
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα ηχηρό γκοοοοολ ακούστηκε σε όλη την πόλη του Ηρακλείου, όταν ο Κάιπερς στο 93’ κάρφωνε την Παναχαική στο Παγκρήτιο για το τελικό 2-1.
Γλυκιά στιγμή και μάλιστα στην τελευταία φάση του αγώνα!
Βuzzer bitter που λένε και οι μπασκετικοί!
Αυτός ο 20χρονος Βέλγος, ο Κάιπερς, που σκοράρει κατά βούληση, έχει βάλει 13 γκολ και θα πρέπει να σπάσει ο διάβολος το πόδι του, για να μην κονομήσει χρήματα αυτόν ο Εργοτέλης (ή για να το πω καλύτερα ο Αιγύπτιος Σάμι), έκανε όλο το Ηράκλειο να πανηγυρίσει!
Μαζί σηκώθηκαν για να πανηγυρίσουν, από τις εξέδρες στο Παγκρητίου, οι φίλοι του Εργοτέλη, με τους φίλους του ΟΦΗ, που έσπευσαν στο γήπεδο για να δούν το ματς, περιμένοντας απώλεια των Πατρινών.
Μαζί το πανηγύρισαν και όσοι έβλεπαν το παιχνίδι από την τηλεόραση!
Μεγάλο γκολ για τον σπουδαίο Κάιπερς, για τον οποίο ο Σταύρος Λαμπράκης μου λέει ότι « είναι καθαρόαιμο 9αρι, έχει εξαιρετικά τελειώματα και αν και 20 ετών, παίζει ως ώριμος επιθετικός».
Μεγάλο γκολ για τον Εργοτέλη, που άξιζε 100% τη νίκη, με βάση την εικόνα του αγώνα και επιτέλους παίρνει αυτό που δικαιούται, καθώς όπως έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό, στις πολύ δύσκολες μέρες της ομάδας, όταν ήταν τελευταία στην κατάταξη και όχι τώρα που είναι πάνω από την επικίνδυνη ζώνη, ότι «είναι κρίμα αυτή η ομάδα με αυτό το υλικό να κινδυνεύσει».
Μεγάλο γκολ και για τον… ΟΦΗ, με τους παίκτες και τους φιλάθλους της ομάδας, που έβλεπαν το παιχνίδι να «σκάνε» ένα χαμόγελο, με το τελικό αποτέλεσμα που αφήνει την Παναχαική στο -5 από τον ΟΦΗ στη μάχη της ανόδου, σε αυτή την κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος.
Αυτή η Παναχαική που είδαμε στο Παγκρήτιο ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να μιλάει για άνοδο!
Εχασε δίκαια το παιχνίδι και ας λέει ο προπονητής Οφρυδόπουλος, ότι η ομάδα του άξιζε να κερδίσει.
Μάλλον ήταν «ζαλισμένος» από τη σφαλιάρα!
Ποτέ δεν έχασε τον έλεγχο του αγώνα ο Εργοτέλης και είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και στις καθυστερήσεις, αν και ο βαθμός θα ήταν καλός ως αποτέλεσμα για τον Εργοτέλη, οι παίκτες της ομάδας, όχι μόνο δεν έκαναν καθυστερήσεις, αλλά έπαιζαν γρήγορα για την «τελευταία φάση», μήπως και πάρουν αυτό που ένοιωθαν ότι αξίζουν.
Και το πήραν!
Ο Εργοτέλης, μπορεί να έπαιξε και πάλι με πολύ ρίσκο στην άμυνα, μπορεί να μην απέφυγε τα γνωστά και σοβαρά αμυντικά λάθη , όπως στο γκολ της ισοφάρισης της Παναχαικής, αλλά σε μια μεγάλη φάση των Πατρινών στην επανάλληψη, όπου ο Μωραίτης πλάσαρε μόνος άουτ από το σημείο του πέναλτι, έπαιξε όμως ωραίο συνδιαστικό ποδόσφαιρο και έβγαλε την επιθετική του ποιότητα.
Το 2-1 θα μπορούσε να γίνει νωρίτερα σε μια μεγάλη φάση με τον Μπουρσέλη ή σε 2-3 φάσεις που είχε ο Ροβίθης, μετά το 1-0, όπου αντί να γίνει το 2-0 υπέρ του Εργοτέλη, έγινε το 1-1.
Υπάρχει και μια φάση που «μυρίζει» κόκκινη κάρτα του τερματοφύλακα της Παναχαικής Βρονταρά, για ένα τάκλιν στον Ροβίθη, που ήταν έτοιμος για το 2-0, στα μέσα του πρώτου ημιχρόνου, αλλά ο διαιτητής «είδε» μπάλα, ωστόσο ακόμη και στο «ριπλέι», δεν είμαι σίγουρος αν είχε δίκιο.
Ποια καλύτερη Παναχαική λοιπόν. Μαύρα χάλια ήταν!
Πολλά τα νεύρα στον πάγκο των Πατρινών. Η κάμερα συνέλαβε τον αγριεμένο Κατσουράνη να λέει κάποια στιγμή (μουν@#%&νο) σε κάποιον στο γήπεδο (το διαιτητή ή κάποιον άλλο;), ενώ στην αλλαγή του Φωτάκη, ο έμπειρος μέσος δεν φάνηκε και τόσο …ευχαριστημένος, με την επιλογή του προπονητή, να τον βγαλει απο το γήπεδο.
Ο Οφρυδόπουλος έβγαλε στο 75’ και τον σκόρερ Μωραίτη και η καταδίκη στο 93’ με το γκολ που δέχθηκε η ομάδα του, δεν τον δικαίωσε, για τη διαχείριση του αγώνα!
Αντίθετα ο Γκώνιας, το πήγε καλά το παιχνίδι. Παρέταξε μια θαρραλέα ομάδα που έδειξε να έχει από την αρχή πίστη, ότι δεν θα βγεί χαμένη από το γήπεδο.
Ενώ και οι αλλαγές των γρήγορων Μανουσάκη και Σταματάκου βοήθησαν. Ο τελευταίος μάλιστα είναι ο παίκτης που δίνει την καθοριστική πάσα στον Κάιπερς για το γκολ της νίκης!
O Γκώνιας λόγω…αφωνίας (έκλεισε η φωνή του) δεν πήγε στην συνέντευξη τύπου (και καλύτερα).
Εκεί τον περίμενε η (λογική) ερώτηση, για το αν επιμένει ότι η Παναχαική είναι η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο της κατηγορίας, που είπε πριν από μερικές ημέρες.
Την απάντηση μετέφερε ο γυμναστής Αντώνης Ανδρουλάκης «η Παναχαική είναι η καλύτερη ομάδα που έχουμε αντιμετωπίσει και η καλύτερη του πρωταθλήματος» είπε ο Ηρακλειώτης κόουτς, πρώην παίκτης και του ΟΦΗ! (Αχ!).
Ενας άλλος Ηρακλειώτης, ο προπονητής του ΑΟΧανια/ Κισσαμικού, Γιώργος Πετράκης, ήταν στο Παγκρήτιο για να δεί τον προσεχή αντίπαλο της ομάδας του (Παναχαική).
Την Τρίτη στα Περβόλια, οι Χανιώτες (ΑΟΧανιά/Κισσαμικός-Παναχαική) έχουν την ευκαιρία να «σκοτώσουν» οριστικά τα όνειρα των Πατρινών για άνοδο και να μετατρέψουν σε …κόλαση το ολιγοήμερο ταξίδι τους, στην Κρήτη!
Η ΔΥΝΑΜΗ του νησιού μας!
Αν και ο ΟΦΗ έβγαλε τα μάτια του χάνοντας απ αυτήν την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ, ίσως τελικά, πάρει μια ισχυρή χείρα βοηθείας απο τους γείτονες του, στη μάχη για την άνοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε πως ο "φονιάς" Κάιπερς "σκότωσε" την Παναχαική! (VIDEO)
Ο Εργοτέλης γνώρισε την ήττα με 3-0 στο Κλεάνθης Βικελίδης απο τον Αρη, δείχνοντας δυο πρόσωπα στο παιχνίδι. Ενα καλό πρώτο 45λεπτο, όπου κράτησε το "μηδέν" και ένα όχι και τόσο καλό δεύτερο ημίχρονο στο οποίο δέχθηκε τρία γκολ, ενώ ο Αρης είχε και ένα δοκάρι. Πάντως στον Εργοτέλη, εκφράζουν παράπονα για τη διαιτησία και το πέναλτι με το οποίο άνοιξε το σκορ ο Αρης στο 54'. Δείτε τα παρακάτω VIDEOS της κρατικής τηλεόρασης με τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα και δηλώσεις των προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Παράπονα Γκώνια για τη διαιτησία!
Παράπονα για την διαιτησία στο "Βικελίδης" με τον Αρη, όπου ο Εργοτέλης γνώρισε την ήττα με 3-0 εξέφρασε στη συνέντευξη τύπου ο Τάκης Γκώνιας. "Δυστυχώς, δεν μας αφήνουν να πάρουμε αυτό που μας αξίζει" ανέφερε ο Γκώνιας. Tα παράπονα των ανθρώπων του Εργοτέλη, εστιάζονται κυρίως στη φάση του πέναλτι που κέρδισε ο Αρης στο 54' κάνοντας το 1-0.
Αναλυτικά η αναφορά του:
«Μέσα σε μία εβδομάδα παίξαμε με τον 4ο εκτός έδρας(σ. σ. Κισσαμικός), τον 3ο (Παναχαϊκή) και σήμερα με τον πρώτο που είναι ο Άρης. Κερδίσαμε τα δύο από τα τρία παιχνίδια, ήρθαμε κι εδώ για να πάρουμε τη νίκη ή τουλάχιστον αυτό που μας αξίζει. Δυστυχώς, δεν μας αφήνουν να πάρουμε αυτό που μας αξίζει. Όπως στο πρώτο παιχνίδι με τον Άρη έτσι και τώρα. Σας θυμίζω το ότι στο πρώτο παιχνίδι ήμασταν 2-1 μπροστά και ισοφαριστήκαμε με πέναλτι που δεν ήταν και θεωρώ ότι ήταν λάθος του διαιτητή, δεν υπήρχε δόλος, ενώ το 2-3 έγινε με γκολ οφ σάιντ», είπε αρχικά και συμπλήρωσε:
«Και σήμερα, τελειώνει ένα πρώτο ημίχρονο όπου εμείς μπορεί να μην είχαμε τις τελικές που είχαμε σε άλλα παιχνίδια αλλά σ’ αυτό έχει σημασία η αμυντική λειτουργία του Άρη. Δυσκολευόμουν να φανταστώ πώς θα δεχθούμε τέρμα και είδατε το πως. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του Άρη και στον προπονητή του που είναι καλός προπονητής και εύχομαι πραγματικά στον Άρη να πάρει αυτό που του αξίζει. Ο Άρης δεν χρειάζεται τη βοήθεια κανενός. Σήμερα χάρηκα πολύ που είμαστε σ’ αυτό το γήπεδο με την ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα. Μακάρι να παίζαμε σε τέτοια γήπεδα»
Και συνεχίζοντας επεσήμανε: «Ο Εργοτέλης είτε παίζει εντός είτε εκτός και ανεξαρτήτως αντιπάλου παίζει ακριβώς το ίδιο στιλ ποδοσφαίρου. Το ότι δεν δημιουργήσαμε φάσεις οφείλεται στην καλή λειτουργία του Άρη», ενώ σχετικά με το πέναλτι που κέρδισε ο Άρης, είπε. «Σιχαίνομαι να μιλάω για διαιτητές που είναι για να διεκπεραιώνουν αγώνα και όχι καθορίζουν σε αυτό το δύσμοιρο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εξαίρεση σ’ αυτό το ποδόσφαιρο ο Εργοτέλης. Προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο. Το ποδόσφαιρο που παίζει ο Εργοτέλης δεν είναι όσα πάνε κι όσα έρθουν. Δεν είναι ότι δεν έχει σκοπιμότητα. Τον ενδιαφέρει η άμυνα αλλά το χαρακτηριστικό μας είναι το πόσο γρήγορα θα πάρουμε την μπάλα όταν τη χάνουμε. Αν δείτε την αμυντική λειτουργία της ομάδας νομίζω ότι θα ενθουσιαστεί».
