλτι για το 2-0 και ας το έχασε ο Βουό.
Σε μια (ακόμη) όμορφη κίνηση ο Μάνος, ο οποίος στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, ήταν λίγο «ατομιστής», όταν κέρδισε το πέναλτι είπε να το εκτελέσει ο Βουό, αλλά ο Ιβοριανός έστειλε τη μπάλα στο δοκάρι και άγχωσε την εξέδρα!
Από τους καλύτερους της Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ, ο υψηλόσωμος Ηρακλειώτης στόπερ Μανόλης Ρουσσάκης, ο οποίος είχε επιφορτιστεί το μαρκάρισμα του Βουό.
Και τα πήγε καλά. 21 ετών ο μικρός, με καταγωγή από το Τυμπάκι, είχε τσαγανό και καλές τοποθετήσεις.
Είχε περάσει στο παρελθόν από την Κ20 του ΟΦΗ, του Πλατανιά και του Πανιωνίου, αλλά και από Πανθρακικό.
Μια γεμάτη σεζόν στη Β’ Εθνική, θα τον βοηθήσει να κοιτάξει και πιο ψηλά.
Τα είπε...όλα, ο δακρυσμένος και συγκινημένος Ανέστης (Νάστος) μετά το παιχνίδι, για τη στήριξη που είχε απο την ομάδα, στο ζήτημα της γέννησης του παιδιού του. Μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ο ΟΦΗ πραγματικά. Συγκινημένος δίπλα του και ο Παπαδόπουλος, που άκουγε τον παίκτη του, να τον ευχαριστεί προσωπικά για την ανθρώπινη στάση του κόουτς, να αφήσει τον παίκτη, να είναι κοντά στη σύζυγο του, σε μια κρίσιμη εποχή για την ομάδα.
Και προχωράει ο ΟΦΗ στο επόμενο σκαλοπάτι για την άνοδο.
Την Τετάρτη στο Αιγίνιο, θα χρειαστούν περισσότερα τρεξίματα στο γήπεδο, πιο πολύ δύναμη στις μονομαχίες και πιο καθαρές αποφάσεις στην επίθεση, για να κερδηθεί και αυτό το παιχνίδι.
Βήμα-βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι, η γνωστή συνταγή της επιτυχίας, για το στόχο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!