Δεν συνεχίζει, στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, τη νέα χρονιά, ο 24χρονος λίμπερο Μάνος Παχιαδάκης.
Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ, αναφέρει ότι:
"H ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί τον 24χρονο λίμπερο Μάνο Παχιαδάκη, για την συμβολή του, στην πορεία της ομάδας μας, τη σεζόν 2025-26 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του!".






























