Η νέα μπουτίκ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, μέσα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, έγινε πραγματικότητα!
"Τώρα, οι επισκέπτες μας, οι γονείς και οι αθλητές μας, που δίνουν κάθε Σαββατοκύριακο το "παρών" στο παλατάκι του ΒΑΚ, το οποίο σφύζει απο ζωή, θα έχουν την ευκαιρία να προμηθεύονται τα αποκλειστικά προϊόντα του συλλόγου, με την ασπίδα στην καρδιά!
Από την πρώτη κι' όλας μέρα ο κόσμος του ΟΦΗ, αγκάλιασε και αυτό το εγχείρημα!" αναφέρει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στην ανακοίνωση του, για το νέο κατάστημα, με προϊόντα του συλλόγου, μετά το κεντρικό που λειτουργεί εδώ και μερικούς μήνες, στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, απέναντι απο τα γραφεία του συλλόγου, στη θύρα 1.
Η νέα μπουτίκ, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι στον εσωτερικό χώρο, μέσα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και δίνει τη δυνατότητα, σε όσους παρακολουθούν τα παιχνίδια των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τα Σαββατοκύριακα, να μπορούν να προμηθεύονται ρούχα και αξεσουάρ του συλλόγου.
Καλοτάξιδη, να είναι!
Δεν ξεχνούν τον αείμνηστο πρόεδρο των "Κρητών", Θοδωρή Παπαδόπουλο, οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, που έφυγε Πρωταπριλιά, πριν απο 15 χρόνια, βυθίζοντας σε θλίψη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο Θοδωρής, έφυγε μετά απο τροχαίο, στην παραλιακή, μετά απο αγώνα του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο, σε μια ταραχώδη περίοδο για την κρητική ομάδα.
Πρόλαβε όμως, να αφήσει το στίγμα του, στο συνδεσμικό κίνημα του ΟΦΗ.
Στην ανάρτηση τους, οι "Κρήτες", ο σύνδεσμος που ο ίδιος δημιούργησε το 2003, τον αποκαλούν "πιστό στρατιώτη του ΟΦΗ και της θύρας 4" και επισημαίνουν ότι "ενέπνεε και καθοδηγούσε με οραμα για έναν ΟΦΗ μεγάλο και ελεύθερο".
Συγκεκριμένα, οι Κρήτες, αναφέρουν για τον Θοδωρή, ότι "15 χρόνια πέρασαν απ’ όταν έφυγε από τη ζωή ο Θοδωρής Παπαδόπουλος. Ο Θοδωρής υπήρξε πιστός στρατιώτης του ΟΦΗ και της θύρας 4. Τον Αύγουστο του 2003 με μια παρέα φίλων ίδρυσε και και διοίκησε τον σύνδεσμο Κρητες -4 ανατολικά προαστεια τον οποίο και υπηρέτησε με αγάπη και αφοσίωση έως το τελος της ζωής του. Αγωνιστηκε για μια θύρα 4 μεγάλη και δυνατή. Ενέπνεε και καθοδηγούσε με οραμα για έναν ΟΦΗ μεγάλο και ελεύθερο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ.
31/3/2009".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Σε 15 μέρες κρίνονται όλα. Δώστε τα όλα να ανεβάσουμε την ομάδα στην Volley League" ανέφερε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, στο δείπνο προς τους αθλητές της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ.
Την Κυριακή (31/3, 4μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Αρη στην πρώτη μάχη για τα πλέι-οφ και ο πρόεδρος της ομάδας, στην ομιλία του προς τους παίκτες, επιχείρησε να τους τονώσει το ηθικό.
"Είμαστε η καλύτερη ομάδα και πρέπει να το δείξουμε στα παιχνίδια που έρχονται. Δεν θέλω να αφήσετε ούτε σετ. Πάμε δυνατά και πιστεύω ότι θα είμαστε εμείς εκείνοι που θα ανέβουν στην μεγάλη κατηγορία", ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, έδωσαν την διαβεβαίωση στον Γιάννη Δανδάλη, ότι θα κάνουν τα πάντα, για την επίτευξη του στόχου, που έχει θέσει ο σύλλογος.
Στο δείπνο, που έγινε μετά την προπόνηση της Πέμπτης (28/3) στο ψητοπωλείο Πεινάς-Μηνάς, που είναι εκ των χορηγών σίτισης των αθλητών της ομάδας, διαπιστώθηκε το πολύ καλό κλίμα, που υπάρχει στον ΟΦΗ.
Το τραπέζι στους παίκτες, έκανε ο Γιάννης Χονδροζουμάκης, μέλος της επιτροπής βόλεϊ του ΟΦΗ, που είναι πολύ κοντά, στην ομάδα.
Ο ίδιος εξέφρασε στους παίκτες, την απόλυτη εμπιστοσύνη του, ότι θα κάνουν αυτό που πρέπει, ώστε η ομάδα να ανέβει κατηγορία.
Με χαμόγελο και καλό φαγητό, η βραδιά κύλησε όμορφα και απο σήμερα η ομάδα του ΟΦΗ, μπαίνει στην τελική ευθεία για το πρώτο μεγάλο παιχνίδι με τον Αρη.
Η διοίκηση, η τεχνική ηγεσία και οι αθλητές της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, καλούν τους φιλάθλους, να είναι στο πλευρό τους, στα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται, στα οποία ο ΟΦΗ θα διεκδικήσει την επιστροφή του, στα σαλόνια του Ελληνικού βόλεί.
Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες απο την οικογενειακή βραδιά του τμήματος βόλεϊ του ΟΦΗ.