O ΟΦΗ συνεχίζει σε τροχιά ανόδου, καθώς καθάρισε και το Πανσερραικό με 2-0 και παραμένει στη δεύτερη προνομιούχο θέση της Football league. Eνα γκολ σε κάθε ημίχρονο ο ΟΦΗ με τους Βουό και Ντίνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο γκολκήπερ Κατσιμήτρος κράτησε όρθιο τον Εργοτέλη στο Ελ Πάσο κόντρα στην Καλλιθέα.
Επιασε πέναλτι στην πρώτη του επαφή με τη μπάλα (αντικατέστησε τον Λαδά που αποβλήθηκε με πέναλτι και κόκκινη κάρτα ) και ήταν πρωταγωνιστής και σε άλλες φάσεις, διατηρώντας το μηδέν στην εστία.
Ο Εργοτέλης απο το 21' αγωνίστηκε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του γκολκήπερ Λαδά, αλλά κατάφερε να πάρει ένα πολύτιμο βαθμό στην προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γκώνιας σε δημοσιογράφο: "Θα σου δώσω σε video το παιχνίδι, να το ξαναδείς!"
Μετά απο σοβαρή και συντονισμένη προσπάθεια της Διοικούσας Επιτροποής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κατέθεσε στην επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ, τον φάκελος επιτήρησης.
Για ένα "πλήρη φάκελο" κάνει λόγο η κρητική ΠΑΕ στην ανακοίνωση της., στην οποία γίνεται γνωστό ότι "δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα", καθώς όπως αναφέρεται "έκλεισαν οι εκκρεμότητες που υπήρχαν και διακανονίστηκαν ο οφειλές".
Να σημειωθεί ότι τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ, έκαναν ένα αγώνα δρόμου το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να τα καταφέρουν και το τελικό αποτέλεσμα τους αφήνει πραγματικά αισιόδοξους, ότι ο ΟΦΗ θα ξεπεράσει αυτό το σκόπελο.
Η επιτήρηση αφορά σε οφειλές μέχρι 31/12/2017, τις οποίες όλες οι ΠΑΕ, που περνάνε απο αυτόν τον έλεγχο θα πρέπει να τις έχουν τακτοποιήσει, καθώς υπάρχει κίνδυνος αφαίρεσης 3 βαθμών.
Στον ΟΦΗ εδώ και καιρό "τρέχουν" την υπόθεση αυτή, η οποία είναι ένα είδος προκαταρκτικής διαδικάσίας για την αδειοδότηση Σούπερ Λίγκ, την οποία πρέπει να πάρει οπωσδήποτε ο ΟΦΗ, στα τέλη Απριλίου, για να έχει δικαίωμα ανόδου στην μεγάλη κατηγορία.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Χωρίς καμία εκκρεμότητα, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 κατέθεσε σήμερα στην επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ, το φάκελο της επιτήρησης.
Με συντονισμένη προσπάθεια που κράτησε αρκετές εβδομάδες, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κατάφεραν να κλείσουν όλες τις εκκρεμότητες, να διακανονίσουν οφειλές και να καταθέσουν ένα πλήρη φάκελο.