
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας, ο ΟΦΗ σκόραρε μόνο μια φορά, αλλά στο Αιγίνιο, το επιθετικό κρεσέντο του ΟΦΗ ήταν ξανά το σήμα κατατεθέν της ομάδας!
Τρία γκολ, ένα δοκάρι και πολλές ευκαιρίες, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο για αστρονομικό σκορ.
Ο Δημήτρης Μάνος, έβαλε το γκολ ...νούμερο 15 στην φετινή του εκπληκτική χρονιά, αλλά έχω την αίσθηση ότι αν ήταν λίγο πιο προσεκτικός, θα μπορούσε κάνει ένα ακόμη χατ-τρικ (είναι ο μόνος Ελληνας που το έχει πετύχει με τον ΟΦΗ, μετά το Νίκο Μαχλά) και να αποκτήσει από τώρα… διαφορά ασφαλείας, στην κορυφή των σκόρερ.
Χάθηκε η…μπάλα, στο δεύτερο ημίχρονο από τον ΟΦΗ, στον κακό αγωνιστικό χώρο του Αιγινίου.
«Άλλο να το βλέπεις από την τηλεόραση και άλλο ζωντανά» μου είπε κάποιος που βρέθηκε στην Κατερίνη.
Ούτε το γήπεδο, αλλά ούτε και ο Αιγινιακός, κατάφερε να σταματήσει τον ΟΦΗ.
Οι «μπλέ» μακέλεψαν την Παναχαική στην Πάτρα και έφεραν 3-3 με τη Δόξα εκτός έδρας, αλλά με τον ΟΦΗ, δεν μπόρεσαν σε καμία στιγμή του αγώνα να είναι ανταγωνιστικοί. Ο γκολκήπερ Στρέζος ήταν θεατής και η επίθεση πυροβολούσε αλύπητα!
Η επιθετική τριπλέτα του ΟΦΗ, έβγαζε και πάλι «φωτιές».
Εξαιρετικές επιθετικές «συνεργασίες» και ωραίες ασίστ ο ένας για τον άλλο.
Στο πρώτο γκολ του ΟΦΗ, ο Κουτσιανικούλης «σπάει» υπέροχα τη μπάλα στο Μάνο και αυτός «πυροβολεί» για το 0-1.
Ενώ στο 0-2, ήταν η σειρά του Μάνου (μετά από πάσα του Βουό), να σερβίρει «έτοιμο» γκολ στον Κουτσιανικούλη, ο οποίος πλάσαρε έξοχα, με σούτ στην κίνηση από το σημείο του πέναλτι.
Το 0-3 ήρθε για τον ΟΦΗ στις καθυστερήσεις με κεφαλιά-ψαράκι του Πουρτουλίδη, από ασίστ του Μπολάκη, αλλά θα έπρεπε να έρθει πολύ νωρίτερα, με βάση τις ευκαιρίες που είχε ο ΟΦΗ.
Μια ακόμη ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ νίκη του ΟΦΗ, που έκανε εμφάνιση ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ στο Αιγίνιο.
Καθαρή νίκη 100%, άνετη και ωραία. Δίχως σκιές, δίχως τίποτα. Μέσα στο γήπεδο.
Ακόμα και ο διαιτητής Φωτιάς (Πέλλας) φαινόταν στο πρώτο 45λεπτο να έχει κίτρινες κάρτες μόνο για τους παίκτες του ΟΦΗ, την ώρα που οι αντίπαλοι τραβούσαν φανέλες και πήγαιναν με τα δυο πόδια στην μπάλα.
Η εικόνα του ΟΦΗ και η υπεροχή του, τον… προσγείωσε και αυτόν (τον διαιτητή) στην επανάλληψη.
Πάντως παρά τα εύσημα της επίθεσης, θα πρέπει να πούμε ότι το "μηδέν" στην άμυνα για 7ο σερί παιχνίδι, είναι "συνταγή" ανόδου και "ταμάμ" για ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό, όπως ο ΟΦΗ.
Το χάρηκαν, οι οπαδοί του ΟΦΗ, στο Αιγίνιο. Καμιά 50αριά από τη Βόρεια Ελλάδα, πανηγύρισαν τη νίκη και την εμφάνιση. Μετά το τέλος του αγώνα «τάραξαν» τους παίκτες στα αυτόγραφα, με τον… Βουό να έχει την τιμητική του.
Αν και δεν σκόραρε ο Ιβοριανός, ήταν όλο χαμόγελα. Η ΟΜΑΔΑ πάνω από όλα.
Στη φάση του γκολ του Κουτσιανικούλη, στο 0-2 του ΟΦΗ στο Αιγίνιο, ακούστηκε στην μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης, ένας ήχος από ...σπάσιμο γυαλιών!
Πράγματι, ένας ψηλός φίλος του ΟΦΗ, που παρακολουθούσε το παιχνίδι από τα «μπούθ», έσπασε άθελα του μια λάμπα από την οροφή, καθώς σήκωσε τα χέρια του, για να πανηγυρίσει, όταν ο «Κούτσια» κάρφωσε τη μπάλα στο πλεχτό! Τέλειο!
Στο -2 ο ΟΦΗ από την πρώτη θέση! Η ΑΝΟΔΟΣ είναι ο ΣΤΟΧΟΣ, αλλά και η πρωτιά δεν έχει κριθεί ακόμα!
Tρία γκολ ακυρώθηκαν στον Αρη, στο Ελ Πάσο, στο 0- με την Καλλιθέα. Τα δυο ήταν καθαρά οφσάιντ. Το τελευταίο όμως, αν και οριακό, μάλλον δικαιώνει τα παράπονα. Μετά τα δυο «Χ» με Τρίκαλα και Καλλιθέα, το «εμείς έχουμε βγεί» που λέγανε, πριν από μερικές εβδομάδες, δεν είναι πια τόσο ασφαλές…
Αλήθεια, είδε ο Γκώνιας το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Αιγίνιο, για να μας πεί για την ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην κατηγορία;
Ο ΟΦΗ πήρε μια σπουδαία νίκη για τον εαυτό του, αλλά το αποτέλεσμα είναι καλό και για τον Εργοτέλη, που "κυνηγάει" τον Αιγινιακό, στη μάχη της σωτηρίας.
Ο Εργοτέλης σε ένα ακόμη δικό του τελικό, υποδέχεται την Παναχαική, στο Παγκρήτιο. Θα ανταποδώσει ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η επέλαση του ΟΦΗ στο Αιγίνιο (VIDEO)
Ο ΟΦΗ σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση της Football league, μετά τη νίκη με 3-0 επί των Τρικάλων, έχοντας όμως ένα παιχνίδι περισσότερο απο Αρη και Παναχαική και ο Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε μετά τη λήξη ότι "είναι καλό ότι είμαστε πρώτοι, γιατί βάζουμε άγχος στους αντιπάλους μας". Και πρόσθεσε με νόημα ότι "μια από τις ομάδες που διεκδικούν την άνοδο δεν έχει και πολύ πείρα, ώστε να αντέξει σε αυτήν την πίεση", αναφερόμενος στην Παναχαική, την οποία δεν κατονόμαστε.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ υποστήριξε ακόμη ότι "κανείς δεν μας κάνει δώρα. Εμείς κάνουμε δώρα στον εαυτό μας. Δεν μας νοιάζει τι κάνουν οι άλλες ομάδες και αν κερδίζουν τους συνδιεκδικητές".
Ενώ για το παιχνίδι με τα Τρίκαλα, υπογράμμισε ότι "στο δεύτερο ημίχρονο, υπήρχε μια ομάδα μέσα στο γήπεδο.Θα μπορούσε το σκορ να είναι μεγαλύτερο από ότι τελείωσε το παιχνίδι".