Από την πλευρά των ποδοσφαιριστών του Εργοτέλη, ο Ηλίας Τσέλιος ήταν αυτός που εκπροσώπησε στην συνέντευξη τύπου λέγοντας:
«Ωραία ατμόσφαιρα για ποδόσφαιρο. Είχαμε τρεις αγώνες σε μία εβδομάδα, δεν βγήκαν οι φάσεις στον πρώτο ημίχρονο. Συνεχίσαμε στο ίδιο τέμπο και σε αυτό θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος. Στόχος μας είναι να παίζουμε ποδόσφαιρο και να παίρνουμε αποτέλεσμα».
To παιχνίδι
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, ο Εργοτέλης ήταν καλός στο πρώτο ημίχρονο και πήγε στα αποδυτήρια με το "μηδέν".
Μάλιστα είχαν και μια σημαντική ευκαιρία στο 31', όταν ο Μπουτσάκης έπιασε εξαιρετικό σουτ από το ημικύκλιο της μεγάλης περιοχής, υποχρεώνοντας σε δύσκολη επέμβαση τον Αναγνωστόπουλο.
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε άσχημα για τον Εργοτέλη, ο οποίος στο 54' βρέθηκε πίσω στο σκορ, μετά απο πέναλτι στο υπέπεσε ο Μπουτσάκης, στον Κάσο.
ΟΠλατέλλας που ανέλαβε την εκτέλεση του πέναλτι άνοιξε το σκορ. Στο 73'΄ο Σόουζα είχε κεφαλιά στο δοκάρι, ενώ το 2-0 έγινε στο 76' με σουτ του Κάσσου μέσα από τη μεγάλη περιοχή.
Στο 93' ο Μιλούνοβιτς κέρδισε φάουλ έξω από την περιοχή. Ο Χαντί που μπήκε στον αγώνα ως αλλαγή στο 88', βρήκε δίχτυα με απευθείας εκτέλεση φάουλ στο 90'+5', γράφοντας το τελικό 3-0.
Διαιτητής: Ρούσης (Θεσσαλίας)
Βοηθοί: Νίκζας (Λάρισας), Στεφανής (Καρδίτσας)
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Τάκης Γκώνιας): Κατσιμήτρος, Νικολακάκης, Μπάτζιος, Πάτας, Σταμόπουλος, Τσέλιος, Μπουτσάκης (75' Βογιατζής), Σταματάκος (81' Μανουσάκης), Έφορντ, Ροβίθης (42' Μπουρσέλης), Κάιπερς.
ΑΡΗΣ (Δημήτρης Σπανός): Αναγνωστόπουλος, Τζανακάκης, Σόουζα, Δεληζήσης, Κανακούδης, Μουμίν, Νίκιτς, Πλατέλλας (88' Χαντί), Κάσσος, Παυλίδης (52' Ντούνης), Διαμαντόπουλος (77' Μιλούνοβιτς).