Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα ηχηρό γκοοοοολ ακούστηκε σε όλη την πόλη του Ηρακλείου, όταν ο Κάιπερς στο 93’ κάρφωνε την Παναχαική στο Παγκρήτιο για το τελικό 2-1.
Γλυκιά στιγμή και μάλιστα στην τελευταία φάση του αγώνα!
Βuzzer bitter που λένε και οι μπασκετικοί!
Αυτός ο 20χρονος Βέλγος, ο Κάιπερς, που σκοράρει κατά βούληση, έχει βάλει 13 γκολ και θα πρέπει να σπάσει ο διάβολος το πόδι του, για να μην κονομήσει χρήματα αυτόν ο Εργοτέλης (ή για να το πω καλύτερα ο Αιγύπτιος Σάμι), έκανε όλο το Ηράκλειο να πανηγυρίσει!
Μαζί σηκώθηκαν για να πανηγυρίσουν, από τις εξέδρες στο Παγκρητίου, οι φίλοι του Εργοτέλη, με τους φίλους του ΟΦΗ, που έσπευσαν στο γήπεδο για να δούν το ματς, περιμένοντας απώλεια των Πατρινών.
Μαζί το πανηγύρισαν και όσοι έβλεπαν το παιχνίδι από την τηλεόραση!
Μεγάλο γκολ για τον σπουδαίο Κάιπερς, για τον οποίο ο Σταύρος Λαμπράκης μου λέει ότι « είναι καθαρόαιμο 9αρι, έχει εξαιρετικά τελειώματα και αν και 20 ετών, παίζει ως ώριμος επιθετικός».
Μεγάλο γκολ για τον Εργοτέλη, που άξιζε 100% τη νίκη, με βάση την εικόνα του αγώνα και επιτέλους παίρνει αυτό που δικαιούται, καθώς όπως έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό, στις πολύ δύσκολες μέρες της ομάδας, όταν ήταν τελευταία στην κατάταξη και όχι τώρα που είναι πάνω από την επικίνδυνη ζώνη, ότι «είναι κρίμα αυτή η ομάδα με αυτό το υλικό να κινδυνεύσει».
Μεγάλο γκολ και για τον… ΟΦΗ, με τους παίκτες και τους φιλάθλους της ομάδας, που έβλεπαν το παιχνίδι να «σκάνε» ένα χαμόγελο, με το τελικό αποτέλεσμα που αφήνει την Παναχαική στο -5 από τον ΟΦΗ στη μάχη της ανόδου, σε αυτή την κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος.
Αυτή η Παναχαική που είδαμε στο Παγκρήτιο ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να μιλάει για άνοδο!
Εχασε δίκαια το παιχνίδι και ας λέει ο προπονητής Οφρυδόπουλος, ότι η ομάδα του άξιζε να κερδίσει.
Μάλλον ήταν «ζαλισμένος» από τη σφαλιάρα!
Ποτέ δεν έχασε τον έλεγχο του αγώνα ο Εργοτέλης και είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και στις καθυστερήσεις, αν και ο βαθμός θα ήταν καλός ως αποτέλεσμα για τον Εργοτέλη, οι παίκτες της ομάδας, όχι μόνο δεν έκαναν καθυστερήσεις, αλλά έπαιζαν γρήγορα για την «τελευταία φάση», μήπως και πάρουν αυτό που ένοιωθαν ότι αξίζουν.
Και το πήραν!
Ο Εργοτέλης, μπορεί να έπαιξε και πάλι με πολύ ρίσκο στην άμυνα, μπορεί να μην απέφυγε τα γνωστά και σοβαρά αμυντικά λάθη , όπως στο γκολ της ισοφάρισης της Παναχαικής, αλλά σε μια μεγάλη φάση των Πατρινών στην επανάλληψη, όπου ο Μωραίτης πλάσαρε μόνος άουτ από το σημείο του πέναλτι, έπαιξε όμως ωραίο συνδιαστικό ποδόσφαιρο και έβγαλε την επιθετική του ποιότητα.
Το 2-1 θα μπορούσε να γίνει νωρίτερα σε μια μεγάλη φάση με τον Μπουρσέλη ή σε 2-3 φάσεις που είχε ο Ροβίθης, μετά το 1-0, όπου αντί να γίνει το 2-0 υπέρ του Εργοτέλη, έγινε το 1-1.
Υπάρχει και μια φάση που «μυρίζει» κόκκινη κάρτα του τερματοφύλακα της Παναχαικής Βρονταρά, για ένα τάκλιν στον Ροβίθη, που ήταν έτοιμος για το 2-0, στα μέσα του πρώτου ημιχρόνου, αλλά ο διαιτητής «είδε» μπάλα, ωστόσο ακόμη και στο «ριπλέι», δεν είμαι σίγουρος αν είχε δίκιο.
Ποια καλύτερη Παναχαική λοιπόν. Μαύρα χάλια ήταν!
Πολλά τα νεύρα στον πάγκο των Πατρινών. Η κάμερα συνέλαβε τον αγριεμένο Κατσουράνη να λέει κάποια στιγμή (μουν@#%&νο) σε κάποιον στο γήπεδο (το διαιτητή ή κάποιον άλλο;), ενώ στην αλλαγή του Φωτάκη, ο έμπειρος μέσος δεν φάνηκε και τόσο …ευχαριστημένος, με την επιλογή του προπονητή, να τον βγαλει απο το γήπεδο.
Ο Οφρυδόπουλος έβγαλε στο 75’ και τον σκόρερ Μωραίτη και η καταδίκη στο 93’ με το γκολ που δέχθηκε η ομάδα του, δεν τον δικαίωσε, για τη διαχείριση του αγώνα!
Αντίθετα ο Γκώνιας, το πήγε καλά το παιχνίδι. Παρέταξε μια θαρραλέα ομάδα που έδειξε να έχει από την αρχή πίστη, ότι δεν θα βγεί χαμένη από το γήπεδο.
Ενώ και οι αλλαγές των γρήγορων Μανουσάκη και Σταματάκου βοήθησαν. Ο τελευταίος μάλιστα είναι ο παίκτης που δίνει την καθοριστική πάσα στον Κάιπερς για το γκολ της νίκης!
O Γκώνιας λόγω…αφωνίας (έκλεισε η φωνή του) δεν πήγε στην συνέντευξη τύπου (και καλύτερα).
Εκεί τον περίμενε η (λογική) ερώτηση, για το αν επιμένει ότι η Παναχαική είναι η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο της κατηγορίας, που είπε πριν από μερικές ημέρες.
Την απάντηση μετέφερε ο γυμναστής Αντώνης Ανδρουλάκης «η Παναχαική είναι η καλύτερη ομάδα που έχουμε αντιμετωπίσει και η καλύτερη του πρωταθλήματος» είπε ο Ηρακλειώτης κόουτς, πρώην παίκτης και του ΟΦΗ! (Αχ!).
Ενας άλλος Ηρακλειώτης, ο προπονητής του ΑΟΧανια/ Κισσαμικού, Γιώργος Πετράκης, ήταν στο Παγκρήτιο για να δεί τον προσεχή αντίπαλο της ομάδας του (Παναχαική).
Την Τρίτη στα Περβόλια, οι Χανιώτες (ΑΟΧανιά/Κισσαμικός-Παναχαική) έχουν την ευκαιρία να «σκοτώσουν» οριστικά τα όνειρα των Πατρινών για άνοδο και να μετατρέψουν σε …κόλαση το ολιγοήμερο ταξίδι τους, στην Κρήτη!
Η ΔΥΝΑΜΗ του νησιού μας!
Αν και ο ΟΦΗ έβγαλε τα μάτια του χάνοντας απ αυτήν την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, ίσως τελικά, πάρει μια ισχυρή χείρα βοηθείας απο τους γείτονες του, στη μάχη για την άνοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε πως ο "φονιάς" Κάιπερς "σκότωσε" την Παναχαική! (VIDEO)
Ο Εργοτέλης έψαχνε τη μεγάλη νίκη για να ξεφύγει απο τη ζώνη του υποβιβασμού και την πέτυχε!
Με γκολ του Κάιπερς στο 93' κέρδισε την Παναχαική με 2-1 και έβαλε φωτιά στην ουρά, αλλά και την κορυφή της βαθμολογίας.
Ετσι, ο πολύ καλός επιθετικά για ένα ακόμη παιχνίδι Εργοτέλης, πήρε μια νίκη πουν την άξιζε με βάση την εικόνα του στο παιχνίδι απέναντι σε μια Παναχαική, που θα ήταν ικανοποιημένη με το βαθμό της ισοπαλίας.
Ο Κάιπερς όμως είχε διαφορετική άποψη και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη στις καθυστερήσεις.
Με ωραίο πλασέ μέσα απο την περιοχή "σκότωσε" την Παναχαική στην εκπνοή του αγώνα!
Αυτό ήταν το 13ο γκολ του 20χρονου επιθετικού του Εργοτέλη, που είναι "φονιάς" μέσα στην περιοχή.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης το πως ο Εργοτέλης καθάρισε την Παναχαική στο Παγκρήτιο στάδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με γκολ του Ούγκο Κάιπερς στο 93' ο Εργοτέλης πήρε αυτό που άξιζε κόντρα στην Παναχαική στο Παγκρήτιο στάδιο.
