karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην αθλητική εφημερίδα «ΦΩΣ» και στο δημοσιογράφο Θέμη Σινάλογου, μίλησε ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ και της κατηγορίας Δημήτρης Μάνος.

Ο 24χρονος επιθετικός μίλησε για τη σπουδαία χρονιά που κάνει, για την προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ για την άνοδο, στην πίστη που έχει στο Θεό, αλλά και στο όνειρο του να παίξει στην Εθνική Ελλάδος.

Ακόμη, αναφέρεται στα γούρια του, που είναι οι…άσπρες κάλτσες την ώρα που όλη η ομάδα φοράει μαύρες.

Η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ofi1925.grδημοσιεύει τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Δημήτρη Μάνου, ο οποίος έχει συγκεντρώσει πάνω του τα βλέμματα με τη σπουδαία χρονιά που κάνει.

-Πρώτος σκόρερ της κατηγορίας.

“¨Ναι”.

-Ό,τι κάνεις πάει μέσα;

(γελάει). “Ε, εντάξει. Με πάει¨.

-Έχεις και τα προσόντα όμως.

“Ένας επιθετικός πρέπει να έχει την ικανότητα να στέλνει τη μπάλα στα δίχτια, να παίρνει καλές θέσεις στην περιοχή και να προβλέπει τη φάση. Θέλει όμως και τύχη”.

- Ποιο θεωρείς μεγαλύτερο ατού σου;

“Την ταχύτητα και το ότι είμαι δυνατό παιδί”.

- Πας και στη μπούκα με ντρίμπλες.

“Ναι, ναι. Αν πιστεύεις στον εαυτό σου, αν είσαι αποφασιστικός, θα το κάνεις 5 φορές, τις 3 θα περάσεις. Εντάξει, δεν λέμε να το κάνεις και συνέχεια. Όμως πρέπει να έχεις αυτοπεποίθηση. Την κυνηγάω την προσωπική ενέργεια”.

- Ο πρώτος Έλληνας στον ΟΦΗ διάβασα που κάνει χατ τρικ μετά το φίλο μου τον Μαχλά.

“Πράγματι, τελευταία φορά που έκανε χατ τρικ Έλληνας στον ΟΦΗ ήταν το 2005 με το μεγάλο Νίκο Μαχλά. Είναι τιμή μου και μεγάλη μου χαρά. Δεν συγκρίνομαι βεβαίως μαζί του, εκείνος ήταν σκόρερ με διεθνή καριέρα”.

-Ποιες θέσεις παίζεις; Και πού σου αρέσει πιο πολύ;

“Εμένα μου αρέσει να παίζω σέντερ φορ. Όμως παίζω όπου με βάζει ο προπονητής. Και δεξί χαφ έχω παίξει και αριστερό χαφ και “δεκάρι” με έχουν βάλει. Αλλά εγώ νιώθω ότι είμαι γεννημένος για σέντερ φορ”.

- Σέντερ φορ που γούσταρες πολύ και είχες ίνδαλμα;

“Λεβαντόφσκι”.

-Ελλάδα;

“Μήτρογλου. Αυτός μου άρεσε πολύ”.

-Από πού είσαι;

“Τρίκαλα Ημαθίας”.

- Γεννημένος το 1994. Πώς εξηγείται η τρελή σου άνοδο τον τελευταίο χρόνο; Διότι έρχεσαι από σούπερ β' γύρο.

“Στην προηγούμενη σεζόν έβαλα 9 γκολ στον β' γύρο. Τώρα 14 γκολ σε 12 αγώνες (σ.σ. 15 τα γκολ με το τέρμα που πέτυχε στο Αιγίνιο, καθώς η συνέντευξη δόθηκε νωρίτερα). Το θέμα είναι να παίζεις. Αν παίζεις, μπορείς να δείχνεις. Είναι και η ομάδα να σου ταιριάζει. Θέλει και τύχη. Μείναμε στον ΟΦΗ σε δύσκολη περίοδο, κάναμε σκληρή δουλειά, έχω την ψυχολογία και σκοράρω”.

-Θα ανέβει ο ΟΦΗ στη Σούπερ Λίγκα; Ξεπέρασε την Παναχαϊκή.