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Τρίκαλα 3-0:
«Κατά την άποψη μου κάναμε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, εκτός από 15-20 λεπτά, μετά το γκολ που βάλαμε στο πρώτο ημίχρονο.
Δεν είχαμε ηρεμία να κρατήσουμε τη μπάλα.
Θα έλεγα ότι μας αποσυντόνισε λίγο ο τραυματισμός του Παπαστεριανού, μέχρι να βρούμε τα πατήματα μας εκεί.
Και χάσαμε την ηρεμία μας στο να κρατήσουμε τη μπάλα περισσότερο.
Παρ’ όλα αυτά και σε εκείνη τη φάση του παιχνιδιού, ο αντίπαλος δεν έκανε ευκαιρίες.
Ενώ εμείς στην κόντρα επίθεση είχαμε την ευκαιρία να σκοράρουμε και δεύτερο και τρίτο γκολ.
Στο δεύτερο ημίχρονο, υπήρχε μια ομάδα μέσα στο γήπεδο.
Θα μπορούσε το σκορ να είναι μεγαλύτερο από ότι τελείωσε το παιχνίδι.
Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Τακτικά ήμασταν άριστοι.
Στο δεύτερο ημίχρονο διορθώσαμε αρκετά πράγματα σε ότι αφορά την ενέργεια μας το πρέσινγκ μας πιο ψηλά.
Για να μη δώσουμε το δικαίωμα στον αντίπαλο να έχει την κατοχή, όπως την είχε για ένα διάστημα στο πρώτο ημίχρονο.
Πάμε για το επόμενο παιχνίδι.
Η ομάδα μετά από μεγάλη προσπάθεια, είναι πρώτη στη βαθμολογία.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους. Πάμε ταπεινά στο επόμενο παιχνίδι.
Εχουμε προβλήματα. Βγήκαν και δυο ακόμη.
Του Παπαστεριανού, που θα τον αφήσει σίγουρα έξω από ότι βλέπω.
Και του Βουό, το οποίο θα το δούμε από αύριο.
Συγχαρητήρια σε όλους και πάμε ταπεινά στο επόμενο παιχνίδι, το οποίο είναι επίσης σημαντικό".
-Πλέον ο ΟΦΗ αντί να κυνηγάει στη βαθμολογία τους άλλους, τον κυνηγούν. Είναι καλό ή κακό;
«Είναι καλό. Βάζεις άγχος στους αντιπάλους. Μια από τις ομάδες που διεκδικούν την άνοδο δεν έχει και πολύ πείρα, ώστε να αντέξει σε αυτήν την πίεση.
Εμείς πρέπει να κοιτάξουμε την ομάδα μας. Κανείς δεν μας κάνει δώρα. Εμείς κάνουμε δώρα στον εαυτό μας. Δεν μας νοιάζει τι κάνουν οι άλλες ομάδες και αν κερδίζουν τους συνδιεκδικητές.
Η ομάδα είναι εδώ από την προσπάθεια που έχουν κάνει οι ποδοσφαιριστές, η διοίκηση και όλοι μας. Και τους αξίζουν συγχαρητήρια".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πρώτος ο ΟΦΗ-Αυτό είναι σωστό!
Σε ένα ακόμη Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ήταν καταιγιστικός. Εβαλε τρία γκολ, είχε ένα δοκάρι και αρκετές χαμένες ευκαιρίες, προσφέροντας σκορ και θέαμα στους 6 χιλιάδες φίλους του, που βρέθηκαν στο γήπεδο.
Ο ΟΦΗ με το 3-0 επί των Τρικάλων έκανε το 8Χ8 και μάλιστα δίχως να δεχθεί γκολ, γεγονός που πιστοποιεί την τρομερή κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, πως ο ΟΦΗ κέρδισε τα Τρίκαλα με 3-0.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πρώτος ο ΟΦΗ-Αυτό είναι σωστό!
Με μπαλάρα ο Σουπερλιγκάτος ΟΦΗ έκανε το 8Χ8!