Τη νίκη με 2-1, με την οποία κατάφερε να βγεί απο την επικίνδυνη ζώνη, αλλά να βάλει και φωτιά στην μάχη της ανόδου, καθώς η Παναχαική έμεινε στο -5 απο τον ΟΦΗ και στο -7 απο τον πρωτοπόρο Αρη.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν μόλις στο 3', με γκολ του Έφορντ, με πλασέ μετά από τακουνάκι του Καϊπερς.
Η Παναχαϊκή ιοφάρισε σε 1-1, στο 42', με κεφαλιά του Μωραϊτη μετά από άστοχη έξοδο του Κατσιμήτρου, έπειτα από σέντρα του Ντάσιου.
Ο Εργοτέλης έχασε σημαντική ευκαιρία να διπλασιάσει τα τέρματα του, όταν σε φοβερό σουτ του Μπουρσέλη στο 75', η μπάλα πέρασε άουτ.
Οι Ηρακλειώτες πήραν το πολυπόθητο "τρίποντο" στο 93', με πλασέ του Κάϊπερς, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς.
Με την εντός έδρας νίκη αυτή, ο Εργοτέλης έφτασε τους 23 πόντους σε 20 αγωνιστικές της Football League, προσπέρασε την Αναγέννηση Καρδίτσας και ανέβηκε στην 12η θέση του βαθμολογικού πίνακα, η οποία εξασφαλίζει την παραμονή στην κατηγορία..
Εργοτέλης (Τάκης Γκώνιας): Κατσιμήτρος, Νικολακάκης, Σταμόπουλος, Μπάτζιος, Μαζουλουξής, Μπουρσέλης, Τσέλιος, Μπουτσάκης (64' Ιατρούδης), Ροβίθης (81' Μανουσάκης), Έφορντ (70' Σταματάκος), Καϊπερς.
Παναχαϊκή (Σωκράτης Οφρυδόπουλος): Βρονταράς, Ντάσιος, Μπουτζίκος, Σωτηράκος, Λουμπαρδέας, Γκίνο, Φωτάκης (81' Πολυχρόνης), Φουρλάνος, Στεργίδης (64' Αποστολόπουλος), Ελευθεριάδης, Μωραΐτης (75' Βασιλείου).
Τα αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής
Τετάρτη, 7 Μαρτίου
Καλλιθέα-Άρης 0-0
Απόλλων Λάρισας-Σπάρτη 2-0
(7’, 55’ Κανουλας)
Τρίκαλα-Δόξα Δράμας 0-1
(21’ πέν. Γουνδουλάκης)
Απόλλων Καλαμαριάς-Πανσερραϊκός 2-1
(12’ Λιώνης, 24’ Χασομέρης / 30’ Γκούρτσας)
Αιγινιακός-ΟΦΗ 0-3
(6’ Μάνος, 48’ Κουτσιανικούλης, 90’+2’ Πουρτουλίδης)
Παναιγιάλειος-Αναγέννηση Καρδίτσας 0-0
Πέμπτη, 8 Μαρτίου
Εργοτέλης-Παναχαϊκή 2-1
(3' Έφορντ, 93' Κάιπερς/ 42' Μωραϊτης)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 50
2. ΟΦΗ 48
...............................................
3. Παναχαϊκή 43
4. Απόλλων Λάρισας 34
5. Δόξα Δράμας 34
6. ΑΟΧ Κισσαμικός 34
7. ΑΕ Καραίσκάκης 32
8. Απόλλων Πόντου 31
9. Τρίκαλα 31
10. Σπάρτη 25
11. Αιγινιακός 23
12. Εργοτέλης 23
...............................................
13.Αναγέννηση Καρδίτσας 22
14. Παναιγιάλειος 17
15. Πανσερραϊκός 16
16. Καλλιθέα 15
17. Βέροια 5
18. Αχαρναϊκός -51
* Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα.
H επόμενη αγωνιστική:
Σάββατο 10/3 15.00
Πανσερραϊκός – Απόλλων Λάρισας (ΕΡΤ3)
Κυριακή 11/3 15.00
ΟΦΗ – Τρίκαλα (ΕΡΤ3)
Δόξα Δράμας – Καλλιθέα
Αναγέννηση Καρδίτσας – Απόλλων Πόντου
Παναιγιάλειος – Αιγινιακός
Δευτέρα 12/3 15.00
Αρης – Εργοτέλης
Σπάρτη – ΑΕ Καραϊσκάκης
Τρίτη 13/3 15.00
Α.Ο.Χ / Κισσαμικός – Παναχαϊκή (WEB TV ΕΡΤ3)
Δεν θα γίνει το Βέροια – Αχαρναϊκός.