karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε ένα ακόμη Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ήταν καταιγιστικός. Εβαλε τρία γκολ, είχε ένα δοκάρι και αρκετές χαμένες ευκαιρίες, προσφέροντας σκορ και θέαμα στους 6 χιλιάδες φίλους του, που βρέθηκαν στο γήπεδο.

Ο ΟΦΗ με το 3-0 επί των Τρικάλων έκανε το 8Χ8 και μάλιστα δίχως να δεχθεί γκολ, γεγονός που πιστοποιεί την τρομερή κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, πως ο ΟΦΗ κέρδισε τα Τρίκαλα με 3-0.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πρώτος ο ΟΦΗ-Αυτό είναι σωστό!

Με μπαλάρα ο Σουπερλιγκάτος ΟΦΗ έκανε το 8Χ8!

 

Οι 8 σερί νίκες και η παρουσία του ΟΦΗ στις δυο προνομιούχες θέσεις της ανόδου, έχουν δώσει καλή ψυχολογία στην ομάδα, τονίζει ο αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Μπολάκης.

Ο 24χρονος μπακ του ΟΦΗ, που κάνει εξαιρετική σεζόν τόσο σαν δεξιός μπακ, όσο και σαν αριστερός στα τελευταία παιχνίδια, μίλησε στην αθλητική ιστοσελίδα capitano.gr για τον ΟΦΗ, την προσπάθεια για την άνοδο, τα προβλήματα που πέρασε η ομάδα, το βάρος της φανέλας, αλλά και τη δική του παρουσία.

«Κλειδί του ΟΦΗ το καλό κλίμα στα αποδυτήρια» λέει ο Μπολάκης, ο οποίος δίνει το σύνθημα για τη συνέχεια «κάθε παιχνίδι τελικός για τον ΟΦΗ».

Αναλυτικά ο αναφορές του αμυντικού του ΟΦΗ στην συνέντευξη που έδωσε στην σελίδα capitano.gr

Για το 8Χ8 του ΟΦΗ:

«Η ομάδα πλέον έχει βρει τα πατήματά της και στα τελευταία παιχνίδια και κάνει μια πάρα πολύ καλή πορεία. Έχουμε αποκτήσει την ψυχολογία που πρέπει να διαθέτει μια μεγάλη ομάδα, ειδικά μετά τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε».

Για το κλίμα στα αποδυτήρια:

«Υπάρχει ένα καλό άγχος στην ομάδα. Έχουμε καλούς και έμπειρους παίκτες και όπως προείπα καλό κλίμα στα αποδυτήρια. Αυτό βοηθά στο να δίνουμε όλοι όσοι είμαστε στην ομάδα το 100% των δυνατοτήτων μας για να νικάμε κάθε αγώνα. Κοιτάμε τον κάθε αγώνα και εντός και εκτός. Στα εντός έδρας ματς έχουμε και τον κόσμο που με την παρουσία τους μας βοηθά αρκετά και είναι κάπως πιο εύκολο για εμάς. Πλέον όμως δείχνουμε και στα εκτός έδρας παιχνίδια εξίσου καλό πρόσωπο. Μένουμε συνέχεια όλοι μας συγκεντρωμένοι σε αυτό που πρέπει να κάνουμε».

Για τη δυναμική του ΟΦΗ:

«Πάντα ο ΟΦΗ σαν ομάδα είχε το πάθος και τη δυναμική. Μέσα στην έδρα μας ένα παραπάνω. Τώρα βρίσκουμε και στα εκτός έδρας την εικόνα που πρέπει. Η ομάδα έχει βαριά φανέλα και θέλει παίκτες με προσωπικότητα όπως είναι αυτοί που έχει. Το κλειδί είναι το οικογενειακό κλίμα που έχουμε στα αποδυτήρια».

Για το ρόλο του προπονητή:

«Παίζει μεγάλο ρόλο ο προπονητής, το να σε πιστεύει, να σε βοηθά και να σου φτιάχνει τη ψυχολογία. Το ίδιο και οι συμπαίκτες που έχει. Εγώ θέλω να βελτιώνομαι σε κάθε αγώνα να παρουσιάζομαι όσο καλύτερος γίνεται».

