Σπουδαία στιγμή για το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου, το οποίο βραβεύθηκε απο τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά, για την συμβολή του, στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού προγράμματος, #BEACTIVE που υλοποιείται από το Υπουργείο Αθλητισμού τα τελευταία εννέα χρόνια με μεγάλη επιτυχία.
Το ΕΑΚΗ είναι μεταξύ των συνεργαζόμενων φορέων του εθνικού προγράμματος BeActiveHellas, και το έτος 2023, διοργάνωσε εκδηλώσεις που χάρισαν στιγμές άθλησης, ευεξίας, ψυχαγωγίας, διασκέδασης, παιχνιδιού, χαράς, γέλιου σε μικρούς και μεγάλους συμμετέχοντες!
Το βραβείο για λογαριασμό του ΕΑΚΗ, στην εκδήλωση που έγινε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρέλαβε ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, Μένανδρος Παντελλίδης, ο οποίος ανέφερε ότι "το ΕΑΚΗ είναι active, προσφέρει στον αθλητισμό και τη νεολαία του Ηρακλείου και θα συνεχίσει να το κάνει με πάθος και όρεξη! Θα ήθελα να ευχαριστήσω την προηγούμενη διοίκηση του ΕΑΚΗ, που το ξεκίνησε όλο αυτό και σήμερα το συνεχίζουμε εμείς, πιστεύω με επιτυχία. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ενεργά στον αθλητισμό και να προσφέρουμε χαρά και χαμόγελα στα μικρά παιδιά. Το 2023 ήταν δυνατό, πιστεύουμε ότι το 2024, που είναι και μια Ολυμπιακή χρονιά, θα είναι ακόμη καλύτερο!".
Το #BeActiveHellas που πλέον έχει καθιερωθεί και αναπτύσσεται κάθε χρόνο όλο και περισσότερο, υλοποίησε τη χρονιά που μας πέρασε 1.390 δράσεις (έναντι 900 το 2022) με 253.000 συμμετέχοντες σε 41 αθλήματα σε όλη την Ελλάδα.
Στο πρόγραμμα που αποσκοπεί στην προαγωγή της αθλητικής δραστηριότητας και της σωματικής άσκησης, ανεξαρτήτου ηλικίας, φύλου και φυσικής κατάστασης, συμμετείχαν τη χρονιά που μας πέρασε 102 φορείς οι οποίοι βραβεύτηκαν στην εκδήλωση για την πλούσια δραστηριότητα που ανέπτυξαν στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νέα μεγάλη επιτυχία, για τα κορίτσια της ομάδας βόλει, του ΟΦΗ.
Μετά την πρόκριση στις 8 καλύτερες ομάδες της χώρας, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Νεανίδων Κ20, στο οποίο συμμετείχαν ως αήττητες πρωταθλήτριες Κρήτης, σημείωσαν μια ακόμη σημαντική επίδοση.
Πήραν την 3η θέση στην Ελλάδα, στο Σχολικό πρωτάθλημα, με το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου, η ομάδα του οποίου ήταν στην συντριπτική της πλειοψηφία, με αθλήτριες του ΟΦΗ. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν 11 αθλήτριες του ΟΦΗ, στην ομάδα του 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου.
Πρόκειται για τις Πρινιωτάκη, Βεργετάκη, Βυνιχάκη, Μπελενιώτη, Ζλατιλιδου, Καλουτσάκη, Αραμπατζή, Πιτσούλη, Χανιωτάκη, Ντουράκη, Βλαχάκη. Ενώ στο ρόστερ του 11ου ΓΕΛ μετείχαν ακόμη οι Αντιφυλιώτη (ΓΕΗ), Σφακιανάκη, Νικολάου, Φραγκιαδάκη (Πήγασος).
Στην Πάφο, όπου έγινε το Φάιναλ-Φορ, συμετείχαν το 11ο ΓΕΛ Ηρακλείου, το Grammar School Λεμεσού, το ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης και η Σχολή Μωραϊτη (Αθήνα).
Στον ημιτελικό, τα κορίτσια του 11 ΓΕΛ Ηρακλείου, ηττήθηκαν απο το Ελλ.Κολλέγιο Θεσσαλονίκης με 3-2 στο τάι-μπρέικ (15-12), μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι.
Ενώ στο δεύτερο παιχνίδι, κέρδισαν το Grammar School Λεμεσού με 3-1.
Πρωταθλητές Ελλάδος, αναδείχθηκαν οι Σχολές Μωραίτη (Αθήνα), που κέρδισαν στον τελικό το Ελλ.Κολλέγιο Θεσσαλονίκης.
Με την 3η θέση στην Ελλάδα, στο Σχολικό πρωτάθλημα, τα κορίτσια του 11ου ΓΕΛ Ηρακλείου, πέρα απο την αγωνιστική τους επιτυχία, εξασφάλισαν μόρια, για τις Πανεπιστημιακές σχολές.
Να σημειωθεί, ότι, τα κορίτσια του 11ου ΓΕΛ έφτασαν στο φάιναλ-φορ της Κύπρου, αφού είχαν κατακτήσει το πρωτάθλημα Κρήτης, ενώ στους αγώνες που ακολούθησαν στην Αθήνα, κέρδισαν στο κλειστό του Ρέντη, το 4ο ΓΕΛ Λάρισας με 2-1 σετ (20-25, 25-20, 18-8), αλλά και το 11ο ΓΕΛ Πάτρας με 2-0 (25-8, 25-11).
Το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ με ανακοίνωση του, συγχαίρει τις Νεάνιδες του ΟΦΗ, για αυτή τη νέα τους μεγάλη επιτυχία, να πάρουν την 3η θέση στην Ελλάδα, σε αυτή την σπουδαία χρονιά για αυτές, ενώ συγχαίρει συνολικά την ομάδα του 11ου ΓΕΛ, για την σπουδαία φετινή τους πορεία στο Σχολικό πρωτάθλημα!
Μπράβο σας, μας κάνατε ξανά, υπερήφανους!
ΟΦΗ και Πανιώνιος, έκαναν το 1-0 στις νίκες, στην πρώτη φάση των πλει-οφ της Pre League Ανδρών και πήταν το προβάδισμα πρόκρισης για τα τελικά.
Οι δυο ομάδες θα ψάξουν την Τετάρτη, το 2-0 στις έδρες των αντιπάλων τους (Μίκρα ο ΟΦΗ με Αρη, Κατσάνειο ο Πανιώνιος με Ηρακλή), για να βρεθούν στον τελικό και να διεκδικήσουν (ξανά στις δυο νίκες), το εισιτήριο ανόδου στην Volley League.
Αν ΟΦΗ και Πανιώνιος, χάσουν, τότε θα γίνουν τρίτα παιχνίδια στις έδρες τους, καθώς έχουν το πλεονέκτημα, απο την κανονική περίοδο.
Το παιχνίδι του ΟΦΗ την Τετάρτη (3/4, 5μμ), στο κλειστό γυμναστήριο της Μίκρας, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Βασιλειάδης, Μαυρίδης.
Το πρόγραμμα της 1ης φάσης στα Play Off (πρόκριση στις 2 νίκες)
Pre League Ανδρών - Play Off - Πρώτος Αγώνας
Σάββατο 30 Μαρτίου 2024
Γ.Σ. Πανιώνιος - Ν.Γ.Σ.Θ. Ηρακλής 3-0 (25-18, 25-19, 25-15)
Κυριακή 31 Μαρτίου 2024
Γυμναστήριο Βαρδινογιάννειο, 16.00: ΟΦΗ-Αρης 3-0 (25-20, 29-27, 25-16).
Pre League Ανδρών - Play Off - Δεύτερος Αγώνας
Τετάρτη 3 Απριλίου 2024
Γυμναστήριο Μίκρας, 17.00: Α.Σ. Άρης - Ο.Φ.Η.
Διαιτητές: Βασιλειάδης, Μαυρίδης, Παρατηρητής: Μιχελινάκης.
Γυμναστήριο Κατσάνειου, 17.00: Ν.Γ.Σ.Θ. Ηρακλής - Γ.Σ. Πανιώνιος
Διαιτητές: Αβραμίδης, Δημητρίου, Παρατηρητής: Καραμπαλάσης.
Η πρόκριση στον τελικό των Play Off κρίνεται στις 2 νίκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρομερός ΟΦΗ σε φανταστική ατμόσφαιρα έκανε το 1-0 και το πρώτο βήμα για την άνοδο