“Έχουμε φτάσει κοντά στο στόχο. Έχει δρόμο ακόμα το πρωτάθλημα. Όμως γυρίσαμε τούμπα την κατάσταση που ήταν πολύ δύσκολη και είμαστε στη δεύτερη προνομιούχο θέση. Το δύσκολο είναι να μείνεις στην κορυφή. Πιστεύουμε ότι θα ανέβουμε στη Σούπερ Λίγκα”.

- Βοηθάει και ο προπονητής ο Νίκος Παπαδόπουλος.

“Ο κόουτς στα δύσκολα είπε ότι πρέπει να μείνουμε κάποια παιδιά, ακολουθήσαμε το πλάνο που είχε, όσοι μείναμε δουλέψαμε σκληρά, μας έδινε ψυχολογία. Ο προπονητής πρέπει να σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Παίζει μεγάλο ρόλο ο προπονητής σε μια ομάδα”.

-Πόσο καιρό μείνατε απλήρωτοι;

“Τρεις μήνες”.

-Τώρα τι γίνεται;

“Μπήκαν κάποιοι άνθρωποι στην ομάδα και γίνεται μεγάλη προσπάθεια, κλείνουν οι τρύπες σιγά- σιγά”.

- Έχεις κάνει κάποια μεγάλη τρέλα για το ποδόσφαιρο;

“Όχι”.

-Για γυναίκα;

“Όχι”.

- Χόμπι;

“Μου αρέσει πολύ το τένις. Και ότι έχει να κάνει με πλέι στέισον FIFA”.

-Τι ομάδα παίρνεις;

“Εννοείται Μπαρτσελόνα. Με Νεϊμάρ όμως μέσα”!

- Γούρια έχεις;

“Εννοείται”. (γελάει).

- Πες ένα.

“Φοράω πάντα τις ίδιες άσπρες κάλτσες στην προπόνηση! Όλη η ομάδα φοράει μαύρες αλλά εγώ άσπρες! Δεν τις αλλάζω”.

-Τις πλένεις;

“Ναι, τις πλένω, αλλά πάντα άσπρες”.

-Γιατί;

“Αυτό ξεκίνησε με τον Κισσαμικό που έκανα χατ τρικ! Και από τότε δεν τις αλλάζω. Επίσης επικαλαμίδες δεν μπερδεύω, βάζω πάντα συγκεκριμένη στο δεξί πόδι και συγκεκριμένη στο αριστερό. Ενώ μπορούν να πάνε και αντίστροφα, δεν τις αλλάζω”.

- Αν σου πει ο προπονητής σου να βάλεις και εσύ μαύρες κάλτσες στην προπόνηση;

“Θα του εξηγήσω. Είναι άνθρωπος με κατανόηση. Θέλει οι παίκτες του να έχουν καλή ψυχολογία”.

- Όνειρό σου;

“Σαν κάθε Έλληνας, το όνειρό μου είναι να αγωνιστώ στην Εθνική ομάδα. Σίγουρα δεν είναι εύκολο, πρέπει να παλέψεις πολύ, αλλά το όνειρο είναι να φορέσω το εθνόσημο”.

- Έχεις κλάψει για το ποδόσφαιρο;

“Ναι, έχω κλάψει”.

- Πότε;

“Όταν πήγα στον Εργοτέλη και για οικονομικά προβλήματα στο πρώτο εξάμηνο η ομάδα έπεσε”.

-Είσαι θρήσκος;

“Πολύ. Πάντα κάνω το σταυρό μου στο γήπεδο”.

- Έχεις δηλώσει ότι τα γκολ σου τα δίνει ο Θεός;

“Ισχύει. Για εμένα έτσι είναι. Είναι και η ικανότητα του ποδοσφαιριστή, αλλά είναι και η πίστη στο Θεό”.

Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ συνεχίζει ακάθεκτος την πορεία του για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.

Με την 7η συνεχόμενη νίκη του και μάλιστα χωρίς να δεχθεί γκολ, ο ΟΦΗ έκανε επίδειξη ισχύος και στο Αιγίνιο κερδίζοντας τον Αιγινιακό με 0-3 και παραμένει δυνατά σε τροχιά ανόδου.

Μάλιστα ο ΟΦΗ με τη νίκη του αυτή, εκτός του ότι έμεινε στην δεύτερη προνομιούχο θέση, πλησίασε και στους 2 βαθμούς τον Αρη, ο οποίος έμεινε στο 0-0 με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο.

