Στην πρώτη θέση της Football league βρίσκεται πλέον ο ΟΦΗ, μετά τη νίκη του με 3-0 επό των Τρικάλων στο Γεντί Κουλέ. «Αυτό είναι σωστό! Μπράβο σε όλους!» έγραψε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την πορεία της ομάδας, η οποία μετράει 8 σερί νίκες, δίχως να δεχθεί γκολ!
Με μια ακόμη πειστική εμφάνιση, ο ΟΦΗ συνέχισε την πορεία του για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, κερδίζοντας και τα Τρίκαλα με 3-0 στο Γεντί Κουλέ.
Ο Αρης τη Δευτέρα υποδέχεται στο Βικελίδης τον Εργοτέλη, ενώ η Παναχαική την Τρίτη αγωνίζεται στα Χανιά με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
Αναλυτικά η εικόνα της 21ης αγωνιστικής:
Σάββατο 10 Μαρτίου
Πανσερραϊκός - Απόλλων Λάρισας 2-1 (30’, 38’ Γκούρτσας – 84’ Μαυριάς)
Κυριακή 11 Μαρτίου
ΟΦΗ - Τρίκαλα 3-0 (5' Λεάλ, 63', 69' Βαφέας)
Δόξα Δράμας - Καλλιθέα 2-0 (18’ Κουσκουνάς, 45’+2’ Μπαϊκαρά)
Αναγέννηση Καρδίτσας - Απόλλων Πόντου 0-2 (9' πεν. Μπρίτο, 25' Συμελίδης)
Παναιγιάλειος - Αιγινιακός 2-1 (26' Σταματής, 58' Ζαφειράκης - 54' Ανδρικόπουλος)
Βέροια - Αχαρναϊκός Δ.Δ.
Δευτέρα 12 Μαρτίου
Άρης - Εργοτέλης (15:00, «Κλ. Βικελίδης»)
Σπάρτη - Καραϊσκάκης Άρτας (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Τρίτη 13 Μαρτίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Παναχαϊκή (15:00 WEB TV, Γήπεδο Περιβολίων)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. ΟΦΗ 51
2. Άρης 50
...............................................
3. Παναχαϊκή 43
4. Δόξα Δράμας 37
5. Απόλλων Λάρισας 34
6. ΑΟΧ Κισσαμικός 34
7. Απόλλων Πόντου 34
8. ΑΕ Καραϊσκάκης 32
9. Τρίκαλα 31
10. Σπάρτη 25
11. Αιγινιακός 23
12. Εργοτέλης 23
...............................................
13. Αναγέννηση Καρδίτσας 22
14. Παναιγιάλειος 20
15. Πανσερραϊκός 19
16. Καλλιθέα 15
17. Βέροια 5
18. Αχαρναϊκός -51
* Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (22Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)
Σάββατο 17 Μαρτίου
Καλλιθέα - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ3, Δημ. Στάδιο «Γρ. Λαμπράκης»)
Κυριακή 18 Μαρτίου
Παναχαϊκή - Άρης (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Αγυιάς)
Εργοτέλης - Δόξα Δράμας (15:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Καραϊσκάκης Άρτας - Πανσερραϊκός (15:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Απόλλων Λάρισας - Αναγέννηση Καρδίτσας (15:00 WEB TV, Αλκαζάρ)
Τρίκαλα - Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Απόλλων Πόντου - Αιγινιακός (15:00, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Βέροια - ΑΟΧ Κισσαμικός 0-3 α.α..
Αχαρναϊκός - Σπάρτη 0-3 α.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ακόμη…μπουρδολογία του Γκώνια, από τις πολλές -είναι αλήθεια- που μας έχει συνηθίσει στο διάστημα που είναι στο Ηράκλειο και τον Εργοτέλη, έχει προκαλέσει συζητήσεις στην ποδοσφαιρική πιάτσα της πόλης.
«Η Παναχαική είναι η μοναδική ομάδα που προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο στη Football League» ανέφερε αυτολεξεί ο Γκώνιας, μετά τη νίκη του Εργοτέλη στα Περβόλια με το σκορ-έκπληξη (0-3) και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τον…στολίζουν αναλόγως στα socialmedia και τον…προειδοποιούν ενόψει του αγώνα Εργοτέλης-Παναχαική την Πέμπτη (8/3, 5μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Μου ζητούν λοιπόν, κάποιοι φίλοι του ΟΦΗ, αναγνώστες μου, αλλά και ακροατές μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, να σχολιάσω αυτές τις δηλώσεις του Γκώνια, παρ’ ότι έχω αποφασίσει να μην ασχολούμαι πλέον, με αυτά που λέει ο συγκεκριμένος, από τη στιγμή που όχι μόνο εγώ, αλλά και οι άνθρωποι του Εργοτέλη, από ότι πληροφορούμαι, κάνουν το σταυρό τους, για το τι ...κοτσάνα θα αμολήσει ο Γκώνιας, όταν βρεθεί μπροστά στο μικρόφωνο!
Δεν θα καθίσω τώρα, να αναλύσω αυτό που είπε ο Γκώνιας.
Και αν θα έπρεπε να κρατήσει μια άλλη στάση λόγω της προσπάθειας που κάνει ο ΟΦΗ για την άνοδο και την παραδοχή φίλων και αντιπάλων, ότι είναι η καλύτερη ομάδα τη δεδομένη στιγμή στην κατηγορία, με μακράν την καλύτερη επίθεση!
Χέστηκε η φοράδα στα αλώνι, στην τελική, επειδή ο Γκώνιας έχει άλλη άποψη!
Δημοκρατία έχουμε και ο καθ’ ένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Το ίδιο ισχύει και με τον Γκώνια. Ο καθ’ ένας κρίνεται για αυτά που λέει. Και ο συγκεκριμένος-νομίζω- ότι έχει κριθεί (όλοι θυμόμαστε την εκπληκτική πρόσφατη ανάλυση του για τον...καρκίνο που μπήκε στον υδροχόο!).
Δεν θεωρώ ότι κανένας περαστικός, όπως είναι ο Γκώνιας, θα πρέπει να δημιουργήσει «καταστάσεις» μεταξύ ΟΦΗ-Εργοτέλη.
Γιατί αυτός θα φύγει κάποια στιγμή και εμείς θα μείνουμε εδώ για να συνεχίσουμε τις ζωές μας στην τοπική μας κοινωνία.
Επίσης, θεωρώ ότι είναι άδικο για τον Εργοτέλη, να επικεντρώνουμε συνέχεια στο πρόσωπο του Γκώνια, αυτά που συμβαίνουν στην ομάδα αυτή.
Βέβαια, υπάρχει κεντρική διοικητική ευθύνη για το ύφος του προπονητή και την εικόνα που βγάζει πολλές φορές και η οποία είναι –κατά τη γνώμη μου-άδικη για να μην πω και προσβλητική για το σύλλογο.
Όμως ξέρω, ότι έχουν γίνει προσπάθειες, οι οποίες απλά είναι εκ του αποτελέσματος αποτυχημένες, καθώς το ...κακό συνεχίζεται.
Ο Γκώνιας, θεωρεί τον εαυτό του…αιρετικό, στο ποδόσφαιρο.
Νομίζει ότι είναι κάτι σαν…φιλόσοφος. Θεωρεί ότι είναι (και) πρωτοπόρος και αυτά που κάνει αυτός και διδάσκει στους παίκτες του, δεν τα κάνει κανείς άλλος. Μόνο αυτός!
Άλλο αιρετικός όμως και άλλο γραφικός! Υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Ακόμα και οι αιρετικοί, έχουν αρκετούς υποστηρικτές, ενώ πολλές φορές οι απόψεις τους, εκφράζουν και τους αντιπάλους τους και ας μην το λένε.
Ο γραφικός έχει μόνο ΕΝΑ υποστηρικτή. Τον ΕΑΥΤΟ του. Πολλές φορές ούτε και αυτόν.
Ο Εργοτέλης έψαχνε τη μεγάλη νίκη για να ξεφύγει απο τη ζώνη του υποβιβασμού και την πέτυχε!
Με γκολ του Κάιπερς στο 93' κέρδισε την Παναχαική με 2-1 και έβαλε φωτιά στην ουρά, αλλά και την κορυφή της βαθμολογίας.
Ετσι, ο πολύ καλός επιθετικά για ένα ακόμη παιχνίδι Εργοτέλης, πήρε μια νίκη πουν την άξιζε με βάση την εικόνα του στο παιχνίδι απέναντι σε μια Παναχαική, που θα ήταν ικανοποιημένη με το βαθμό της ισοπαλίας.
Ο Κάιπερς όμως είχε διαφορετική άποψη και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη στις καθυστερήσεις.
Με ωραίο πλασέ μέσα απο την περιοχή "σκότωσε" την Παναχαική στην εκπνοή του αγώνα!
Αυτό ήταν το 13ο γκολ του 20χρονου επιθετικού του Εργοτέλη, που είναι "φονιάς" μέσα στην περιοχή.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης το πως ο Εργοτέλης καθάρισε την Παναχαική στο Παγκρήτιο στάδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