
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νίκη με άγχος ο ΟΦΗ επι της Αναγέννησης Καρδίτσας με 1-0 στο Γεντί Κουλέ. Σωστά.
Ολοι θα πρέπει να καταλάβουν πάντως, ότι δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι ο ΟΦΗ να μοιράζει «τριάρες» και «τεσσάρες». Οποιος θέλει τέτοια, ας βάλει στην τηλεόραση να δεί την …Μπαρτσελόνα!
Μου έκανε εντύπωση πάντως, ο ...ξεσηκωμός του κόσμου, το δυνατό τραγούδι και τα συνθήματα της εξέδρας για να τονωθεί το ηθικό των παικτών στα τελευταία κρίσιμα λεπτά του αγώνα, στα οποία, το "ρευστό" 1-0, δημιουργούσε φοβίες.
Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει την σημασία του...αποτελέσματος, πέρα απο το αν η εμφάνιση είναι καλή ή όχι.
Στη φάση αυτή που βρίσκεται το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, με τις ομάδες (ειδικά αυτές που παίζουν στη σωτηρία) να παίζουν σκόπιμα και να επιστρατεύουν ακόμα και αθέμιτους τρόπους για το αποτέλεσμα, η …ουσία, είναι αυτή που μετράει.
Η ομάδα έκανε την 5η σερί νίκη (ουσιαστικά 6η μαζί με το τρίποντο χωρίς αγώνα επί του Αχαρναικού) και μάλιστα χωρίς να δεχτεί γκολ!
Στοιχείο επίσης καθοριστικό για τον πρωταθλητισμό.
Από το «μηδέν» πίσω, ξεκινάνε όλα.
Ένα (τουλάχιστον) γκολ θα βάλει ο ΟΦΗ με την επίθεση που έχει και θα πάρει το ματς!
Ενα και να...καίει που λένε! Αυτό απογοητεύει και τους αντιπάλους. Πάνω που ελπίζουν στη...γκέλα του ΟΦΗ, τελικά απογοητεύονται. Παίζει το ρόλο της στην δύσκολη αυτή κούρσα του τίτλου, η διαχείρηση των συναισθημάτων!
Με την Καρδίτσα ο ΟΦΗ είχε 16 τελικές, 7 στην εστία, αλλά και 64% κατοχή μπάλας.
Ένα χαμένο πέναλτι και κάποιες φάσεις, με πολύ καλές προυποθέσεις που δεν ολοκληρώθηκαν.
Το πρόβλημα ήταν ότι ο ΟΦΗ σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια δεν είχε τόσο καλές «συνεργασίες» στην επίθεση.
Το γνωστό ποιοτικό συνδιαστικό παιχνίδι των Βουό-Μάνου-Κουτσιανικούλη, η μεγάλη του δύναμη δηλαδή, δεν λειτούργησε τόσο καλά αυτή τη φορά.
Ο ΟΦΗ παρ’ ότι πήρε πολλά απο την δεξιά πλευρά, όπου ο Αργυρόπουλος (λόγω τραυματισμού του Μονιάκη, πήγε αριστερά ο Μπολάκης), έκανε ώριμο παιχνίδι με προωθήσεις και καλές σέντρες, του έλειψε το «κάθετο» παιχνίδι.
Ο Λεάλ δεν ήταν τόσο «ζωντανός», ενώ έλειψαν και οι γνωστές κάθετες του Βουό, όταν βγαίνει από την περιοχή και τραβάει πάνω του, τους αμυντικούς.
Γενικά ο ΟΦΗ, είχε αργή ανάπτυξη και οι 11 παίκτες πίσω από τη μπάλα που είχε το… πούλμαν του Βαζάκα, έκαναν δύσκολο το έργο του ΟΦΗ στην «διάσπαση» του κλειστού παιχνιδιού των αντιπάλων.
Με την είσοδο του Ντίνα, στο δεύτερο ημίχρονο, η εικόνα καλυτέρευσε και ο ΟΦΗ έγινε πιο γρήγορος και πιο παραγωγικός.
Ο ΟΦΗ αν και ξεκίνησε το παιχνίδι με πολύ καλές προυποθέσεις και προηγήθηκε νωρίς στο παιχνίδι (14’) με ένα ακόμη φανταστικό γκολ του Δημήτρη Μάνου, άφησε το παιχνίδι «ζωντανό» να «σπαρταράει» μέχρι το τέλος, αντί να το σκοτώσει» όταν έπρεπε.
Αν μάλιστα η μπάλα, στο ψηλοκρεμαστό πλασέ του Κονέ στο 56’, μετά την λάθος έξοδο του Στρέζου, πήγαινε στα δίχτυα, αντί στη ρίζα της δοκού και γινόταν σε εκείνο το σημείο το 1-1, ίσως το παιχνίδι να ήταν ακόμη πιο «ζόρικο» για τον ΟΦΗ.
Από την άλλη, όμως, αν και ο Βουό στο 72’ έκανε από την άσπρη βούλα το 2-0 και δεν σημάδευε το δοκάρι, ίσως το κοντέρ έγραφε περισσότερα τέρματα.
Δεν έχει μεγάλη σημασία. Και το 1-0 τρείς βαθμούς δίνει. Ο ΟΦΗ να κερδίζει. Αυτό μετράει σε τούτη τη φάση. Οι τρείς βαθμοί και μόνο αυτοί.
Τα υπόλοιπα θα τα δεί (και πρέπει) ο Παπαδόπουλος με τους παίκτες του.
Με ηρεμία και καλή ψυχολογία.
Την ώρα που ο Βαζάκας πήγαινε στον πάγκο του πριν την έναρξη του αγώνα, ένας φίλαθλος από τη θύρα 9 σηκώθηκε και του είπε «Βαζάκα, με την Παναχαική, το …πούλμαν σου εξαφανίστηκε; Που το είχες παρκάρει;».
Δεν πήρε απάντηση ο φίλαθλος από τον κυρ-Γιώργο, που έβγαλε και πάλι την… πίστη του ΟΦΗ!
14 γκολ ο Δημητράκης ο Μάνος, που πρόσθεσε ένα ακόμη φανταστικό τέρμα, στη φετινή συγκομιδή του.
Εκτέλεση μεγάλου φορ ο Μάνος στο 1-0 του ΟΦΗ.
Γρήγορο διαγώνιο πλασέ και η μπάλα στο πλεχτό.
Κέρδισε και το πέναλτι για το 2-0 και ας το έχασε ο Βουό.
Σε μια (ακόμη) όμορφη κίνηση ο Μάνος, ο οποίος στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, ήταν λίγο «ατομιστής», όταν κέρδισε το πέναλτι είπε να το εκτελέσει ο Βουό, αλλά ο Ιβοριανός έστειλε τη μπάλα στο δοκάρι και άγχωσε την εξέδρα!
Από τους καλύτερους της Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ, ο υψηλόσωμος Ηρακλειώτης στόπερ Μανόλης Ρουσσάκης, ο οποίος είχε επιφορτιστεί το μαρκάρισμα του Βουό.
Και τα πήγε καλά. 21 ετών ο μικρός, με καταγωγή από το Τυμπάκι, είχε τσαγανό και καλές τοποθετήσεις.
Είχε περάσει στο παρελθόν από την Κ20 του ΟΦΗ, του Πλατανιά και του Πανιωνίου, αλλά και από Πανθρακικό.
Μια γεμάτη σεζόν στη Β’ Εθνική, θα τον βοηθήσει να κοιτάξει και πιο ψηλά.
Τα είπε...όλα, ο δακρυσμένος και συγκινημένος Ανέστης (Νάστος) μετά το παιχνίδι, για τη στήριξη που είχε απο την ομάδα, στο ζήτημα της γέννησης του παιδιού του. Μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ο ΟΦΗ πραγματικά. Συγκινημένος δίπλα του και ο Παπαδόπουλος, που άκουγε τον παίκτη του, να τον ευχαριστεί προσωπικά για την ανθρώπινη στάση του κόουτς, να αφήσει τον παίκτη, να είναι κοντά στη σύζυγο του, σε μια κρίσιμη εποχή για την ομάδα.
Και προχωράει ο ΟΦΗ στο επόμενο σκαλοπάτι για την άνοδο.
Την Τετάρτη στο Αιγίνιο, θα χρειαστούν περισσότερα τρεξίματα στο γήπεδο, πιο πολύ δύναμη στις μονομαχίες και πιο καθαρές αποφάσεις στην επίθεση, για να κερδηθεί και αυτό το παιχνίδι.
Βήμα-βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι, η γνωστή συνταγή της επιτυχίας, για το στόχο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα και να ...καίει απο τον ΟΦΗ!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας, ο ΟΦΗ σκόραρε μόνο μια φορά, αλλά στο Αιγίνιο, το επιθετικό κρεσέντο του ΟΦΗ ήταν ξανά το σήμα κατατεθέν της ομάδας!
Τρία γκολ, ένα δοκάρι και πολλές ευκαιρίες, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο για αστρονομικό σκορ.
Ο Δημήτρης Μάνος, έβαλε το γκολ ...νούμερο 15 στην φετινή του εκπληκτική χρονιά, αλλά έχω την αίσθηση ότι αν ήταν λίγο πιο προσεκτικός, θα μπορούσε κάνει ένα ακόμη χατ-τρικ (είναι ο μόνος Ελληνας που το έχει πετύχει με τον ΟΦΗ, μετά το Νίκο Μαχλά) και να αποκτήσει από τώρα… διαφορά ασφαλείας, στην κορυφή των σκόρερ.
Χάθηκε η…μπάλα, στο δεύτερο ημίχρονο από τον ΟΦΗ, στον κακό αγωνιστικό χώρο του Αιγινίου.
«Άλλο να το βλέπεις από την τηλεόραση και άλλο ζωντανά» μου είπε κάποιος που βρέθηκε στην Κατερίνη.
Ούτε το γήπεδο, αλλά ούτε και ο Αιγινιακός, κατάφερε να σταματήσει τον ΟΦΗ.
Οι «μπλέ» μακέλεψαν την Παναχαική στην Πάτρα και έφεραν 3-3 με τη Δόξα εκτός έδρας, αλλά με τον ΟΦΗ, δεν μπόρεσαν σε καμία στιγμή του αγώνα να είναι ανταγωνιστικοί. Ο γκολκήπερ Στρέζος ήταν θεατής και η επίθεση πυροβολούσε αλύπητα!
Η επιθετική τριπλέτα του ΟΦΗ, έβγαζε και πάλι «φωτιές».
Εξαιρετικές επιθετικές «συνεργασίες» και ωραίες ασίστ ο ένας για τον άλλο.
Στο πρώτο γκολ του ΟΦΗ, ο Κουτσιανικούλης «σπάει» υπέροχα τη μπάλα στο Μάνο και αυτός «πυροβολεί» για το 0-1.
Ενώ στο 0-2, ήταν η σειρά του Μάνου (μετά από πάσα του Βουό), να σερβίρει «έτοιμο» γκολ στον Κουτσιανικούλη, ο οποίος πλάσαρε έξοχα, με σούτ στην κίνηση από το σημείο του πέναλτι.
Το 0-3 ήρθε για τον ΟΦΗ στις καθυστερήσεις με κεφαλιά-ψαράκι του Πουρτουλίδη, από ασίστ του Μπολάκη, αλλά θα έπρεπε να έρθει πολύ νωρίτερα, με βάση τις ευκαιρίες που είχε ο ΟΦΗ.
Μια ακόμη ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ νίκη του ΟΦΗ, που έκανε εμφάνιση ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ στο Αιγίνιο.
Καθαρή νίκη 100%, άνετη και ωραία. Δίχως σκιές, δίχως τίποτα. Μέσα στο γήπεδο.
Ακόμα και ο διαιτητής Φωτιάς (Πέλλας) φαινόταν στο πρώτο 45λεπτο να έχει κίτρινες κάρτες μόνο για τους παίκτες του ΟΦΗ, την ώρα που οι αντίπαλοι τραβούσαν φανέλες και πήγαιναν με τα δυο πόδια στην μπάλα.
Η εικόνα του ΟΦΗ και η υπεροχή του, τον… προσγείωσε και αυτόν (τον διαιτητή) στην επανάλληψη.
Πάντως παρά τα εύσημα της επίθεσης, θα πρέπει να πούμε ότι το "μηδέν" στην άμυνα για 7ο σερί παιχνίδι, είναι "συνταγή" ανόδου και "ταμάμ" για ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό, όπως ο ΟΦΗ.
Το χάρηκαν, οι οπαδοί του ΟΦΗ, στο Αιγίνιο. Καμιά 50αριά από τη Βόρεια Ελλάδα, πανηγύρισαν τη νίκη και την εμφάνιση. Μετά το τέλος του αγώνα «τάραξαν» τους παίκτες στα αυτόγραφα, με τον… Βουό να έχει την τιμητική του.
Αν και δεν σκόραρε ο Ιβοριανός, ήταν όλο χαμόγελα. Η ΟΜΑΔΑ πάνω από όλα.
Στη φάση του γκολ του Κουτσιανικούλη, στο 0-2 του ΟΦΗ στο Αιγίνιο, ακούστηκε στην μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης, ένας ήχος από ...σπάσιμο γυαλιών!
Πράγματι, ένας ψηλός φίλος του ΟΦΗ, που παρακολουθούσε το παιχνίδι από τα «μπούθ», έσπασε άθελα του μια λάμπα από την οροφή, καθώς σήκωσε τα χέρια του, για να πανηγυρίσει, όταν ο «Κούτσια» κάρφωσε τη μπάλα στο πλεχτό! Τέλειο!
Στο -2 ο ΟΦΗ από την πρώτη θέση! Η ΑΝΟΔΟΣ είναι ο ΣΤΟΧΟΣ, αλλά και η πρωτιά δεν έχει κριθεί ακόμα!
Tρία γκολ ακυρώθηκαν στον Αρη, στο Ελ Πάσο, στο 0- με την Καλλιθέα. Τα δυο ήταν καθαρά οφσάιντ. Το τελευταίο όμως, αν και οριακό, μάλλον δικαιώνει τα παράπονα. Μετά τα δυο «Χ» με Τρίκαλα και Καλλιθέα, το «εμείς έχουμε βγεί» που λέγανε, πριν από μερικές εβδομάδες, δεν είναι πια τόσο ασφαλές…
Αλήθεια, είδε ο Γκώνιας το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Αιγίνιο, για να μας πεί για την ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην κατηγορία;
Ο ΟΦΗ πήρε μια σπουδαία νίκη για τον εαυτό του, αλλά το αποτέλεσμα είναι καλό και για τον Εργοτέλη, που "κυνηγάει" τον Αιγινιακό, στη μάχη της σωτηρίας.
Ο Εργοτέλης σε ένα ακόμη δικό του τελικό, υποδέχεται την Παναχαική, στο Παγκρήτιο. Θα ανταποδώσει ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η επέλαση του ΟΦΗ στο Αιγίνιο (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην ιστορική έδρα του Φωστήρα, στον Ταύρο, ο Ηρόδοτος έγραψε μια ακόμη χρυσή σελίδα στην φετινή του ονειρεμένη σεζόν.
Κέρδισε με 2-0 και έχει πλέον στα χέρια του τον τίτλο του πρωταθλητή στον 8ο όμιλο της Γ Εθνικής.
Μετά τη μεγάλη νίκη την περασμένη αγωνιστική στην Αλικαρνασό, επι του βασικού συνδιεκδικητή Αιγάλεω (2-0), ο Ηρόδοτος με το ίδιο σκορ καθάρισε και το Φωστήρα εκτός έδρας και πλέον 4 αγωνιστικές πριν το φινάλε, έχει στα χέρια του την κατάκτηση του τίτλου, που θα του δώσει την ευκαιρία να διεκδικήσει μέσω μπαράζ, την άνοδο στην Β' Εθνική.
H ομάδα της Αλικαρνασού παραμένει στο +3 απο το δεύτερο Αιγάλεω και στο φινάλε του πρωταθλήματος, έχει να δώσει τρία παιχνίδια, καθώς στην τελευταία αγωνιστική έχει ρεπό.
Αυτό σημαίνει ότι με τρείς νίκες σε ισάριθμους αγώνες, ο Ηρόδοτος είναι σίγουρος πρωταθλητής, καθώς ακόμη και αν το Αιγάλεω κάνει το 4Χ4, ο Ηρόδοτος υπερτερεί στην ισοβαθμία.
Τα παιχνίδια που έχει να δώσει ο Ηρόδοτος είναι με Κηφισιά (μέσα), ΠΟΑ (έξω) και Μυλοπόταμο μέσα, κάτι που σημαίνει ουσιαστικά ότι στο Ηρακλειώτικο ντέρμπι στο Ατσαλένιο, είναι πολύ πιθανό να κριθούν τα πάντα.
Αν περάσει και απο εκεί ο Ηρόδοτος, χωρίς απώλειες, τότε είναι ουσιαστικά πρωταθλητής.
Το Αιγάλεω στις τελευταίες 4 αγωνιστικές θα παίξει ακόμη με το Μυλοπόταμο (έξω), την Ιεράπετρα (μέσα), τον Αγιο Ιερόθεο (έξω) και την Παλαιόχωρα (μέσα).
Η Αλικαρνασός, έχει "ξυπνήσει" για τα καλά, βλέποντας το καμάρι της, τον Ηρόδοτο, έτοιμο να επιστρέψει στις επαγγελματικές κατηγορίες του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Εκεί που βρισκόταν τελευταία φορά την περίοδο 1981-82, δηλαδή πρίν απο περίπου 40 χρόνια, αλλά απο το 1960, που ανέβηκε για πρώτη φορά στη Β' Εθνική, μέχρι τότε, είχε αγωνιστεί 12 αγωνιστικές περιόδους σε αυτήν!
Ο κόσμος του Ηροδότου ακολούθησε την ομάδα του και στον Ταύρο και μάλιστα όπως θα δείτε και στα παρακάτω videos απο την επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook πανηγύρισε έξαλα την σπουδαία νίκη.
Eνώ στην κεντρική φωτογραφία, σε μια όμορφη εικόνα που λέει πολλά, φίλαθλοι και παικτες του Ηροδότου μια γροθιά, πανηγυρίζουν στον Πειραιά μετά τη μεγάλη νίκη, πριν μπούν στο πλοίο για την επιστροφή στο Ηράκλειο.
Δείτε παρακάτω πανηγύρια παικτών και φιλάθλων της Αλικαρνασού, απο τα αποδυτήρια, αλλά και απο την εξέδρα στον Ταυρο...
Πατήστε και εδώ για τα videos του Ηροδότου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