
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το σερί του ΟΦΗ για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ καλά κρατεί.
Η κρητική ομάδα, καθάρισε και τα Τρίκαλα με 3-0 και έκανε το 8Χ8 και μάλιστα χωρίς να δεχθεί γκολ!
Σπουδαίο ποδόσφαιρο από τον ΟΦΗ, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο και εκπληκτική η ατμόσφαιρα και πάλι στο Γεντί Κουλέ, με πάνω από 6 χιλιάδες θεατές να αποθεώνουν τον ΟΦΗ!
Η νίκη δεν ήταν εύκολη για τον ΟΦΗ, ο οποίος είχε ατυχίες στο παιχνίδι και αναγκαστικές αλλαγές των Παπαστεριανού και Βουό, αλλά με την εκπληκτική εμφάνιση του δευτέρου ημιχρόνου, ο ΟΦΗ πρόσφερε και πάλι σκόρ και θέαμα, κάνοντας μια ακόμη σπουδαία εμφάνιση.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα, δεν είχε σκόρερ τoυς συνήθεις ύποπτους Μάνο-Βουό-Κουτσιανικούλη, αλλά βρήκε σκοράρισμα από τον εξαιρετικό Σέρτζιο Λεάλ, ο οποίος άνοιξε το σκορ στο 5’ μετά από ασίστ του Μάνου, ενώ ο παίκτης «κλειδί» ήταν ο Νίκος Βαφέας.
Ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός αντιμετώπισε δυσκολίες στο πρώτο ημίχρονο σε ρόλο αμυντικού μέσου, προκειμένου να καλύψει την αποχώρηση του τραυματία Παπαστεριανού, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο «λύθηκαν» τα πόδια του και πέτυχε δυο υπέροχα γκολ.
Το ένα στο 63’ με κεφαλιά μετά από κόρνερ του Λεάλ και το άλλο στο 68’ μετά από ωραία προσπάθεια του Ντίνα, η είσοδος του οποίου στο δεύτερο ημίχρονο, βοήθησε επιθετικά και δημιουργικά τον ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ είχε και δοκάρι με το Λεάλ στο 59’ σε μια φάση όπου ο Ουρουγουανός από 35 μέτρα, με φαλτσαριστό σουτ σημάδεψε το οριζόντιο δοκάρι σε μια φάση, που αν κατέληγε γκολ, θα… βούλιαζε το Γεντί Κουλέ!
Στο τελευταίο 20λεπτο ο ΟΦΗ είχε ευκαιρίες για… αστρονομικό σκορ, αλλά το 3-0 έμεινε μέχρι το τέλος.
Στο γήπεδο του Τυμπακίου, στις 25 Μαρτίου, θα γίνει ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η Ενωση. Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ αναφέρει:
"Στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΠΣΗ την Δευτέρα 12 Μαρτίου συζητήθηκε η διοργάνωση του φετινού τελικού του Κυπέλλου.
Όπως είχε ανακοινώσει προ μηνών το Δ.Σ., ο φετινός τελικός είχε αποφασιστεί να γίνει στο γήπεδο του Τυμπακίου, εφόσον πληρούσε τους όρους ασφαλείας.
Μετά από αυτοψία που έγινε στο γήπεδο Τυμπακίου από τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ Νίκο Τζώρτζογλου και τον Αρχιδιαιτητή Γιώργο-Πλούταρχο Κουτεντάκη, έχουν γίνει οι απαραίτητες εργασίες και έχουν τοποθετηθεί έξτρα κερκίδες, ενώ θα γίνουν κι άλλες σημαντικές παρεμβάσεις τις επόμενες ημέρες.
Έτσι το Δ.Σ. της ΕΠΣΗ αποφάσισε ότι ΟΡΙΣΤΙΚΑ ο φετινός τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣΗ θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο Τυμπακίου με ημερομηνία την Κυριακή 25 Μαρτίου. Η ώρα διεξαγωγής του τελικού και περισσότερες λεπτομέρειες της διοργάνωσης θα ανακοινωθούν προσεχώς".
Το εισιτήριο για την ημιτελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος πήρε η Μικτή Νέων του Ηρακλείου, επικρατώντας 0-2 των Σερρών στο γήπεδο της Μίκρας στη Θεσσαλονίκη.
Οι ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές πανηγύρισαν τη μεγάλη επιτυχία της πρόκρισης στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας, πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση.
Έτσι, το Ηράκλειο ολοκλήρωσε την 4αδα μαζί με Κυκλάδες, Αχαΐα και Μακεδονία, ενώ η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες μέρες για τα ζευγάρια των ημιτελικών.
Κουτεντάκης και Σμπώκος πέτυχαν τα γκολ της νίκης για την ομάδα της ΕΠΣΗ.
ΕΠΣ ΣΕΡΡΩΝ (Γιάννης Κόκκινος): Γκαϊδατζάκης, Τζελέπης, Γιαγτζόγλου, Μυλωνάς, Μακράκης (83' Μάδι), Βαλαβανίδης (71' Βεντούζης), Αλεξιάδης (53' Κυριακίδης), Φίλλιπος, Χατζηπαυλίδης, Σιψής, Αποστολόπουλος.
ΕΠΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Γιάννης Χατζησεβαστός): Ψιμόπουλος, Σμπώκος, Μανιουδάκης, Πακιουφάκης (56' Στακάκης), Γκίκας, Κουτεντάκης (88' Βοργιάς), Παπαδάκης, Σαβουϊδάκης, Μαμουλάκης, Ροδίτης (83' Λίλο), Τσαμπουράκης (75' Ζηδιανάκης).