
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εκτός απο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αιγινιακό στην Κατερίνη που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη (7/3, 3μμ) και θα καλυφθεί τηλεοπτικά απο την ΕΡΤ3, τηλεοπτικό θα είναι και το παιχνίδι του ΟΦΗ με τα Τρίκαλα, που θα γίνει την προσεχή Κυριακή στο Γεντί Κουλέ (3μμ).
Οπως ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή, τηλεοπτικό θα είναι ακόμη το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο για την 22η αγωνιστική, παιχνίδι που θα γίνει Σάββατο 17 Μαρτίου (3μμ).
Ακόμη, τηλεοπτικό θα είναι το παιχνίδι Παναχαική-ΟΦΗ που θα γίνει Σάββατο 31 Μαρτίου (3μμ), αλλά και το ΟΦΗ-Αρης, που θα γίνει τη Μεγάλη Τετάρτη 4 Απριλίου (3μμ).
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Εργοτέλης στο Γεντί Κουλέ, έχει οριστεί για την Κυριακή 25 Μαρτίου, αλλά ενδέχεται να μεταφερθεί Σάββατο.
Σε πρώτη φάση, έχει οριστεί χωρίς τηλεοπτική κάλυψη, αλλά ενδέχεται να μεταδοθεί διαδικτυακά μέσα απο την WEB-TV της ΕΡΤ.
Το θέμα θα ξεκαθαρίσει, όταν γίνει γνωστή οριστικά η ημέρα διεξαγωγής του αγώνα.
Δείτε εδώ τις τηλεοπτικές μεταδόσεις μέχρι την 25η αγωνιστική.
Στο πιο καθοριστικό ίσως σημείο του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ δείχνει πολύ δυνατός. Με τη νίκη στο Αιγίνιο (0-3) έβαλε ακόμη πιο γερές "βάσεις" για την άνοδο, ενξώ και η εικόνα της ομάδας, έδειξε ότι βρίσκεται σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση.
"Δεν χαλαρώνουμε" λένε στον ΟΦΗ, που αφήνουν πίσω τη νίκη στην Κατεςρίνη και στρέφουν την προσοχή τους στο παιχνίδι της Κυριακής με τα Τρίκαλα στο Γεντί Κουλέ.
Η αποστολή του ΟΦΗ επέστρεψε το πρωί της Πέμπτης απο την Κατερίνη και οι παίκτες, απο το ...αεροδρόμιο, πήγαν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο για προπόνηση!
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο ΟΦΗ παραμένει δυνατά στο στόχο της ανόδου, ενώ με την σπουδαία εμφάνιση και νίκη στο Αιγίνιο (0-3) επιβεβαίωσε την εξαιρετική αγωνιστική κατάσταση που βρίσκεται αυτήν την εποχή.
Το καλό κλίμα και η διάθεση των παικτών, αφήνουν απόλυτα ικανοποιημένη την τεχνική ηγεσία και αποτελεί και ένα από τους βασικούς παράγοντες της πορείας του ΟΦΗ, ο οποίος μετράει 7 σερί νίκες στο πρωτάθλημα και μάλιστα δίχως να έχει δεχθεί γκολ.
Ωστόσο το πρωτάθλημα συνεχίζεται.
Το σύνθημα στην ομάδα, είναι "δεν χαλαρώνουμε, σε αυτό το καθοριστικό σημείο του πρωταθλήματος".
Στον ΟΦΗ αφήνουν πίσω τη νίκη στο Αιγίνιο και στρέφουν την προσοχή τους, στο παιχνίδι της Κυριακής με τα Τρίκαλα, στο Γεντί Κουλέ.
Στην κρητική ομαδα, δεν αφήνουν καμία μέρα να περάσει ανεκμετάλλευτη.
Μετά το διπλό στο Αιγίνιο (0-3) και την σπουδαία εμφάνιση της ομάδας, ο Νίκος Παπαδόπουλος, έδωσε την Πέμπτη (8/3) το πρωί ξανά ραντεβού με τους παίκτες του, στο γήπεδο.
Για την ακρίβεια, η αποστολή του ΟΦΗ επέστρεψε την Πέμπτη το πρωί αεροπορικώς από τη Θεσσαλονίκη και οι παίκτες από το αεροδρόμιο, πήγαν…κατευθείαν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για προπόνηση, καθώς για τον ΟΦΗ, ακολουθεί ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι, την Κυριακή (11/3) με τα Τρίκαλα, στο Γεντί Κουλέ.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν βασικοί στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας ακολούθησε όλο το πρόγραμμα και έχει αυξημένες πιθανότητες να είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι με τον Αιγινιακό.
Ατομικό και θεραπεία συνέχισαν οι Μονιάκης και Μαχαίρας.
Νέα προπόνηση για τον ΟΦΗ, θα γίνει την Παρασκευή το απόγευμα (4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η Μικτή Παίδων Ηρακλείου αποκλείστηκε στα προημιτελικά του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, καθώς ηττήθηκε με 4-1 στα πέναλτι από το αντίστοιχο συγκρότημα της Αθήνας στο γήπεδο της Βάρης και δεν κατάφερε να προκριθεί στους "4". H κανονική διάρκεια του αγώνα, βρήκε τις δυο ομάδες ισόπαλες 1-1.
Το 1-0 για τη μικτή Αθηνών έκανε ο Ζαρκάλης στο 26ο λεπτό για να ισοφαρίσει το συγκρότημα του Ηρακλείου στο τέλος του αγώνα με τον Σωμαράκη.
Το παιχνίδι οδήγηθηκε στα πέναλτι, όπου η ομάδα της Αθήνας ήταν πιο ψύχραιμη και με ήρωα τον τερματοφύλακα της, Δρανδάκη, που έπιασε τρία πέναλτι και επικράτησε με 4-1.
Τα πέναλτι
Ο Κουτσογούλας το πρώτο πέναλτι της Αθήνας, εύστοχος, 1-0.
Ο Αμανάκης εκτελεί αλλά ο Δρανδάκης θα αποκρούσει, παραμένει το 1-0.
Ο Βολάκης θα ευστοχήσει και θα κάνει το 2-0 για την Αθήνα.
Ο Ρούκα για το Ηράκλειο εκτελεί με τον Δρανδάκη να μαντεύει σωστά και να αποκρούει για δεύτερη φορά, παραμένει το 2-0.
Ο Αβραμίδης για την Αθήνα εκτελεί με την μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα, 3-0.
Ο Σωμαράκης εκτελεί το πέναλτι για το Ηράκλειο, θα ευστοχήσει και θα κάνει το 3-1.
Ο Καπαματιάν θα εκτελέσει το 4ο πέναλτι της Αθήνας, η μπάλα στα δίχτυα 4-1.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Θαλασσινός, Αμανάκης, Δασκαλάκης, Τσέρος, Γκριτζάλης, Σπυριδάκης, Μαμουλάκης, Χαλκιαδάκης, Κακουλάκης, Ρούκα, Γεωργαλής.
Στον πάγκο: Χασουράκης, Σωμαράκης, Σφακιανάκης, Γαλανάκης, Σπυριδάκης Ι., Ρεθεμνιωτάκης, Βιτώρος
ΑΘΗΝΑ: Δρανδάκης, Καπαμαντζιάν, Παναγιώτου, Χρονακόπουλος, Καρδάμης, Τσιάβος, Βολάκης, Κατηφόρης, Ζαρκάλης, Κουτσογούλας, Κατσίκης.
Στον πάγκο: Στεφάνου, Μπίμπα, Τσαντίλας, Αβραμίδης, Πάλμος, Πατσατζόγλου, Καραγεώργος