Ο ΟΦΗ στο Αιγίνιο στηρίχθηκε και πάλι στην πολύ καλή του αμυντική λειτουργία, αλλά και την ποιότητα που είχε στις επιθετικές συνεργασίες.

Η τριπλέτα Μάνος-Βουό-Κουτσιανικούλης λειτούργησε και πάλι ιδανικά.

Στο πρώτο γκολ του Μάνου στο 6’ ο Κουτσιανικούλης έδωσε ωραία πάσα στο Μάνο και εκείνος με πλασέ μέσα στην περιοχή άνοιξε το σκορ και πέτυχε το 15ο φετινό του γκολ.

Ενώ στο 48’ ήταν η σειρά του Μάνου να «φτιάξει» το γκολ του Κουτσιανικούλη, ο οποίος με υπέροχη εκτέλεση με σουτ στην κίνηση, κλείδωσε τη νίκη του ΟΦΗ, κάνοντας το 0-2.

Το 0-3 έκανε ο Πουρτουλίδης με ωραία κεφαλιά-ψαράκι στις καθυστερήσεις του αγώνα, μετά από σέντρα του Μπολάκη.

Ο ΟΦΗ είχε ακόμη δοκάρι με το Μάνο στο 63’ αλλά και 4-5 κλασσικές ευκαιρίες στο δεύτερο ημίχρονο και το 0-3, φαντάζει μάλλον λίγο για την ανωτερότητα του ΟΦΗ στο παιχνίδι.

Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, καθάρισε εύκολα και αυτό το ματς και πλέον σκέφτεται το παιχνίδι της Κυριακής με τα Τρίκαλα στο Γεντί Κουλέ.

Βήμα-βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι για την άνοδο!

 

«Ο ΟΦΗ δεν είναι μόνο μια ομάδα, είναι ιδέα που προσφέρει στην κοινωνία» αναφέρει σε επιστολή της η οικογένεια της 7χρονης Ραφαέλας από το Ηράκλειο, η οποία έζησε τη μαγεία του Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με την Αναγέννηση Καρδίτσας.

Το φωτογραφικό στιγμιότυπο με τον αρχηγό του ΟΦΗ Ανέστη Νάστο, να κρατάει από το χέρι τη μικρή Ραφαέλα και να μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο, πρόσφερε πράγματι δυνατά κοινωνικά μηνύματα.

“ Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τα συναισθήματα που έζησε η Ραφαέλα μας” αναφέρει σε επιστολή της στην σελίδα gentikoule.gr η οικογένεια της μικρής Ραφαέλας, που ευχαρίστησε την ομάδα του ΟΦΗ.

Η επιστολή αναφέρει:

«Όλη η οικογένεια της Ραφαέλας θα θέλαμε να πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια του ΟΦΗ. Γιατί ο ΟΦΗ αγκάλιασε την Ραφαέλα σαν να είναι μέλος της οικογένειας του και εμείς μόνο ευχαριστώ μπορούμε να πούμε για το χαμόγελο της την ώρα που έμπαινε μέσα στο γήπεδο.

Ένα ειλικρινές ευχαριστώ στον Ανέστη Νάστο που είναι αρχηγός του ΟΦΗ και το να είσαι αρχηγός αυτού του συλλόγου δεν εκφράζει μόνο το περιβραχιόνιο που φοράει αλλά εκφράζει όλους εμάς που είμαστε φίλαθλοι του ΟΦΗ. Το να είσαι αρχηγός του ΟΦΗ δεν είναι μόνο ότι δείχνεις μέσα στο γήπεδο αλλά και έξω από αυτό. Και ο ΟΦΗ δεν είναι ένας απλός ποδοσφαιρικός σύλλογος για την πόλη του Ηρακλείου.

Ο ΟΦΗ δεν είναι μόνο μια ομάδα, είναι ένα φαινόμενο και μια ιδέα που προσφέρει στην κοινωνία μας και οι στιγμές χαράς που έζησε η Ραφαέλα μας είναι στιγμές που αναδεικνύουν την σημασία της ύπαρξης του συλλόγου.

Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τα συναισθήματα που έζησε η Ραφαέλα μας. Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για την χαρά που έδωσε στην κόρη μας και αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι ο ΟΦΗ είναι κάτι πολύ παραπάνω για το Ηράκλειο και την Κρήτη».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi