Δεν ξεχνούν τον αείμνηστο πρόεδρο των "Κρητών", Θοδωρή Παπαδόπουλο, οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, που έφυγε Πρωταπριλιά, πριν απο 15 χρόνια, βυθίζοντας σε θλίψη την οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο Θοδωρής, έφυγε μετά απο τροχαίο, στην παραλιακή, μετά απο αγώνα του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο, σε μια ταραχώδη περίοδο για την κρητική ομάδα.
Πρόλαβε όμως, να αφήσει το στίγμα του, στο συνδεσμικό κίνημα του ΟΦΗ.
Στην ανάρτηση τους, οι "Κρήτες", ο σύνδεσμος που ο ίδιος δημιούργησε το 2003, τον αποκαλούν "πιστό στρατιώτη του ΟΦΗ και της θύρας 4" και επισημαίνουν ότι "ενέπνεε και καθοδηγούσε με οραμα για έναν ΟΦΗ μεγάλο και ελεύθερο".
Συγκεκριμένα, οι Κρήτες, αναφέρουν για τον Θοδωρή, ότι "15 χρόνια πέρασαν απ’ όταν έφυγε από τη ζωή ο Θοδωρής Παπαδόπουλος. Ο Θοδωρής υπήρξε πιστός στρατιώτης του ΟΦΗ και της θύρας 4. Τον Αύγουστο του 2003 με μια παρέα φίλων ίδρυσε και και διοίκησε τον σύνδεσμο Κρητες -4 ανατολικά προαστεια τον οποίο και υπηρέτησε με αγάπη και αφοσίωση έως το τελος της ζωής του. Αγωνιστηκε για μια θύρα 4 μεγάλη και δυνατή. Ενέπνεε και καθοδηγούσε με οραμα για έναν ΟΦΗ μεγάλο και ελεύθερο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ.
31/3/2009".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να κερδίσει, αλλά και να χάσει, ο ΟΦΗ έμεινε στο 0-0 με τον Ατρόμητο και η αγωνία για την παραμονή της ομάδας, συνεχίζεται.
Στο γήπεδο του ΟΦΗ έσπασαν καρδιές, με τον ΟΦΗ να χάνει γκολ που δεν χάνονται στο πρώτο ημίχρονο, αλλά και τον Ατρόμητο, να σημαδεύει τρείς φορές τα δοκάρια του Χριστογεώργου, σε ένα παιχνίδι με τρομερές ανατροπές και συγκινήσεις.
Ο τερματοφύλακας του Ατρομήτου Μαρκετζάνι κατέβασε τα ρολά στο πρώτο ημίχρονο, αλλά ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, Χριστογεώργος, ήταν εκείνος που του πήρε τη δόξα και αναδείχθηκε σε πρόσωπο του αγώνα, καθώς στις καθυστερήσεις, γλύτωσε βέβαιο γκολ, αρπάζοντας τη μπαλα απο τα πόδια του Βέργου, που ήταν έτοιμος να σκοράρει.
Στη φάση αυτή, ο Λαμπρόπουλος του ΟΦΗ, κάνει τραγικό λάθος και βγάζει μόνο του, τον επιθετικό του Ατρομήτου, αλλά ευτυχώς η κρητική ομάδα δεν το πλήρωσε στην εκπνοή του αγώνα.
Το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, ήταν θρίλερ και θα μπορούσαν και οι δυο ομάδες, να κερδίσουν.
Τελικά καμία δεν μάτωσε τα δίχτυα και έτσι πήραν απο ένα βαθμό, έχοντας απο ένα ημίχρονο.
Με τον Ατρόμητο, ο ΟΦΗ έκανε ένα απο τα καλύτερα φετινά του παιχνίδια, στο πρώτο ημίχρονο και με ηγέτη τον Τοράλ, έχασε σωρεία ευκαιριών, με μεγαλύτερη ένα ανεπανάλληπτο τετ-α-τετ με τον Ιζέκα, ο οποίος πλάσαρε άουτ, φάτσα με το τέρμα, σε μια φάση που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ευκαιρία της χρονιάς για τον ΟΦΗ!
Ο ΟΦΗ δεν βρήκε δίχτυα, αλλά η μπαλα δεν τον τιμώρησε, με τον Ατρόμητο να έχει τρία δοκάρια (Βαλένσια, Βέργο και Ασεβέδο), και τη μεγάλη ευκαιρία στην τελευταία φάση του αγώνα, με τον Χριστογεώργο, νικητή στο τετ-α-τετ με τον Βέργο.
Ο ΟΦΗ ψάχνει ένα ακόμη τρίποντο, για να κλειδώσει το στόχο και το προσεχές -δεύτερο συνεχόμενο εντός έδρας-παιχνίδι με τα Γιάννινα, είναι η μεγάλη ευκαιρία, για να το πετύχει και να τελειώσει με τη σωτηρία, καθώς οι 30 βαθμοί θεωρούνται όριο παραμονής.
Ο ΟΦΗ έμεινε στο 0-0 με τον Ατρόμητο, σε ένα παιχνίδι με μεγάλες ευκαιρίες και απο τις δυο ομάδες.
Στο πρώτο ημίχρονο ο ΟΦΗ κυριάρχησε, το δεύτερο ανήκε στην ομάδα του Ατρομήτου, που είχε συνολικά τρία δοκάρια (ένα στο πρώτο και δυο στο δεύτερο ημίχρονο).
Μεγάλοι πρωταγωνιστές, οι τερματοφύλακες για τις δυο ομάδες.
Στο πρώτο ημίχρονο, ο Μαρκετζάνι κατέβασε ρολά, στο δεύτερο ο Χρηστογεώργος του ΟΦΗ, έκανε την επέμβαση του αγώνα στο +90, αρπάζοντας τη μπάλα απο τα πόδια του Βέργου, που ήταν έτοιμος να σκοράρει.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της Cosmote τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