Αδίκησε τον εαυτό του ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός στο παιχνίδι με την Παναχαική (1-2). H ομάδα των Χανίων, που είναι απο τις ευχάριστες εκπλήξεις του φετινού πρωταθλήματος της Football league, προδόθηκε απο τα σοβαρά αμυντικά της λάθη, καθώς δέχθηκε δυο γκολ με πανομοιότυπο τρόπο απο κόρνερ, όπου η άμυνα των γηπεδούχων...απουσιάζει και οι Μωραίτης και Φωτάκης της Παναχαικής, με κεφαλιές στέλνουν ανενόχλητοι τη μπάλα στα δίχτυα!
Στο φινάλε του ημιχρόνου όταν ο Ξύδας ισοφάρισε το γκολ της Παναχαικής σε 1-1 φάνηκε ότι οι γηπεδούχοι θα μπορούσαν να κόψουν βαθμούς απο την ομάδα της Πάτρας, αλλά μάταια...
Δείτε στο παρακάτω video τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η άμυνα του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού απουσίαζε και η Παναχαική πήρε τη νίκη
Ένα …παράξενο περιστατικό, συνέβη στο παιχνίδι ΠΟΑ-Φωστήρας 1-0 στο γήπεδο του Ατσαλένιου, για τον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Όπως καταγγέλει παίκτης του Φωστήρα, σε κάποιο σημείο του αγώνα, φίλαθλος των γηπεδούχων, τον χτύπησε με… σκουπόξυλο στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να τον στείλει στο νοσοκομείο!
«Γιατί ρε άνθρωπε σε μένα, τι σου έκανα;» γράφει περίλυπος και ξαφνιασμένος ο παίκτης του «Φονέα» στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, προκειμένου να καταγγείλει το περιστατικό.
Ο επίσημος Φωστήρας στην ανακοίνωση του, τονίζει ότι «δεν έχουμε το παραμικρό παράπονο με την επίσημη διοίκηση του Ατσαλένιου, αλλά σίγουρα, δεν περιμέναμε να γίνουμε θεατές το συγκεκριμένου συμβάντος, που έφερε το ποδόσφαιρο πολλά χρόνια πίσω».
Ο ΠΟΑ κόντρα στον Φωστήρα, έπαιζε για πολλούς, όλη τη χρονιά, στην προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην κατηγορία.
Η νίκη ήταν μονόδρομος, για να μην μπλέξει σε περιπέτειες.
Το παιχνίδι είχε ένταση, χαμένο πέναλτι για τους γηπεδούχους με τον Τριανταφύλλου, αλλά και τελικά λύτρωση με το σωτήριο γκολ του γερόλυκου επιθετικού, που κράτησε τον ΠΟΑ, σε θέση ασφαλείας.
Το περιστατικό με το… σκουπόξυλο, πάντως, καταγράφεται στις «επίλεκτες στιγμές» του αγώνα, αλλά και του πρωταθλήματος!
Eυτυχώς για τον ΠΟΑ, ο διαιτητής, δεν έδωσε συνέχεια στο περιστατικό, το οποίο θα μπορούσε να βάλει σε μπελάδες την ομάδα του Ατσαλένιου, σε ένα τόσο κρίσιμο βαθμολογικά παιχνίδι.
Όχι, ότι δεν συμβαίνουν αυτά και σε άλλα γήπεδα (ειδικά το γήπεδο του Φωστήρα στον Ταύρο, μόνο εκκλησία που δεν το λες), ωστόσο, το περιστατικό στο Ατσαλένιο, θα πρέπει να καταδικαστεί.
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση που εξέδωσε η ιστορική ομάδα του Ταύρου, αλλά και ο ποδοσφαιριστής που δέχθηκε όπως υποστηρίζει το χτύπημα με το… σκουπόξυλο στο κεφάλι!
Η ανακοίνωση του Φωστήρα:
«Κύριοι πλέον έχετε καταντήσει γραφικοί με όλο αυτό που έχει συμβαίνει το τελευταίο διάστημα. Για άλλη μια φορά η Κρητική φιλοξενία… κέρδισε.
Μετά το… έπος του Μυλοποτάμου, για ακόμη μια φορά γίναμε θεατές ενός γηπέδου που μετατράπηκε σε… αρένα.
Ποδοσφαιριστής της ομάδας μας δέχτηκε σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο.
Δεν έχουμε το παραμικρό παράπονο με την επίσημη διοίκηση του Ατσαλένιου, αλλά σίγουρα, δεν περιμέναμε να γίνουμε θεατές το συγκεκριμένου συμβάντος, που έφερε το ποδόσφαιρο πολλά χρόνια πίσω».
H αναφορά του ποδοσφαιριστή του Φωστήρα, Πέτρου Καλημέρη στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης:
«Μερικές φορές βλέπεις πράγματα και εύχεσαι να μην συμβούν ποτέ σε εσένα. και έρχεται η στιγμή που σε χτυπάει οπαδός στο κεφάλι με ένα σκουπόξυλο και αναρωτιέσαι γιατί ρε άνθρωπε σε μένα.. τι σου έκανα; οι διαιτητές κλείνουν τα μάτια ο παρατηρητής δεν βλέπει τίποτα και οι αστυνομικοί στο ίδιο έργο θεατές.. για άλλη μια φορά.. το έκανα στα ψέματα λένε. Αν τους είχα μπροστά μου θα τους έκανα την εξής ερώτηση. Τι θα κάνανε οι "κύριοι" αυτοί αν κάποιος χτύπαγε το παιδί τους με αυτό τον τρόπο; Θα έκλειναν πάλι τα μάτια και θα λέγανε ότι το κάνει στα ψέματα. Δεν νομίζω.. Ο Θεός ευτυχώς είναι μεγάλος και βλέπει».
Ο ΟΦΗ έχει παρόν, αλλά και μέλλον. Τα πιτσιρίκια της Κ-14 του ΟΦΗ (γεν. 2004) πήραν το πρωτάθλημα στον Β’ όμιλο της Ηλικίας 2003-04 στο Παιδικό Πρωτάθλημα ΕΠΣΗ-Ευγένιος Γκέραρντ και ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, Γιάννης Γεωργαλής, τραπέζωσε τους μικρούς, αλλά και τους γονείς στο εστιατόριο "Γιακουμής" που διαθέτει.
Ο πεζόδρομος στο κέντρο του Ηρακλείου, έξω απο του "Γιακουμή" πήρε άρωμα ΟΦΗ, με τους μικρούς να φωνάζουν συνθήματα και να χαίρονται την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Πάντα τέτοια...
Γ.Κορτς