Για τα προβλήματα που πέρασε ο ΟΦΗ:

«Τα Χριστούγεννα είχαμε μείνει περίπου 15 παίκτες στην ομάδα. Όποιοι μείναμε το κάναμε για την ομάδα. Για να τη βοηθήσουμε, αλλά να βοηθηθούμε και εμείς από αυτήν. Ο κάθε παίκτης βοήθησε τον άλλο και φτιάξαμε όλοι μαζί αυτό το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα και πλέον μπορούμε και νικάμε σε κάθε αγώνα».

Για το γεγονός ότι στα τελευταία παιχνίδια παίζει ως αριστερός μπακ:

«Θα παίξω όπου με χρειαστεί η ομάδα και μου πει ο προπονητής μου. Έχω παίξει και παλαιοτέρα εκεί και την ήξερα τη θέση. Το που θα παίξω δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία. Εγώ θέλω να κερδίζει η ομάδα και να βοηθώ και εγώ, ενώ παράλληλα και να βελτιώνομαι».

Για την συνέχεια του πρωταθλήματος:

«Είναι κρίσιμη η επόμενη αγωνιστική, αλλά το θέμα είναι τι θα κάνουμε εμείς. Ο κακός μας εαυτός είναι το μόνο που μας φοβίζει. Εμείς προσπαθούμε να κρατήσουμε όλα τα θετικά που έχουμε και στον αγωνιστικό χώρο και εκτός».

Για το παιχνίδι που ακολουθεί με την Καλλιθέα:

«Είναι ένας ακόμα δύσκολος αγώνας και όπως βλέπουμε κάθε ματς και πάμε να πάμε για τη νίκη. Παίζουν την ίδια αγωνιστική και η Παναχαϊκή με τον Άρη και θα έχουν απώλειες. Αυτό όμως εμάς δεν μας απασχολεί. Το μόνο που θέλουμε είναι να παίρνουμε τη νίκη σε κάθε αγώνα και αυτό θα κάνουμε και το Σάββατο. Κάθε παιχνίδι για εμάς από εδώ και πέρα είναι τελικός…».

Πηγή:ofi1925.gr

Οσκαρ ατυχίας για τον έμπειρο επιθετικό του Εργοτέλη, Μανόλη Ροβίθη!

Υπέστη, για δεύτερη φορά στην ίδια σεζόν, ρήξη πρόσθιου χιαστού, στο αριστερό του γόνατο.

Ο Ροβίθης, στα τέλη Οκτωβρίου είχε υποστεί μερική ρήξη, αλλά ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα αποκατάστασης, δίχως να χειρουργηθεί.

Ηταν μια επιλογή του παίκτη, σε συναδιασμό με το ιατρικό επιτελείο.

Εμεινε έξω αρκετό διάστημα, αλλά επανήλθε, αν και κάποιοι έλεγαν ότι απο την πρώτη στιγμή έπρεπε να μπεί στο χειρουργείο.

Ο χιαστός του είχε υποστεί ρήξη, αλλά δεν είχε κοπεί.

Για να μην χάσει τη χρονιά, αποφάσισαν να το πάνε συντηρητικά και ...όπου βγεί.

Ο Ροβίθης επέστρεψε στο γήπεδο, μετά την αποθεραπεία του, αλλά στο παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, χτύπησε ξανά στο ίδιο σημείο και φαίνεται ότι αυτή τη φορά «κόπηκε» ο χιαστός, κάτι που σημαίνει ότι θα οδηγηθεί στο χειρουργείο και χάνει το υπόλοιπο της χρονιάς.

Με τον Εργοτέλη, ο Ροβίθης, έχει καταγράψει 13 συμμετοχές, έχοντας σημειώσει 1 γκολ.

Απο την κρητική ομάδα, θα λείψει η εμπειρία του, η οποία η αλήθεια είναι ότι δεν είναι περίσια σε αυτήν την ομάδα.

Στο Μανόλη να ευχηθούμε καλή δύναμη και υπομονή. Είναι ισχυρός χαρακτήρας και θα δουλέψει για να επιστρέψει δριμύτερος, τη νέα περίοδο...

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi