karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο παιχνίδι της Πέμπτης (8/3, 5μμ) με την Παναχαική στο Παγκρήτιο στάδιο, στρέφει την προσοχή του ο Εργοτέλης, ο οποίος μετά το διπλό στα Περβόλια, θέλει να δώσει συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα.

Ερωτηματικό η συμμετοχή των Μαζουλουξή (μόλυνση στο δάκτυλο του ποδιού) και Μπούζα (ενοχλήσεις στην μέση). Αντίθετα επιστρέφει ο Λαδάς που εξέτισε την ποινή του.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:

Το γεγονός ότι μεσοβδόμαδα υπάρχει παιχνίδι για το πρωτάθλημα δεν αφήνει το περιθώριο στην ομάδα μας για ξεκούραση.

Οι κιτρινόμαυροι επέστρεψαν αργά το βράδυ της Δευτέρας από τα Χανιά και σήμερα το πρωί βρέθηκαν στο γήπεδο προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία για την δύσκολη αναμέτρηση που ακολουθεί την Πέμπτη (8/3 – 17:00) στο Παγκρήτιο απέναντι στην Παναχαϊκή στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Football League.

Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο νικηφόρο παιχνίδι κόντρα στον ΑΟΧ/Κισσαμικό έκαναν αποθεραπεία ενώ όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης. Όσον αφορά τους Μαζουλουξή (μόλυνση στο δάκτυλο του ποδιού) και Μπούζα (ενοχλήσεις στην μέση) που απουσίαζαν από το ματς στα Χανιά δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη εικόνα για την συμμετοχή του στον αγώνα κόντρα στην Πατρινή ομάδα. Αντίθετα επιστρέφει ο Λαδάς που εξέτισε την ποινή του.

Νέα προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο το πρωί στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου σταδίου.

Η ΠΑΕ Εργοτέλης αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τη Διοίκηση του ΑΟΧ/Κισσαμικός, για την υποδειγματική φιλοξενία που παρείχε στην αποστολή της ομάδας μας στον αγώνα που διεξήχθη την Δευτέρα το απόγευμα στο γήπεδο των Περιβολίων

Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους φίλους του Εργοτέλη που ταξίδεψαν στα Χανιά και με κόσμια συμπεριφορά στήριξαν την ομάδα μας.

«Ο ΟΦΗ δεν είναι μόνο μια ομάδα, είναι ιδέα που προσφέρει στην κοινωνία» αναφέρει σε επιστολή της η οικογένεια της 7χρονης Ραφαέλας από το Ηράκλειο, η οποία έζησε τη μαγεία του Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με την Αναγέννηση Καρδίτσας.

Το φωτογραφικό στιγμιότυπο με τον αρχηγό του ΟΦΗ Ανέστη Νάστο, να κρατάει από το χέρι τη μικρή Ραφαέλα και να μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο, πρόσφερε πράγματι δυνατά κοινωνικά μηνύματα.

“ Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τα συναισθήματα που έζησε η Ραφαέλα μας” αναφέρει σε επιστολή της στην σελίδα gentikoule.gr η οικογένεια της μικρής Ραφαέλας, που ευχαρίστησε την ομάδα του ΟΦΗ.

Η επιστολή αναφέρει:

«Όλη η οικογένεια της Ραφαέλας θα θέλαμε να πούμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια του ΟΦΗ. Γιατί ο ΟΦΗ αγκάλιασε την Ραφαέλα σαν να είναι μέλος της οικογένειας του και εμείς μόνο ευχαριστώ μπορούμε να πούμε για το χαμόγελο της την ώρα που έμπαινε μέσα στο γήπεδο.

Ένα ειλικρινές ευχαριστώ στον Ανέστη Νάστο που είναι αρχηγός του ΟΦΗ και το να είσαι αρχηγός αυτού του συλλόγου δεν εκφράζει μόνο το περιβραχιόνιο που φοράει αλλά εκφράζει όλους εμάς που είμαστε φίλαθλοι του ΟΦΗ. Το να είσαι αρχηγός του ΟΦΗ δεν είναι μόνο ότι δείχνεις μέσα στο γήπεδο αλλά και έξω από αυτό. Και ο ΟΦΗ δεν είναι ένας απλός ποδοσφαιρικός σύλλογος για την πόλη του Ηρακλείου.

Ο ΟΦΗ δεν είναι μόνο μια ομάδα, είναι ένα φαινόμενο και μια ιδέα που προσφέρει στην κοινωνία μας και οι στιγμές χαράς που έζησε η Ραφαέλα μας είναι στιγμές που αναδεικνύουν την σημασία της ύπαρξης του συλλόγου.

Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τα συναισθήματα που έζησε η Ραφαέλα μας. Το ευχαριστώ είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για την χαρά που έδωσε στην κόρη μας και αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι ο ΟΦΗ είναι κάτι πολύ παραπάνω για το Ηράκλειο και την Κρήτη».

Χωρίς 3 θα παραταχθεί ο ΟΦΗ στην κρίσιμη μάχη στο Αιγίνιο, όπου θα αναζητήσει το 7Χ7, προκειμένου να παραμείνει σε θέση ανόδου. Ο Νίκος Παπαδόπουλος δεν πήρε στην αποστολή τους Μονιάκη (προσαγωγοί), Μαχαίρα (δικέφαλος) και Κοιλιάρα (δικέφαλος) οι οποίοι ταλαιπωρούνται  από τραυματισμούς τις τελευταίες μέρες, καθώς θέλει στο Αιγίνιο 100% έτοιμους παίκτες!

Με 19 ποδοσφαιριστές η αποστολή του ΟΦΗ.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (6/3) το απόγευμα, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Τετάρτης (7/3, 3μμ) στην Κατερίνη με τον Αιγινιακό.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος άφησε εκτός αποστολής τους Μονιάκη (προσαγωγοί), Μαχαίρας (δικέφαλος) και Κοιλιάρας (δικέφαλος) οι οποίοι ταλαιπωρούνται  από τραυματισμούς τις τελευταίες μέρες.

Στην αποστολή, ο τεχνικός του ΟΦΗ συμπεριέλαβε 19 ποδοσφαιριστές.

Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Κομεσίδης, Μπολάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Νάστος, Παπαστεριανός, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Κοέλιο, Μάνος, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Τοπούζης και Βουό.

Εκτός αποστολής έμειναν οι Παναγιώτου, Γιαγκιόζης, Φαζός, Κοιλιάρας, Μονιάκης, Μαχαίρας, Οικονόμου, Πλευράκης, Περογαμβράκης, Νοικοκυράκης.

Η αποστολή του ΟΦΗ με πτήση Ηράκλειο-Θεσσαλονίκη και από εκεί οδικώς στο Αιγίνιο, θα μεταβεί την Τρίτη το βράδυ στον προορισμό της για το παιχνίδι.

Πηγή φωτογραφίας: Πέτρος Ανδρουλάκης (τηλ: 6971741097)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi