Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε εντυπωσιακά, τα πλέι-οφ ανόδου, για την επιστροφή του στην Volley League.
Με μια μεγαλειώδη εμφάνιση, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα, που δημιούργησε ο κόσμος του ΟΦΗ, κέρδισε τον Αρη με 3-0 σετ (25-20, 29-27, 25-16) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και έκανε το 1-0 στις νίκες.
Ο ΟΦΗ πηγαίνει την Τετάρτη (3/4, 5μμ), στο κλειστό της Μίκρας στην Θεσσαλονίκη για το 2-0, που θα τον φέρει στα τελικά, όπου θα αναμετρηθεί με το νικητή του ζευγαρίου Πανιώνιος-Ηρακλής (ξανά στις δυο νίκες) για μια θέση στη μεγάλη κατηγορία.
Αν ο ΟΦΗ κερδίσει, στην Θεσσαλονίκη, τότε προκρίνεται στην τελική φάση και περιμένει τον αντίπαλο του (Πανιώνιο ή Ηρακλή).
Διαφορετικά, θα γίνει τρίτο παιχνίδι την Κυριακή (7/4, 4μμ) ξανά στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, μεταξύ του ΟΦΗ με τονΑρη, με το νικητή να παίρνει το εισιτήριο, για τα τελικά.
Με όπλο το σερβίς και το μπλόκ και έχοντας σε μεγάλη μέρα τον Σλοβένο διαγώνιο Ματέϊ Μιχαίλοβιτς, αλλά και τον Καγιαλή στο μπλόκ, ο ΟΦΗ βρήκε αντίσταση απο τον Αρη, μόνο στο δεύτερο σετ, που ήταν για γερά νεύρα.
Με μπροστάρηδες, τον Κουβανό πασαδόρο Γκόιντε και τον Μπίσετ, ο Αρης προηγήθηκε με 17-20 και 20-22, αλλά ο ΟΦΗ έκανε την ανατροπή (24-23) με το μπλόκ του Καγιαλή.
Τα χαμένα σερβίς και τα λάθη του Αρη, έφεραν τον ΟΦΗ να κερδίζει τελικά το σετ, με 29-27 και αφού νωρίτερα, έδειξε τάσεις αυτοκτονίας, καθώς ο ΟΦΗ είχε 5 σετ μπολ (!)
Τελικά, ένα λάθος του Σωτηρίου του Αρη, ο οποίος περπάτησε κάτω απο το φιλέ μπήκε στο τερέν του ΟΦΗ, έκρινε το σετ υπέρ του ΟΦΗ για το 2-0.
Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ, με το σερβίς του Μιχαίλοβιτς, έχτισε διαφορά (14-10), ενώ προηγήθηκε και με 20-16 και έκλεισε το σετ με 25-20, με ένα κρεσέντο του Σλοβένου διαγώνιου.
Στο τρίτο σετ, η ανεβασμένη ψυχολογία του ΟΦΗ και η απογοήτευση του Αρη, έφεραν τον ΟΦΗ να προηγείται νωρίς με 12-7 και 18-12 με άσσο του πολύτιμου Κόκκινου (στο σερβίς).
Ο ΟΦΗ με τον Μιχαίλοβιτς να πυροβολεί και τον Καγιαλή να κυριαρχεί στο μπλοκ, προηγήθηκε με 21-14 και έκλεισε εύκολα το σετ με 25-16 για το 3-0.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε ότι "ευχαριστώ τους φιλάθλους για την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν. Εκμεταλλευτήκαμε την έδρα και κάναμε το 1-0. Είμαστε σε καλή κατάσταση και θα πάμε στη Θεσσαλονίκη για το 2-0. Συγχαρητήρια στα παιδιά και συνεχίζουμε για το στόχο".
Ο ακραίος του Αρη, Μιχάλης Σαρικείσογλου, ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος και κέρδισε δίκαια. ΟΦΗ και Αρης είναι οι πιο ποιοτικές ομάδες του πρωταθλήματος. Την Τετάρτη, έχουμε ένα ακόμη παιχνίδι στην Μίκρα και θα κερδίσει αυτός που θα είναι καλύτερος, πιο έτοιμος ή σε καλύτερη μέρα".
Tα σετ: 25-20, 29-27, 25-16.
Διαιτητές: Μυλωνάκης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Κοκοτσάκης.
ΟΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Μιχαίλοβιτς, Ρουμελιωτάκης, Ρουσσόπουλος, Μάκινεν, Μιχελάκης (λ), Καγιαλής, Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Γκόνας, Κόκκινος, Δαρίδης, Κουκιάς.
Αρης (Ακης Χατζηαντωνίου): Μπαρδούκας, Μπίσετ, Γκόιντε, Σωτηρίου, Σαρικείσογλου, Πεντίδης, Παχιαδάκης (λ), Κανάρης, Βαρβεσιώτης, Κουτσονίκας, Δέρβας, Παυλίδης, Ρεμπούτζιας, Γκρουμούτσας.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Στο κλειστό γυμναστήριο της Μίκρας, όπου θα γίνει η δεύτερη "μάχη" των πλει-οφ (Τετάρτη 3/4, 5μμ) προπονήθηκε ο ΟΦΗ, που ψάχνει το 2-0 για να προκριθεί στα τελικά και να διεκδικήσει την επιστροφή του στην μεγάλη κατηγορία.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ, ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα, με το Νίκο Αντωνιάδη, να έχει στη Θεσσαλονίκη, όλους τους παίκτες, με εξαίρεση τον τραυματία Νίκο Καρατζά και τον Γιώργο Κουκιά.
Στον ΟΦΗ, θέλουν να επαναλάβουν μια εμφάνιση ανάλογη του πρώτου αγώνα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, με τον ΟΦΗ να κυριαρχεί με 3-0 (25-20, 29-27, 25-16).
Η στατιστική εικόνα του αγώνα, αυτού, έδειξε την ανωτερότητα του ΟΦΗ, σχεδόν σε όλους τους τομείς.
Είχε 10 μπλοκ έναντι 8 του Αρη, 47% στην επίθεση έναντι 43% του Αρη, καλύτερη υποδοχή (51% έναντι 49% του Αρη).
Οι Θεσσαλονικείς είχαν υπεροχή στο σερβίς με 7 άσσους, έναντι 3 του ΟΦΗ.
Είχαν όμως 18 χαμένα σερβίς (έναντι 9 του ΟΦΗ), στοιχείο που έπαιξε σημαντικό ρόλο, σε κρίσιμα σημεία του αγώνα.
Ο ΟΦΗ είχε στο παιχνίδι με τον Αρη, σε μεγάλη μέρα τον Σλοβένο διαγώνιο Ματέι Μιχαίλοβιτς, ο οποίος πέτυχε 17 π (15/28 επιθέσεις, 54% επιθ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), αλλά και τον κεντρικό Μιχάλη Καγιαλή με 9 π (5 μπλοκ).
Ο Φιλανδός ακραίος Πίτου Μάκινεν, είχε 11 π (11/22 επιθ. 48% επιθ.), αλλά και υψηλή υποδοχή απο τον λίμπερο Μιχελάκη με 77% (55% άριστες).
Ο Άρης είχε πρώτο σκόρερ τον Σωτηρίου με 12π, ο Μπίσετ είχε 9π (4 μπλοκ) και ο Κουβανός πασαδόρος Γκόιντε 8π (3 άσσους, 1 μπλοκ, 4/5 επιθέσεις).
Αναλυτικά η στατιστική εικόνα του ΟΦΗ, στον αγώνα με τον Αρη:
ΟΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Μάκινεν 11 (11/22 επιθ. 48% επιθ.), Μιχαίλοβιτς 17 π (15/28 επιθέσεις, 54% επιθ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μιχελάκης ( 77% , 55% άριστες), Καγιαλής 9π (4/9 επιθέσεις, 44%, 5 μπλοκ), Ρουσόπουλος 2 (1/3 επιθ., 33%, 1 μπλοκ), Μπαρντακτζιάν, Κόκκινος 2 ( 2 άσσους), Ρουμελιωτάκης 4 (3/11 επιθ., 27% επιθ, 33% υποδοχή, 1 μπλοκ), Καφαντάρης 4 (2/2 επιθ, 2 μπλοκ), Γκόνας.
Κοντά στα αθλητικά γεγονότα της περιοχής μας, ήταν και το Σαββατοκύριακο (30-31/3) που πέρασε τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου.
Η Νατάσα Μπουρνάζου-Μπαξεβάνη και η Εφη Πασπαλάκη, εκπροσώπησαν το ΕΑΚΗ, στον τελικό του πρωταθλήματος μπάσκετ παίδων, μεταξύ του Ηράκλειο ΟΑΑ και του Ανδρογέα, που βρήκε νικητή το Ηράκλειο με 73-48, στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Η ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμναστήριο του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, ήταν φανταστική με αρκετό κόσμο, που απόλαυσε τα ταλέντα του μπάσκετ.
Οι κ.κ. Μπουρνάζου και Πασπαλάκη έκαναν απονομές στους αθλητές μετά τη λήξη του αγώνα και έδωσαν συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες,για την προσπάθεια και το θέαμα που πρόσφεραν.
Ομως, δεν έμειναν μόνο εκεί.
Εκπροσώπησαν το ΕΑΚΗ και στον αγώνα του Α.Σ.Κ.Α. ΗΡΑΚΛΕΙΟ με τον
ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ 94 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (54-77), για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα μπάσκετ με αμαξίδιο και χειροκρότησαν τους νικητές της ζωής και του αθλητισμού.
"Συνεχίζουμε δυναμικά με μοναδικό γνώμονα την στήριξη και την προσφορά με όλες μας τις δυνάμεις, στον αθλητισμό του τόπου" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ.