Μια ακόμη ήττα για τον Πλατανιά, ο οποίος χάνει το τρένο της σωτηρίας στην Σούπερ Λίγκ. Η ομάδα των Χανίων ηττήθηκε στη Λάρισα με 1-0. Η πρώτη νίκη μέσα στο 2018 ήρθε α με το γκολ του Ντέλετιτς στο 69'. Οι παίκτες του Πλατανιά απείλησαν μόνο στο πρώτο μέρος με τον Ενσικουλού, όμως ο Μπόζοβιτς ήταν σε ετοιμότητα.
ΑΕΛ (Ντόστανιτς): Μπόζοβιτς, Ρέντζας (46' Ντέλετιτς), Γκόλιας, Ζίζιτς, Γουάλας, Λαγός (62' Περόνε), Μιλοσάβλιεβιτς, Μασούρας, Αγκάνοβιτς, Κριζμάν, Ναζλίδης (75' Λεοζίνιο).
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Χατζηνικολάου): Κλιαϊτς, Βάντερσον (54' Στανισάβλιεβιτς), Καρυπίδης, Ντικαμονά, Στάμου (74' Ουντότζι), Πλιάτσικας, Δημούτσος, Αγγελόπουλος, Νίλι, Ενσικουλού, Πετρόπουλος (83' Κασάλισα).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Πλατανιάς γνώρισε την ήττα (1-0) από την ΑΕΛ στη Λάρισα στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής της Super League Σουρωτή κι ο τεχνικός της ομάδας των Χανίων, Γιάννης Χατζηνικολάου, κράτησε την πειθαρχία των ποδοσφαιριστών του στο μεγαλύτερο μέρος της αναμέτρησης.
"Μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα. Είχαμε ένα συγκεκριμένο πλάνο και είμαι ικανοποιημένος από την πειθαρχία που δείξαμε σε αυτό. Δυστυχώς από μια στιγμή αδράνειας στην άμυνα δεχτήκαμε το γκολ και παρά την προσπάθεια στη συνέχεια δεν καταφέραμε να απαντήσουμε. Κρατάω την πειθαρχία που είχαμε κυρίως μέχρι το 1-0 και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να κοιτάξουμε το επόμενο ματς", ανέφερε ο Γιάννης Χατζηνικολάου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Το ντέρμπι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός δεν ξεκίνησε ποτέ λόγω τραυματισμού του προπονητή των ερυθρόλευκων στο πρόσωπο από ρολό χαρτί που πέταξε οπαδός των γηπεδούχων .
Με αφαίρεση έως και τρεις βαθμούς καθώς και με αποκλεισμό της έδρας του απειλείται ο ΠΑΟΚ,
Τα αποτελέσματα της 23ης αγωνιστικης:
Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018
ΠΑΣ Γιάννινα-Λεβαδειακός 0-0
Πανιώνιος-Αστέρας Τρίπολης 0-0
Παναθηναϊκός-Λαμία 2-0
Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018
Ξάνθη-Απόλλων Σμύρνης 2-0
ΑΕΛ-Πλατανιάς 1-0
Παναιτωλικός-Κέρκυρα 1-0
ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός ματαιώθηκε
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018
19:30 Ατρόμητος-ΑΕΚ Novasports 1 HD
Βαθμολογία
1. ΠΑΟΚ 52
2. ΑΕΚ 50
3. Ολυμπιακός 43
4. Ατρόμητος 42
5. Πανιώνιος 32
6. Ξάνθη 32
7. Παναθηναϊκός 30
8. ΠΑΣ Γιάννινα 29
9. Αστέρας Τρίπολης 29
10. Παναιτωλικός 29
11. Λεβαδειακός 26
12. ΑΕΛ 25
13. Λαμία 20
14. Κέρκυρα 18
15. Απόλλων Σμύρνης 16
16. Πλατανιάς 10
*Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε το πρωτάθλημα με -2 βαθμούς
**Ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με -3 βαθμούς
Η επόμενη 24η αγωνιστική
Σάββατο 3 Μαρτίου 2018
15:00 Πλατανιάς-Λαμία
17:15 Κέρκυρα-ΠΑΣ Γιάννινα
19:30 Ατρόμητος Αθηνών-Ξάνθη
Κυριακή 4 Μαρτίου 2018
15:00 Αστέρας Τρίπολης-ΠΑΟΚ
17:15 ΑΕΚ-Πανιώνιος
17:15 Λεβαδειακός-ΑΕΛ
19:30 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018
19:30 Απόλλων Σμύρνης-Παναιτωλικός
"Ο Αρης και ο ΟΦΗ έχουν προβάδισμα για την άνοδο" ανέφερε ο προπονητής του Πανσερραικού, Απόστολος Χαραλαμπίδης στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα με 2-0 από τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του Πανσερραικού, χαρακτήρισε τον ΟΦΗ, ως " την πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος σε αυτό το φεγγάρι", ωστόσο ανέφερε ότι η ήττα αδικεί την ομάδα του, καθώς "είχαμε καλές ευκαιρίες με αντεπιθέσεις. Είχαμε και κλασσικές με το Σιάκκα να μειώσουμε σε 2-1".
Ο προπονητής του Πανσερραικού, Απόστολος Χαραλαμπίδης ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα με 2-0 από τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ:
«Γνωρίζαμε ότι θα παίξουμε με την πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος σε αυτό το φεγγάρι. Ερχόταν η ομάδα του ΟΦΗ, από πολύ καλά αποτελέσματα και με μεγάλα σκορ.
Πιστεύω όμως ότι το παιχνίδι μας αδικεί, βάσει εικόνας και ευκαιριών.
Δικαιούμασταν κάτι παραπάνω. Ημασταν πολύ καλοί, αλλά δεχθήκαμε δυο πολύ εύκολα γκολ.
Η εικόνα μας ήταν πολύ καλή. Είχαμε καλές ευκαιρίες με αντεπιθέσεις. Είχαμε και κλασσικές με το Σιάκκα να μειώσουμε σε 2-1. Θα μείνουμε στην εμφάνιση. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά λόγια. Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Με αυτό ξεκινάει το δικό μας πρωτάθλημα.
Να μαζέψουμε τους κατάλληλους βαθμούς. Ο Πανσερραικός αδικείται στη θέση που βρίσκεται.
Παίζει καλό ποδόσφαιρο.
Εχει ποιότητα και παίκτες με μικρή ηλικία. Ο πιο μεγάλος σήμερα ήταν 28 ετών και οι άλλοι από 23 και κάτω.
Η ομάδα αυτή έχει μέλλον και έχει να δώσει πολλά.
Κρατάμε την εμφάνιση και θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα λάθη που κάναμε.
Πιστεύω ότι η ομάδα θα μαζέψει τους πόντους που πρέπει και θα ξεφύγει από την επικίνδυνη ζώνη γιατί δεν της αξίζει να είναι εκεί.
Εύχομαι στον ΟΦΗ να πραγματοποιήσει το στόχο του και να επιστρέψει εκεί που ανήκει.
-Ηρθατε με γεγονότα και χωρίς κάποιους βασικούς…
«Εμείς δεν κοιτάμε ποιούς είχαμε και ποιους δεν είχαμε. Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι να πάμε να κερδίσουμε. Ηταν κάποιες αποφάσεις, που δεν θέλω να μιλήσω για αυτά τα θέματα. Το μυαλό μας είναι στο επόμενο παιχνίδι».
-Μια πρόβλεψη για την κορυφή, στην οποία είναι τρείς ομάδες;
«Αυτές οι τρείς ομάδες θα παλέψουν. Εχουν μεταξύ τους παιχνίδια, αυτά θα παίξουν ρόλο. Δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Δείχνουν μια σταθερότητα. Αρης και ΟΦΗ για μένα έχουν το προβάδισμα».
-Για την μάχη της ουράς;
«Θα γίνει μεγάλη μάχη. Είναι πολλές ομάδες που θα διεκδικήσουν. Πιστεύω ότι δεν θα είμαστε εμείς».
-Δυο ομάδες ήδη έχουν αποχωρήσει…
«Είναι κρίμα. Στη μια ομάδα (σ.σ. Βέροια) ήμουν προπονητής. Είναι λυπηρό για το ποδόσφαιρο να φεύγουν ομάδες στη μέση του πρωταθλήματος. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει. Να βρεθεί λύση, ώστε οι ομάδες να είναι υγιείς και οι παίκτες και οι προπονητές να παίρνουν το ψωμί τους».
Ο ποδοσφαιριστής του Πανσερραικού Τάσος Κρητικός ανέφερε στην συνέντευξη τύπου:
«Δίνω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου, γιατί πραγματικά ήμασταν ομάδα με όλη τη σημασία της λέξεως. Αυτό που δείξαμε πιστεύω θα είναι η αρχή για κάτι καλύτερο.
Με το χρόνο και τα αποτελέσματα που θα πάρουμε και την ψυχολογική τόνωση που πήραμε σήμερα με την εμφάνιση μας.
Δεν μας άξιζε πιστεύω να χάσουμε. Είχαμε πολύ καλή παρουσία. Πληρώνουμε τα επιπόλαια λάθη μας. Είμαστε μικροί σε ηλικία. Η ομάδα πιστεύω θα σωθεί και δεν θα κινδυνεύσουμε. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την πορεία του και με το καλό να επιστρέψει εκεί που ανήκει, γιατί είναι μεγάλη ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, Νίκος Βαφέας, χρησιμοποιήθηκε ως αμυντικός μέσος στο διάστημα που αγωνίστηκε στη νίκη με 2-0 επί του Πανσερραικού στο Γεντί Κουλέ. "Νοιώθω καλά, που μπορώ και βοηθάω” ανέφερε, για τη δική του παρουσία, ενώ για το παιχνίδι, τόνισε πως "κρατάμε τη νίκη και συνεχίζουμε".
O Nίκος Βαφέας εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη με 2-0 επί του Πανσερραικού:
«Συγχαρητήρια σε όλους για τη νίκη. Κρατάμε τη νίκη και θέλουμε να συνεχίσουμε, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της ομάδας, που είναι η άνοδος. Θέλουμε να το συνδιάσουμε αυτό με ωραίο ποδόσφαιρο για να χαίρεται και ο κόσμος».
-Για τη δική του παρουσία στον ΟΦΗ:
“Νοιώθω πολύ καλά. Βλέπω ότι ο κόουτς με εμπιστεύεται και σε άλλες θέσεις. Νοιώθω καλά, που μπορώ και τον βοηθάω”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